mığrıbı
başlık "havari kayzer" tarafından 13.01.2021 20:41 tarihinde açılmıştır.
nickaltı sahibi yazar profili: mığrıbı
21.
#3134944
tam tipik bir feslidir. bu beynelmilel salepci tayfanın takiye yapmadıkları sürece fikirleri de aynen budur.
"türkiye 100 yıldır hangi rejimle yönetiliyor?"
1980 darbe anayasası diye başlayacaksın ben de diyeceğim tamı tamına üç kere referanduma gidip anayasanın 150 maddesini değiştirilmedi mi? 2007 anayasa referandumu neydi? 2010 anayasa referandumu neydi? 2017 anayasa referandumu neydi? şu an ülke kemalizmin getirdiği parlamenter sistemle mi yönetiliyor başkanlık sistemiyle mi? nfk'in büyük doğu hareketinden beri var mı bu hayal yok mu? hani nerede kemalizm. ülke adı konulmamış bir "başyücelik devleti" ama mığrıbı hala kemalizmden veryansın ediyor.
"pkk terör örgütünün hortlamasında türk ıtkçılığının rolü nedir?"
işte klasik anti-kemalist liberal islamcı zihniyeti, bunlara göre pkk başlangıçta meşru bir ayaklanmadır ama 2013 sonrası meşruiyetini yitirmiştir. pkk'nın varlığını türkçülük ile ilişkilendiren bu mığrıbı isimli arkadaş bilinçaltında pkk'yı bir halk ayaklanması olarak görüyor herhal ki böyle bir söylemde bulunuyor. pkk üniversitelerdeki solcu öğrenciler tarafından kurulmuştur hatta ilk musallat oldukları da türkçü oluşumlar değil ne acayiptir ki başka bir solcu kürt oluşumu olan "denge kawa" madem bu meşru bir halk ayaklanmasıydı niye önce diğer kürt derneklerine sarmış bu terör örgütü? köylerden niye destek alamamış da nihayetinde kendi kurucularını ya infaz etmiş ya da yurtdışına kaçmasına sebep olmuş. hatta pkk'nın kurucu isimlerinden bazıları jitem'de itirafçı olmuş, hilal bıyık bırakıp ülkücülere çalışmıştır. halk ayaklanmasına bak sen. utanmasa kuva-yi milliye diyecek de muhtemelen mığrıbı kuva-yi inzibatiye taraftarıdır.
"sence türkiye, tarihi kökenlerine sırt dönerek ,siyonizm güdümlü a.b ve a.b.d ortak pazarı ile rekabet edebilir mi?
rekabet edemeyen türkiye'nin, a.b ve a.b.d'nin pazarı olmasında kuruculara ve kurtarıcı(!)lara düşen rol nedir?"
şimdi mason falan da dersin sen siyonistten sonra o geliyor peşinden. allah bilir masonluğu da yahudilik zannediyorsundur. eh iyi de mığrıbı demezler mi adama yahudi-mason olduğunu iddia ettiğin ülkenin kurucu ve kurtarıcı kadroları mason localarını kapattı bu nasıl yahudilik-masonluk diye? mahmut esat bozkurt masonlara saldırırken mi siyonistlere hizmet ediyordu? mason localarını, ruhban okullarını kapatan kemalistler milliyetçilik/ulusculuk düşmanı beynelmilel tarikat ve cemaatleri kapatınca birden siyonist mi oldular?
"100 yıllık açlığı, yoksulluğu, köleliği, asayişsizliği ve güvensizliği kemalist düzene mi ,mısıroğlu'na mı yükleyelim? sence, 100 yılldır yaşadıklarımıza bakınca kurtarılmış mıyız yoksa köleleştirilmiş miyiz?"
bu ülke 1974'de kıbrıs harekatı yapabiliyor, 1999'da apo'yu paket edip ülkeye getiriyordu. pkk'yı da tüm atlantik ülkelerinde terör örgütü olarak kabul ettirmeyi başarmıştı. şimdi aynı etkiyi ypg için yapabiliyor muyuz? kıbrıs türkleri için yaptıklarımızı suriye-ırak türkmenleri için yapabilecek durumda mıyız? dışarıdan ülkeye doldurulan 10 milyon suriyeli/afgan/pakistanlı yüzünden megakent istanbul uyuşturucu dağıtımının merkezi olmuş durumda kemalist dönemde böyle bir şey mümkün müydü (hele sadettin tantan varken) asayiş/güvenlik anlayışın bu mu? eskiden insanlar emekli maaşıyla ev-araba alırken şimdi 12.000 lira kira ödeyip 20.000 lira maaş alıyor orta sınıf diye bir şey kalmadı. kim fakirleştirmiş mığrıbı neo-liberal ılımlı islami ekonomi modeli mi? yoksa kemalistlerin devletçi ekonomi modeli mi?
"askerlik ayrı, devlet adamlığı ve siyaset ayrıdır. biraz kafanı zorlarsan anlarsın."
o yüzden diyorum ya mığrıbı fikir baban kadir mısıroğlu gibi atatürk'ün hayaletiyle konuştuğunu, karl marx'ın das kapital'i cinlere yazdırdığını, josef stalin'in ayetel kürsi okuyarak nazileri kum fırtınasıyla yendiğini iddia eden bir şahıs olduğu için fikirlerin de o kadar işte. maksat yazalım ki zaman geçsin.
tam tipik bir feslidir. bu beynelmilel salepci tayfanın takiye yapmadıkları sürece fikirleri de aynen budur.
"türkiye 100 yıldır hangi rejimle yönetiliyor?"
1980 darbe anayasası diye başlayacaksın ben de diyeceğim tamı tamına üç kere referanduma gidip anayasanın 150 maddesini değiştirilmedi mi? 2007 anayasa referandumu neydi? 2010 anayasa referandumu neydi? 2017 anayasa referandumu neydi? şu an ülke kemalizmin getirdiği parlamenter sistemle mi yönetiliyor başkanlık sistemiyle mi? nfk'in büyük doğu hareketinden beri var mı bu hayal yok mu? hani nerede kemalizm. ülke adı konulmamış bir "başyücelik devleti" ama mığrıbı hala kemalizmden veryansın ediyor.
