zaman tüneli
dayak isteyen yazarlar
içinizden bazılarının beni dövmeyi istediğini biliyorum ama en az onun yarısı kadarı bunu kendine itiraf edebiliyor ve ancak bunu üçte biri kadarı bunu düşleyecek cesareti bulabiliyor. oysa hepiniz döversiniz beni yani isteseniz yaparsınız
devamını gör...
güneş alerjisi
gökhan gönüllü olsaydı böyle olmazdı, bizim gençler yılmazzz da ben ilkkkanım, behçet başkan yıldım be artık, özüm kara da gözüm ela bebeğim. gökhan gönüllü bir güneşti, eğitimliydi çocukken gelişti ve büyüdü. büyülüyüz, kenan evrendi ya, ben de ramiz karaeski, terk ediyorsunuz rasathaneyi. sarf ediyoruz bütün malı ve zemmmeyi, eee ben kbrn ve burası mr’na ve arındırma üniiiitemzzzzzz…
devamını gör...
güne bir türkü bırak
dinleyecek kimse kalmadı ya la. vay arkadaş. herkes gitti başka başka diyarlara.
devamını gör...
rusya niye nato'ya alınmıyor sorunsalı
trump natoyu defalarca "defunct" olarak niteledi. yani çökmüş veya batmış demek.
her yerde avrupanın kendini koruması gerektiğini anlatıyor, hatta defalarca natodan çıkmak istediğini ifade etti.
avrupa'nın abd'yi natodan çıkarıp rusyayı alması birçok konuyu çözecektir.
1- abd grönlandı tehdit etmeyecek.
2- abd kanadayı tehdit edemeyecek.
3- avrupanın ticaret yolları üstünden çekilmek zorunda kalacak.
4- rusya için mariopol ve kırımı işgal altında tutması manasız hale gelecek. dolayısıyla rusya ukrayna savaşıda bir orta yol bulup bitirebilecek.
vs vs vs. abdnin natodan kovulup rusyanın alınması avrupanın geleceğini garanti alacak önemli bir adım olur. trump yönetimininde seve seve kabul edeceği bir şey, bundan sonra latinlerle aralarında oynar avrasyaya bulaşmazlar.
ayrıca bu yapılırsa doların yerini rus petrol ve doğalgazıyla güçlenecek euronun alacağını ve doların tedavülden kalkacağını tahmin etmekte zor değil.
google amazon facebook gibi sirketlerin avrupa ve rusyaya taşınmasıyla gelecekte abd; kuzey meksika halina gelir.
avrupa niye rusya'nın natoya alınmasını avrupa niye tartışmıyor?
her yerde avrupanın kendini koruması gerektiğini anlatıyor, hatta defalarca natodan çıkmak istediğini ifade etti.
avrupa'nın abd'yi natodan çıkarıp rusyayı alması birçok konuyu çözecektir.
1- abd grönlandı tehdit etmeyecek.
2- abd kanadayı tehdit edemeyecek.
3- avrupanın ticaret yolları üstünden çekilmek zorunda kalacak.
4- rusya için mariopol ve kırımı işgal altında tutması manasız hale gelecek. dolayısıyla rusya ukrayna savaşıda bir orta yol bulup bitirebilecek.
vs vs vs. abdnin natodan kovulup rusyanın alınması avrupanın geleceğini garanti alacak önemli bir adım olur. trump yönetimininde seve seve kabul edeceği bir şey, bundan sonra latinlerle aralarında oynar avrasyaya bulaşmazlar.
ayrıca bu yapılırsa doların yerini rus petrol ve doğalgazıyla güçlenecek euronun alacağını ve doların tedavülden kalkacağını tahmin etmekte zor değil.
google amazon facebook gibi sirketlerin avrupa ve rusyaya taşınmasıyla gelecekte abd; kuzey meksika halina gelir.
avrupa niye rusya'nın natoya alınmasını avrupa niye tartışmıyor?
devamını gör...
