zaman tüneli
anahtarlık yapılan şeyler
hayvan dişi.
devamını gör...
anahtarlık yapılan şeyler
örgü veya küçük oyuncaklardan
devamını gör...
iz bırakan şarkı sözleri
devamını gör...
2050
yaşarsam torunlarla uğraşıyor olurum muhtemelen. ama çok uzun tutmak da istemem yaşamak işini..
devamını gör...
gece uyurken açık unutulan pencere
sıcak havalarda sorun değil. kışın olması halinde kesin hastalık habercisi.
devamını gör...
ilk buluşmada hesabı kendi ödediği için şok olan kadın
bugün beni güldüren twite sahip kadın...
"+buluşmaya geldiğinde o açtı. "önce yemek yiyelim" dedi. ayak uydurmak için kabul ettim.
+yemek yedik, kahve içtik ardından tatlı yedik.
+çocuk zaten konuşurken kelimelerin arasına sürekli yabancı kelimeler sıkıştırıyor. konuşuyor ben hiç bir şey anlamıyorum tabii.
+ingilizce konuşacağına keşke adam olsaydın.
+zaten yumuşak bir çocuktu. ben o an anladım bizim olmayacağımızı. çünkü teknolojiden ve yapay zekadan bahsediyordu, çok kafa açıyordu.
+ne yapayım ben bunları? bana eski ilişkilerinden bahset.
+neyse kalkmaya yakın hesap geldi. garson bile hesabı çocuğa uzattı. çocuk bana bakıp "ne yapsak?" dedi
+o öyle deyince bana kal geldi. çünkü bugüne kadar çıktığım hiçbir erkek bana hesap ödetmedi.
+"ben ödeyebilirim" dedim. çocuk da "peki bakalım öyle yapalım "dedi.
+senin centilmenliğine.."
kısaca içerik böyle.. çocuğun donanımlı ve zengin olduğunu söylemiş bir de.. hahaha çok eğlendim, yemin ediyorum bu z kuşağına bayılıyorum. siz çok yaşayın emi..*
bu arada aynaya bakarak makyaj yaparken bişeyler anlatma akımını da tuhaf buluyorum.
buradan
"+buluşmaya geldiğinde o açtı. "önce yemek yiyelim" dedi. ayak uydurmak için kabul ettim.
+yemek yedik, kahve içtik ardından tatlı yedik.
+çocuk zaten konuşurken kelimelerin arasına sürekli yabancı kelimeler sıkıştırıyor. konuşuyor ben hiç bir şey anlamıyorum tabii.
+ingilizce konuşacağına keşke adam olsaydın.
+zaten yumuşak bir çocuktu. ben o an anladım bizim olmayacağımızı. çünkü teknolojiden ve yapay zekadan bahsediyordu, çok kafa açıyordu.
+ne yapayım ben bunları? bana eski ilişkilerinden bahset.
+neyse kalkmaya yakın hesap geldi. garson bile hesabı çocuğa uzattı. çocuk bana bakıp "ne yapsak?" dedi
+o öyle deyince bana kal geldi. çünkü bugüne kadar çıktığım hiçbir erkek bana hesap ödetmedi.
+"ben ödeyebilirim" dedim. çocuk da "peki bakalım öyle yapalım "dedi.
+senin centilmenliğine.."
kısaca içerik böyle.. çocuğun donanımlı ve zengin olduğunu söylemiş bir de.. hahaha çok eğlendim, yemin ediyorum bu z kuşağına bayılıyorum. siz çok yaşayın emi..*
bu arada aynaya bakarak makyaj yaparken bişeyler anlatma akımını da tuhaf buluyorum.
buradan
devamını gör...
berberde saçını yıkatmayan insan
berber sonrası direkt eve geçeceğim için yıkatmam. yıkatsan bile o saç illa içe kaçıyor.en güzeli eve gidip komple yıkanmak.
devamını gör...
gece uyurken açık unutulan pencere
sabah üşüyerek uyanmaya neden olabilir.
devamını gör...
anahtarlık yapılan şeyler
mermi.
devamını gör...
köyde yaşama isteği
cem özkök değilseniz o isteği ivedi geri gönderiniz. ne o kadar zenginiz ne de o kadar temizlik yapacak var.birde yılan, çiyan, fare gerçeği var, korkarız.
devamını gör...
