zaman tüneli
sözlükçülerin kahvaltıları
normal insanlar ne güzel peynir ekmek filan yiyor. kahve çay içiyor.
nekagüze , nekagüze.
nekagüze , nekagüze.
devamını gör...
beddua okuyan insan
müge anlıda bi tane fadime hanım vardı, geçen sene falan.
kızı, fadime hanımın öz yeğeniyle eyyorlanmış.
uvvv ne beddualar etmişti. beddua ederken kraker yiyordu bi yandan.
ben beddua etmeye korkarım ama kadının külliyata, yaratıcılığa hayran kalmıştım.
kızımın erkek seçiminde iq’su düşüyor gibi çok ikonik bi laf etti. duymuşsunuzdur illaki bi yerde. o laf bu teyzenin.
en son mügeye de sövüp saydı, ekranlara veda etti.
ah fadime teyzem, susamlı krakerim.
kızı, fadime hanımın öz yeğeniyle eyyorlanmış.
uvvv ne beddualar etmişti. beddua ederken kraker yiyordu bi yandan.
ben beddua etmeye korkarım ama kadının külliyata, yaratıcılığa hayran kalmıştım.
kızımın erkek seçiminde iq’su düşüyor gibi çok ikonik bi laf etti. duymuşsunuzdur illaki bi yerde. o laf bu teyzenin.
en son mügeye de sövüp saydı, ekranlara veda etti.
ah fadime teyzem, susamlı krakerim.
devamını gör...
alet kemeri
devamını gör...
sözlükçü
sözlük satan gibi bir tabir. bu tarz başlık açanlar uçurulmalı bence.
koskoca yazarız biz, ulu'yu veya ekşi'yi satmış olabiliriz o sayılmaz .
koskoca yazarız biz, ulu'yu veya ekşi'yi satmış olabiliriz o sayılmaz .
devamını gör...
gogol okuyan insan
çehov okuyan kadar sessiz, dostoyevski okuyan kadar da yıkık değildir.
gülüşünde devlet dairesi rutini vardır kesin.
gülüşünde devlet dairesi rutini vardır kesin.
devamını gör...
fena kırmızı
"..tutan ölür.." ..çok fena kırmızıdır..
devamını gör...
eskimeyen şeyler
öldürülen ve aşılanmamış çocuklar
devamını gör...
elma kurdu (yazar)
30 mu? :d vay anasını bücürüm skdljd. ben seni 18-19 gibi bilirdim hep yav, şaşırdım. aklımda öyle kodladım, öyle de gider. diğer meseleler için, çok iyi farkındayım senin durumun ama nezaket bazen susmak anlamına geldiğinden, senin entrylerinde alaycı bahsettiğin durumlarını, problemleri irdelemek istemedim. onlar özel sonuçta. konuşuruz da bir ara. var bende de sana benzer örnekler. 30'lar bomba olacak, hiç canını sıkma.
devamını gör...
sözlükçülerin kahvaltıları
devamını gör...
şiir okuyan insan
ötekilerden biraz daha insandır..
devamını gör...
akp'li yazarlara sorular
sözlükte akp'nin de chp'nin de aynı yerden kumanda edildiğini bilen, kazık yiye kazık yiye olgunlaşmış yazarlar var. bunlar benim muhalifim de olsa düşünen kişiler. eyi ki varsınız. bu troller danışıklı dövüşle bizi eski oy verdiğimiz partiye çekerek köle düzenine güven sağlattırmanın peşindeler.
devamını gör...
sözlükçülerin kahvaltıları
iki adet tuzlu kurabiyecik yedim ama sanki üç kişilik serpmeyi tek başıma yemiş gibi doydum. midesizliğimi seviyorum.
devamını gör...
ferengi olmanın kuralları
1. paraları bir kez ele geçirdikten sonra, asla geri vermezsin
2. bir satın alma işlemi için asla gereğinden fazla harcama yapma
3. ailenin fırsatların önünde engel olmasına asla izin verme
4. kulaklarınızı açık tutmak
5.fırsat artı içgüdü eşittir kar
6.açgözlülük ebedidir
7.anlaşma, anlaşmadır
8.kar amacı gütmeyen bir ferengi, ferengi değildir.
