1181.
1182.
dün gs şampiyon oldu, bugün gittim fenerbahçe forması satın aldım. benim için anlamı bu.
devamını gör...
1183.
hocalı, hocasız, başkanlı, başkansız, bazen hem hoca hem başkansız gibi çeşitli varyantlarla 2. olma challengelarına forvetsiz ikinci olma challenge ekleyen enteresan kulüp. üst üste 5 kez 2. olarak rekor kırmışlar.
sebebine yapı derler. biz 13. olurken de 2. oldular. bizle ne alakası var.
biz 14 sene üst üste şampiyon olamadığımızda en çok puan toplayan 2. takımmışız. buna karşın tek şampiyonluk yok. bjk, fb, ts 4-5'er şampiyonlukları var. bu normal ama aynısı fenere olunca yapı.
ama yeni sezon farklı olacak ümidi kesmesinler. o sene bu sene..
sebebine yapı derler. biz 13. olurken de 2. oldular. bizle ne alakası var.
biz 14 sene üst üste şampiyon olamadığımızda en çok puan toplayan 2. takımmışız. buna karşın tek şampiyonluk yok. bjk, fb, ts 4-5'er şampiyonlukları var. bu normal ama aynısı fenere olunca yapı.
ama yeni sezon farklı olacak ümidi kesmesinler. o sene bu sene..
devamını gör...
1184.
fairplay'e aykırılıktan uefadan 18 milyon dolar ceza yemiş kuluptür. geçen sene yaptıkları transferleri 1907 tl olarak gösterip futbolcuları paravan holdinge aldırtmışlar. uefada vergi kaçakçılığı ve uefanın mali kriterlerini delmek için olarak hadiseyi yorumlamış galiba.
haziranda ceza kesinleştiğinde futbolcu transferine kısıtlamalarda gelebilir belki.
hey gidi hey; alexten, hojdönkten, ucheden, schumayer'den; slimani ve sidiki'ye evrilen garip kulübümüz.
haziranda ceza kesinleştiğinde futbolcu transferine kısıtlamalarda gelebilir belki.
hey gidi hey; alexten, hojdönkten, ucheden, schumayer'den; slimani ve sidiki'ye evrilen garip kulübümüz.
devamını gör...
1185.
1186.
“ben fenerbahçeliyim, siz de fenerbahçelisiniz…… bunlar anlamıyorlar anlamıyorlar… anlamıyor bunlar..”
devamını gör...
1187.
bunlar da futbol dışındaki sporcuklarda birinci oluyorlar. kimin umrundaysa.
devamını gör...
1188.
bünyesinde emre belözoğlu, irfancan kahveci, volkan demirel, mesut özil, kerem aktürkoğlu, abdullah kiğılı, acun ılıcalı gibi bi sürü toksik ve siyasal islamcı futbolcu/yönetici barındırmış
parası olan herkesin kulüp başkanı olabildiği(aziz yıldırım-sadettin saran-ali koç)
şampiyonlukları kadar yıldız takacağına şampiyon olamadığı her sene için bi yerlere yıldız koyan
transfer politikası genelde galasatarayda yıldızlaşan, yıldızlaşmış veya bi şekilde galasatarayla adı anılan futbolculara salça olmak olan kulüp
son yıllarda baktılar ki futbolda iş yok
40 yıllık basketbol izleyicisi, voleybol taraftarı oldular akejfbhj
parası olan herkesin kulüp başkanı olabildiği(aziz yıldırım-sadettin saran-ali koç)
şampiyonlukları kadar yıldız takacağına şampiyon olamadığı her sene için bi yerlere yıldız koyan
transfer politikası genelde galasatarayda yıldızlaşan, yıldızlaşmış veya bi şekilde galasatarayla adı anılan futbolculara salça olmak olan kulüp
son yıllarda baktılar ki futbolda iş yok
40 yıllık basketbol izleyicisi, voleybol taraftarı oldular akejfbhj
devamını gör...
1189.
1190.
devamını gör...