"pkk terör örgütünün hortlamasında türk ıtkçılığının rolü nedir?"
işte klasik anti-kemalist liberal islamcı zihniyeti, bunlara göre pkk başlangıçta meşru bir ayaklanmadır ama 2013 sonrası meşruiyetini yitirmiştir. pkk'nın varlığını türkçülük ile ilişkilendiren bu mığrıbı isimli arkadaş bilinçaltında pkk'yı bir halk ayaklanması olarak görüyor herhal ki böyle bir söylemde bulunuyor. pkk üniversitelerdeki solcu öğrenciler tarafından kurulmuştur hatta ilk musallat oldukları da türkçü oluşumlar değil ne acayiptir ki başka bir solcu kürt oluşumu olan "denge kawa" madem bu meşru bir halk ayaklanmasıydı niye önce diğer kürt derneklerine sarmış bu terör örgütü? köylerden niye destek alamamış da nihayetinde kendi kurucularını ya infaz etmiş ya da yurtdışına kaçmasına sebep olmuş. hatta pkk'nın kurucu isimlerinden bazıları jitem'de itirafçı olmuş, hilal bıyık bırakıp ülkücülere çalışmıştır. halk ayaklanmasına bak sen. utanmasa kuva-yi milliye diyecek de muhtemelen mığrıbı kuva-yi inzibatiye taraftarıdır.
"sence türkiye, tarihi kökenlerine sırt dönerek ,siyonizm güdümlü a.b ve a.b.d ortak pazarı ile rekabet edebilir mi?
rekabet edemeyen türkiye'nin, a.b ve a.b.d'nin pazarı olmasında kuruculara ve kurtarıcı(!)lara düşen rol nedir?"
şimdi mason falan da dersin sen siyonistten sonra o geliyor peşinden. allah bilir masonluğu da yahudilik zannediyorsundur. eh iyi de mığrıbı demezler mi adama yahudi-mason olduğunu iddia ettiğin ülkenin kurucu ve kurtarıcı kadroları mason localarını kapattı bu nasıl yahudilik-masonluk diye? mahmut esat bozkurt masonlara saldırırken mi siyonistlere hizmet ediyordu? mason localarını, ruhban okullarını kapatan kemalistler milliyetçilik/ulusculuk düşmanı beynelmilel tarikat ve cemaatleri kapatınca birden siyonist mi oldular?
"100 yıllık açlığı, yoksulluğu, köleliği, asayişsizliği ve güvensizliği kemalist düzene mi ,mısıroğlu'na mı yükleyelim? sence, 100 yılldır yaşadıklarımıza bakınca kurtarılmış mıyız yoksa köleleştirilmiş miyiz?"
bu ülke 1974'de kıbrıs harekatı yapabiliyor, 1999'da apo'yu paket edip ülkeye getiriyordu. pkk'yı da tüm atlantik ülkelerinde terör örgütü olarak kabul ettirmeyi başarmıştı. şimdi aynı etkiyi ypg için yapabiliyor muyuz? kıbrıs türkleri için yaptıklarımızı suriye-ırak türkmenleri için yapabilecek durumda mıyız? dışarıdan ülkeye doldurulan 10 milyon suriyeli/afgan/pakistanlı yüzünden megakent istanbul uyuşturucu dağıtımının merkezi olmuş durumda kemalist dönemde böyle bir şey mümkün müydü (hele sadettin tantan varken) asayiş/güvenlik anlayışın bu mu? eskiden insanlar emekli maaşıyla ev-araba alırken şimdi 12.000 lira kira ödeyip 20.000 lira maaş alıyor orta sınıf diye bir şey kalmadı. kim fakirleştirmiş mığrıbı neo-liberal ılımlı islami ekonomi modeli mi? yoksa kemalistlerin devletçi ekonomi modeli mi?
"askerlik ayrı, devlet adamlığı ve siyaset ayrıdır. biraz kafanı zorlarsan anlarsın."
o yüzden diyorum ya mığrıbı fikir baban kadir mısıroğlu gibi atatürk'ün hayaletiyle konuştuğunu, karl marx'ın das kapital'i cinlere yazdırdığını, josef stalin'in ayetel kürsi okuyarak nazileri kum fırtınasıyla yendiğini iddia eden bir şahıs olduğu için fikirlerin de o kadar işte. maksat yazalım ki zaman geçsin.
devamını gör...
22.
ak partili olmadığını anlamak için mal falan olmak lazım.
adam dümdüz şeriatçı.
adam dümdüz şeriatçı.
devamını gör...
23.
la yeter artık! ben şeriyatçı değilim, akp'ci değilim, mısıroğlucu değilim. şeyhçi değilim, cemağatçı değilim. ulan illa sizin klasik muhaliflerinizden olmak zorunda mıyım?
arhadaşım! ben eşitlikçiyim. adil ve eşit gelir dağılımını savunuyorum. fayiz , aracı ve tekelleşme karşıtıyım.
bak! eğer din dese ki, fakiri fakirlikle, zangini varlıkla imtihan edeceğim, ben orada yoğum.
her ferdin; işi, aşı, eşi, evi, bineği, sosyal hayatı olacak ve bu ülkenin kaynaklarını bu ülke insanı yiyecek. işte ben buyum.
e sizin taptıklatınız bunları başarmış mı yavru?
yok!
kof demagoji yapıp baş şişirmeyin. ben buyum. savunduğum dünya görüşüne kur'an yakın olduğu için müslümanım. olay bu.
beni ağnamayanın garnı gulağına vara. garış vereceğim artık.
arhadaşım! ben eşitlikçiyim. adil ve eşit gelir dağılımını savunuyorum. fayiz , aracı ve tekelleşme karşıtıyım.
bak! eğer din dese ki, fakiri fakirlikle, zangini varlıkla imtihan edeceğim, ben orada yoğum.
her ferdin; işi, aşı, eşi, evi, bineği, sosyal hayatı olacak ve bu ülkenin kaynaklarını bu ülke insanı yiyecek. işte ben buyum.
e sizin taptıklatınız bunları başarmış mı yavru?
yok!
kof demagoji yapıp baş şişirmeyin. ben buyum. savunduğum dünya görüşüne kur'an yakın olduğu için müslümanım. olay bu.
beni ağnamayanın garnı gulağına vara. garış vereceğim artık.
devamını gör...
