zaman tüneli
normal sözlük
devamını gör...
içindeki boşluğu bir türlü dolduramamak
hayatın anlamsız oluşuyla alakalı. insan sürekli mutlu olmaya çalışınca. işte dünya da sonuçta kaos içinde. insan da doyumsuz. ee bazıları da hassas oluyor. kendisini bir şehre ait hissetmiyorsa.
devamını gör...
yaa neden et yiyemiyoz
yüzüklerin efendisinde bir ork günlerce kuru ekmek yiyince isyan ediyor. neden et yiyemiyo diyor ve kavga çıkıyor. bak orklar isyan ediyor ama hala, la neyse ben bir şey demiyorum.
devamını gör...
kemal kılıçdaroğlu’yla kız istemeye gitmek
allah korusun. şakir ya kıza da kayyum atarlar.
nişan falan unutun bak gitmeyin.
nişan falan unutun bak gitmeyin.
devamını gör...
içinin kötülüğü yüzüne yansımış insan
her çirkin insan kötü değildir elbet. çirkinde kime göre neye göre tabi. her kötü insan çirkindir. hakkaten bazı insanların kalbinin kötülüğü yüzüne vurmuş oluyor.
devamını gör...
umursamaz birine dönüşmek
iş hayatında olur bu. sen işini özenle yaparsın yine yaranamazsın. kamu da özel sektörde hep aynısı. işe yeni başlayan idealist gençler oluyor. bunlar çok güzel çalışıyor. amirler müdür vs bazen bunlara kızıyor. bir şey oluyor çok küçük bir sorun. hatta olayda onlar bile alakalı değil. bunlar kafaya takıyor bunu. üzülüyorlar. zamanla artık insan öyle yalama derler ya. insan öyle oluyor ki. aman umrumda değil ne söylersen söyle oluyor. bunu mu kafaya takacağım.
konuş konuş diye bakıyorlar.
konuş konuş diye bakıyorlar.
devamını gör...
psikoterapi herkes içindir
bu sloganın ortaya çıkışı bence şöyle oldu: hastaneye giden 10 insanın 6 sı klasik grip,bogaz ağırısı, alerji vs yüzünden gidiyordu antibiyotikle memnunlardı ki 1 kişi de astım vs gibi nedenlerden gidip ilaçla tedavi oluyordu 1 tanesi ağır hastalıktan dolayı 1 tanesi ameliyatla iyileşen hastalık için hastaneye geliyordu kalan
1 de bir de milyonda bir panik atak,aklını yitirenler geliyordu (türk insanının deli dedikleri ya da akıl hastanesine gidenler) ki bu yüzden bir ara en çok boşta kalan meslek psikologlar diyorlardı araştırmacılar böyle diyordu ama 2017 miydi neydi geçen son 10 yılda yavaştan şu söylenti yayıldı çogu kadın olmak üzere çok azı erkek olmak üzere terapistler diyorlardı ki
"sadece deliler değil,akıl hastaları değil, sınav sorunları, özel hayat, maddi durumlar ve işsizlikte işe yarar" bunun üzerine insanlar da buna inandı çare aramak için psikoterapistlere gittiler ve sonra aynen hatırlıyorum paintterk’in dedigi gibi ve benim yaşadığım deneyimleri yaşadılar gitsen terapist alakasız sorularla seansı dolduruyor diyor (aynen paintterkin dediği gibi )çocukluğunu anlat vs bana da hep bu tarz yapıyordu ben ne zaman soruma giricez dedikten sonra kavga vs çıkmıştı vs bana öyle geliyor ki kısaca baktılar ki harbi ruh hastalığı az kimse terapiye gelmiyor danışan çekip para kazanmak için bu sloganı yaymaya başladılar ve
günümüzde de insanlar bu sloganın yanlış olduğunu farketti ve terapinin amacının dışında kullanıldığını söylediler. şimdi psikolog seans sonu bana iş bulacaksa tamamdır ben gideyim, psikolog sınavı geçirtecekse bana ben gideyim,psikolog maddi durumumu
iyileştirecekse gideyim ama gitmiyorum çünkü bu meseleler yüzünden terapi alsak hep paintterkin dedigi gibi oluyor ve diyoruz boşa gittik.
