zaman tüneli
günaydın mesajı aldığınız sözlük erkeği sayısı
devamını gör...
günaydın mesajı aldığınız sözlük erkeği sayısı
sıfır (0).
devamını gör...
ya ne anlatıyor bu gene
arada lazım olur da kullanırız diye açılmış bkz başlığı.
ihtiyacı olan kullansın.
ihtiyacı olan kullansın.
devamını gör...
günaydın mesajı aldığınız sözlük erkeği sayısı
günaydın sözlük başlığındakilerle beraber cevaplanması gerekmektedir. şahsen tüm yazılanları açıp okuyorum ve üzerime de alıyorum.
devamını gör...
uzun süre sonra sözlüğe geri dönmek
x denen bok çukurunun iyice elon musk'ın oyuncağı haline gelmesi ve ekşinin de rende binasına dönmesiyle yazacak yer bulamayan bünyemin yaptığı eylem.
devamını gör...
akp'li yazarlara sorular
polis akademisi 4 yıllık üniversitesi seviyesindeydi, myo gibi birşey değildi.
akademi mezunları komiser yardımcı oluyordu, normal polis değil.
polisinin itibarını akape düşürdü. kendi adamlarını alabilmek için şartları "hiçbir şey olamıyorsan polis ol" seviyesine indirmedi mi?
polisliğe başvuru önerin için teşekkürler. mülakatta elenirim senin de bildiğin gibi.
araştırma önergesi şartlarını, x'ten hiç araştırma önergesi vermemiş milletvekillerine sormalisin. bu şartlarda bilmeden mi milletvekilleri oldular veta seçildikleri şehirlerin ya da ülkenin durumu mükemmel mi?
bir kere bile kürsüye gelmemiş akp milletvekillerini sayar misin?
binlerce reddedilen önerge var. ilgili başlıktan sondan başa doğru cevaplayabilirsin. ya da ilk olarak yenidoğan çetesiyle ilgili araştırma önergesini cevaplayabilirsin.
1994'te rte "bütün servetim yüzüğüm" dedi.
1999'da “eğer bir gün duyarsanız ki tayyip erdoğan çok zengin olmuş, bilin ki haram yemiştir!” dedi.
akapede de çıkar işleri varsa şu an akapenin diğer partilerden farkı ne?
(bkz: ekonominin beli kırıldı). kim kırdı?
yetki verin, ben ekonomistim, sorumlusu benim diye biri mi?
akademi mezunları komiser yardımcı oluyordu, normal polis değil.
polisinin itibarını akape düşürdü. kendi adamlarını alabilmek için şartları "hiçbir şey olamıyorsan polis ol" seviyesine indirmedi mi?
polisliğe başvuru önerin için teşekkürler. mülakatta elenirim senin de bildiğin gibi.
araştırma önergesi şartlarını, x'ten hiç araştırma önergesi vermemiş milletvekillerine sormalisin. bu şartlarda bilmeden mi milletvekilleri oldular veta seçildikleri şehirlerin ya da ülkenin durumu mükemmel mi?
bir kere bile kürsüye gelmemiş akp milletvekillerini sayar misin?
binlerce reddedilen önerge var. ilgili başlıktan sondan başa doğru cevaplayabilirsin. ya da ilk olarak yenidoğan çetesiyle ilgili araştırma önergesini cevaplayabilirsin.
1994'te rte "bütün servetim yüzüğüm" dedi.
1999'da “eğer bir gün duyarsanız ki tayyip erdoğan çok zengin olmuş, bilin ki haram yemiştir!” dedi.
akapede de çıkar işleri varsa şu an akapenin diğer partilerden farkı ne?
