zaman tüneli
rafadan yumurtaya aşık olan insan
bende çok seviyorum
devamını gör...
doğduğun yer mi yoksa doyduğun yer mi memleketindir ikilemi
doyduğun yerdir tabii...orada insan tanırsın, kız arkadaşın olur...doğduğun yeri seçemezsin. doyduğun yeri seçersin.
devamını gör...
tek başına tatile çıkmak
çoğunlukla tatile tek başıma çıkarım. ama tatili tek başıma yapmam.
devamını gör...
telefonunda sahibinden uygulaması bulunmayan erkek
aynı zamanda telefonunda yemek tarifleri bulunan erkektir.
devamını gör...
özdilek
emir murat özdileğin 30 yıl içinde batıracağını düşündüğüm yanan avm leri ile ünlü holding.
devamını gör...
çok arkadaşı olan insan
yalnızdır. çok kadın hiç kadındır oğlum yalnızlıktır sonu der bir bar filozofu.
devamını gör...
kadın futbolunun o kadar para kazandırmama nedeni
sonuçta futbol eğlence
hazza yönelik yani
kadın futboluna bakınca daha çok onlar yerine utanç hissediyosun
topa vuramaz, şut çekemez, akıl dolu pas veremez vsvs
herkes birbirinin işine salça opmak yerine en yii vildiği işi yapsa
dünya daha yaşanılır ve ywşil bi yer olurdu
hazza yönelik yani
kadın futboluna bakınca daha çok onlar yerine utanç hissediyosun
topa vuramaz, şut çekemez, akıl dolu pas veremez vsvs
herkes birbirinin işine salça opmak yerine en yii vildiği işi yapsa
dünya daha yaşanılır ve ywşil bi yer olurdu
devamını gör...
sizi neden moderatör yapalım sorusu
benden daha iyisini mi bulacaksınız? bulabilecek olsanız şimdiye kadar bulurdunuz zaten.* sözlükten hisse de istemiyorum. daha ne olsun.
devamını gör...
kuryelere bahşiş verilmeli mi sorunsalı
maalesef herkes şanslı doğmuyor. o yüzdendir ki hepimiz eşit değiliz. ya da hepimiz aynı iq'ya.
bir fabrikada asgari ücretle çalışmak zorunda kalmaktansa kuryeliği seçiyor motorsiklet kullanmayı bilenler. göründüğü gibi basit bir iş olmamasına rağmen yine de hak ettikleri ücreti alamıyorlar. örneğin trendyol firmasında çalışabilmeniz için kendi şirketinizi kurmak zorundasınız. bir kaza halinde firma sahiplerinin başı derde girmesin diye. bu seferde vergi ödemek zorunda kalıyorsunuz.
kapitalizm böyle istiyor çünkü.
bahşiş meselesine gelince verip vermek tamamen vicdanınıza kalmış. ben oturduğum yerden bu hizmeti yaptırıyorsam ve o kurye kışın yağmur çamur kar, yazın yakıcı güneşte bana hizmet ediyorsa ben veririm.
vermeyene de bir şey demem.
bu arada ben bu güne kadar hiç kurye gerektirecek bir alışveriş yapmadım.
bir fabrikada asgari ücretle çalışmak zorunda kalmaktansa kuryeliği seçiyor motorsiklet kullanmayı bilenler. göründüğü gibi basit bir iş olmamasına rağmen yine de hak ettikleri ücreti alamıyorlar. örneğin trendyol firmasında çalışabilmeniz için kendi şirketinizi kurmak zorundasınız. bir kaza halinde firma sahiplerinin başı derde girmesin diye. bu seferde vergi ödemek zorunda kalıyorsunuz.
kapitalizm böyle istiyor çünkü.
bahşiş meselesine gelince verip vermek tamamen vicdanınıza kalmış. ben oturduğum yerden bu hizmeti yaptırıyorsam ve o kurye kışın yağmur çamur kar, yazın yakıcı güneşte bana hizmet ediyorsa ben veririm.
vermeyene de bir şey demem.
bu arada ben bu güne kadar hiç kurye gerektirecek bir alışveriş yapmadım.
devamını gör...
batuhan karadeniz
kendisinin programlarını severek takip ederim ancak yorumculuktan çok şovmendir kendisi. nasıl ki açıp eskilerden beyaz show, pinç, konuşanları, kafaları yahut ali biçims ve mesut can tomay'ı izliyorsan bunu da o mantıkla izleyeceksin. bazen abartır bazen hakkını verir ama abartılı tepkileri izleyicisini ekranda tutar.
devamını gör...
bahşiş
ülkemizde kimse hakettiği maaşı almıyor bunu kabul edelim.
ki garsonlar ve kuryeler asgari ücrete çalışır.
tüm gelirleri aldıkları bahşişlere bağlıdır.
her gün dışarda yemek yemiyoruz veya paket söylemiyoruz. imkânı dahilinde %10 bahşişi vermeye gayret edelim.
ki garsonlar ve kuryeler asgari ücrete çalışır.
tüm gelirleri aldıkları bahşişlere bağlıdır.
her gün dışarda yemek yemiyoruz veya paket söylemiyoruz. imkânı dahilinde %10 bahşişi vermeye gayret edelim.
devamını gör...
karacabey longozu
güzeldir. tavsiye edilir.
devamını gör...