24.
olm sen nece yaziyon dedirten entry girmis yazardir 1 ustte.*
devamını gör...
25.
baba şöyle yükseleceksin.
tmm şşş sakin.
tmm şşş sakin.
devamını gör...
26.
devamını gör...
27.
adam , şeriatçı olsa akp'li mi olur la?
akp, şeriatçı bir parti mi?
hepsini geçtim , şeriatçılar oy vermez ki.
demokrasiyi kâfir rejimi olarak görürler.
bu adam düz müslüman.
akp, şeriatçı bir parti mi?
hepsini geçtim , şeriatçılar oy vermez ki.
demokrasiyi kâfir rejimi olarak görürler.
bu adam düz müslüman.
devamını gör...
28.
akp'liler yokluktan şeriatçi oluyorlar zaten. fatih erbakan'ın şeriatle ilgili açıklamasından sonra yerel seçimlerdeki oy sonuçlarını gördük. tüm akp'liler yrp'ye kaydı. taliban gelse ona oy verirler.
devamını gör...
29.
tuvalet terliğine bile oy vermeye hazır olanlar!
insanlar kime oy vereceğini size mi soracak sanıyorsunuz?
insanlar kime oy vereceğini size mi soracak sanıyorsunuz?
devamını gör...
30.
kadir mısıroğlu eski türkçü'dür , şaşıracak bir şey yok, aynı bugün olduğu gibi (akp-mhp-bbp-vp) ,eski zamanlarda da türkçü-ırkçıların -ülkücülerin göbek bağları birbirine bağlıdır.
kadir mısıroğlu ,yahudi cahun'un gök bayrak kitabını türkçe çevirisini yapmıştır, gök bayrak kitabı türkçülerin ilk başvuru kitabıdır ,öyle ki atatürk ve mısıroğlu'nun birleştiği kitaptır.
kürt kökennli ziya gökalp'in türkçük savlarının ana kaynağıdır.
açık açık amiyane tabirle bu olaya aynı kaba yapmak diyebiliriz.
islamcılar 1970'de siyasi olarak güçlenmeye başladıklarında hemen mhp'ye el attılar ve mhp'yi de islamlaştırdılar .
pek çok tenrici-türkçü ,türk miti-efsane yazarı , ülkücü, kemalist türkçü ülkücü-mhp'li 1970 sonrası artık islamcı idi ,tabi hemen oturmadı bu fikir , islamcıların ırkçılığı lanetleyenleri ,ümmetçileri ,kuran yolunda olanları mhp'nin islamcılığını kabul etmediler .
(süreci uludağ sözlükte yazmıştım, bulan okuyabilir)
yanlışsam uyarın mttb. islamcıların elşine geçti , metin yüksel gibi toplumcu islamcılar mhp ile birlikteliği reddettiler., devrimci marksistlere tyakındıurdular hatta kürt solcularını kendileri gibi gördüler . çatışmalar ölümleri getirdi metin yüksel fatih camisi avlusunda namaz sonrası mhp'li faşistler tarafından vuruldu. şuan hala yönetimde vuran.
metin silahsızdı .
fatih ve üsküdar'da sosyalistler islamcıların yanına da olunca mhp geri çekildi. (ben bildiğim bölgeleri yazdım) . balat'ta ,alibeyköy'de ülkücü-islamcı çatışması olduğu vakidir.
mhp artık türkçü değil,turk-islam sentezi yolunda gerici bir yapıya bürünmüştür ,sağ ne zaman sıkışsa mhp hazırdır.
rahşan ecevit bu yüzden mhp-dsp ortaklığına çok ağır eleştiriler getirmiş mhp'yi faşist olarak etiketlemiştir.
bugün yeni- chp'lilerin çok milli dedikleri erbakan'da mhp-dinci(msp-milli görüş) ortaklığının mimarlarındandır.
yani kadir mısıroğlu ne demiş ne dememiş tartışmak gereksizdir ,sağcılar aynı kabı pisler.
anti-kapitalist, toplumcu islamcıların, ideolojik ümmetçilerin türkiye sağında karşılığı yoktur .
metin katledildiğinde o da yalnızdı mhp'nin ve ülkücü kökenlilerin örneğin soğan ve tokyolu'nun atatürkçülüğü de sahtedir. ,bbp ve mhp turnusol kağıdıdır.
türkiye'de ülkücü köken ve dinci köken göbeğinden emperyalizme ve abd'ye bağlıdır ,aynı perinçek -aydınlık gibi natoculardır ama sorsan marksit -leninistler abd. uşağı.
ben kadir abiyi 1974'de falan tanıdım tabi haddimiz olmaz tartışmaya ,ama o zamanda aklı havada idi ,çok bilgilidir ama entelijansiya aydınıdır(burjuva zümre-sınıf aydını ),yani kapitalisttir ,zümre entelektüelidir.
sözlük için yazayım ben migribi kardeşi severim ,saygı duyarım ama mıgribi kardeşimizim türkiye islami sağında karşılığı yoktur . (özür dilerim kendisinden ama bu böyledir.)
türkiye'ye en büyük zarar milli mücadele fikrinden soyutlanmak için uydurulmuş heykeltapar kemalizm safsatasıdır ,bu kemalizmciler de hiç bir aidiyet yoktur ,ben bizzat şahidimdir bunlar nutuk'un özünü bile anlamayacak kadar müesses sömürü düzeninin tarafındadırlar .ispatı bursa nutkuna sahip çıkmamalarıdır.
ancak yazdım , bitti.
okuyan sol olsun.
kadir mısıroğlu ,yahudi cahun'un gök bayrak kitabını türkçe çevirisini yapmıştır, gök bayrak kitabı türkçülerin ilk başvuru kitabıdır ,öyle ki atatürk ve mısıroğlu'nun birleştiği kitaptır.
kürt kökennli ziya gökalp'in türkçük savlarının ana kaynağıdır.
açık açık amiyane tabirle bu olaya aynı kaba yapmak diyebiliriz.
islamcılar 1970'de siyasi olarak güçlenmeye başladıklarında hemen mhp'ye el attılar ve mhp'yi de islamlaştırdılar .
pek çok tenrici-türkçü ,türk miti-efsane yazarı , ülkücü, kemalist türkçü ülkücü-mhp'li 1970 sonrası artık islamcı idi ,tabi hemen oturmadı bu fikir , islamcıların ırkçılığı lanetleyenleri ,ümmetçileri ,kuran yolunda olanları mhp'nin islamcılığını kabul etmediler .