(bkz: ekonominin beli kırıldı). kim kırdı?
yetki verin, ben ekonomistim, sorumlusu benim diye biri mi?
devamını gör...
tanrı'nın oğlu
kökeni antik mısır'daki firavunlara dayanan tanrı'nın oğlu(god's child), aslında eski çağlarda adaletli hükümdarlar ve dindar kişiler için söylenen bir ifadedir. tanrı'nın oğlu kavramı, toplumlara göre o kişinin ya insan şeklindeki yavru bir tanrı ya da tanrı'nın kutsadığı üstün bir kişi olarak görülürdü. örneğin roma imparatorları, bastırdığı paralar üzerinde kendisini tanrı'nın oğlu olarak göstermişlerdir. yine aynı şekilde eski israil kıralları ya da peygamberleri, tanah'a atıf yaparak kendisinden tanrı'nın oğlu olarak bahsetmişlerdir.
yahudilik'teki tanrı'nın oğlu kavramı aslında mecazi bir ifade olup tanrı'nın kutsadığı üstün kişi anlamına gelir. nitekim monoteist yahudi teolojisine göre tanrı(yehova/allah), en üstün kıraldır ve o'ndan üstün bir kıral asla olmayacaktır.
yahudilik'teki tanrı'nın oğlu kavramı aslında mecazi bir ifade olup tanrı'nın kutsadığı üstün kişi anlamına gelir. nitekim monoteist yahudi teolojisine göre tanrı(yehova/allah), en üstün kıraldır ve o'ndan üstün bir kıral asla olmayacaktır.
devamını gör...
en sevdiğiniz meyveli atıştırmalık
gerçek meyve değil tabii ki kurutulmuş ananas
devamını gör...
noir (yazar)
#3512878
noir yazmışsın bir şeyler iyi hoş da, bu tavsiyelerini radyoda diyorum bir de sesli anlat bize. niye cevap vermiyorsun bu soruma da zibilyon tane farklı uyduruktan tavsiye vermişsin bana sen. yav korkma belki de çıkarmayacaklar seni kim bilir yırtacaksın belki de radyoya çıkmaktan sen niye gerildin.
noir hep kıvırıyorsun sen ama senin sorunun acaba dediğin gibi yazıları sonuna kadar okumamak mı? okusan belki de sen de şıp diye damlardın hiç tanımıyorum dediğin insanların nickaltlarına.
senin nezaketin beni tehdit ediyor diyen hemcinsine erkeklerle konuşuyor (o saatte orada ne işi varmış) diyebilecek kadar. senin nezaketin insanların namusuna dil uzatmaya yetecek kadar.
çek bu iğrenç nezaketini üstümden şimdi.
bir soru sordum sana.
radyo yayınında sesini duyurmanı isterim, engin bilgilerinle bizi radyo yayınlarında aydınlatmayı düşünür müsün? o dağı taşı delen, zeka kokan üslubunla radyoda kadınların sesi olur musun noir?
bu soru seni özel hissettirmeli esasında. layık görülmüşüm bak insanlar beni daha çok dinlemek istiyor diye düşündürmeli sana. hayırsa hayır dersin.
naziksin çünkü, bir cevap verirsin nazik bir kadın olarak bence.
seni takipteyim noir.
noir yazmışsın bir şeyler iyi hoş da, bu tavsiyelerini radyoda diyorum bir de sesli anlat bize. niye cevap vermiyorsun bu soruma da zibilyon tane farklı uyduruktan tavsiye vermişsin bana sen. yav korkma belki de çıkarmayacaklar seni kim bilir yırtacaksın belki de radyoya çıkmaktan sen niye gerildin.
noir hep kıvırıyorsun sen ama senin sorunun acaba dediğin gibi yazıları sonuna kadar okumamak mı? okusan belki de sen de şıp diye damlardın hiç tanımıyorum dediğin insanların nickaltlarına.
senin nezaketin beni tehdit ediyor diyen hemcinsine erkeklerle konuşuyor (o saatte orada ne işi varmış) diyebilecek kadar. senin nezaketin insanların namusuna dil uzatmaya yetecek kadar.