1 de bir de milyonda bir panik atak,aklını yitirenler geliyordu (türk insanının deli dedikleri ya da akıl hastanesine gidenler) ki bu yüzden bir ara en çok boşta kalan meslek psikologlar diyorlardı araştırmacılar böyle diyordu ama 2017 miydi neydi geçen son 10 yılda yavaştan şu söylenti yayıldı çogu kadın olmak üzere çok azı erkek olmak üzere terapistler diyorlardı ki
"sadece deliler değil,akıl hastaları değil, sınav sorunları, özel hayat, maddi durumlar ve işsizlikte işe yarar" bunun üzerine insanlar da buna inandı çare aramak için psikoterapistlere gittiler ve sonra aynen hatırlıyorum paintterk’in dedigi gibi ve benim yaşadığım deneyimleri yaşadılar gitsen terapist alakasız sorularla seansı dolduruyor diyor (aynen paintterkin dediği gibi )çocukluğunu anlat vs bana da hep bu tarz yapıyordu ben ne zaman soruma giricez dedikten sonra kavga vs çıkmıştı vs bana öyle geliyor ki kısaca baktılar ki harbi ruh hastalığı az kimse terapiye gelmiyor danışan çekip para kazanmak için bu sloganı yaymaya başladılar ve
günümüzde de insanlar bu sloganın yanlış olduğunu farketti ve terapinin amacının dışında kullanıldığını söylediler. şimdi psikolog seans sonu bana iş bulacaksa tamamdır ben gideyim, psikolog sınavı geçirtecekse bana ben gideyim,psikolog maddi durumumu
iyileştirecekse gideyim ama gitmiyorum çünkü bu meseleler yüzünden terapi alsak hep paintterkin dedigi gibi oluyor ve diyoruz boşa gittik.
devamını gör...
tek başına tatile çıkmak
dünyanın en saçma şeylerinden biri.
tatil, yanında bir sevdiğin (illa eşin sevgilin değil, aynı cins yakın arkadaşın da olur, annen baban olur, kardeşin olur, kuzenin olur) olduğu zaman güzeldir.
tek başına sap gibi tatil yapacağına evde boş tavana bak daha normal bir aktivite.
tatil, yanında bir sevdiğin (illa eşin sevgilin değil, aynı cins yakın arkadaşın da olur, annen baban olur, kardeşin olur, kuzenin olur) olduğu zaman güzeldir.
tek başına sap gibi tatil yapacağına evde boş tavana bak daha normal bir aktivite.
devamını gör...
tek başına tatile çıkmak
yapmadığım sevmediğim aktivite
devamını gör...
sözlük yazarlarının söylemek istedikleri
aşırı moralim bozuk ya. tayin çıkmadı yine. ve yine en yakın 2 arkadaşımın tayini çıktı. onlar adına sevinsem bile kendi adıma üzüldüm. iyice yalnız kalıyorum.
sürekli iyiler gidiyor. bende istediğim yerlere gitseydim.
para vs kira iş hiç umrumda bile değildi. sadece gitmek istiyordum. onlar kal diyor.
sürekli iyiler gidiyor. bende istediğim yerlere gitseydim.
para vs kira iş hiç umrumda bile değildi. sadece gitmek istiyordum. onlar kal diyor.
devamını gör...
sözlük yazarlarının söylemek istedikleri
eşyalarımın sığması için kaç valiz daha gerekli? bu valizleri kim taşıyacak? oturdum bekliyorum birisi halletsin diye fakat o birisi benim. yani kendimi hazır hissetmeye çalışıyorum kısaca keyfimin kahyasının gelmesini bekliyorum.
devamını gör...
normal sözlük
╯▅╰╱▔▔▔▔▔▔▔╲╯╯
▕▕╱╱╱╱╱╱╱╱╱╲╲╭╭
▕▕╱╱╱╱╱╱╱╱┛▂╲╲╭
╱▂▂▂▂▂▂╱╱┏▕╋▏╲╲
▔▏ ▂┗┓▂▕▔┛▂┏ ▂▕▔
▕▕╋▏▕╋▏▏'┏▏▕╋▏▏sıcak bir yuva gibidir kalp. kapısını kapatsan da bacadan girer bazen mutluluk:)
amk hırsızı da
▕▕╱╱╱╱╱╱╱╱╱╲╲╭╭
▕▕╱╱╱╱╱╱╱╱┛▂╲╲╭
╱▂▂▂▂▂▂╱╱┏▕╋▏╲╲
▔▏ ▂┗┓▂▕▔┛▂┏ ▂▕▔
▕▕╋▏▕╋▏▏'┏▏▕╋▏▏sıcak bir yuva gibidir kalp. kapısını kapatsan da bacadan girer bazen mutluluk:)
amk hırsızı da
devamını gör...
tanrının çocuk öldürürken insan seçmesi
tanrı çocuk öldürmez. sizin vücudunuzda her gün milyonlarca hücre ölüyor ama siz onları öldürmüyorsunuz.
devamını gör...
geceye arapça bir şarkı bırak
devamını gör...
