zaman tüneli

herhangi bir tanrı benden razıysa o dinin işi bitmiş demektir zaten.
devamını gör...

reizin doğumgünüymüş sanırım kutlu olsun.

bir de kavga falan demişsiniz siz hayırdır oğlum? keserim hepinizi sabaha bişi hatırlamam.

tamam kendisine zirvede nah çekmiş olabilirim ama olsun.
devamını gör...

şu reklam da savunulmaz be. annelik başka evcil hayvan sahibi olmak başka. çocuğun yeri ayrı, evcil hayvanın (illa kedi köpek değil, hemstır yada muhabbet kuşunuz da olabilir) yeri ayrı. anneliği savunmak, evcil hayvanlar ölsün demek değil. şunu bir kabul ederseniz bu konudaki akıl almaz kutuplaşmayı bitirebiliriz.

bu reklamı anneler gününde değil, dünya evcil hayvanlar gününde yada (bkz: dünya köpek günü)nde falan yayınlasalar kimsenin umurunda olmazdı. hatta gayet mantıklı olurdu.

bir grup kedi köpek sahibi en temel değerlerden biri olan anneliği evcil hayvan sahipliğine indirgerse her ülkede tepki görebilirsiniz. ayrıca almanya'daki bosch reklamlarını da gördük. evcil hayvan yerine çocuk kullanmışlar. demek ki bosch türkiye hangi hayattan kopuk reklam ajansını kullandıysa bu reklam onların mok yemesi.
devamını gör...

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

bahçe keyfi.

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

bugun itibariyle 20. yuzyildaki tum serilerini izledigim super kahraman (1944, 1979, 1979, 1990). ayriyetten bugun itibariyle en kotu filmini de izledigim super kahraman (1990). ayriyetten de bugun imdb sitesi uzerinden 10 uzerinden 1 verdigim ilk filmin konusu olan super kahraman. izledigim en rezalet film buydu su ana kadar. buna ragmen de yag gibi akti. kotu filmler cok kolay akiyor, cunku hicbi derinligi yok. hicbi derinligi olmadigi icin de uzerine dusunmeden izleyebiliyosun. bildigin youtube uzerinden yapilmis kaptan amerika parodi videosu gibi bi filmdi yani, disney channel'daki cocuk dizileri gibiydi. ama zaten film genel 10 bin dolar hasilat yapmis. 10 bin dolar. 3 milyon dolar butceyle cekilmis, iflasin esiginde cekilmis bi fiyasko. basrolunun bile sevmedigi bi film.

recep ivedik gibi filmler dahi bu filmden daha iyidir bile diyebilirim. en azindan mantikli bi olay orgusu var kismen. bunda o da yoktu. ama bi kez olsa bi kez daha izlerdim, sonucta bombos bi insanim, bolca zamanim var. evet.
devamını gör...

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

hayata dair iç burkan detaylardandır. çevremde bana da denmiştir elbet bu söz. ama cenab-ı allah benden razı olmuş mudur derseniz hiç sanmam derim. tabii allah'ın bileceği iş. ama bazen bu gibi durumlar da yaşanıyor yani. hayat bu neticede.
ne dedim lan ben şimdi? neyse allah günah yazmaz inşallah.
devamını gör...

jeep renegade kullanan varsa memnuniyetini bana yazabilir mi acaba.
bir soru :)
devamını gör...

bebişlerimle biraz müzik dinledik. hepsi ayrı hippi oldu.
kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

kaldırılmış bir reklam. mahalle baskıları içinde büyüyen ve bireyselleşemeyen türkler tabii ki mahallenin verdiği terbiyenin ötesine gidemezler. giderlerse gizliden giderler, açıktan gidemezler (gizliden de çok feci giderler)...

yani herkesi genellememek lazım gelmekle birlikte bu türden bir patolojiye sahip türk milleti ve devleti, böyle bir reklamı yasaklayabilir, şaşırılacak bişey yok. türkiye kanada değil, almanya değil...
devamını gör...

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
yaz fideleri toprağa inmeyi bekler ben başka alemde...hımpf
devamını gör...

#3972399
tool mu gojira mı cabuk karar ver 3 2 1
kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

olay, lübnan'ın güneyinde gerçekleşiyor. bir hristiyan köyünde bir israil askeri, hristiyanlar için kutsal olan meryem ana heykelinin ağzına sigara yerleştirmiş. olaya tepkiler çığ gibi büyüyor.
işte o rezil kare.
kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
www.sozcu.com.tr/kirdiklar-...
devamını gör...

"-merhaba tatlı kız
- yüksek dağın dumanı çok olur.
çal lan duman dağılsın.!"

biz de böyle bir avatarız işte...
devamını gör...

bu başlık yüzünden fırıncı mahmut ağabeye kuruldum ve ona bir uyarlama yazdım. vücide mikrop da lazım...

kulağıma bir nida düştü, ekmek al ha ekmek al *
bizim fırının ekmeği, yanar ha yanar yanar *
elleri kıllı, bodur bodur, boneli saçları
nerelere gizlesin ağzındaki cigarasını?

kılına sağlık ustam ekmek çok güzel. biraz da sigara dumanlı. oh oh pek severim.
devamını gör...

tamam kaçırmam.
kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...
daha fazla yükle

normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
zaman tüneli köftehor rehberi portakal normal radyo kütüphane kulüpler renk modu online yazarlar puan tablosu yönetim kadrosu istatistikler iletişim