zaman tüneli
gelmiş geçmiş en iyi yabancı dizi
lost, got, prison break..
devamını gör...
iyi insan olmak için dine ihtiyaç olmaması
bence doğru bir önerme. din zaten bozuk, sapkın toplumlara gelmiş. iyi olmak için illa ki cehennem korkusuna veya cennet arzusuna gerek yok. evrensel ahlak kurallarına uysun yeterli aslında. insanlık doğru ve güzel davranışı ortak akılla bulabilir.
devamını gör...
kadınları itici yapan detaylar
toplum içinde anıra anıra gülmesi.
erkek için de geçerli bu.
erkek için de geçerli bu.
devamını gör...
annem
bir süredir sağlık problemleri yaşıyor. umarım her şey güzel olur ve tahlil sonuçları temiz çıkar.
devamını gör...
hünkar beğendinin dünyanın en güzel üçüncü yemeği seçilmesi
ayıp etmişler, 1. olmalıydı. hünkar beğenmiş kimin haddine beğenmemek.
devamını gör...
kadınları itici yapan detaylar
karşı cinse yaranmak için hemcinslerini kötülemesi veya aşağılaması...
devamını gör...
pirinç ayıklayan sözlük erkeği
demode erkektir. artık pirinçlerden taş çıkmadığı için ayıklama işi de eskilerde kalmıştır.
devamını gör...
din adamlarının yaptığı en büyük hata
işin kolayına kaçan bazı insanlara kötü örnek olmaları, "hoca da böyle yapıyor, hoca da dedikodu ediyor, bizim hafız da kısa şort giyiyor..... " diyerek kendi günahlarına kılıf uyduran insanlar var. bu yüzden hoca olanlar, önder olanlar günaha sevaba çok daha dikkat etmeleri gerekir.
devamını gör...
günaydın sözlük
gününüz aydın, geceniz manisa olsun..
mutlu ol, mutlu kal sözlük..
mutlu ol, mutlu kal sözlük..
devamını gör...
kara kedi (yazar)
başınız sağ olsun sevgili kara kedi,
üç ay arayla önce babanızı, şimdi de annenizi kaybettiniz. biliyorum acınızı dindirmez ama bu bence birbirlerini çok sevdiklerinin kanıtı.. umarım şuan kavuşmuşlardır.
size ve ailenize sabır, metanet ve güç diliyorum. annenizin hatırası sevgiyle ve özlemle yaşamaya devam etsin..
üç ay arayla önce babanızı, şimdi de annenizi kaybettiniz. biliyorum acınızı dindirmez ama bu bence birbirlerini çok sevdiklerinin kanıtı.. umarım şuan kavuşmuşlardır.
size ve ailenize sabır, metanet ve güç diliyorum. annenizin hatırası sevgiyle ve özlemle yaşamaya devam etsin..
devamını gör...
marcelo bielsa
x.com/phavlovah/status/2070...
ah be hocam, artık yaşlanan bir adam olarak seni öylesine iyi anlıyorum ki. hayatını biliyorum eğitime çok önem verilen, bakanlar, bürokratlar, mimarlar yetiştiren bir ailenin en tanınan üyesisin. orta üst sınıf beyaz liberal ailelerin ''birey'' olabilmek için, hayatta kendilerini gerçekleştirsinler diye çocuklarına empoze ettiği normların, etik anlayışın, seneler geçip, ülke değiştikçe nasıl geçer akçe olmaktan çıktığını görmenin verdiği kızgınlık bu. yeni olan her şey seni tiksindiriyor değil mi ? o maç öncesi fotoğraf çekiminde tuhaf hareketler yaparak objektife poz veren 20'li yaşlardaki çocukların dünyasıyla mesleki anlamda bile kesişiyor olmak sana zül geliyordur. temaşa futbolun kendisi olmalı, futbolcu ise o temaşaya katkıda bulunduğu oranda görünür olmalı değil mi ? pele'nin, maradona'nın, gullit'in iki yaşında bir dişi deve sırıtışıyla, o kameraya el kol hareketleriyle poz vermesi düşünülemezdi. senin dünyanda bahis oynayan, cüceler fantezi yapan oyunculara yer yok. norveç'te siyahi futbolcu gören futbolsever gibi bir yabancılık hissi yaşıyorsun.
ne var ki ahlaki normlarına ve insanların görünür olmakla ilgili patolojik rahatsızlıklarına duyduğun tepki ne kadar gerçekse, oyun anlayışın ve taktiğinin de artık iş yapmadığı o kadar gerçek. yeni bir kimlik tadilini karakterinde dejenerelik olarak gördün. bu da seni huysuzlaştırdı. ama genç oyunculara bilge bir rehberlik ederek, taktiksel eleştirilere kulak da verebilirdin. yapılan aleyhindeki kritikleri kişiliğine saldırı olarak almamalıydın. uruguay milli takımında var olan ikiliğin de müsebbibi sensin. kaptan ahab gibi davrandın ve şimdi kanının köpekler tarafından içilme zamanı.