20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı
dünya kupası çerçevesinde türk a milli futbol takımı için en son golü, 19 yıl önce futbolu bırakan ilhan mansız atmış...
devamını gör...
kundun
martin scorsese'nin 14. dalay lama'nın hayatını konu olan filmi. hani şu recep ivedik'te beyaz saçlı yoga hocasının bizzat ders aldığı dalay lama.
devamını gör...
bahşiş
nedense sadede kuryelere özelmiş gibi algılanıo
veemeyince de cimri olıyosun
olm herkese verin o zaman
madem gönlünğz o kadar zengşn
adama işini yaptığı için para verecez bi de
kafalara gel ya
rafineride barajda çalışan adama gidip bahşiş verşyo musun
adam enerji sağlıyor sana
o olmasa hiçsin
doktora veriyo musun mesela
hayat kurtarıyo bu insanlar
veemeyince de cimri olıyosun
olm herkese verin o zaman
madem gönlünğz o kadar zengşn
adama işini yaptığı için para verecez bi de
kafalara gel ya
rafineride barajda çalışan adama gidip bahşiş verşyo musun
adam enerji sağlıyor sana
o olmasa hiçsin
doktora veriyo musun mesela
hayat kurtarıyo bu insanlar
devamını gör...
tek başına tatile çıkmak
yüke gerek yok
orda çiftleniyoruz zaten
orda çiftleniyoruz zaten
devamını gör...
kuryelere bahşiş verilmeli mi sorunsalı
t: pinti yazarları geren sorunsal.
öncelikle kimse bahşiş vermek zorunda değildir bu konuda herkesin hemfikir olduğunu düşünmekteyim. ancak bazı tanımlarda görüyorum ki aşağılık kompleksli, burnu havada, kibirli yazarların tanımlarını okudum ve üzüldüm kendileri için. kuryelerin kendisinin cahil, kendini geliştirmemiş olduğunu ima eden ve şöyle yapsaydın da geliştirseydin vs. gibi akıl verenlere önerim aklınızı kendinize saklayın çünkü sizdeki de oldukça sınırlı görünmekte, tüketmeyin. benim birkaç tanıdığım kurye var, birisi yakınen arkadaşım. alanında yüksek lisans yapmış doktoraya hazırlanıyor, alanında da çalışmış bir süre ama hak ettiği paraları maalesef vermemişler. asgari ücret veya bir tık üstünü kazanmak yerine kuryelikle çalıştığım kadar kazanayım mantığıyla kuryeliğe başlamış, bir diğer sebep de motosiklet üzerinde olmayı seviyormuş. bahşiş konusunu da sorduğumda bazı insanlar 20 litrelik su söylüyor, onu taşımak zor oluyor, 20 gramlık bir çikolata söylese de ben aynı paket parasını alacaktım 20 litrelik su, 10 kilogramlık köpek maması söylediğinde de aynı parayı alıyorum, bu yüzden bazıları bunun farkında olduğu için sağ olsunlar veriyorlar demişti. ki paket ve siparişi seçme tercihleri yokmuş random hangi sipariş gelirse herhangi bir kurye götürüyormuş. canın zaten trafik canavarları arasında hep tehlikededir, bir de böyle böbürlenmiş kibirli müşterilerin hitapları vs. işi daha da yapılmaz hale getirebilmekte. ben bu kuryelik yapmasaydı kendini geliştirseydi diye kelimelerini hadsizce kullanan kötü insanların kuryelere muhtaç olup siparişini teslim alamadıkları günleri görmek isterim. herkes kalbinin ekmeğini yesin. selam olsun kurye emekçilerine ve bizim yükümüzü çeken, pisliğimizi temizleyen tüm emekçilere. eyvallah sözlük.
öncelikle kimse bahşiş vermek zorunda değildir bu konuda herkesin hemfikir olduğunu düşünmekteyim. ancak bazı tanımlarda görüyorum ki aşağılık kompleksli, burnu havada, kibirli yazarların tanımlarını okudum ve üzüldüm kendileri için. kuryelerin kendisinin cahil, kendini geliştirmemiş olduğunu ima eden ve şöyle yapsaydın da geliştirseydin vs. gibi akıl verenlere önerim aklınızı kendinize saklayın çünkü sizdeki de oldukça sınırlı görünmekte, tüketmeyin. benim birkaç tanıdığım kurye var, birisi yakınen arkadaşım. alanında yüksek lisans yapmış doktoraya hazırlanıyor, alanında da çalışmış bir süre ama hak ettiği paraları maalesef vermemişler. asgari ücret veya bir tık üstünü kazanmak yerine kuryelikle çalıştığım kadar kazanayım mantığıyla kuryeliğe başlamış, bir diğer sebep de motosiklet üzerinde olmayı seviyormuş. bahşiş konusunu da sorduğumda bazı insanlar 20 litrelik su söylüyor, onu taşımak zor oluyor, 20 gramlık bir çikolata söylese de ben aynı paket parasını alacaktım 20 litrelik su, 10 kilogramlık köpek maması söylediğinde de aynı parayı alıyorum, bu yüzden bazıları bunun farkında olduğu için sağ olsunlar veriyorlar demişti. ki paket ve siparişi seçme tercihleri yokmuş random hangi sipariş gelirse herhangi bir kurye götürüyormuş. canın zaten trafik canavarları arasında hep tehlikededir, bir de böyle böbürlenmiş kibirli müşterilerin hitapları vs. işi daha da yapılmaz hale getirebilmekte. ben bu kuryelik yapmasaydı kendini geliştirseydi diye kelimelerini hadsizce kullanan kötü insanların kuryelere muhtaç olup siparişini teslim alamadıkları günleri görmek isterim. herkes kalbinin ekmeğini yesin. selam olsun kurye emekçilerine ve bizim yükümüzü çeken, pisliğimizi temizleyen tüm emekçilere. eyvallah sözlük.
devamını gör...
telefonunda sahibinden uygulaması bulunmayan erkek
vuruduryodur
devamını gör...
mafya dizilerinde bitmek bilmeyen türk kahvesi sahneleri
şekersiz içerler, şeker racona ters.
devamını gör...
