zaman tüneli
soru sorulunca havaya bakan insan
ilahi yardım bekliyordur. sanki peygamber.. sana ne yardım gelecek göklerden..!
devamını gör...
evdeki gereksiz eşyalar
langırt.. tarçın bile oynamıyor artık.
devamını gör...
erkek
bu ara bunların o..ç olmayanına rastlamak baya zor. ya gavat oluyorlar ya kabadayı. eve dönerken bir mekana uyarayayim iki bira daha içeyim dedim. rakı söylemiş masanın birinde göbeği s.inin kalkmasını engellemiş üç tane göt garson çocuğa mobing yapıyorlardı. böyle yar...ak gibi bir adam olmaya gerek yok.
devamını gör...
komplo teorisi
beyin yakan bir komplo teorim var.
simdi biz sevgilimle bodrum a gittik. tutturdu benle kalamazsın, arkadasında kal. arkadasımda kaldım.
bi gun durup dururken beni terk etti. bi saat kapısını caldım ve acmadı. arkadaslar bunu yapma deyip gpturdu beni.
sonra beni teselli eden arkadasım opmek istedi. kactim. ben hep aglıyorum ama. ikinci gun optu. ucuncu gun sevgilim geldi, barısmak istedi.
bunun hepsi danısıklı dovus gibi geliyor bana. beynim yanıyor.
simdi biz sevgilimle bodrum a gittik. tutturdu benle kalamazsın, arkadasında kal. arkadasımda kaldım.
bi gun durup dururken beni terk etti. bi saat kapısını caldım ve acmadı. arkadaslar bunu yapma deyip gpturdu beni.
sonra beni teselli eden arkadasım opmek istedi. kactim. ben hep aglıyorum ama. ikinci gun optu. ucuncu gun sevgilim geldi, barısmak istedi.
bunun hepsi danısıklı dovus gibi geliyor bana. beynim yanıyor.
devamını gör...
cristiano ronaldo
adam artık yaşlandı ama anlamıyor.
önce manu (ki manu da manu'ydu o zaman) sonra madrid kariyeri çok iyiydi. ama sonra bitti. belki juve bir nebze iyi. ordan sporting'e gelip bırakacaktı.
manu'da ikinci kez geldi, istenmeyen adam oldu. daha önce hakir gördüğü arap ligi'nde 1000 gol atmak için debeleniyor. ilk kupasını anca bu sene aldı.
portekiz milli takımı da aynı. milli takım ile aldığı euro kupası tartışmasız çok büyük başarı ama artık kendi takım arkadaşları bile saygı göstermiyor.
zidan son dünya kupası'nda mükemmel oynadı, buffon'a panenka attı. bazen zirvede bırakmak lazım.
ronaldo saygı kaybediyor.
önce manu (ki manu da manu'ydu o zaman) sonra madrid kariyeri çok iyiydi. ama sonra bitti. belki juve bir nebze iyi. ordan sporting'e gelip bırakacaktı.
manu'da ikinci kez geldi, istenmeyen adam oldu. daha önce hakir gördüğü arap ligi'nde 1000 gol atmak için debeleniyor. ilk kupasını anca bu sene aldı.
portekiz milli takımı da aynı. milli takım ile aldığı euro kupası tartışmasız çok büyük başarı ama artık kendi takım arkadaşları bile saygı göstermiyor.
zidan son dünya kupası'nda mükemmel oynadı, buffon'a panenka attı. bazen zirvede bırakmak lazım.
ronaldo saygı kaybediyor.
devamını gör...
paraya ihtiyaç olmayan bir dünya
ben çocukken köyde bakkala yumurta götürür karşılığında şeker alırdık. bu tabi milattan önceki zamanlar. şimdinin kapitalist dünyasında mümkün değil böyle bir dünya..
devamını gör...
eşinin tanga mayo giymesine izin veren erkek
affınıza sığınarak biraz ılık erkektir.
devamını gör...