bu hırçınlık ve huysuz ihtiyarlık döneminin bir aşama sonrasına geldin. koyu ve boğuk bir sessizlik, hariçteki dünyaya ilgisizlik. içine çekilme. bu dünyaya fazla veya eksik değildin. sadece farklısın. artık sevdiğin bir kaç kişiye dönme ve emeklilik zamanı. goethe'nin duasındaki gibi çiçekli bir bahçe, kitaplarla dolu bir ev. güle güle hocam. locada şarabın tadına bakıp fifa'nın görünen cilalı yüzü olan beckhamlardan da, henrylerden de daha sahicisin. güle güle.
ah be hocam, artık yaşlanan bir adam olarak seni öylesine iyi anlıyorum ki. hayatını biliyorum eğitime çok önem verilen, bakanlar, bürokratlar, mimarlar yetiştiren bir ailenin en tanınan üyesisin. orta üst sınıf beyaz liberal ailelerin ''birey'' olabilmek için, hayatta kendilerini gerçekleştirsinler diye çocuklarına empoze ettiği normların, etik anlayışın, seneler geçip, ülke değiştikçe nasıl geçer akçe olmaktan çıktığını görmenin verdiği kızgınlık bu. yeni olan her şey seni tiksindiriyor değil mi ? o maç öncesi fotoğraf çekiminde tuhaf hareketler yaparak objektife poz veren 20'li yaşlardaki çocukların dünyasıyla mesleki anlamda bile kesişiyor olmak sana zül geliyordur. temaşa futbolun kendisi olmalı, futbolcu ise o temaşaya katkıda bulunduğu oranda görünür olmalı değil mi ? pele'nin, maradona'nın, gullit'in iki yaşında bir dişi deve sırıtışıyla, o kameraya el kol hareketleriyle poz vermesi düşünülemezdi. senin dünyanda bahis oynayan, cüceler fantezi yapan oyunculara yer yok. norveç'te siyahi futbolcu gören futbolsever gibi bir yabancılık hissi yaşıyorsun.
ne var ki ahlaki normlarına ve insanların görünür olmakla ilgili patolojik rahatsızlıklarına duyduğun tepki ne kadar gerçekse, oyun anlayışın ve taktiğinin de artık iş yapmadığı o kadar gerçek. yeni bir kimlik tadilini karakterinde dejenerelik olarak gördün. bu da seni huysuzlaştırdı. ama genç oyunculara bilge bir rehberlik ederek, taktiksel eleştirilere kulak da verebilirdin. yapılan aleyhindeki kritikleri kişiliğine saldırı olarak almamalıydın. uruguay milli takımında var olan ikiliğin de müsebbibi sensin. kaptan ahab gibi davrandın ve şimdi kanının köpekler tarafından içilme zamanı.
bu hırçınlık ve huysuz ihtiyarlık döneminin bir aşama sonrasına geldin. koyu ve boğuk bir sessizlik, hariçteki dünyaya ilgisizlik. içine çekilme. bu dünyaya fazla veya eksik değildin. sadece farklısın. artık sevdiğin bir kaç kişiye dönme ve emeklilik zamanı. goethe'nin duasındaki gibi çiçekli bir bahçe, kitaplarla dolu bir ev. güle güle hocam. locada şarabın tadına bakıp fifa'nın görünen cilalı yüzü olan beckhamlardan da, henrylerden de daha sahicisin. güle güle.
devamını gör...
normal sözlük vs ekşi sözlük
devamını gör...
yüksel yıldırım
fazla zıplıyor en son sağlam oturtacaklar haberi yok.
devamını gör...
erkeğe en çok yakışan renk
iyi ya onu da kızlar belşrlesin
devamını gör...
kara kedi (yazar)
başınız sağ olsun, çok üzüldüm. sabır dilerim kara kedi, söyleyecek başka ne var ki.
devamını gör...
pirinç ayıklayan sözlük erkeği
bana sürekli - hadiii bakalıım ayıkla pirincin taşını- diyolar.
yanlış giden bişeyler var.
yanlış giden bişeyler var.
devamını gör...
hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler
(bkz: sözlüğü ele geçiren uludağ trolleri)
devamını gör...
din adamlarının yaptığı en büyük hata
birçoğu kuran'daki gerçek islam'ı bilmiyor. her dinden din adamları için geçerli bu.
hatırlatalım, bugün için dinin tek kaynağı kuran'dır:
www.kurandakidin.com/
hatırlatalım, bugün için dinin tek kaynağı kuran'dır:
www.kurandakidin.com/
devamını gör...
günaydın sözlük
günaydın. gününüz güzel geçsin.
devamını gör...
kara kedi (yazar)
#4011981 başın sağolsun can dost.
benim ki 40'ını yeni doldurdu.
bazen telefon açıyorum son anda fark ediyorum.
çok zor
gerçekten çok üzgünüm.
sabır dilemekten başka birşey gelmiyor elimden.
güçlü ol..
benim ki 40'ını yeni doldurdu.
bazen telefon açıyorum son anda fark ediyorum.
çok zor
gerçekten çok üzgünüm.
sabır dilemekten başka birşey gelmiyor elimden.
güçlü ol..
devamını gör...