zaman tüneli
zengin insanlar nasıl zengin oluyor sorunsalı
çalmadan asla olmaz aslında ilginç olanı işçi den çalıyor çoğu nasil bir zihniyet bu anlamadim gitti
devamını gör...
geceye yılmaz güney sözü bırak
doğru anlamış mıyız bir bakalım,
sinemacı denen herif yol denen çöp için bir atın acılar içinde ölmesini sağlıyor;
bir filminde bir kadın ve yılan ile ilgili.... burasını yazamıyorum....
nebahat çehreyi defalarca hastanelik ediyor, kafasına bardak koyup ateş ediyor;
bir kızı var ve hiç ilgilenmiyor;
arabayla bir çocuğu öldürüyor, bir şekilde sıyrılıp iyice şımarıyor
bu şımarıklıkla kapalı ortamda ateş ettiği için bu cani sapığı uyaran hakimi öldürüyor,
o kaddddar delikanlı ki cinayeti yeğeninin üzerine yıkmaya çalışıyor,
salak olduğu için onu da yapamıyor,
cinayet işleyen thko'lu teröristlere yardım ve yataklık ediyor,
bir şekilde fransaya tüyüyor, orada fransalı sahiplerinin istediği üzere bölücü açıklamalar yapıyor,
cannes ödülü verilmesinin sebebi de zamanının baskıcı askeri cuntanın mağdurunu oynayıp zaten yutmaya gönüllü olanlara yutturmasıdır.
yoksa filmlerinin ortaokul piyeslerinden kaliteli olduğunu aklı başında kimse iddia edemez.
fransalilarin memleketinde geberiyor ve oraya gömülüyor.
birileri için sadece kullanışlı bir aparattır.
bunları yapan birinin sözlerini paylaşmak ise iğrenç ve ideolojiktir.
sinemacı denen herif yol denen çöp için bir atın acılar içinde ölmesini sağlıyor;
bir filminde bir kadın ve yılan ile ilgili.... burasını yazamıyorum....
nebahat çehreyi defalarca hastanelik ediyor, kafasına bardak koyup ateş ediyor;
bir kızı var ve hiç ilgilenmiyor;
arabayla bir çocuğu öldürüyor, bir şekilde sıyrılıp iyice şımarıyor
bu şımarıklıkla kapalı ortamda ateş ettiği için bu cani sapığı uyaran hakimi öldürüyor,
o kaddddar delikanlı ki cinayeti yeğeninin üzerine yıkmaya çalışıyor,
salak olduğu için onu da yapamıyor,
cinayet işleyen thko'lu teröristlere yardım ve yataklık ediyor,
bir şekilde fransaya tüyüyor, orada fransalı sahiplerinin istediği üzere bölücü açıklamalar yapıyor,
cannes ödülü verilmesinin sebebi de zamanının baskıcı askeri cuntanın mağdurunu oynayıp zaten yutmaya gönüllü olanlara yutturmasıdır.
yoksa filmlerinin ortaokul piyeslerinden kaliteli olduğunu aklı başında kimse iddia edemez.
fransalilarin memleketinde geberiyor ve oraya gömülüyor.
birileri için sadece kullanışlı bir aparattır.
bunları yapan birinin sözlerini paylaşmak ise iğrenç ve ideolojiktir.
devamını gör...
lennie (yazar)
#4006482 şu sözlükte ne kadar rahatsız varsa hepsi mi sana koşuyor? bi kere de iyi ki varsın diye seslen birine.
pisikopat turnusolu bir yazar.
pisikopat turnusolu bir yazar.
devamını gör...
esra erol ile var mısın yok musun
esra erol hiç sevmem. bu yarışmayı durup durup tekrar baslatmalari ayri bir durum zaten. adanlar harika bir düzenek kurmuş ailem izlerken fark ettim .kutusunda 5 milyon olan asla yarışmacı olmuyor. nerede kura da kutusunda mavi olanlar yarışmacı oluyor sorsan şans oyunu nasil diyorlar kumarda her zaman kasa kazanır
devamını gör...
ismail kartal
bir sabah gelecek kardan aydınlık
devamını gör...
dünyayı yöneten 5 aileden kız almak
alma-verme kısmına takılmadan dümdüz yazıyorum. sakinim^^
niye hep kız alıyorsunuz ya ?
bir kere de şöyle zengin bir aileye kız verin de bari onun hayatı kurtulsun, anca kendinizi düşünün he *
niye hep kız alıyorsunuz ya ?
bir kere de şöyle zengin bir aileye kız verin de bari onun hayatı kurtulsun, anca kendinizi düşünün he *
devamını gör...
