zaman tüneli

arkadaş dediğin şu "şey" mi...
hani yanında hiç sıkılmadıklarımız...
devamını gör...

arkadaşlar hıdırellez'de yapılan bir şey vardı. dilekleri falan yazıyorduk

o bugün mü ? bir de nasıl yapıyoruz?
devamını gör...

kendi tüketmediği endüstriyel yoğurdun ve sütün yasa ile satımına izin veren; lakin kendisi evde satımını yasakladığı doğal sütü ve doğal yoğurdu tüketen kim?

devlet beyle yaparsa millet ne yapsın gakko?
devamını gör...

pazarlar pahalı. seçtirmiyolar bi de.
devamını gör...

bir tanıdığım yan binadaki gençler tarafında "buyur amca gel bu akşam içeceğiz" diyerek davet edilmiş. lakin bu amca orada banyoda düşmüş fenalaşıp acile kaldırılmış ameliyata alınmış bir şekilde kurtulmuştu. sonra öğrenmiş tabii yavudi gibi sarhoş olmayacak kadar içmeyi ama işte üzüntü...
devamını gör...

asistanlardan biri kaza yapmış. apar topar hastaneye gittik, gece gezmesine çıkmışlar, mazgalı görmemiş sevgili miyobu.
neyse ki iyi şimdi sıpa. nöbeti babasına devredip eve geldim. taktılar çocuğuma platini ama neyse ki yüzü gülüyo itin.
dikkatli olunuz.
devamını gör...

içimizdedir.
devamını gör...

soğuk ve bulutlu bir sabaha uyandık. hava nasıl olursa olsun sizin havanız güzel olsun..

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

günaydın,
otopsinin dâhi sonuç veremediği, evveliyatı meçhul çocuklarla mücadele ile geçecek bir gün daha.
günaydın sözlük.
devamını gör...

hanım kızıyor, zaten sabıkalıyım, aklıma karpuz kabuğu düşürmeyin, gözünüzü seveyim.
devamını gör...

ona ne deniyordu gakko?

fiyat artışının yanında bir de kaliteden, gramdan kostikleme işi vardı.
devamını gör...

ağır adam. ciddiyeti ve ince esprileri çok dengede.
sözlüğün değerlerinden.
devamını gör...

annelik kutsal değildir
annelik kutsal değildir
annelik kutsal değildir

babalık da annelik gibi kutsal değildir. bir insan kendi kanından ve canından olmayan bir canlıya da annelik ve babalık yapabilir. sırf doğurdu diye kimse bir kutsallığa ulaşmıyor. asıl kutsal olan bir çocuğa veya bir canlıya sağlıklı bir şekilde bakabilmektir. karnını doyurmak sağlıklı şekilde bakmak değildir. psikolojik olarak güçlü yetiştirmek, duygusal ihtiyaçlarını karşılamak, onu olduğu gibi kabul etmektir kutsal olan. bizim anne ve babalarımız kendi doğurduklarına bile saygı göstermiyorlar. onlar mı kutsal? bu ülke ve bu leş gibi anne babalarla dolu. isteyen köpeğe annelik yapar, isteyen balkonundaki çiçeğe. kimse sizi yatırıp s******* sürece kimin neye annelik veya babalık yapmaya çalıştığı hiçbirimizi ilgilendirmez. ben 5 tane çocuk doğurmak istiyorum diyen kadına yasak mı var da bu kadar tantana? isteyen 10 tane doğursun. lakin bu onu kutsal yapmaz. ay yeter, sıkıldım. hepinizden nefret ediyorum.
devamını gör...

şeytan diyo yazdığını değiştir....
silip yeniden yazmak hakkım "müsait değil".
devamını gör...

o kadar saçma bir olay ki.
yine, yeni bir gün ve "birileri" o "çok kutsal" aile yapısına saldırıyor. o kadar kutsal, o kadar güçlü bir aile yapısı ki bu, en ufak bir reklamda dahi yıkılma riskiyle karşı karşıya.
aile içindeki şiddeti engellemeyen, kadınları ve çocukları korumayan, çocuklara bir gelecek sunamayan bir ülkede aile yapısını tehdit eden şeyin reklamlar olmadığına çok eminim. ayrıca, bir aile iki kişi ve bir köpekten de kediden de oluşabilir. ama çok korkuyorlar doğurmayacağız diye, gariptir ki bu doğum oranlarındaki düşüşün sebebi de tam olarak kendileri.
git gide çocuksuzluk çok daha fazla artacak, buna eminim. çünkü şahsen, kendimi bildim bileli çocuk sahibi olma fikri bana çok güzel gelmiştir, anne olma fikrine hep çok yakın hissediyordum ve iki tane kızım olsun falan diye hayallerim hep vardı.
ama ne zaman hayatın ve özellikle de içinde bulunduğumuz ülkenin gerçekleriyle yüzleştim, kendi açımdan çocuk sahibi olmanın bulunduğumuz bu şartlar altında en azından benim hayatımda çok bencilce olduğunu anladım. çocuk yapanlara bir şey demiyorum tabii ki kendi kararları ama kendi kendinizin hem maddi hem manevi bütünlüğünü hem de bu ülkede sokakta yürürken bile bedensel güvenliğini sağlayamıyorsanız gerçekten o çocuğu nasıl koruyacaksınız tüm bu kötülüklerden bilmiyorum.
bu yüzden gerek kendim gerekse çevremden pay biçerek, ne kadar korksanız da o çok korktuğunuz "çocuksuzluk" ve "geleneksel aile kavramının yıkılması" gitgide artacak ve bunun sebebi de bizzat sizin yönetim anlayışınız. bunun farkına varmayacağınıza ve farkına varmadıkça da bu durumun daha da çok artacağına eminim.
yani, sebebi olduğunuz sonuçlar gerçekleşince ağlamayın.
yasaklayarak da hiçbir şeyin önüne geçemezsiniz.
devamını gör...

günaydın sözlük
devamını gör...

bu konuda herkes enteresan bir şekilde doğruyu söylüyor. çok güzel...
devamını gör...

hıdırellezin de gödüne koyayım, yirmi senedir aynı şeyi diliyorum, bir gram ilerleme yok..
devamını gör...

"hiç utanmadan bunu diyenler var eyy ahali" şeklinde bağırarak rahmetli muşlettin amcanın kahvedekilere söylediği sözdü.

kimse ibret almamış.
devamını gör...

#3970008

renkdaşım.
ayrıca sosyal hayatındaki tercihlerinde de benzer zevklerimiz olduğunu gözlemledim. içecek ve müzik zevklerimiz hemen hemen aynı...
ayrıca sevimsiz biri de değil... mahlasına kanmayın...
devamını gör...
daha fazla yükle

normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
zaman tüneli köftehor rehberi portakal normal radyo kütüphane kulüpler renk modu online yazarlar puan tablosu yönetim kadrosu istatistikler iletişim