9.dostluğu asla kârın üstünde tutma
10.akıllı bir adam rüzgarda karı duyabilir
11.patrona yalakalık yapmanın hiçbir zararı yoktur
12.savaş iş için iyidir
13.barış iş için iyidir
14.kendi takım elbisenizden daha iyi takım elbise giyen bir adama güvenmeyin
15.gülümseme ne kadar büyükse, bıçak o kadar keskindir
16.iyi müşteriler latinum kadar nadirdir. onlara değer verin
17.ücretsiz tavsiye nadiren ucuzdur
18.yol ne kadar riskli olursa, kâr da o kadar büyük olur
19.ev, kalbin olduğu yerdir, ama yıldızlar latinumdan yapılmıştır
20.arada sırada barış ilan edin; bu düşmanınızı fena halde şaşırtır
21.borçlu olduğunuz insanlara aileniz gibi davranın... onları sömürün
22.patronun kız kardeşiyle asla seks yapmayın
23.karılar hizmet eder, kardeşler miras alır
24.çalışanlar başarı merdiveninin basamaklarıdır... onlara basmaktan çekinmeyin
25.hiçbir zaman aç karnına bir iş görüşmesine başlamayın
26.bir balığı sudan kurtaramazsın
27. bir ürünü yanlış etiketlemekten asla korkmayın
28. hiçbir iyi iş cezasız kalmaz
29. şüphenin latinum için olan şehvetinizi karartmasına asla izin vermeyin
30.morn gittiğinde her şey biter
2. bir satın alma işlemi için asla gereğinden fazla harcama yapma
3. ailenin fırsatların önünde engel olmasına asla izin verme
4. kulaklarınızı açık tutmak
5.fırsat artı içgüdü eşittir kar
6.açgözlülük ebedidir
7.anlaşma, anlaşmadır
8.kar amacı gütmeyen bir ferengi, ferengi değildir.
9.dostluğu asla kârın üstünde tutma
10.akıllı bir adam rüzgarda karı duyabilir
11.patrona yalakalık yapmanın hiçbir zararı yoktur
12.savaş iş için iyidir
13.barış iş için iyidir
14.kendi takım elbisenizden daha iyi takım elbise giyen bir adama güvenmeyin
15.gülümseme ne kadar büyükse, bıçak o kadar keskindir
16.iyi müşteriler latinum kadar nadirdir. onlara değer verin
17.ücretsiz tavsiye nadiren ucuzdur
18.yol ne kadar riskli olursa, kâr da o kadar büyük olur
19.ev, kalbin olduğu yerdir, ama yıldızlar latinumdan yapılmıştır
20.arada sırada barış ilan edin; bu düşmanınızı fena halde şaşırtır
21.borçlu olduğunuz insanlara aileniz gibi davranın... onları sömürün
22.patronun kız kardeşiyle asla seks yapmayın
23.karılar hizmet eder, kardeşler miras alır
24.çalışanlar başarı merdiveninin basamaklarıdır... onlara basmaktan çekinmeyin
25.hiçbir zaman aç karnına bir iş görüşmesine başlamayın
26.bir balığı sudan kurtaramazsın
27. bir ürünü yanlış etiketlemekten asla korkmayın
28. hiçbir iyi iş cezasız kalmaz
29. şüphenin latinum için olan şehvetinizi karartmasına asla izin vermeyin
30.morn gittiğinde her şey biter
devamını gör...
ayıp olmasın diye yapılanlar
resmen ayıp olmasın diye yaşayan birisi olarak ayıp olmasın diye yapmak zorunda hissettiğim, zamanında yapmış olduğum çok fazla şey var.
yoldan geçen rastgele birisi benden böbreğimi isterse eğer ayıp olmasın diye veririm mesela.
olay iyi niyet falan da değil, sırf ayıp olmasın düşüncesiyle yaparım o saçmalığı. üstelik ayıp olmayacağını bile bile ayıp olacakmış gibi hissettiğim için yaparım.
bundan yıllar önce ben daha çocukken komşumuzun evine annemden gizli gidip beleşe temizlik yapardım mesela.
sırf ayıp olmasın diye.
ilk çalıştığım yerde herkes işten sekizde çıkarken ben on bire , bazen on ikiye kadar kalırdım. sırf ayıp olmasın diye.
zamanında sırf ayıp olmasın diye buluştuğum ve sırf ayıp olmasın diye flörtleştiğim insanlar bile olmuştu.
birisi benden bir şey istediyse ya da benim hakkımda bir beklentiye girdiyse ve bunu yerine getiremeyeceksem ayıp olacakmış gibi hissederdim, enayilik seviyemi sorgulamayın lütfen.
zamanla biraz da olsa kendimi bu konuda geliştirdiğimi düşünüyorum.
sorun şu ki şu anda da her şeye 'hayır' diyorum. birazcık ters tepmiş olabilir ama her neyse.
