zaman tüneli
erkeklerin sürekli fotoğraf istemesi
sorun olmayan şey.
çünkü ben göndermek istemiyorsam, istediği kadar fotoğraf istesin, bana ne!
çünkü ben göndermek istemiyorsam, istediği kadar fotoğraf istesin, bana ne!
devamını gör...
devotus atheus (yazar)
devamını gör...
erkeklerin sürekli fotoğraf istemesi
gençler ara ara isteyin bak hep isteyince sıkıntı yaratıyorlar.. töbe töbee
devamını gör...
dune
''dünyayı ayakta tutan dört sütun:
bilgelerin ilmi,
yücelerin adaleti,
haklıların duası,
yiğitlerin cesareti dir.'' dedi yaşlı rahibe.
bilgelerin ilmi,
yücelerin adaleti,
haklıların duası,
yiğitlerin cesareti dir.'' dedi yaşlı rahibe.
devamını gör...
sosyal medya
ismine sosyal demişler ama esasında asosyal medya olması lazım. bugünün insanlarının bir çoğu insan içine karışmaktansa asosyal medyada vakit öldürmeyi tercih ediyor.
(bkz: bu ne yaman çelişki anne)
(bkz: bu ne yaman çelişki anne)
devamını gör...
kaliteyi ucuza almak istemek
zaten alamıyoruz bari bırakın isteyelim be. o da mı kabahat nalan(!).
devamını gör...
nevada (yazar)
arya stark'a nasıl benzetebilir yabay zeka seni çok saçma.
devamını gör...
kaliteyi ucuza almak istemek
patronların istediğidir. işçi çok çalışsın, verimli çalışsın ve ucuza çalışsın. oluyor galiba.
devamını gör...
sosyal medya
sosyal medya artık iyice insanların günlük hayatına empoze olmuş durumda. insanların konuşmasından hareketlerine esprilerine kadar artık her şey tek tip oldu. herkesin dilinde aynı cümleler, aynı espriler, aynı tepkiler. bunun tek sebebi sosyal medya.
daha geçen sene bu zamanlar yeğenime isim arayışına girdik. doğal olarak arkadaşlarım hep soruyordu ismi ne olacak diye. duydukları isim karşısında hep aynı espriyi yaptılar anasını satayım. hiç şaşmadı bak. o da şey "küçücük çocuğa mustafa ismi mi konulur" esprisi. arkadaşım bu bir twit olması lazımdı. öyle bir twit vardı. yanılmıyorsam küçücük çocuğa ebubekir ismi mi konulur diye. sizin beyninize sokayım ya. 15 kişiden 10 kişi aynı kelimeyi mi kullanır ya. tonlama bile aynı. yüz ifadesi bile aynı. ya birinizin babasının adı abuzer, diğerinin süleyman. köyde sütlü sülo derlermiş babana.
- clark poğaça ister misin daha?
+ kanka 6 tane yedim yeter ya.
- 6. poğaçaya geldiğinde seni ne durdurdu hdhdhdhdh
+ .......
- ulan ya hdhshsh
daha geçen sene bu zamanlar yeğenime isim arayışına girdik. doğal olarak arkadaşlarım hep soruyordu ismi ne olacak diye. duydukları isim karşısında hep aynı espriyi yaptılar anasını satayım. hiç şaşmadı bak. o da şey "küçücük çocuğa mustafa ismi mi konulur" esprisi. arkadaşım bu bir twit olması lazımdı. öyle bir twit vardı. yanılmıyorsam küçücük çocuğa ebubekir ismi mi konulur diye. sizin beyninize sokayım ya. 15 kişiden 10 kişi aynı kelimeyi mi kullanır ya. tonlama bile aynı. yüz ifadesi bile aynı. ya birinizin babasının adı abuzer, diğerinin süleyman. köyde sütlü sülo derlermiş babana.
- clark poğaça ister misin daha?
+ kanka 6 tane yedim yeter ya.
- 6. poğaçaya geldiğinde seni ne durdurdu hdhdhdhdh
+ .......
- ulan ya hdhshsh
devamını gör...
erkeklerin sürekli fotoğraf istemesi
çinko karbon bir erkek olarak cevap veriyorum musadenizle.
şimdi gözlerinizi kapayın ama önce okuyun sonra kapayin yoksa öyle malak gibi gözlerinizi kapatırsınız, şimdi siz güzeller güzeli bir manzara gördüğünüz de ne yapıyorsunuz. musaitsen çekersin sandalye alırsın bir içecek orada ruhu dinlendirirsiniz, fotoğraflar çekersiniz anı olarak saklamak istersiniz.
biz erkekler basit canlilariz sevdiğimizi, seçeceğimizi görmek,koklamak isteriz eğer yanında olamıyorsak. çünkü bu bize hayat ile olan mücadelede azim veriyor, motivasyon sağlıyor.
diğer yandan zaten sexting yapıyorsan nude at kral buda bu işin raconudur.
beyler dilim döndüğünce açıkladım kalanı sizde teşekkürler
şimdi gözlerinizi kapayın ama önce okuyun sonra kapayin yoksa öyle malak gibi gözlerinizi kapatırsınız, şimdi siz güzeller güzeli bir manzara gördüğünüz de ne yapıyorsunuz. musaitsen çekersin sandalye alırsın bir içecek orada ruhu dinlendirirsiniz, fotoğraflar çekersiniz anı olarak saklamak istersiniz.
biz erkekler basit canlilariz sevdiğimizi, seçeceğimizi görmek,koklamak isteriz eğer yanında olamıyorsak. çünkü bu bize hayat ile olan mücadelede azim veriyor, motivasyon sağlıyor.
diğer yandan zaten sexting yapıyorsan nude at kral buda bu işin raconudur.
beyler dilim döndüğünce açıkladım kalanı sizde teşekkürler
devamını gör...
dam üstünde un eleyen kadın
tam da bunu mabel yazmış olsaydı, bak gör curcunayı; ama anonim.
devamını gör...
kel erkek çekiciliği
kenan abi var mı öyle bir şey
yok oğlum öyle bir şey, topla topla topla
devamını gör...
kel erkek çekiciliği
kellere olan kel alaka ilgidir.
devamını gör...
kelime şakası yapan yazar
yaşlı ya da aşırı sayısalcı olan yazardır. mesela bendeniz. dün türkiye maçını topluca izleyip demlenirken, kalenin sol arka çaprazındaki mehter tamını görünce: "iki gol atıp bir gol yiyeceğiz demek ki, taktik bu sanırım ve izlmeye gerek yok, kapatın sohbet edelim." şeklinde şaka yapmıştım ama tutmadı ve kimse gülmedi nedense. bence fena değildi. içimdeki amca mizahı ruhunu özel odalarda saklıyorum.
devamını gör...
kaliteyi ucuza almak istemek
kişinin kaliteli bir ürünü/malı/gıdayı maaliyetinin oldukça altında çok daha ucuza almak istemesi durumu.
mümkün değildir. kalite ve ucuzluk aynı anda bulunmaz. görece ucuzluk olabilir ama safi ucuzluk olmaz.
bazı insanlar hâlâ 5 kavanoz hakiki balı 300e alabileceğini sanıyor.
sonra da dolandırılma vakaları..
mümkün değildir. kalite ve ucuzluk aynı anda bulunmaz. görece ucuzluk olabilir ama safi ucuzluk olmaz.
bazı insanlar hâlâ 5 kavanoz hakiki balı 300e alabileceğini sanıyor.
sonra da dolandırılma vakaları..
devamını gör...