üstteki soruyu cevaplayıp bir soru sor
çocukken çok coğrafya atlası eskitmişliğim vardı. jamaika'nın, surinam'ın başkentini, geçim kaynaklarını bile bilirdim. o atlaslar sayesinde coğrafya ve tarih derslerim çok iyiydi çocukken.
dünya kupasını kim alır sence?
dünya kupasını kim alır sence?
devamını gör...
yirmili yaşlar
25 yaşına kadar olan yaş grubudur.
25 yaşından itibaren sanki 20'li yaşlarımda değil de, ruhen 40 yaşında gibiymişim gibi hissediyorum. 26 yaşındayım şuan. bu hissedişin, üzerime yığınla sorumluluk almamdan dolayı kaynaklandığını düşünüyorum.
e haliyle 20 yaşlarımı da son derece özlemiş bulunmaktayım. geçen zaman geri gelmiyor, yapacak bir şey yok. sonuna kadar devam.
25 yaşından itibaren sanki 20'li yaşlarımda değil de, ruhen 40 yaşında gibiymişim gibi hissediyorum. 26 yaşındayım şuan. bu hissedişin, üzerime yığınla sorumluluk almamdan dolayı kaynaklandığını düşünüyorum.
e haliyle 20 yaşlarımı da son derece özlemiş bulunmaktayım. geçen zaman geri gelmiyor, yapacak bir şey yok. sonuna kadar devam.
devamını gör...
g20
g20 (yirmiler grubu); dünyanın en büyük 19 ekonomisi, avrupa birliği ve afrika birliği'nden oluşan uluslararası bir ekonomik forumdur.
g20 ülkeleri listesi
amerika kıtası: abd, arjantin, brezilya, kanada, meksika
avrupa kıtası: almanya, fransa, ingiltere, italya, rusya, türkiye, avrupa birliği
asya pasifik: avustralya, çin, endonezya, güney kore, hindistan, japonya
afrika ve orta doğu: güney afrika, suudi arabistan, afrika birliği
g20 ülkeleri listesi
amerika kıtası: abd, arjantin, brezilya, kanada, meksika
avrupa kıtası: almanya, fransa, ingiltere, italya, rusya, türkiye, avrupa birliği
asya pasifik: avustralya, çin, endonezya, güney kore, hindistan, japonya
afrika ve orta doğu: güney afrika, suudi arabistan, afrika birliği
devamını gör...
üstteki soruyu cevaplayıp bir soru sor
sıcaktan bunalmış,sıcak bir öğlen kızgın kumlardan denize doğru hızlı adımlarda koşarkenki manzara.
çocukluğunda yapmayı en sevdiğin şey nedir?
çocukluğunda yapmayı en sevdiğin şey nedir?
devamını gör...
g8
g8 (sekizler grubu), amerika birleşik devletleri, almanya, birleşik krallık, fransa, italya, kanada, japonya ve rusya'dan oluşuyordu.
devamını gör...
g6
g6 (altılar grubu); amerika birleşik devletleri, birleşik krallık, fransa, almanya, italya ve japonya'dır.
devamını gör...
motosiklet erkeği vs otomobil erkeği
motosiklet erkeği tehlikelere açıktır, otomobil erkeği daha konfor odaklıdır.
ben otomobil erkeğiyim. çok iyi kullanıyorum.
ben otomobil erkeğiyim. çok iyi kullanıyorum.
devamını gör...
yemek yapan erkeklerin hafif şey olması
cinsel yönelim göndermeli bir başlık. yemek yapan erkek geydir tarzı. cinsiyetleri bir kalıba indirgemek çok avam bence. heteroseksüel erkekler de yemek yapıyor çok doğal. benim sevgilim erkek. ben de erkeğim. yemek yapıyor bazen bana. bazen ben yapıyorum yorgunsa. onu yemek yaparken izlemek çok hoşuma gidiyor. çok erkeksi geliyor. bakış açınızı dağdan inip şehire entegre ederseniz iyi olur.
devamını gör...
sözlükteki inceller
şimdi biraz baktım
zamanında ne analizler ne komplimanlar yapılmış sözlğk kızlarına
mğsaitsenşz bu akşam vermek isterim cevabı beklerken kuru tşk alınca gözü dönmüş adamın fngk
zamanında ne analizler ne komplimanlar yapılmış sözlğk kızlarına
mğsaitsenşz bu akşam vermek isterim cevabı beklerken kuru tşk alınca gözü dönmüş adamın fngk
devamını gör...
sözlük yazarlarının en sevdiği kahve çeşiti
ice americano. sert severim.
devamını gör...
sözlük yazarlarının en sevdiği kahve çeşiti
zift gibi olanların hepsi.
devamını gör...


