zaman tüneli

eski öğretmenim. aynı zamanda idareciydim. mesleği bırakalı dört yıl oldu. telefonum çalar sürekli, çocuklarınız arar, “hocam böyle bir durum var, sizce ne yapmalıyız?” derler. bana sorarlar. siz bir boktan anlamadığınız için.

not: öğrencilerimin en kötüsü türkiye genelinde ilk 50 bin yaptı.
devamını gör...

anladığım kadarıyla birçok yazarın bir anda sözlüğü bırakmasına sebep olan olay ya da olaylar yaşanmış.
sözlüğün kurucusu süreci doğru yönetememiş.
insanlar zaten kendilerini internet ortamında rahat rahat ifade edemiyorken bu şekilde mahkeme ve dava konuları insanları başka yerlere iter.
tabii önemli olan ders çıkarabilmektir.
devamını gör...

(bkz: konuş deli ülen öldün mü)
devamını gör...

bir hammock şaheseri.

devamını gör...


yine gece ve ben başbaşayım anılarla
beyaz bir kuş öyle canlı yine düşlerimde

hey yıllar yenilmedim size
umutlarım yine aynı
sessizlik geceyi sarsa da
her gün bir yarın var ya

hey yıllar yenilmedim size
rüyalarım yine aynı
bir tutku yaşıyorum yine
aynı telaş içimde

bilmez kimse nasıl geldi geçti yalnızlıklar
kolay mıydı sanki silip atmak korkuları

hey yıllar yenilmedim size
benim için bahar aynı
aynı o ılık rüzgar
yine esiyor ellerimde

hey yıllar yenilmedim size
hatalarım bile aynı
hep aynı sevgiye hasretim
duygularım hep aynı

bilmez kimse nasıl zordu günler zaman zaman
uçup gitti hayat yavaş yavaş avuçlarımdan

hey yıllar yenilmedim size
benim için bahar aynı
aynı o ılık rüzgar
yine esiyor ellerimde

hey yıllar yenilmedim size
hatalarım bile aynı
hep aynı sevgiye hasretim
duygularım hep aynı

devamını gör...

ama hangi yanımdaki dedirten başlık.
devamını gör...

"eldeki kuş daldaki kuştan iyidir" demek istemektedir.
devamını gör...

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

yapma ziyaaaa.

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

sıcağın böylesini hiç sevmeyen biri olarak bu ejderha sıcakları beni etkiliyor. biraz yağmur yağsa şarıl şarıl
devamını gör...

sanırım topluma ayak uydurabiliyorum.
devamını gör...

ben kadir inanır olsaydım birilerinin akil adamı olmak yerine halkın adamı olurdum. herkes tarafından tanınıyordu. tarık akan gibi toplumcu olabilirdi. yine de allah rahmet eylesin.
devamını gör...

merhaba yqzmmı bekliyor
devamını gör...

(bkz: alzheimer)

60 yıllık karısına amca diyenini gördüm. fizyoloji ile şaka olmaz.
devamını gör...

ruhsuzum.
devamını gör...

kimse unutmaz ama sadece bir anı olarak kalır
devamını gör...

heh, 17 yaşındayken kendini yere atıp hakemi aldatarak penaltı kazandıran çocuğu da karakterli diye yutturun aynen*

he severim sıpayı, o ayrı.
yeteneği çok iyi ama karakter işi başka iş.
devamını gör...

#4011716
bunu yazmaya gelmiştim yazan çıkmış, tebriksss.
minik bir ekleme; eğer zamanında spor yaptıysanız ve ara verdiyseniz de aynı şey geçerli.
gaza gelip uzun bir aradan sonra salladığım ilk kroşede omzumdaki bağları yırtıp tam bir sene uğraştım.
hala ara ara bir selam çakıyor.
yüksek kilo ve az tekrar belli seviyelere gelmiş olanların işi. özünde kası kontrollü yırtıp büyütmek için yapılır ama uzman değilsen uzmandan yardım alarak yapacaksın.
veya benim gibi uzman yanındayken bile yardım almayıp senelerce uğraşacaksın.
devamını gör...

çocukken yaşadıklarını bile unutmuyor insan. ilk aşını neden unutsun ki ? güzel anılarla kalsın hatıralarınızda. hayatınıza yeni birisi girdiğinde aklınıza geldiğinde kötü hissediyor ve o kişiyi özlüyor eskiye hasret duyuyorsanız o zaman problem var demektir ama.
devamını gör...

erkeğe yakışan rengi, ondan hoşlanan onu seven kadın belirler.
devamını gör...
daha fazla yükle

normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
zaman tüneli köftehor rehberi portakal normal radyo kütüphane kulüpler renk modu online yazarlar puan tablosu yönetim kadrosu istatistikler iletişim