zaman tüneli
sözlükte güzel kız olmaması
neden?
olduğuna şüphe yoktur.
aksini iddia eden manyaktır.
hadi oradan hadee hadee.
olduğuna şüphe yoktur.
aksini iddia eden manyaktır.
hadi oradan hadee hadee.
devamını gör...
yazarların şu an aldıkları kararlar
uyumaya karar verdim.
devamını gör...
kendini yaşlı hissetmenin en kolay yolu
y kuşağı erkeği için internet kafeye gitmektir.
devamını gör...
yazarların şu an aldıkları kararlar
yarın berbere mı gitsem diye ciddi ciddi düşünüyorum.
şöyle saç sakal jilete vurulsun.
şöyle saç sakal jilete vurulsun.
devamını gör...
kaldırımda yavaş yürüyen insan
ve de yan yana dizilerek kaldırımı kendi yolu gibi kullananlar. ayırmaksızın ikisinden de nefret ediyorum.
yavaşın önüne geçebiliyorsun ama bunlar yüzünden kaldırımdan inip onları geçince tekrar çıkıyorum. ve hemen arkalarından inerken "uff bir kol kola girmedikleri eksik." diyorum.
böyle söylenirken 2-3 kez duyuldum ve "ne dedinn?" dendi umursamadım sinirliyim zaten. sonra birisi yanıma yetişti "ne dedin diyorum?" ben hâlâ umursamadan yürümeye devam ediyorum.
"sana diyorum ne dedin kızım?!"
durup yandan tip tip baktım göz devirdim devam ediyorum (burada kendimi zor tuttum.). arkadan geleni umursamadan onlar yürüyordu bana ne.
sonra 4 kişilik gruptaki "kızım" veleti beni çantamdan çekip durdu "çantama bu kadar kaba davranma hakkını kim verdi?! sana cevap vermiyorum bunun anlamı seni duyuyorum ama umrumda değilsin demek! yolu tıkayıp arkanızdan geleni umursamıyorsunuz. ben sizi umursamak zorunda mıyım?"
çocuk bocaladı arkadakiler "kız haklı/haklı abi." diyor (güleni de vardı.) bu inme geleni de "kusura bakma, çantan için de." dedi.
son kısmı ekleyince gülesim gelmişti ama bozuntuya vermedim. eşyalarımı seviyorum ve o çantamla bana da kaba davrandı ama ilk çanta olayını halletmek istemiştim.
"bakmak zorunda bırakmayın, ayrıca babam değilsin iyi günler." deyip üniversite yokuşunu koşar gibi çıkmıştım.
yavaşın önüne geçebiliyorsun ama bunlar yüzünden kaldırımdan inip onları geçince tekrar çıkıyorum. ve hemen arkalarından inerken "uff bir kol kola girmedikleri eksik." diyorum.
böyle söylenirken 2-3 kez duyuldum ve "ne dedinn?" dendi umursamadım sinirliyim zaten. sonra birisi yanıma yetişti "ne dedin diyorum?" ben hâlâ umursamadan yürümeye devam ediyorum.
"sana diyorum ne dedin kızım?!"
durup yandan tip tip baktım göz devirdim devam ediyorum (burada kendimi zor tuttum.). arkadan geleni umursamadan onlar yürüyordu bana ne.
sonra 4 kişilik gruptaki "kızım" veleti beni çantamdan çekip durdu "çantama bu kadar kaba davranma hakkını kim verdi?! sana cevap vermiyorum bunun anlamı seni duyuyorum ama umrumda değilsin demek! yolu tıkayıp arkanızdan geleni umursamıyorsunuz. ben sizi umursamak zorunda mıyım?"
çocuk bocaladı arkadakiler "kız haklı/haklı abi." diyor (güleni de vardı.) bu inme geleni de "kusura bakma, çantan için de." dedi.
son kısmı ekleyince gülesim gelmişti ama bozuntuya vermedim. eşyalarımı seviyorum ve o çantamla bana da kaba davrandı ama ilk çanta olayını halletmek istemiştim.
"bakmak zorunda bırakmayın, ayrıca babam değilsin iyi günler." deyip üniversite yokuşunu koşar gibi çıkmıştım.
devamını gör...
sözlükte fanlarınızın olması
beklenen iğrenç esprinin yapılmamış olması...
devamını gör...
kumral popülasyonundaki inanılmaz artış
eskiden hatırlarsınız, yüzde 2'lik sarışın, yüzde 15'lik esmer, kalanı da normal insandı. kumralları tek tük görürdük, onlar da zengin falan olurdu.