(süreci uludağ sözlükte yazmıştım, bulan okuyabilir)
yanlışsam uyarın mttb. islamcıların elşine geçti , metin yüksel gibi toplumcu islamcılar mhp ile birlikteliği reddettiler., devrimci marksistlere tyakındıurdular hatta kürt solcularını kendileri gibi gördüler . çatışmalar ölümleri getirdi metin yüksel fatih camisi avlusunda namaz sonrası mhp'li faşistler tarafından vuruldu. şuan hala yönetimde vuran.
metin silahsızdı .
fatih ve üsküdar'da sosyalistler islamcıların yanına da olunca mhp geri çekildi. (ben bildiğim bölgeleri yazdım) . balat'ta ,alibeyköy'de ülkücü-islamcı çatışması olduğu vakidir.
mhp artık türkçü değil,turk-islam sentezi yolunda gerici bir yapıya bürünmüştür ,sağ ne zaman sıkışsa mhp hazırdır.
rahşan ecevit bu yüzden mhp-dsp ortaklığına çok ağır eleştiriler getirmiş mhp'yi faşist olarak etiketlemiştir.
bugün yeni- chp'lilerin çok milli dedikleri erbakan'da mhp-dinci(msp-milli görüş) ortaklığının mimarlarındandır.
yani kadir mısıroğlu ne demiş ne dememiş tartışmak gereksizdir ,sağcılar aynı kabı pisler.
anti-kapitalist, toplumcu islamcıların, ideolojik ümmetçilerin türkiye sağında karşılığı yoktur .
metin katledildiğinde o da yalnızdı mhp'nin ve ülkücü kökenlilerin örneğin soğan ve tokyolu'nun atatürkçülüğü de sahtedir. ,bbp ve mhp turnusol kağıdıdır.
türkiye'de ülkücü köken ve dinci köken göbeğinden emperyalizme ve abd'ye bağlıdır ,aynı perinçek -aydınlık gibi natoculardır ama sorsan marksit -leninistler abd. uşağı.
ben kadir abiyi 1974'de falan tanıdım tabi haddimiz olmaz tartışmaya ,ama o zamanda aklı havada idi ,çok bilgilidir ama entelijansiya aydınıdır(burjuva zümre-sınıf aydını ),yani kapitalisttir ,zümre entelektüelidir.
sözlük için yazayım ben migribi kardeşi severim ,saygı duyarım ama mıgribi kardeşimizim türkiye islami sağında karşılığı yoktur . (özür dilerim kendisinden ama bu böyledir.)
türkiye'ye en büyük zarar milli mücadele fikrinden soyutlanmak için uydurulmuş heykeltapar kemalizm safsatasıdır ,bu kemalizmciler de hiç bir aidiyet yoktur ,ben bizzat şahidimdir bunlar nutuk'un özünü bile anlamayacak kadar müesses sömürü düzeninin tarafındadırlar .ispatı bursa nutkuna sahip çıkmamalarıdır.
ancak yazdım , bitti.
okuyan sol olsun.
devamını gör...
31.
#3175589
mafya varlığını da "layik" sistemden bilen fesli. yalnız merak ettim mığrıbıcığım hangi mafya "layik" tam olarak ülkücü mafya desen onlar zaten türk-islam sentezi iken cumhur ittifakıyla islam-türk-islam sentezi gibi bir şeye evrildi. kürt mafyası desen onların da ekserisi aşiret bağlantılı.
çok italyan filmi izleme mığrıbı akıl sağlığını kötü etkiler.
edit:#3136487
ne uzatmışsın olm dümdüz liberal islamcı de geç işte. eşitlik, adalet diye kafa ütülüyor. eşitlik diyen adamın da şeriat istemesi ayrı bir tezat gerçi liberal islamcıdır ne yapsa yeridir.
mafya varlığını da "layik" sistemden bilen fesli. yalnız merak ettim mığrıbıcığım hangi mafya "layik" tam olarak ülkücü mafya desen onlar zaten türk-islam sentezi iken cumhur ittifakıyla islam-türk-islam sentezi gibi bir şeye evrildi. kürt mafyası desen onların da ekserisi aşiret bağlantılı.
çok italyan filmi izleme mığrıbı akıl sağlığını kötü etkiler.
edit:#3136487
ne uzatmışsın olm dümdüz liberal islamcı de geç işte. eşitlik, adalet diye kafa ütülüyor. eşitlik diyen adamın da şeriat istemesi ayrı bir tezat gerçi liberal islamcıdır ne yapsa yeridir.
devamını gör...
32.
fes başıma fes başıma, püskülü ben olayım.
devamını gör...
33.
#3186218 sonra cahil diyince bize kızıyor, atar yapıyor.
temeli cedidcilik olarak bilinen hareket ile başlayan ideoloji olan türkçülük için israil/yahudi işi diyor.
fes başıma fes başıma, püskülü ben olayım...
temeli cedidcilik olarak bilinen hareket ile başlayan ideoloji olan türkçülük için israil/yahudi işi diyor.
fes başıma fes başıma, püskülü ben olayım...
devamını gör...
34.