1191.
fenerbahcenin kaderi şu:
butun spor dallarında hep birinci. futbolda ikinci.
ihih.
zalim kader.
hepiniz yargılanacaksınız:p
butun spor dallarında hep birinci. futbolda ikinci.
ihih.
zalim kader.
hepiniz yargılanacaksınız:p
devamını gör...
1192.
sağlam bir maddi gelirim olduğunda kalkınması için harcayacağım, varlık tanımlarından birisidir.
şimdi dostlar kendimden bahsedeyim ki gözü kör fanatik olarak algılanmayayım. benim ilk kelimem alex'ti, küçükken hayal meyal hatırladığım maç özetlerinde alex'in yüzü suyu hürmetine fenerbahçeli olmuş, moussa sow ile iyice bağlanmıştım. ilkokulda (7-8 yaşında) hocam suratıma bizzat fetöcü demiş, ortaokulda sırf fenere küfretti diye çocuğun birisini dövüp kınama almış birisiyim. bunlar çocukluk aklıyla yaptığım saçma davranışlardı. 2013'te hayal meyal şampiyonluk görmüş daha da şampiyonluk görmemiş bir fenerbahçe aşığıyım.
anlayacağınız vefa, sadakat nedir iyi bilirim. alnını dik tutmak, şeref nedir iyi belletti bana fenerbahçelilik. takım değiştirmeyi ortaokulda düşünüp bir türlü beceremedim. çekmedi beni herhangi bir arma. ne memleketimin takımı gençlerbirliği ne de büyük bir saygı duyduğum beşiktaş.
fenerbahçe benim canımdır. 3 temmuzda bu yaşlarımda olsam işi bırakıp meydanlara çıkardım. jop yerdim gaz yerdim, aslolan fenerbahçe derdim. kendimce tribüncüyüm. malumunuz ekonomi zor pasolig ve bilet fiyatları beni zorluyor. iç saha maçlarına bir de yol parası derken halen daha gidemedim stada. ancak erkek futbol dışı ankarada her maçına giderim, gırtlak yırtarım.
kimseyi tuttuğu takım için yargılamam hatta sevdiğim insanlarla aram bozulmasın diye futbol konuşmam. fenerbahçeliler dışında en azından.
papazın çayırı'na silah gömüp o silahların üstünde harrington kupasını kazanan kulüptür fenerbahçe. atatürk'ün yangınında yardım ettiği, tribünlerinde maç izlediği, anı defterine not düştüğü kulüptür. cumhuriyetin kuruluş aşamasında en büyük unsurlardan birisidir. millî mücadelenin motivasyon kaynağıdır. öyle ki fenerbahçe cumhuriyeti diye bir tanım vardır.
bırakın kupalar, şampiyonluklar sizin olsun. benim için iftihar etmeye yeter de artar bu değerler.
şimdi dostlar kendimden bahsedeyim ki gözü kör fanatik olarak algılanmayayım. benim ilk kelimem alex'ti, küçükken hayal meyal hatırladığım maç özetlerinde alex'in yüzü suyu hürmetine fenerbahçeli olmuş, moussa sow ile iyice bağlanmıştım. ilkokulda (7-8 yaşında) hocam suratıma bizzat fetöcü demiş, ortaokulda sırf fenere küfretti diye çocuğun birisini dövüp kınama almış birisiyim. bunlar çocukluk aklıyla yaptığım saçma davranışlardı. 2013'te hayal meyal şampiyonluk görmüş daha da şampiyonluk görmemiş bir fenerbahçe aşığıyım.
anlayacağınız vefa, sadakat nedir iyi bilirim. alnını dik tutmak, şeref nedir iyi belletti bana fenerbahçelilik. takım değiştirmeyi ortaokulda düşünüp bir türlü beceremedim. çekmedi beni herhangi bir arma. ne memleketimin takımı gençlerbirliği ne de büyük bir saygı duyduğum beşiktaş.
