zaman tüneli

menfaat insanı kısaca. işi oldu mu senden iyisi olmaz,işi yoksa selam bile vermez.

çoğu kafa ayık gezmez. parayı buldu mu tümünü şuruba yatırır. alkole başlama yaşı 11,12 en fazla.

hepsi mi böyle. hayır ama bir çoğu böyle.özellikle trakyanın avrupa kıtasında kalan kısmı diyebilirim.
devamını gör...

hepinizden nefret ediyorum ama tek başıma canım sıkılıyor. hep iş yerinde derim bunu.
devamını gör...

su.
devamını gör...

ikiyüzlülerden
ahlak satan büyük ahlaksızlardan
gözü dönmüşlerden
sürünün koyunu olanlardan
döneklerden
dün dediğini bugün unutanlardan
devamını gör...

yazabilir. söyleyebilir. kendisini ifade edebilir. sevgilisi olan kadının nasıl karşılık verdiği devamını belirler.
devamını gör...

insanı sessizleştirdiği gibi zamanı da yavaşlatıcı bir etkisi var..
devamını gör...

dizginlenmemiş libidonun nelere sebep olabileceğini gösteren sosyolojik olarak incelenmesi gereken ilginç bir vaka.

ortalama altı hiç bir vasfı olmayan bir kadın sırf kadın olduğu için kendisine bir meriçler ordusu yaratıyor.

bu meriçler ordusu ulu kraliçelerine yaranabilmek için bitmez tükenmez bir motivasyonla bir birleriyle çarpışıyor. bu esnada ifşa olan çırpı bacaklı yırtık baksırlı vitaminsiz kerkenezlerin haddi hesabı yok.

ve sonunda ayçiçek tarlaları arasında leydimiz de ifşa olup sırra kadem basıyor.

öyk! hikaye bu kadar!
devamını gör...

çay olum çay
ben çay adamıyım
devamını gör...

oy almadan duramayan kudurgan bi tip depilseniz yazıp yazıp çıkıyorsunuz zaten
yani araba devrilince yol gösteren çok oluyo he
bu zamana kadar nerdeydiniz
çok dalga geçtik söyledik
burası foto paylaşıp fav toplama yeri değil diye
sonra kankalar gelir ve dümdüz eder dedik

kardeşim şurda biz bizeyiz kim ne yazıyor okuyor görüyoruz
şimdi gelmiş caz yapıyor millet
alayınız kolpa lan
devamını gör...

abd altin alıp satarak piyasayı manipule ediyor. altının bu kadar hızlı artması manipulasyondu zaten.
devamını gör...

rakıi şarap elbette ki bira
devamını gör...

sevgilisi olan kadına bi erkek yazmaz arkadaşlar
geşmeyin bu numaralara
adeta tüm erkekleri suçlayan bu dişil dili kınıyprum ve laflar hazırladım
dmden göndereyim mi hamfendi
devamını gör...

açılın beyler anlaşılabilir temel analiz içerir.

insanlar, yatırımcılar, halk, hatta devletler bile adına ne derseniz deyin savaş gibi küresel belirsizliğe sebep olan ortamlarda ilkel bir içgüdüyle fiziksel olarak elle tutulur gözle görülür değerli emtialar edinmeye yönelir. biz buna altın diyoruz.

bu dünyadaki ilk medeniyetlerden beri böyle oldu.

peki günümüze gelelim israil-iran savaşından beri altının ısrarlı düşüşünü nasıl açıklamak gerekir?

yukarıdaki denklem çok basittir, bu şaşmaz yanılmaz.

ya bu savaş gerçek bir savaş değil, altın sahibi sermaye sahiplerini pasifize edip kendilerine bağımlı kılmak için yapılmış dünyanın en büyük finansal manüpilasyonudur. ya da insanlar henüz bizim bilmediğimiz yeni bir yatırım aracı buldu.

başka bir mantıklı açıklaması yok.
devamını gör...

çay ve portakal suyu
devamını gör...

ben burası için küçük akp demiştim evvelden
meğer sözlükte de varmış bu asuman'dan djfnf
komik ya
koca koca insanlar nelerle uğraşıyor
(bkz: atıldık ey halkım unutma bizi)
devamını gör...

yoldaş bana yürüdü. tavuk ekmek ısmarlarken yanağımdan makas aldı.

savcılığa gidiyorum.
devamını gör...

ben birkaç ay daha yatay gitmesini bekliyorum.
mesleği doktorluk olan borsacı bir abi ise düşüş bekliyor. 70'le 90'lı yıllar arasındaki gibi bir senaryo oluşacağını düşünüyor.
kâr beklentili yatırım borsada yapılır. altın ise fiziki güvencedir, hızlıca nakde çevrilebilir.
dilerim ki düşüş devam eder 2 ay 2 yıl vs. dolu dolu alıp kenara atalım. yine pik yaptiginda belki iyisinden bir araba ya da ev alırız.
ammavelakin ciddi bir düşüş beklemiyorum. olursa sürpriz olur.
devamını gör...

düştükçe düşüyor.
6400'e düşünce artık daha düşmez deyip altın aldım. (6,600-6,700'den de az az toplamıştım) ama şu an 6,200'e kadar düştü. ben de son kuruşlarımla altın aldım.
altın belki bu sene sıçrama yapmaz ama önü açık.
fed faiz düşürmedi, bizim merkez bankası keza aynı şekil.
kredi çekip altın alınmaz, veya ev araba satıp altın alınmaz. abd-iran savaşı biterse orta vadede (2-3 yıl) ciddi şekilde düşme ihtimali de az değil. mesela yarı fiyatına kadar düşebilir. o yüzden size kalmış.
devamını gör...

beyan asılsız çıkarsa yaptırımı ağır olmalı, gerekirse sicile de işlensin
taciz edenler işlenmşyor mu
iftira atanlar da işkensin abi
sonuçta sürü psikolojisi ile karar alan çok
sosyal medyada bi kere adınız çıktıktan aonra
kğmse aklandı mı diye takip wtmiyor
adınız tecavüzcü kalıyor
devamını gör...

çok yanlış şeyler oldu ve olaylar çok kötü yönetildi.
sıkıyönetim gibi bir şey oldu gördüğüm kadarıyla.
devamını gör...
daha fazla yükle

normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
zaman tüneli köftehor rehberi portakal normal radyo kütüphane kulüpler renk modu online yazarlar puan tablosu yönetim kadrosu istatistikler iletişim