#3186900 sarık başıma sarık başıma, bez ben olayım.
mığrıbı siz niye böylesiniz? yahu o çok sevdiğin ümmet daha ı. cihan harbinde akabe, hicaz, yemen, ırak, suriye, mısır çöllerinde sana isyan üzerine isyan etmiş. ingilizlerle birlikte akabe baskını yapıp türk-osmanlı askerlerini kör süngüyle öldürmüşler. ondan evvelinde suudiler ile osmanlılar zilyon kere savaşa girmiş ama neymiş siyonist kamalistler (bir insan hem kemalist hem siyonist nasıl oluyor anlamadık gitti) yüzünden islam birliği bozulmuş hemi mığrıbı
samimi söylüyorum vazgeç knk manyak olursun bak, ciddi söylüyorum. bunlara takılırsın evi yakarsın sonra.
peki mığrıbı sana basit bir soru kemalist türkçülük islam milletini bölmek için bir siyonist oyunu ise evvelindeki ittihatcılık da mı siyonist oyunu. jön türkler var misalinden osmanlıcı olarak başlayıp zamanla anlamsızlığını fark ederek türkizmi benimsiyorlar o zamanlar hangisi siyonist? namık kemal mi ziya gökalp mi? bak bunlar kemalizm/atatürkçülük dediğimiz ideolojinin felsefi köklerini ortaya atanlar. hangisi siyonist? utanmasa alparslan türkeş ve muhsin yazıcıoğlu için de aynı suçlamayı yapacak da utanıyor herhalde. hüseyin nihal atsız desen adam zaten anti-semitizm konusunda bir dünya markası hangisi yavudi ajandasını savunuyor sorarım eyy mığrıbı türkist hareketler içinde kemalist, ülkücü, cedidci, veysiler, alperenler, atsızcılar, bulgarcılar, elçibeycilere kadar hiçbirinin siyonist bağını göremedim mığrıbı. yoksa bu senin çakma maraş dondurmacısının bir zırvası olmasın.
ayrıca ben fes'i severim mığrıbı ama kadir mısıroğlu yüzünden değil ıı.mahmut yüzünden fes, kalpak, şapka hepsi bizimdir. zira senin gibiler sarık yerine fes getirdi diye o dönemde de ıı.mahmut için "gavur padişah" diyordu.
mığrıbı siz niye böylesiniz? yahu o çok sevdiğin ümmet daha ı. cihan harbinde akabe, hicaz, yemen, ırak, suriye, mısır çöllerinde sana isyan üzerine isyan etmiş. ingilizlerle birlikte akabe baskını yapıp türk-osmanlı askerlerini kör süngüyle öldürmüşler. ondan evvelinde suudiler ile osmanlılar zilyon kere savaşa girmiş ama neymiş siyonist kamalistler (bir insan hem kemalist hem siyonist nasıl oluyor anlamadık gitti) yüzünden islam birliği bozulmuş hemi mığrıbı
samimi söylüyorum vazgeç knk manyak olursun bak, ciddi söylüyorum. bunlara takılırsın evi yakarsın sonra.
peki mığrıbı sana basit bir soru kemalist türkçülük islam milletini bölmek için bir siyonist oyunu ise evvelindeki ittihatcılık da mı siyonist oyunu. jön türkler var misalinden osmanlıcı olarak başlayıp zamanla anlamsızlığını fark ederek türkizmi benimsiyorlar o zamanlar hangisi siyonist? namık kemal mi ziya gökalp mi? bak bunlar kemalizm/atatürkçülük dediğimiz ideolojinin felsefi köklerini ortaya atanlar. hangisi siyonist? utanmasa alparslan türkeş ve muhsin yazıcıoğlu için de aynı suçlamayı yapacak da utanıyor herhalde. hüseyin nihal atsız desen adam zaten anti-semitizm konusunda bir dünya markası hangisi yavudi ajandasını savunuyor sorarım eyy mığrıbı türkist hareketler içinde kemalist, ülkücü, cedidci, veysiler, alperenler, atsızcılar, bulgarcılar, elçibeycilere kadar hiçbirinin siyonist bağını göremedim mığrıbı. yoksa bu senin çakma maraş dondurmacısının bir zırvası olmasın.
ayrıca ben fes'i severim mığrıbı ama kadir mısıroğlu yüzünden değil ıı.mahmut yüzünden fes, kalpak, şapka hepsi bizimdir. zira senin gibiler sarık yerine fes getirdi diye o dönemde de ıı.mahmut için "gavur padişah" diyordu.
devamını gör...
35.
#3189955
"sen,, araplar bizi sattı iddeası ile araplarla ortak pazar kurmuyorsun; ama özendiğin batı, 100 yıl boyunca savaşta birbirini dümdüz etmesine rağmen siyonizm güdümlü a. b ve a.b.d ortak pazarını kurdu."
diye buyurmuş stratejik derinlik ustası yav mığrıbı bak sana ne anlatayım
d-8 ekonomik işbirliği teşkilatı
zaten kurulmuşu var mığrıbı? yalnız avrupa birliği ve amerika birleşik devletleri sürekli birbirini korur kollar. misal suudi arabistan gibi pkk'yı desteklemezler. filistin gibi asala'yı da eğitmezler.
yav abdülhamid ki kendisi aynı zamanda halife olur islamcılık diye yola çıkıp da tek bir ümmet yaratamamış. adamlar 100 sene evvel hristiyan ingiliz ve fransız ile birleşip seni doğramış yetmemiş üstüne her pozisyonda senin karşında yer almış. gelmiş bana "türkçülüğü hayal etmek, şahsi olarak içinde taşımak ayrı, devletin anayasasına koymak ayrı şeylerdir." diyorsun da arap milliyetçiliği türkçülükten yıllar evvel alooo! 1860'da başlıyor. türkçülüğün osmanlıda halka sirayet etmesi anca kemalizm ile evvelindeki jön türkler ve ittihat-terakki ile dahi entelektüel ve ordu kademeleriyle sınırlı ne anlatıyorsun cane?
"hem kemalist hem mason bal gibi de olunur ve siyonizme köpeklik yapılır. bunun örneklerini çok gördük." valla mığrıbı ümmet kuracağız, osmanlı geri geliyor diye israil'in en büyük düşmanlarından biri olan suriye'yi çökerten kim ise siyonizme hizmet eden onlardır. zira 2008'de iran, hizbullah, hamas ve suriye çok güzel bir şekilde israili terbiye etmişti. şimdi israil bu kadar gazze'de cüretkar ise sebebi de suriyenin olmaması. onu da kemalistlerin çökertmediği malum. esasen baascılar ve kemalistler siyonizme karşıdır da nihayetinde en çok sesi çıkan israil ile mücadeleyi starbucks'a indirgeyenler oluyor.
ayrıca benim neden allah'a inanmayıp, kur'an yasalarını (şeriat) kabul etmediğimi sormuş. hadi velev ki müslüman değilim diyelim (hoş zaten sünni olmadığım için kafir, mürted, münafık, hayvan gibi birçok sıfata maruz kalıyorum) asıl sen niye türk milleti kavramına karşısın onu söyle benim neden size karşı olduğumun cevabını bulmuş olursun.