30 yaşında ailemle yaşıyorum diye ağlayan hırbo
ben de ailemle yaşıyorum.
ekmeğimi muhabbet kuşları ile paylaşıyorum, muhabbet kuşları ile birlikte ağlıyoruz bazen, iki tane yaşlı sultan papağanı var onlara da ekmek veriyorlar.
hepimiz aşırı kilolu olduk.
ekmeğimi muhabbet kuşları ile paylaşıyorum, muhabbet kuşları ile birlikte ağlıyoruz bazen, iki tane yaşlı sultan papağanı var onlara da ekmek veriyorlar.
hepimiz aşırı kilolu olduk.
devamını gör...
sade türk kahvesi
yanında yalnızca sigara tüketmeme rağmen çikolata yemekle itham edildiğim kahve. davacıyım.
devamını gör...
babadan duyulan en güzel söz
lise bitmiş bir sene kadar yurtdışında kaldım ardından gelip üniversitesi sınavına girdim. iyi bir üniversite ve sevdiğim bir bölümü tutturdum ankara'ya gitmek için otobüs beklerken terminalde babam uzun uzun baktı, sigarasından derin bir fırt aldı ve hafif kısık ve titreyen bir ses ile "seninle gurur duyuyorum" dedi.
erkekler anlayacaktır bu olayın büyüklüğünü. dona kaldım belki yarım saat tek kelime edemedim öyle bir etki bırakmıştı üstümde
erkekler anlayacaktır bu olayın büyüklüğünü. dona kaldım belki yarım saat tek kelime edemedim öyle bir etki bırakmıştı üstümde
devamını gör...
30 yaşında ailemle yaşıyorum diye ağlayan hırbo
(bkz: peki bundan bize ne olması)
devamını gör...
sade türk kahvesi
bunu içen utanmaz insan* şekerli kahve içen insanlara laf eder ve kahvesinin yanında çikolata yer. işte böyle de kaypak bir insandır. şekerli kahve içen insan en azından adabıyla içiyor. sen kocaman çikolata yiyorsun. rezil!
devamını gör...
commandos 2
yarattığı faica fonetik bir yana oldukça zor bir oyundur.
devamını gör...
yapay zeka ile üretilmiş video klipler
bugün redditte bir post atmışlar bulamadım şimdi.
ınstagram'da yapay zeka profil yaratıp erotik içerik üretilerek çok iyi para kırılıyormuş. ilgilisine duyrulur
ınstagram'da yapay zeka profil yaratıp erotik içerik üretilerek çok iyi para kırılıyormuş. ilgilisine duyrulur
devamını gör...
30 yaşında ailemle yaşıyorum diye ağlayan hırbo
ya koşullar bilinmez ama benim geleneksel bakış açıma göre bir erkeğin 25 yaş sonrası kendi evi olmalı gibi bir düşüncem var ama işsizlik falan zor be ağam ya valla zor
devamını gör...
30 yaşında ailemle yaşıyorum diye ağlayan hırbo
30 yaşında değilim, ailemle yaşamıyorum, ağlamıyorum ve ayrıca hırbo asla değilim. böyle bir tanım* yazdığıma göre mal olabilirim.
bana ne olduğumu ve olmadığımı bulduran, içsel yolculuğa çıkartan başlık.
bana ne olduğumu ve olmadığımı bulduran, içsel yolculuğa çıkartan başlık.
devamını gör...
artemis 2
harika bir canlı yayında* 29.000 km/saat hızını geçen roket ilk yörüngesine yerleşti.
bu tarihi görüntüler değerli. aya ilk gidiş olan, apollo görevlerini görmemişler için ileride ''görmüştüm'' denecek şahitlik olanağı bu.
astronotların ayağına taş değmesin diyecem, bi gülme geliyor, kapsülün içinde ne taşı? di mi? bu tarihi görev ne kadar değerli kimbilir.
bu tarihi görüntüler değerli. aya ilk gidiş olan, apollo görevlerini görmemişler için ileride ''görmüştüm'' denecek şahitlik olanağı bu.
astronotların ayağına taş değmesin diyecem, bi gülme geliyor, kapsülün içinde ne taşı? di mi? bu tarihi görev ne kadar değerli kimbilir.
devamını gör...
tayyip erdoğan adlı kişinin kalan siyasi ömrü
sen de 1 ben diyeyim 2 vakte kadar.
(bkz: fal bakan yazarlar)
(bkz: fal bakan yazarlar)
devamını gör...
zeynep
zeynep ses ver? ona göre konumlanim.
devamını gör...
kontrol edemediğin şeyler için üzülmek
sen kontrol edemesen bile kontrol edebilecek insanların kötü niyeti veya umursamazliğina üzülüyorum. sonra kızıyorum sonra üzülüyorum sonra bomboş bakıyorum.
devamını gör...
30 yaşında ailemle yaşıyorum diye ağlayan hırbo
ulan iyi ki babam beni 18 yașımda evden dehledi. yoksa ben de şimdi 40 yaşında baba evinde yaşayan bir hırbo olurdum.*
devamını gör...