marketlerin her kasiyerle samimi ve espri bombası abisi
a101, şok ve bimin kasiyerlerini tanıyorum. bazen indirim ürünleri geldiğinde arayıp haber veriyorlar sağolsunlar. bazen de iş için toplu alışveriş yapmam gerekiyor, onun için stok sorup sipariş girmelerini istiyorum. abi değilim hele hiç espritüel değilim ama samimiyetimiz var.
t: çok yaygın olduğunu düşünmediğim abi çeşiti. genelde üç harfli marketlerin müdavim grubu teyzeleri vardır.
t: çok yaygın olduğunu düşünmediğim abi çeşiti. genelde üç harfli marketlerin müdavim grubu teyzeleri vardır.
devamını gör...
lionel messi
(bkz: ul tramessi)
devamını gör...
ikili oynamak
ben boyle seyler yapmıyorum. oyle bir zekam tabi ki var ama 20 senedir kullanmıyorum. bu bilinçli bir tercih.
icim dısımda. her seyim açık.
icim dısımda. her seyim açık.
devamını gör...
lionel messi
öyle ya da böyle, bugünkü 2.gol avusturya ' ya karşı,top 1. şutta defanstan dönüyo, düzeltip bi daha vuruyo, filan...
kimse atamaz öyle gol !!...yaşını filan geç, adam şuta değil, gole konsantre, topu vurduktan sonra arkasını dönmüyor, topu takip etmeye devam ediyor....
çok büyük futbolcu messi !!
bugün "hat trick" yapmadı. ama yapabilirdi.
maç, büyük bir ziyafetti.
kimse atamaz öyle gol !!...yaşını filan geç, adam şuta değil, gole konsantre, topu vurduktan sonra arkasını dönmüyor, topu takip etmeye devam ediyor....
çok büyük futbolcu messi !!
bugün "hat trick" yapmadı. ama yapabilirdi.
maç, büyük bir ziyafetti.
devamını gör...
paraya ihtiyaç olmayan bir dünya
minimalist çilingir sofrasındakileri öpücükle mi alıyorsunuz?
devamını gör...
mini etek giyen eş
modern olucaz diye karılara yaranacaz diye dümbük olup çıktınız.
devamını gör...
lahmacun vs pizza
%100 lahmacun.
pizza dediğin şey fakir yemeğidir. peynir domates fesleğen. bildiğin fakir yemeği. zaten eskiden fakirler yermiş sadece.
pizza dediğin şey fakir yemeğidir. peynir domates fesleğen. bildiğin fakir yemeği. zaten eskiden fakirler yermiş sadece.
devamını gör...
evdeki gereksiz eşyalar
şuraya kocişkonuzu koyduğunuz gün dürüstlüğünüze inanırım*
devamını gör...
kahve
devamını gör...
kahve
kahve çekirdeğini tchibo'dan alıyorum. her çekirdek aynı lezzeti vermiyor maalesef.
devamını gör...
evdeki gereksiz eşyalar
philips marka kahve makinası su her*kolog olanlardan, öğütücü beş para etmez aldığın kahveyi rezil etme potansiyeli çok yüksek.
devamını gör...
lahmacun vs pizza
ben canan karatay hocam gibi lahmacuncuyum, çocuklar ise pizzacı. tabi kazanan onlar oluyor, biz kimiz ki..!
devamını gör...
sahip olunan ilk forma
oğluşa ilk olarak lisanslı beşiktaş forması almıştık. sonra avrupa liglerine ve meşhur futbolcuların formalarına merak sardı. baktım bu böyle olmayacak, pazar pazarında bir kaç tezgah keşfettim. tüm ünlü takım ve futbolcuların forması vardı. geçen sene tanesi 200 tl idi. her hafta oğluşu pazara götürüp bir tane aldım. ronaldo, messi, arda güler vs. aklınıza gelen her futbolcunun forması vardı. benim oğlanın heves süresi maksimum bir hafta olunca pazar bizim ocağımıza incir ağacı dikmesini engelledi.
devamını gör...