"sen,, araplar bizi sattı iddeası ile araplarla ortak pazar kurmuyorsun; ama özendiğin batı, 100 yıl boyunca savaşta birbirini dümdüz etmesine rağmen siyonizm güdümlü a. b ve a.b.d ortak pazarını kurdu."
diye buyurmuş stratejik derinlik ustası yav mığrıbı bak sana ne anlatayım
d-8 ekonomik işbirliği teşkilatı
zaten kurulmuşu var mığrıbı? yalnız avrupa birliği ve amerika birleşik devletleri sürekli birbirini korur kollar. misal suudi arabistan gibi pkk'yı desteklemezler. filistin gibi asala'yı da eğitmezler.
yav abdülhamid ki kendisi aynı zamanda halife olur islamcılık diye yola çıkıp da tek bir ümmet yaratamamış. adamlar 100 sene evvel hristiyan ingiliz ve fransız ile birleşip seni doğramış yetmemiş üstüne her pozisyonda senin karşında yer almış. gelmiş bana "türkçülüğü hayal etmek, şahsi olarak içinde taşımak ayrı, devletin anayasasına koymak ayrı şeylerdir." diyorsun da arap milliyetçiliği türkçülükten yıllar evvel alooo! 1860'da başlıyor. türkçülüğün osmanlıda halka sirayet etmesi anca kemalizm ile evvelindeki jön türkler ve ittihat-terakki ile dahi entelektüel ve ordu kademeleriyle sınırlı ne anlatıyorsun cane?
"hem kemalist hem mason bal gibi de olunur ve siyonizme köpeklik yapılır. bunun örneklerini çok gördük." valla mığrıbı ümmet kuracağız, osmanlı geri geliyor diye israil'in en büyük düşmanlarından biri olan suriye'yi çökerten kim ise siyonizme hizmet eden onlardır. zira 2008'de iran, hizbullah, hamas ve suriye çok güzel bir şekilde israili terbiye etmişti. şimdi israil bu kadar gazze'de cüretkar ise sebebi de suriyenin olmaması. onu da kemalistlerin çökertmediği malum. esasen baascılar ve kemalistler siyonizme karşıdır da nihayetinde en çok sesi çıkan israil ile mücadeleyi starbucks'a indirgeyenler oluyor.
ayrıca benim neden allah'a inanmayıp, kur'an yasalarını (şeriat) kabul etmediğimi sormuş. hadi velev ki müslüman değilim diyelim (hoş zaten sünni olmadığım için kafir, mürted, münafık, hayvan gibi birçok sıfata maruz kalıyorum) asıl sen niye türk milleti kavramına karşısın onu söyle benim neden size karşı olduğumun cevabını bulmuş olursun.
devamını gör...
36.
#3197617 bak bak
"d 8 ülkelerinin hangisinin rejimi o ülke vatandaşına ait? hepsi de ingiliz ,fransız sömürgesi altında."
puhahahah çünkü o ülkeleri zaten osmanlı'dan ayırarak kitab-ı mukaddes'in yahudi-hristiyan anlatısındaki sınırlara göre kuranlar ingilizler ve fransızlar idi. onların varlık sebebi de senin ümmetinin osmanlılara karşı batılı kolonyalist-emperyalist güçlerle birlik olan ümmet kardeşlerindi. yani sen kendini müslüman/mümin/iman edenler olarak tanımladığın yerde adamlar bir arap'ız diyordu. şu söyleminle bile kendi kendini ele veriyorsun. zaten arabizmin var olduğu yerde tek gereken dışarıdan gelen destek idi o da ingilizler ve fransızlar oldu cane. ingilizler ve fransızlar kalkıp da birden o ülkeleri ve kendilerine bağlı arap aşiretlerini bulmadılar. zaten osmanlıya isyan eden arap aşiretlerini desteklediler.
bak şimdi
"çünkü ırka dayalı bir rejim olmaz. bak ikimizde türk'üz; ama anlaşamıyoruz. oysaki senin için benim sadece türk olmam yeterli olmalıydı."
eh, yavrum o zaman aynı dinden olman da yeterli olmalıydı ki görüyoruz yetmemiş. müslüman filistinli hristiyan ingilizle birlik olup sana karşı allah-u ekber nidalarıyla tabiri caizse "cihat" yapmış. senin halifeliğini kabul etmemiş bir insan kendiyle bu kadar çelişir.
"demek ki aynı ırktan gelmemiz aynı şeyleri savunacağımız anlamına gelmiyor. sosyolizm çatısı altında 100'lerce etnik kökeni tutabilirsin, din altında yine öyle; ama ırk altında tutamazsın."
tutulamamış mığrıbı. bak osmanlı yıkılmış, sovyetler dağılmış demek ki islamcılık da sosyalizm de o kadar işe yaramıyormuş.
"pkk terör örgütünü ve kürt milliyetçiliğini ,türk milliyetçiliği tetiklemiştir. bizim bölünmemiz " b.i.p" in işine geliyor. kürd'ün neyi var da, ben kürd'e sırtımı dönem onu asimile edem ?"
pkk terör örgütünün varlık nedeni türk milliyetçiliği değil aksine ulus devlet karşıtı anadolu federe islam devleti gibi hayalleri olan camialar sayesindedir. zaten cumhuriyetin erken dönemlerinde bu nedenle islamcı ayaklanmalar ile kürt ayaklanmaları iç içedir. oradaki feodalite-aşiretcilik, dincilik gibilerini besleyen ve destekleyen de kemalist türkçülük değildir. çözüm/açılım kim yaptıysa onlardır.
