1.
aynı zamanda bir yazar.
gece beyi.
devamını gör...
2.
dikkatimi çeken yazar , aynı saatlerin yolcusu
devamını gör...
mantıklı yaklaşımlar sergileyen, takibe aldığım sözlük yazarı.
devamını gör...
bugün dikkatimi çeken ve çok kaliteli yazan bir yazar.
devamını gör...
sözlükteki fovari yazarımdır. şimdi hatırlamıyorum ama bir başlıkta kalbime dokunmuştur.
devamını gör...
güzel yazar hoş yazar.
devamını gör...
severim, okurum, oda beni okur.
devamını gör...
iade-i nickaltı yapmaya geldim. tanımlarını denk geldikçe okuduğum ve beğendiğim bir yazar.

pulp fiction filmindeki çantada da marcellus'un ensesinde yara bandı olmasından kaynaklı marcellus'un ruhu olduğuna inanılıyor. o kadar parlak bir şeyin de para ya da altın olması saçma olur.

kedi seven bir insan olduğum için şu video da mantıklı geldi.

devamını gör...
severek takip ettiğim keyifle okuduğum yazar arkadaştır.
celaliyim celalisin celali.
devamını gör...
sende bi tuhaflık var. derin psikoloji kasmak lazım.

en yakın zamanda inine giricem ininee
devamını gör...
#722617 al birini vur ötekine. keşke sözlüğü terk etseniz.
devamını gör...
keşke kendisiyle yazışabilseydik dediğim bir yazar.
devamını gör...
bilgili olduğunu düşündüğüm yazar.
devamını gör...
aşk dolu mısralarında titriyorum.

aşk dolu adam, sanat dolu. ikili ilişkiler konusunda ders niteliğinde okutmalı kendisini.
devamını gör...
çok komik analitik soruları varmış. ne olurdu ki sanki mesaj kısmını açsaydı. kendisine hayırlı iftarlar dilediğim yazardır.
devamını gör...
nick'ine her denk geldiğimde bana cemal süreya'yı anımsatan yazar.
celâliyim, celâlisin, celâli.
devamını gör...
bir akp yandaşı galiba.
şöyle bir entry girmiş;
#1137812
bu da kendisine cevabımızdır;
#1139768
devamını gör...
ülkenin demografik yapısının izzet-i itibarı silkilirken, araplaştırma için afgan falan her türlü mülteciyi alırken hala kalkıp yok kanal istanbul cart curt diye kafa açan akpli.

o zaman söyle yanladığın partiye aynı teşvikleri türk gençleri içinde versinler bizim gençlerimizde iş bulabilsin? onu söyleyemiyor amelelik için ucuz iş gücü olarak gördüğünden mütevellit anca laf ediyor. işkur dan belli sayıdan fazla istihdam sağlayanları arayıp suriyeli işçi niye almıyorsunuz diye sorulduğundan habersiz istemiyorum dediğiniz zaman ceza yapıştırdıklarından habersiz -ben ırkçıyım parasını veririm gene almam- adamın kafası beton ve iş gücü olarak çalışıyor fazlası değil.

bu teşvikleri normal türk gençlerine ver işsizlik % 5 düşmezse ben de bir şey bilmiyorum bak böyle bir durum var. ama yok kanal istanbul, inşaat. zaten inşaat diye diye ülkenin 20 yılda izzet-i itibarı silkildi!....
devamını gör...
#1178179 a haber in yayınlarıyla ilgili en güzel yorumu yapan yazar. gökyüzünün kırmızı olduğuna dair yayınlar yapılsa mavi diyeni vatan hainliğiyle suçlayacak olanları iyi tanımlamış. nerde imza atılacak kısım?
devamını gör...
tanımlarını beğendiğim yazar. ayrıca yeşillim aman şarkısı ile hayırlı olsun diyorum renkli mahlasına.
devamını gör...

bu başlığa tanım girmek için olabilirsiniz.

zaten üye iseniz giriş yapabilirsiniz.

"make it count" ile benzer başlıklar

normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
zaman tüneli köftehor rehberi portakal normal radyo kütüphane kulüpler renk modu online yazarlar puan tablosu yönetim kadrosu istatistikler iletişim