şimdi kafamı nereye çevirsem kumral kumral çocuklar. böyle saçı başı dik, sağlıklı ve diri tipler. kızlar var kumral kumral çokzeller.
ne yiyip ne içiyonuz kardeşim lan. n'ooldu bu topluma?
şimdi kafamı nereye çevirsem kumral kumral çocuklar. böyle saçı başı dik, sağlıklı ve diri tipler. kızlar var kumral kumral çokzeller.
ne yiyip ne içiyonuz kardeşim lan. n'ooldu bu topluma?
devamını gör...
14 eylül 2023 madımak katliamı davasının düşürülmesi
tipik müslüman görünümlü satanist eylemi. bir olguyu kendince şeytanlaştır, sonra ona saldırıp, savunanı da öldürüp de ki 'ben allah için yaptım'. aklınca niyet önemli diyerek allahı kandırıp cennete gidecek. bunun 'rüyamda tanrı benden ailemi öldürmemi istedi' diyen sadistlerden hiçbir farkı yok.
madımak olayında din adına orada bulunmuş herkes satanisttir, katildir,
din adına bu katilleri oraya toplayıp örgütleyenler de satanisttir, katildir,
din adına katilleri aklamaya çalışanlar da satanisttir, katildir.
madımak olayında din adına orada bulunmuş herkes satanisttir, katildir,
din adına bu katilleri oraya toplayıp örgütleyenler de satanisttir, katildir,
din adına katilleri aklamaya çalışanlar da satanisttir, katildir.
devamını gör...
sözlükte güzel kız olmaması
mühendis adamın ağzının tadı farklıdır. cetvel tutmayan eli sevmezler hayatım bi defa. ama ölçtürmezler de. öyle gizli saklı değildir istekleri. her şeyi ölçülü sevip, ölçülü yaparlar. bak, adam gözlemci ağını nasıl geliştiriyor. “bulursanız bana da haber edin.” misali.
devamını gör...
sözlükte güzel kız olmaması
zaten 20 kiṣi var modları, botları düṣsen. güzellik %20 falandır akṣama kadar sözlük gezen tayfada. yazarların da %75'i erkektir.
istatistiksel olarak 1 tane var. var mı? var. 1 tane.
istatistiksel olarak 1 tane var. var mı? var. 1 tane.
devamını gör...
ama sen de
ad hominem başlatıcı, eleştiri savuran, kezban ve kıroların vazgeçilmezi.
eleştirirsiniz, yapıcıdır ya da tersi hadi.
alırsınız "ama sen de" ile başlayan cümleli yanıt.
varoş turnüsolü.
eleştirirsiniz, yapıcıdır ya da tersi hadi.
alırsınız "ama sen de" ile başlayan cümleli yanıt.
varoş turnüsolü.
devamını gör...
sözlükte güzel kız olmaması
burayı okuyup da fotoğraf atacaklarını zannetmiyorum.
devamını gör...
en son alınan iltifat
en son aldığım iltifatı hatırlamıyorum ama iltifat denilince aklıma gelen şu oluyor; "ellerinden çıkıp kitaplığında yerini alan bir kitap olmak vardı." ilginç bence :)
devamını gör...
dikkat çekmeye çalışan erkek
ortamlarda "ama abi adam iyi adam" denerek okşanan erkektir.
sanal kişiliklerde atıp tutmak kolay, çevrenizde çok vardır böyle tip. en azından birini hayatınızdan uzaklaştırarak kendinize karşı samimi olabilirsiniz.
sanal kişiliklerde atıp tutmak kolay, çevrenizde çok vardır böyle tip. en azından birini hayatınızdan uzaklaştırarak kendinize karşı samimi olabilirsiniz.
devamını gör...
üstteki yazarın mahlasını cümle içinde kullanmak
bugün bir yay kadını ile tanıştım.
devamını gör...
beni kör kuyularda
devamını gör...
geceye bir türk sanat müziği şarkısı bırak
devamını gör...
bu kız kız ise sözlük kızları nedir
kanıksanmaması mümkün olmayan bir sualdir. bence bazlama falan.
söz konusu kız : www.instagram.com/reel/Cv0k...
söz konusu kız : www.instagram.com/reel/Cv0k...
devamını gör...