tanrının çocuk öldürürken insan seçmesi
konu kendi günahlarını örtmek ve başka şeylere bok atmak olunca insanoğlu gerçekten şuursuz oluyor tanrıyı bile tanımıyor
devamını gör...
geceye arapça bir şarkı bırak
bırakamam sevmiyorum çünkü
devamını gör...
geceye arapça bir şarkı bırak
elissa - aayshalak
tatlı bir melankoli yaşatan şarkı.
tatlı bir melankoli yaşatan şarkı.
devamını gör...
olacakları kabullenmek
olacakları oluncaya kadar kabullenmem çok zor hatta imkansız olduktan sonra mecbur kalıp kabul ediyorum ne yapalım başka çaremiz mi var olmuş oluyor
şöyle bir durum var olacaklar benim lehime ve güzelse ihtimalini olması yönünde arttırır ve olmasını beklemeden kucağımı acar kabul ederim böylede güzel insanım yaaa offf
şöyle bir durum var olacaklar benim lehime ve güzelse ihtimalini olması yönünde arttırır ve olmasını beklemeden kucağımı acar kabul ederim böylede güzel insanım yaaa offf
devamını gör...
motosiklet sürmeye yeni başlayanlara tavsiyeler
avel avel kullanmayın.
altınızda bulunan aracın trafikteki diğer araçlae gibi bir taşıt olduğunu unutmayın ve size özel bir kural olmadığı gerçeğini kabullenin.
şeridin ortasından, akan trafiğin genel dinamiklerine uygun gidin.
50lik bisikletle* 100 aracın %90'ının 80le gittiği yolda orta şeritte 50yle giderseniz sıkıştırırlar, e kusura bakmayın da akan trafikten yavaş gidecekseniz sağ şeridi kullanın.
he sağ şeridi kullanırken, en sağdan (belki arızası, belki bir derdi var) ve sizden yavaş giden arabanın sağından geçmeyin artık, ben geri zekalıyım diye bağırsanız daha iyi.
he bir de kask, reflektörlü kıyafetler, eldiven vs her şeyiniz tam olsun. sonra millete laf edin.
sen kendi canını düşünmüyorsan benden seni insan yerine koymamı da beklemeyeceksin.
gelelim tüm ekipmanları tam ve kurallara uyanlara...
sizler canımsınız.
hepinize yaptığım gibi (genelde bu arkadaşlar 600lük ve üzeri motorlar kullanıyorlar zaten) size de denk geldiğimde yol vermek olsun vs her türlü güzelliği yaparım.
önce kendine, sonra salak salak işler yapmayıp düzgün giderek saygı gösterene ben daha fazla saygı gösteririm.
siz buyurun, geçin ve rahat rahat ulaşın.
rüzgarlı günlerde beni siper edin mesela.
yağmurlu günlerde 3-5 dakika geç gideyim ama en sağ şeritte arkanızda güvenli bir mesafeden sizi mal gibi araç kullananlardan koruyarak gideyim vs.
sizin yeriniz ayrı.
altınızda bulunan aracın trafikteki diğer araçlae gibi bir taşıt olduğunu unutmayın ve size özel bir kural olmadığı gerçeğini kabullenin.
şeridin ortasından, akan trafiğin genel dinamiklerine uygun gidin.
50lik bisikletle* 100 aracın %90'ının 80le gittiği yolda orta şeritte 50yle giderseniz sıkıştırırlar, e kusura bakmayın da akan trafikten yavaş gidecekseniz sağ şeridi kullanın.
he sağ şeridi kullanırken, en sağdan (belki arızası, belki bir derdi var) ve sizden yavaş giden arabanın sağından geçmeyin artık, ben geri zekalıyım diye bağırsanız daha iyi.
he bir de kask, reflektörlü kıyafetler, eldiven vs her şeyiniz tam olsun. sonra millete laf edin.
sen kendi canını düşünmüyorsan benden seni insan yerine koymamı da beklemeyeceksin.
gelelim tüm ekipmanları tam ve kurallara uyanlara...
sizler canımsınız.
hepinize yaptığım gibi (genelde bu arkadaşlar 600lük ve üzeri motorlar kullanıyorlar zaten) size de denk geldiğimde yol vermek olsun vs her türlü güzelliği yaparım.
önce kendine, sonra salak salak işler yapmayıp düzgün giderek saygı gösterene ben daha fazla saygı gösteririm.
siz buyurun, geçin ve rahat rahat ulaşın.
rüzgarlı günlerde beni siper edin mesela.
yağmurlu günlerde 3-5 dakika geç gideyim ama en sağ şeritte arkanızda güvenli bir mesafeden sizi mal gibi araç kullananlardan koruyarak gideyim vs.
sizin yeriniz ayrı.
devamını gör...