çek bu iğrenç nezaketini üstümden şimdi.
bir soru sordum sana.
radyo yayınında sesini duyurmanı isterim, engin bilgilerinle bizi radyo yayınlarında aydınlatmayı düşünür müsün? o dağı taşı delen, zeka kokan üslubunla radyoda kadınların sesi olur musun noir?
bu soru seni özel hissettirmeli esasında. layık görülmüşüm bak insanlar beni daha çok dinlemek istiyor diye düşündürmeli sana. hayırsa hayır dersin.
naziksin çünkü, bir cevap verirsin nazik bir kadın olarak bence.
seni takipteyim noir.
devamını gör...
sözlük yazarlarının nicklerinin anlamı
derin anlamlar ihtiva eden bu güzide mahlasın değerini elbette ki tarih sayfaları yazacaktır.
devamını gör...
cehennemde hangi enstrümanı tercih edersin
cehennemde her şey akordeon ve gaydadır.
ben vuvuzela tercih ederim
ben vuvuzela tercih ederim
devamını gör...
mühendis
onlardan biriyim. hep üretken bir yapım var. sürekli bir şeyler üretmek, sorunları çözmek ve mevcut bir şeyi geliştirmek üzerine kafayı yoruyorum.
devamını gör...
sözlük yazarlarının nicklerinin anlamı
bende yazmayayım artık.
devamını gör...
sözlük yazarlarının nicklerinin anlamı
ne etli ne sütlü demek daha doğru olur.
az önce soran arkadaşa ne ocu be bucu dedim de.
aslında bir çok anlama gelebilir ne anlarsan artık.
az önce soran arkadaşa ne ocu be bucu dedim de.
aslında bir çok anlama gelebilir ne anlarsan artık.
devamını gör...
gogol okuyan insan
yaz geldi hocam, kaldırdık bir gogol kitaplarını hep bazanın altına.
devamını gör...
ayı (yazar)
#3513016 ayı abicim çok teşekkür ederim.
devamını gör...
havlularımı katlasam mı yoksa rulo mu yapsam sorunsalı
önce çoraplarımı düğümleyerek başlayacağım daha sonra bavuluma havlularımı rulo yaparak koyacağım. iyi fikir
devamını gör...
fena kırmızı
#3512906
aman hocam dikkat! kan falan tutar sonra…
aman hocam dikkat! kan falan tutar sonra…
devamını gör...
hiç baykuş görmeden ölüp gidecek olmak
ben bunu diğer birçok hayvan için düşünüyorum. bir tembel hayvanla şöyle karşılıklı saatlerce bakışmayı, bir kambur balina ile yanyana yüzebilmeyi, bir yavru panda ile yerlerde yuvarlanmayı çok isterdim ama yapamayacağım muhtemelen. bir baykuş türünü ise yakından görme ve elime alma şansım oldu. tüyleri inanılmaz güzel ve yumuşacık, gözleri muhteşemdi.
devamını gör...
cavdarli dost ekmegi (yazar)
#3512919 kendisinin de doğum günü fakat haset kişiliğinden midir bilinmez benim doğum günümü kutlarken bana ve sözlük ahalisine sitem de etmiştir. şimdi buraya bahçeli gibi gelme sebebim kendisidir. kıskançlığın lüzumu yoktur. ayrıca kendi yaşı da kırk ediyor. bu da mı yalan?
biz doğruyu söyleriz bu urgan niye yanımda derseniz kıskançlıktan gerim gerim gerilen sinirlerini sembolize etsin diye getirdim.
doğum gününüz kutlu, ömrünüz mutlu olsun efendim. iyi ki doğdunuz. **
biz doğruyu söyleriz bu urgan niye yanımda derseniz kıskançlıktan gerim gerim gerilen sinirlerini sembolize etsin diye getirdim.
doğum gününüz kutlu, ömrünüz mutlu olsun efendim. iyi ki doğdunuz. **
devamını gör...