zaman tüneli
gözümde özleyiş gönlümde acı
bana benden yakın benden yabacı
içimde dolaşan gezen biri var.
devamını gör...
normal sözlük yazarlarının akıl sağlığına verdiği puan
10 üzerinden 0.7
devamını gör...
gece uyurken açık unutulan pencere
gece uyurken kapatılan pencere olmaz zaten, temiz havasız nasıl uyur insan?
mesela şu an yatak odamda klima 18 derecede açık ama pencere de vasistas şeklinde açık.
sabaha kadar da öyle yani, yoksa kokar o oda be ıy.
mesela şu an yatak odamda klima 18 derecede açık ama pencere de vasistas şeklinde açık.
sabaha kadar da öyle yani, yoksa kokar o oda be ıy.
devamını gör...
9 haziran sonrası sözlüğü terk edenlerin akıbeti
onların değil ama sözlüğün akıbeti daha kötü oldu bence. geriye birkaç iyi yazar dışında sadece otistik yazarlar kaldı çünkü ben de dahil.*
devamını gör...
9 haziran sonrası sözlüğü terk edenlerin akıbeti
devamını gör...
vay vay dünya
bu ne ya.
ılk defa dinledim.
allahın yok mu senin.
vay vay dünya. bay bay dünya.
devamını gör...
yavaş yavaş tükenen erkek davranışları
erkeklere özgü değil. kadınlar için de aynı. her şey önce sadeleşiyor sonra tükeniyor. iş, insan, enerji, umut, çaba, ses, söz, duygu..... en son nefes.
devamını gör...
yavaş yavaş tükenen erkek davranışları
erkek adamın tükenmez olduğu taraftayım.
tükenirsek kanatlarımız altındakileri koruyamayız ki o zaman varlığımızın anlamı azalır.
en zor gün bugünse, daha güçlü ayağa kalkmak gerektiğini düşünüyorum.
tükenirsek kanatlarımız altındakileri koruyamayız ki o zaman varlığımızın anlamı azalır.
en zor gün bugünse, daha güçlü ayağa kalkmak gerektiğini düşünüyorum.
devamını gör...
yavaş yavaş tükenen erkek davranışları
hızlı tükenen bir erkek olmak da var bir de. oysa beni yavaş tüketmeniz gerekir. hayat ise gördüğüm en bilinçsiz tüketici.
devamını gör...
içindeki boşluğu bir türlü dolduramamak
siktirer bu sefer de boş kalsın.
devamını gör...
yazarların bugünkü mutsuzluk sebebi
empati kurbanıyım bugün sözlük.
anlatmayacağım.
anlatmayacağım.
devamını gör...
içindeki boşluğu bir türlü dolduramamak
"anlam arayışında ısrarcı tek canlı türü"yüz.
ne olcağıdı? öyleyse boş boş aramaya devam... başka olasılık tanınmamış varlığımıza. tadını çıkarmak da bir seçenek.
ne olcağıdı? öyleyse boş boş aramaya devam... başka olasılık tanınmamış varlığımıza. tadını çıkarmak da bir seçenek.
devamını gör...
yazarların bugünkü mutsuzluk sebebi
hangi birini sayayım. günü güzel bitiriyorum derken üç elma yerine üç *ıçma sıvama ile kapadım. buna da şükür.
devamını gör...
90'lı yıllarda daha mutlu olduğumuz gerçeği
çoğunuz 90'larda çocuk olduğunuz için o dönemleri mutlu devirler zannediyorsunuz. o zamanlar da türkiye başka açılardan b.k gibi bir yerdi. türkiye hiçbir zaman yaşanılası, insanların birbirlerinin görüşlerine, inançlarına, hayat tarzlarına saygı duyduğu bir ülke olmadı ve olmayacak. dünya durdukça bu çukurda birbirimizden nefret ederek yaşamaya devam edeceğiz.
devamını gör...
yavaş yavaş tükenen erkek davranışları
1- değer verdiği insanlarla bile iletişimi keser
2- ne zaman sorulsa iyiyim der.
3-eskiden yapmaktan hoşlandığı şeylerden bile artık keyif almaz
4- artık gelişeceği düşünmez.
5- sessizleşir.
2- ne zaman sorulsa iyiyim der.
3-eskiden yapmaktan hoşlandığı şeylerden bile artık keyif almaz
4- artık gelişeceği düşünmez.
5- sessizleşir.
devamını gör...
90'lı yıllarda daha mutlu olduğumuz gerçeği
devamını gör...
motosiklet sürmeye yeni başlayanlara tavsiyeler
bu sözlükte sadece "ilk" motosiklet kullananlar mı var?!... "ilk buluşma" çok konuşma konusu burada...ilk date...demek ki yaşlar 14 - 17...
e bizim gibi hayatı tanıyan insanlara bu biraz can sıkıcı tabii...
e bizim gibi hayatı tanıyan insanlara bu biraz can sıkıcı tabii...
devamını gör...
9 haziran sonrası sözlüğü terk edenlerin akıbeti
azgelişmiş ülkenin azgelişmiş insanlarının sözlüğünde olması normal olduğu için "normal sözlük" kabul edilen mecrayı terk edenler "kendi hayatını sürdürmekteler, afiyet ve iyi niyetle".
kalanları geren ne? kalanlara giren çıkan ne? bu tartışılsa daha "normal sözlük" olur.
kalanları geren ne? kalanlara giren çıkan ne? bu tartışılsa daha "normal sözlük" olur.
devamını gör...
içindeki boşluğu bir türlü dolduramamak
doldurmanız gerektiğini size kim söyledi ki? bırakın boş kalsın. bir şeyin boşalması için öncesinde yeterince dolmuş olması gerekir. içinizdeki boşluk, belki de çöple dolmuş zihnin kendini resetlemesidir. bazen, boşluk doluluktan iyidir yani. ama illa doldurmak istiyorum diyorsanız o boşluğu. sizi tekrar boşluğa düşürecek bir şeyle doldurmayın.
devamını gör...