2050
2050'ye belki sözlük kalır da ben kalmam.
devamını gör...
yumurtalı patates
en sevdiğim yumurta çeşitlerinden biri. üstüne de bol karabiber dökeceksin var ya...
devamını gör...
başlayınca bitmeden bırakılamayan şeyler
çekirdek
devamını gör...
2050
24 yıl öncesinden yerimizi alalım, değerlenir buralar. tabi 24 yıla sözlük kalır mı bilemem. harbiden hiç öngöremiyorum lan 2050’yi
devamını gör...
mutlu evliliğin sırları
her şeye he deyip,hallederiz deyip yapmamak.
her türlü yalan dolan,
her türlü bencilce harekette bulunmak.
böyle olanlar daha kıymetli olmakta maalesef.
her türlü yalan dolan,
her türlü bencilce harekette bulunmak.
böyle olanlar daha kıymetli olmakta maalesef.
devamını gör...
z kuşağı bir kanser türüdür
z kuşağı çoğu kuşaktan daha dekikanlıdır. sallamadan önce çocukların doğduğu dünyaya bir bakın. bu dünyayı z kuşağı yaratmadı.
devamını gör...
z kuşağı bir kanser türüdür
şahsen ben öyle düşünmüyorum..
her kuşak gibi onlar da doğdukları çağın çocukları.. teknoloji çağında doğdular.. tabletle, internetle, yapay zekayla büyüdüler.. bizim iyi bildiğimiz birçok şeyi bilmiyor olabilirler ama teknoloji konusunda çoğumuzdan daha donanımlı oldukları da bir gerçek..
bizim kuşakların yıllarca sırtında taşıdığı "elalem ne der" yükünü alıp önümüze fırlattılar.. insanların ne düşüneceğinden çok ne istediklerine odaklanıyorlar.. bizlere yıllarca sabır diye anlatılan bazı şeylerin düpedüz boyun eğmek olduğunu fark ettiler.. saygı ile itaatin aynı şey olmadığını da.. bu yüzden bazen saygısız, bazen umursamaz, bazen de fazla rahat görünüyorlar..
eksikleri yok mu? elbette var. sabırsızlar, hızlı tüketiyorlar, uzun süre aynı şeye odaklanmakta zorlanıyorlar..
hangi kuşak kusursuzdu ki?
dün bizi anlamayanlar vardı, bugün de bizim anlamakta zorlandıklarımız var.. her nesil bir sonrakine bozuluyor.. çünkü istiyorlar ki sonraki nesillerde aynı onlar gibi düşünsün ve yaşasın..
oysa dünya onların istediği gibi değil, zamanın istediği gibi dönüyor..
her kuşak gibi onlar da doğdukları çağın çocukları.. teknoloji çağında doğdular.. tabletle, internetle, yapay zekayla büyüdüler.. bizim iyi bildiğimiz birçok şeyi bilmiyor olabilirler ama teknoloji konusunda çoğumuzdan daha donanımlı oldukları da bir gerçek..
bizim kuşakların yıllarca sırtında taşıdığı "elalem ne der" yükünü alıp önümüze fırlattılar.. insanların ne düşüneceğinden çok ne istediklerine odaklanıyorlar.. bizlere yıllarca sabır diye anlatılan bazı şeylerin düpedüz boyun eğmek olduğunu fark ettiler.. saygı ile itaatin aynı şey olmadığını da.. bu yüzden bazen saygısız, bazen umursamaz, bazen de fazla rahat görünüyorlar..
eksikleri yok mu? elbette var. sabırsızlar, hızlı tüketiyorlar, uzun süre aynı şeye odaklanmakta zorlanıyorlar..
hangi kuşak kusursuzdu ki?
dün bizi anlamayanlar vardı, bugün de bizim anlamakta zorlandıklarımız var.. her nesil bir sonrakine bozuluyor.. çünkü istiyorlar ki sonraki nesillerde aynı onlar gibi düşünsün ve yaşasın..
oysa dünya onların istediği gibi değil, zamanın istediği gibi dönüyor..
devamını gör...
2050
2000'den bile daha yakın bir yıl. halbuki daha çocukluğumuzu geçirdiğimizi yıllar hafızamızda taze iken, bu yılların göz açıp kapayıncaya kadar geçip gitmesi gerçekten çok tuhaf. ve 2050'nin bize artık daha yakın olması... o yitip giden zamanı zaten anlatıyor.
devamını gör...