"d 8 ülkelerinin hangisinin rejimi o ülke vatandaşına ait? hepsi de ingiliz ,fransız sömürgesi altında."
puhahahah çünkü o ülkeleri zaten osmanlı'dan ayırarak kitab-ı mukaddes'in yahudi-hristiyan anlatısındaki sınırlara göre kuranlar ingilizler ve fransızlar idi. onların varlık sebebi de senin ümmetinin osmanlılara karşı batılı kolonyalist-emperyalist güçlerle birlik olan ümmet kardeşlerindi. yani sen kendini müslüman/mümin/iman edenler olarak tanımladığın yerde adamlar bir arap'ız diyordu. şu söyleminle bile kendi kendini ele veriyorsun. zaten arabizmin var olduğu yerde tek gereken dışarıdan gelen destek idi o da ingilizler ve fransızlar oldu cane. ingilizler ve fransızlar kalkıp da birden o ülkeleri ve kendilerine bağlı arap aşiretlerini bulmadılar. zaten osmanlıya isyan eden arap aşiretlerini desteklediler.
bak şimdi
"çünkü ırka dayalı bir rejim olmaz. bak ikimizde türk'üz; ama anlaşamıyoruz. oysaki senin için benim sadece türk olmam yeterli olmalıydı."
eh, yavrum o zaman aynı dinden olman da yeterli olmalıydı ki görüyoruz yetmemiş. müslüman filistinli hristiyan ingilizle birlik olup sana karşı allah-u ekber nidalarıyla tabiri caizse "cihat" yapmış. senin halifeliğini kabul etmemiş bir insan kendiyle bu kadar çelişir.
"demek ki aynı ırktan gelmemiz aynı şeyleri savunacağımız anlamına gelmiyor. sosyolizm çatısı altında 100'lerce etnik kökeni tutabilirsin, din altında yine öyle; ama ırk altında tutamazsın."
tutulamamış mığrıbı. bak osmanlı yıkılmış, sovyetler dağılmış demek ki islamcılık da sosyalizm de o kadar işe yaramıyormuş.
"pkk terör örgütünü ve kürt milliyetçiliğini ,türk milliyetçiliği tetiklemiştir. bizim bölünmemiz " b.i.p" in işine geliyor. kürd'ün neyi var da, ben kürd'e sırtımı dönem onu asimile edem ?"
pkk terör örgütünün varlık nedeni türk milliyetçiliği değil aksine ulus devlet karşıtı anadolu federe islam devleti gibi hayalleri olan camialar sayesindedir. zaten cumhuriyetin erken dönemlerinde bu nedenle islamcı ayaklanmalar ile kürt ayaklanmaları iç içedir. oradaki feodalite-aşiretcilik, dincilik gibilerini besleyen ve destekleyen de kemalist türkçülük değildir. çözüm/açılım kim yaptıysa onlardır.
devamını gör...
37.
-bak bak bak! kılık- kıyafet ingiliz, fransız.
pantolonu alınan kıyafetlerden çıkar pantolonu biz verdik avrupa hunlar’ı olarak. ayrıca kıyafet bu belirli bir millete değil bir medeniyete ait. özümüzü kaybettik diyeceksen tarikatlar ve sosyolojik çöküş yüzünden o özü son 250 yıldan beridir kaybetmiştik zaten. türklerin yöresel kıyafetlerinde hiç şüphe yoktur ki eski anadolu yerlisi ve farsi unsurlar olmasın. kıyafet bu, kültürel etkileşimlerle tabii ki olacak. ayrıca batı kıyafetleri daha rahat.
-yasaların ve kanunların isviçre, italyan ve fransız.
başka var mı kardeşim sayacak ülke?
yasaları türk bürokratlar tarafından batı tarzında hazırlamaları mı sorun oldu? çünkü kopya değil, en baştan hazırlanmış. kaldı ki türkler yasa yapma konusunda gerçekten önde gelen bir ulus. bununla ilişkili bir sürü farklı türkçe kökenli kelime var. tüzük, yargu, töre vb. bu kelimelerin türkçe kökenli olması demek türklerin yargı ile fazlasıyla ilgilendiğinin önemli bir kanıtı.
-harfin, latin.
ondan önceki de arap değil miydi?
dünyadaki bütün alfabeler çivi yazısını görüp hiyeroglifleri oluşturmuş antik mısır uygarlığına dayandırılır brom, her ne kadar ben böyle olmadığını (en azından türklerdeki tamga yazısı ve çinlilerdeki resim yazısı için) düşünsem de bilim bunda kanaat getirmiş ve latin alfabesi dediğin şeyi latinler etrüsklerden çalmış(direk çalmışlar almak değil bu üstüne etrüskleri soykırmışlar). ingilizlerin kullandıkları alfabe de etrüsk alfabesi ingilizler diyor mu tunik yazıya geçelim bir gecede cahil kaldık diye? ayrıca arap alfabesi türkçe için asla uygun değildi. bu alfabe daha uygun. sadece 4 5 harf eksik vardı onu da inşallah tamamlayacağız ortak alfabe ile.
-tatilin hristiyan ve yahudi'nin kutsal günü, tabelaların, mesken yerlerin, sitelerin ismi ve konuştuğun kelimelerin çoğu batı'ya ait adam türk bizans, şarken ve roma sentezi olmuş bitmiş umurunda değil, hala dödüğü dinin kalıntılarını dert ediniyor.
konuştuğum kelimelerin 9’u türkçeye ait olmakla beraber bunu sağlayanlar kemalistlerdi. dil devrimini başlatıp kelimelerin türkçeleştirilmesinde kemalistler sağladı. osmanlıca belgelerde arapça farsça kelimelerden cümleyi anlayamıyorum kaldı ki bu normal bir şey osmanlı bir imparatorluktu bir medeniyetti. ama sen bunu dahi anlayamıyorsun. dikkatli bakarsan göreceksin.
tatil konusu doğru olmakla beraber cuma gününün tatil olmaması benim cuma namazına gitmeme engel değil. ayrıca ticaretini yaptığın adam eğer senden güçlüyse sen takvimine uyum sağlayacaksın eğer siz imparatorluğun içine etmeseydiniz belki tatilimiz cuma cumartesi olabilirdi. çünkü dünyanın lideri biz olurduk. bizim yerimize batılıların tatilleri cuma cumartesi olurdu. kulağa hoş geliyor. ama olmadı çünkü imparatorluğun içine edildi. dini zırvalıklar diye memleketi cahil bırakıp yönetemediler. tarikatlara izin verip anadolu başıboş bırakıldı. celali isyanları sonrası anadolu tamamen bilinç kaybetmişti.
sözün özü bu konulara bakman gerekiyor. belki fikrin değişir ileride.
pantolonu alınan kıyafetlerden çıkar pantolonu biz verdik avrupa hunlar’ı olarak. ayrıca kıyafet bu belirli bir millete değil bir medeniyete ait. özümüzü kaybettik diyeceksen tarikatlar ve sosyolojik çöküş yüzünden o özü son 250 yıldan beridir kaybetmiştik zaten. türklerin yöresel kıyafetlerinde hiç şüphe yoktur ki eski anadolu yerlisi ve farsi unsurlar olmasın. kıyafet bu, kültürel etkileşimlerle tabii ki olacak. ayrıca batı kıyafetleri daha rahat.