fenerbahçe benim canımdır. 3 temmuzda bu yaşlarımda olsam işi bırakıp meydanlara çıkardım. jop yerdim gaz yerdim, aslolan fenerbahçe derdim. kendimce tribüncüyüm. malumunuz ekonomi zor pasolig ve bilet fiyatları beni zorluyor. iç saha maçlarına bir de yol parası derken halen daha gidemedim stada. ancak erkek futbol dışı ankarada her maçına giderim, gırtlak yırtarım.
kimseyi tuttuğu takım için yargılamam hatta sevdiğim insanlarla aram bozulmasın diye futbol konuşmam. fenerbahçeliler dışında en azından.
papazın çayırı'na silah gömüp o silahların üstünde harrington kupasını kazanan kulüptür fenerbahçe. atatürk'ün yangınında yardım ettiği, tribünlerinde maç izlediği, anı defterine not düştüğü kulüptür. cumhuriyetin kuruluş aşamasında en büyük unsurlardan birisidir. millî mücadelenin motivasyon kaynağıdır. öyle ki fenerbahçe cumhuriyeti diye bir tanım vardır.
bırakın kupalar, şampiyonluklar sizin olsun. benim için iftihar etmeye yeter de artar bu değerler.
devamını gör...
1193.
birkaç gün önce aziz yıldırım'ı dinledim. fenerbahçe başkanının hükümetle ilişkileri çok iyi biri olması gerekiyormuş. (ben akpliyim, akepeli olduğum için bana oy verin diyor, ben bu manayı çıkardım).
ekşi sözlükteki kongre yorumlarına bakıyorum.
hakan safi akpliymiş o yüzden kesinlikle ona oy verilmemeliymiş falan yazan bikaç salak var.
yahu insan desteklediği adayın konuşmasını, röportajını dinler. azizin akp ile ilişkileri iyi olmasa, hala hapisteydi. belki fenerbahçe'de 2. kümedeydi.
aziz nerden para kazanıyor gofretmi satıyor, limanımı var. akpden aldığı ihaleler sayesinde tahminimce.
hadi maziyi geçtim diyelimki 10 yaşında çocuk geçmişi bilmiyor.
adam kendisi safiye oy atmayın bana oy atın ben akpnin adamıyım reisçiyim babınla laflar söylüyor. azizcilik yapan adamlar bikaç gün önceki röportajlarını okumamış boş yapıyor.
bence al birini vur ötekine iki aday....
ekşi sözlükteki kongre yorumlarına bakıyorum.
hakan safi akpliymiş o yüzden kesinlikle ona oy verilmemeliymiş falan yazan bikaç salak var.
yahu insan desteklediği adayın konuşmasını, röportajını dinler. azizin akp ile ilişkileri iyi olmasa, hala hapisteydi. belki fenerbahçe'de 2. kümedeydi.
aziz nerden para kazanıyor gofretmi satıyor, limanımı var. akpden aldığı ihaleler sayesinde tahminimce.
hadi maziyi geçtim diyelimki 10 yaşında çocuk geçmişi bilmiyor.
adam kendisi safiye oy atmayın bana oy atın ben akpnin adamıyım reisçiyim babınla laflar söylüyor. azizcilik yapan adamlar bikaç gün önceki röportajlarını okumamış boş yapıyor.
bence al birini vur ötekine iki aday....
devamını gör...
1194.
marcus rashford transferi için büyük çaba sarf ediyor safi bşkan. bu gece bu transferi bitirecek.
devamını gör...
1195.
çorumspor süper lige çıktığı için kendisiyle vedalaştığım takım. senden fayda yok artık.
devamını gör...
1196.
%62 aziz yıldırım yeni başkan hayırlı olsun diyorum.
devamını gör...
1197.
umut falan kalmadı artık. diyecek söz bulamıyorum. özellikle o son derbi neydi öyle ya. felaket.
devamını gör...
1198.
aziz başkan, yeniden başkan seçilsin istiyorum. ali şen'den sonra en başarılısı oydu bence.
devamını gör...
1199.
1200.
(bkz: antonio conte) gelecekti şimdi aykut gelecek.
devamını gör...

