zaman tüneli
miyaaav (yazar)
yek nickli yazarın 58. hesabı
devamını gör...
rus pornosu
serti boldur.
devamını gör...
hiç baykuş görmeden ölüp gidecek olmak
çocukken yaylada görmüşlüğüm vardı.
amaaa geçen sene, göbeklitepe’de üç tane birden gördüm.
o an sanki taşların arasında kaybolmuş bir tarihin içine çekildim,
göğün sırrına, yerin derinliğine dokunan bir çağrıyı duydum.
yani kategorinin dışındayım ve bu dünyadan bir adım fazla hissediyorum kendimi.
amaaa geçen sene, göbeklitepe’de üç tane birden gördüm.
o an sanki taşların arasında kaybolmuş bir tarihin içine çekildim,
göğün sırrına, yerin derinliğine dokunan bir çağrıyı duydum.
yani kategorinin dışındayım ve bu dünyadan bir adım fazla hissediyorum kendimi.
devamını gör...
birdemetpapatya ile çıkmayan fallar
devamını gör...
birdemetpapatya ile çıkmayan fallar
#3513155 bak ne kadar sitemkar bir hayırlı olsun.
ayıp olmasın diye hayırlı olsun demiş. okumuş kız sonuçta elenktrinklerin kesilsin, bilgisayarın virüslensin diyemedi.
ayıp olmasın diye hayırlı olsun demiş. okumuş kız sonuçta elenktrinklerin kesilsin, bilgisayarın virüslensin diyemedi.
devamını gör...
hiç baykuş görmeden ölüp gidecek olmak
hiç inci sözlük swf si de mi görmedin al atayım bi kaç tane
devamını gör...
beddua okuyan insan
yok efenim yok. bir işe yaramaz. hikaye.. (
eğer bir işe yarasaydı böyle mi olur, 20 yıldır bir işe yaramaz mıydı yav. hikaye diyorum size.)
eğer bir işe yarasaydı böyle mi olur, 20 yıldır bir işe yaramaz mıydı yav. hikaye diyorum size.)
devamını gör...
birdemetpapatya ile çıkmayan fallar
etliye sütlüye dokunmuyorsan dinlemem. dokunmak lazım.
bu arada bir ruh hastası ile yayın yapma fikri nerden baksan cesaret. paranoyak mı.
bu arada bir ruh hastası ile yayın yapma fikri nerden baksan cesaret. paranoyak mı.
devamını gör...
ben kitap okumuyorum kitap özeti okuyorum
recep tayyip erdoğan'ın 2005'te başbakan iken cüneyt özdemir'in sunduğu başbakan'ın 24 saati adlı pırogıramda söylediği o sözleridir. tayyip erdoğan; aslında bu sözleriyle ben, kitap okumayı sevmiyorum. çünkü bu eylem, bana sıkıcı geliyor. demek istemiştir ve iktidarının ilk yıllarındaki ilk açıklarını da vermiştir.
nerede görülmüş kitap özetinden ilgili kitabın ana temasının anlaşıldığı? var mı böyle bir şey? ayrıca tek kitaplı adamdan kork gerçeği de vardır. ünlü rus yazarı dostoyevski'yi dostoviski diye telaffuz eden bir zırcahilden de bu beklenir zaten.
ilgili link:
nerede görülmüş kitap özetinden ilgili kitabın ana temasının anlaşıldığı? var mı böyle bir şey? ayrıca tek kitaplı adamdan kork gerçeği de vardır. ünlü rus yazarı dostoyevski'yi dostoviski diye telaffuz eden bir zırcahilden de bu beklenir zaten.
ilgili link:
devamını gör...
aşık olmadan aşk şarkıları dinlemek
aşk şarkılari dinlemek için aşık olmayı bekleyeceksek işimiz var. ben bazen olmayan aşkın ızdırabını bile çekiyorum. *
bu şarkıyı dinlemek için aşık olmayı bekleyem.
bu şarkıyı dinlemek için aşık olmayı bekleyem.
devamını gör...
birdemetpapatya ile çıkmayan fallar
#3513153
ben misafirim.
asıl ben gidersem kötü olur. en çok benimle ilgilenilecek, en çok ben konuşacağım, en çok ben güleceğim, en çok ben darlayacağım. misafir olmak deyince ben yani.
siparişlerim anlaşılmıştır bence artık diğğğğ miiii?
ben misafirim.
asıl ben gidersem kötü olur. en çok benimle ilgilenilecek, en çok ben konuşacağım, en çok ben güleceğim, en çok ben darlayacağım. misafir olmak deyince ben yani.
siparişlerim anlaşılmıştır bence artık diğğğğ miiii?
devamını gör...
gotik kadınlara falcı teyze muamelesi yapılması
gotik karılarıdan bıktım
fal zaten uygurma bişi
fal zaten uygurma bişi
devamını gör...
gotik kadınlara falcı teyze muamelesi yapılması
cyberpunk 2077'deki misty'nin de çok muzdarip olduğu durum.
devamını gör...
hiç baykuş görmeden ölüp gidecek olmak
yapmayın be arkadaşlar.. derdimiz azdı da sanki.. bir tane daha mı edinelim yani.. ne istersüz bre baykuşperestler.. :)
(düşündüm taşındım zorladım.. acep baykuş görmeden ölürsem, gözlerim açık gider miyim deyu. yok. bir neden bulamadım. sanırım bünyede bir baykuş eksiği yok. peki buna mı üzülsem acep, diye düşünecektim ki, efenim aldı mı beni bir gülme.. sahi bayram değil seyran değil, hiç yoktan niye baykuşlandık ki biz..)
(düşündüm taşındım zorladım.. acep baykuş görmeden ölürsem, gözlerim açık gider miyim deyu. yok. bir neden bulamadım. sanırım bünyede bir baykuş eksiği yok. peki buna mı üzülsem acep, diye düşünecektim ki, efenim aldı mı beni bir gülme.. sahi bayram değil seyran değil, hiç yoktan niye baykuşlandık ki biz..)
devamını gör...
birdemetpapatya ile çıkmayan fallar
ilk yayının hayırlı olsun.
devamını gör...
birdemetpapatya ile çıkmayan fallar
#3513150 sen gene de yedek birini ayarla. coup gibi ortada sap gibi kalma. yayın saati gene firar eder bu papatya.
devamını gör...
sıfır sıfır sıfır
bence de, açsın.
#3513142
#3513142
devamını gör...

