-yasaların ve kanunların isviçre, italyan ve fransız.
başka var mı kardeşim sayacak ülke?
yasaları türk bürokratlar tarafından batı tarzında hazırlamaları mı sorun oldu? çünkü kopya değil, en baştan hazırlanmış. kaldı ki türkler yasa yapma konusunda gerçekten önde gelen bir ulus. bununla ilişkili bir sürü farklı türkçe kökenli kelime var. tüzük, yargu, töre vb. bu kelimelerin türkçe kökenli olması demek türklerin yargı ile fazlasıyla ilgilendiğinin önemli bir kanıtı.
-harfin, latin.
ondan önceki de arap değil miydi?
dünyadaki bütün alfabeler çivi yazısını görüp hiyeroglifleri oluşturmuş antik mısır uygarlığına dayandırılır brom, her ne kadar ben böyle olmadığını (en azından türklerdeki tamga yazısı ve çinlilerdeki resim yazısı için) düşünsem de bilim bunda kanaat getirmiş ve latin alfabesi dediğin şeyi latinler etrüsklerden çalmış(direk çalmışlar almak değil bu üstüne etrüskleri soykırmışlar). ingilizlerin kullandıkları alfabe de etrüsk alfabesi ingilizler diyor mu tunik yazıya geçelim bir gecede cahil kaldık diye? ayrıca arap alfabesi türkçe için asla uygun değildi. bu alfabe daha uygun. sadece 4 5 harf eksik vardı onu da inşallah tamamlayacağız ortak alfabe ile.
-tatilin hristiyan ve yahudi'nin kutsal günü, tabelaların, mesken yerlerin, sitelerin ismi ve konuştuğun kelimelerin çoğu batı'ya ait adam türk bizans, şarken ve roma sentezi olmuş bitmiş umurunda değil, hala dödüğü dinin kalıntılarını dert ediniyor.
konuştuğum kelimelerin 9’u türkçeye ait olmakla beraber bunu sağlayanlar kemalistlerdi. dil devrimini başlatıp kelimelerin türkçeleştirilmesinde kemalistler sağladı. osmanlıca belgelerde arapça farsça kelimelerden cümleyi anlayamıyorum kaldı ki bu normal bir şey osmanlı bir imparatorluktu bir medeniyetti. ama sen bunu dahi anlayamıyorsun. dikkatli bakarsan göreceksin.
tatil konusu doğru olmakla beraber cuma gününün tatil olmaması benim cuma namazına gitmeme engel değil. ayrıca ticaretini yaptığın adam eğer senden güçlüyse sen takvimine uyum sağlayacaksın eğer siz imparatorluğun içine etmeseydiniz belki tatilimiz cuma cumartesi olabilirdi. çünkü dünyanın lideri biz olurduk. bizim yerimize batılıların tatilleri cuma cumartesi olurdu. kulağa hoş geliyor. ama olmadı çünkü imparatorluğun içine edildi. dini zırvalıklar diye memleketi cahil bırakıp yönetemediler. tarikatlara izin verip anadolu başıboş bırakıldı. celali isyanları sonrası anadolu tamamen bilinç kaybetmişti.
sözün özü bu konulara bakman gerekiyor. belki fikrin değişir ileride.
devamını gör...
38.
#3209145 yalnız senin inandığın din de yahudi-hristiyan kültüründen doğma mığrıbıcığım. hani yahudi-hristiyan dini ve kültüründen nefret edip de aynı peygamberleri, tanrıyı kabul etmen gibi absürt bir durum var.
t: sanırım budist, şinto veyahut taoist yazar.
edit:#3209407
sarık başıma sarık başıma bez ben olayım
zaman geriye doğru akmaz mığrıbı. kronolojik olarak musevilik, hristiyanlık ve islamiyet diye gidiyor. eğer musevilik-hristiyanlık islamdan koptu ise musevilik öncesi bir kur'an-ı kerim nüshası göster derler ama o dönem dediğim gibi henüz islam ortaya çıkmamıştı.
t: sanırım budist, şinto veyahut taoist yazar.
edit:#3209407
sarık başıma sarık başıma bez ben olayım
zaman geriye doğru akmaz mığrıbı. kronolojik olarak musevilik, hristiyanlık ve islamiyet diye gidiyor. eğer musevilik-hristiyanlık islamdan koptu ise musevilik öncesi bir kur'an-ı kerim nüshası göster derler ama o dönem dediğim gibi henüz islam ortaya çıkmamıştı.
devamını gör...
39.
#3213684
lafa gelince;
"bu halk 1950'den beri size iktidar yüzü göstermiyor."
sıkışınca;
"işte bunlar hep laik düzenin sonuçları!"
kainat bunlar kadar riyakar bir kitle daha görmemiştir. yavrum senin zihniyetinin sonuçları bunlar. laiklik/sekülerizm yok ortada ağlama oyna.
lafa gelince;
"bu halk 1950'den beri size iktidar yüzü göstermiyor."
sıkışınca;
"işte bunlar hep laik düzenin sonuçları!"
kainat bunlar kadar riyakar bir kitle daha görmemiştir. yavrum senin zihniyetinin sonuçları bunlar. laiklik/sekülerizm yok ortada ağlama oyna.
devamını gör...
40.
adamin dibi. hitay donerini kudurtmustur.
gercek islam bu degil diyenlere guler, ataturk'un devlet girisimine gercek laiklik bu degil ehhhuehhhu der.
gercek islam bu degil diyenlere guler, ataturk'un devlet girisimine gercek laiklik bu degil ehhhuehhhu der.
devamını gör...