düşününce biraz aşağılık kompleksliymişim gibi geliyor o zamanlarda ayıp olmasın diye yaptığım şeyler. sanki ayıp olsa çok fazla şey kaybedermişim gibi, o insanlar hayatımda olmasa yapamazmışım da onlara tutunmuşum gibi.
işin kötüsü de ayıp olmayacağını zaten biliyor olmama rağmen yine de öyle hissediyor olmamdaydı zaten bence.
yine de böbreğe ihtiyacınız varsa ayıp olmasın diye verebilirim hâlâ, o konuyu aşamadım.
yoldan geçen rastgele birisi benden böbreğimi isterse eğer ayıp olmasın diye veririm mesela.
olay iyi niyet falan da değil, sırf ayıp olmasın düşüncesiyle yaparım o saçmalığı. üstelik ayıp olmayacağını bile bile ayıp olacakmış gibi hissettiğim için yaparım.
bundan yıllar önce ben daha çocukken komşumuzun evine annemden gizli gidip beleşe temizlik yapardım mesela.
sırf ayıp olmasın diye.
ilk çalıştığım yerde herkes işten sekizde çıkarken ben on bire , bazen on ikiye kadar kalırdım. sırf ayıp olmasın diye.
zamanında sırf ayıp olmasın diye buluştuğum ve sırf ayıp olmasın diye flörtleştiğim insanlar bile olmuştu.
birisi benden bir şey istediyse ya da benim hakkımda bir beklentiye girdiyse ve bunu yerine getiremeyeceksem ayıp olacakmış gibi hissederdim, enayilik seviyemi sorgulamayın lütfen.
zamanla biraz da olsa kendimi bu konuda geliştirdiğimi düşünüyorum.
sorun şu ki şu anda da her şeye 'hayır' diyorum. birazcık ters tepmiş olabilir ama her neyse.
düşününce biraz aşağılık kompleksliymişim gibi geliyor o zamanlarda ayıp olmasın diye yaptığım şeyler. sanki ayıp olsa çok fazla şey kaybedermişim gibi, o insanlar hayatımda olmasa yapamazmışım da onlara tutunmuşum gibi.
işin kötüsü de ayıp olmayacağını zaten biliyor olmama rağmen yine de öyle hissediyor olmamdaydı zaten bence.
yine de böbreğe ihtiyacınız varsa ayıp olmasın diye verebilirim hâlâ, o konuyu aşamadım.
devamını gör...
sözlükçülerin kahvaltıları
küflü peyniri bana yedirmek için soğanla kavurmuş anacığım. yedim güzel olmuş.
devamını gör...
noir (yazar)
üstüne çok gidiliyor.
yalnız değildir.
10 numara insandır.
insanlara cevap vermek zorunda değildir ve bence vermememlidir
çünkü onlar arkadan havlarlarlarhavhavhav
yalnız değildir.
10 numara insandır.
insanlara cevap vermek zorunda değildir ve bence vermememlidir
çünkü onlar arkadan havlarlarlarhavhavhav
devamını gör...
türk kadını
modern olanlar: kedi veya köpektapar, burç-fal-tarot-zodiac meraklısı, eğlence düşkünü, gözünün kestiğiyle kısa süreli ilişkiye girmekten çekinmeyip, iş bitince geleneksel kadınlar gibi nedamet getiren, hormonları yükselince aynı hatayı tekrar yapan, çocuklu, dul ve mutsuz.
muhafazakar olanlar: görgüsüz, saplantılı şekilde dinin bidat yönlerine bağlı, modern olmaya çalışıp iki arada bir derede kalmış, diktatöryal liderlere hayranlık duymaya meyilli, kesesi dolgun kişiyi bulduğunda kendisini o erkek üzerinden payelendirip hemcinslerine hava atan, lümpen, dedikoducu ve mutsuz.
muhafazakar olanlar: görgüsüz, saplantılı şekilde dinin bidat yönlerine bağlı, modern olmaya çalışıp iki arada bir derede kalmış, diktatöryal liderlere hayranlık duymaya meyilli, kesesi dolgun kişiyi bulduğunda kendisini o erkek üzerinden payelendirip hemcinslerine hava atan, lümpen, dedikoducu ve mutsuz.
devamını gör...
beddua okuyan insan
dua varsa beddua da vardır.
dua etmek yerine tersini yapar bu da beddua olur.
yani allah senden razı olsun demek yerine allah belanı versin gibi.
dua etmek yerine tersini yapar bu da beddua olur.
yani allah senden razı olsun demek yerine allah belanı versin gibi.
devamını gör...

