581.
582.
sinan oğan olayında bir projeci oldugu görüldü,mhp den kopan modern,şehirli,sekülerizme daha yakın oyların başta iyi parti olmak üzere diger partilere gitmesinin önlenmesi için parti kurduruldu,kadro yok,program yok,daha düne kadar beşevlerde ders veriyordu,hapse girdi beni zehirleyecekler diye ortalıgı bulandırmaya başladı,zehirlenecek en son kişi olacagını kendisi de bal gibi biliyordu,ülke erdogan 3.0 arifesinde yakında beşevlerdeki dersligine gönderirlerse şaşırmamak gerekir.
devamını gör...
583.
devamını gör...
584.
acaba samandağ'ın karışma sebebi "samandağ'da k*rdistan'a dahildir, bundan sonra k*rdistan sınırı hatay'dan geçer" diyenler olmasın sayın salepci?
40 yıldır dağda öşex peşinde koşanlar niye bu kadar cüretkar oldular onu da yazar mısın?
40 yıldır dağda öşex peşinde koşanlar niye bu kadar cüretkar oldular onu da yazar mısın?
devamını gör...
585.
öz abim gibi severim kendisini. adamdır ve biz türkçülere ümit veren yegane kişidir. zaferin meşalesini yaktığı gün biraz ürktüm suratından, herif gerçekten simsiyah bir kurda benziyor amk.
devamını gör...
586.
attığı her adımı kendi imkanları çerçevesinde türk milletinin menfaatini ön planda tutarak atan lider.
babalada yayınlanan son videosunu izlemeyen objektif şekilde izlesin anlar dediğimi.
özdağ, mansur, tanju ozcan gibi insanların siyasette çok daha fazla desteklenmesi gerekiyor.
babalada yayınlanan son videosunu izlemeyen objektif şekilde izlesin anlar dediğimi.
özdağ, mansur, tanju ozcan gibi insanların siyasette çok daha fazla desteklenmesi gerekiyor.
devamını gör...
587.
piro denen ensest mahsulu orul orul un 2018 referandumunda ne yaptığını anlatıyor.
x.com/i/status/205721922474...
x.com/i/status/205721922474...
devamını gör...
588.
şu adamın çok hakkı yeniyor yemin ediyorum. demeçlerini bile okumayan adamlar çıkıp soğan mevzusu üzerinden vurmaya kalkıyor, hapisten çıkınca sustu diye sallıyor ki adam hepsine gerekli açıklamayı yaptı. ısıtıp ısıtıp yine başa dönüyorlar.
yokluktan kendi çabalarıyla bir parti kurdu, bağışlarla ayakta kalmaya çalıştı siz ne yapsın istiyorsunuz gerçekten? hemen iktidara gelip birden ülkeyi düzeltsin falan mı ?
bu adam gelene kadar tüm partiler sığınmacı entegrasyonunu konuşuyordu, 2. çözüm sürecinde kendi cabasiyla şehir şehir gezip halka ihaneti anlattı tüm baskı ve sansüre rağmen, iktidarı anamuhalefetten daha ağır eleştirdi, tüm partilerin biz iktidara gelince her şey düzelecek diye göz boyamasından ziyade çıkıp partiler arasındaki tek somut kalkınma planını anlattı.
siz zaten desteklemiyorsunuz ki niye kalkıp saldırıyorsunuz ? %1 oy diye dalga geçtikten sonra son seçimde kürt oyları kilit palavrasini bitirdigi için mi tüm kuyruk acınız?
aga boşverin. ben kendisinden razıyım.
yokluktan kendi çabalarıyla bir parti kurdu, bağışlarla ayakta kalmaya çalıştı siz ne yapsın istiyorsunuz gerçekten? hemen iktidara gelip birden ülkeyi düzeltsin falan mı ?
bu adam gelene kadar tüm partiler sığınmacı entegrasyonunu konuşuyordu, 2. çözüm sürecinde kendi cabasiyla şehir şehir gezip halka ihaneti anlattı tüm baskı ve sansüre rağmen, iktidarı anamuhalefetten daha ağır eleştirdi, tüm partilerin biz iktidara gelince her şey düzelecek diye göz boyamasından ziyade çıkıp partiler arasındaki tek somut kalkınma planını anlattı.
siz zaten desteklemiyorsunuz ki niye kalkıp saldırıyorsunuz ? %1 oy diye dalga geçtikten sonra son seçimde kürt oyları kilit palavrasini bitirdigi için mi tüm kuyruk acınız?
aga boşverin. ben kendisinden razıyım.
devamını gör...
589.
akşener'in de dediği gibi onlar "çok güçlüler" fakat yaşanmakta olanlar da ümit özdağ için büyük bir fırsat. bölücülerin ve akp'nin aynı anda işgal edip fiilen yok ettiği ana muhalefet partisi zaten son birkaç seçimde istemeye istemeye oy verilen bir parti durumundaydı.
kendisinin yine de dikkatli davranacağını umuyor ve öyle yapacağını da düşünüyorum acele etmeyecek ancak tepkisini gösterecektir ki gece saatlerinde yaptığı chp genel merkezi ziyareti karakterli bir hamleydi. ümit özdağ ve partisi, sol görünümlü pkk yardakçıları ve siyasal islam arasında sıkışıp kalmış, "gitsinler de sonrasına bakarız" mecburiyetinde tükenip bitmiş, sürekli "birlik olalım" denilerek kendisine yıllarca vicdana, akla sığmayan cumhurbaşkanı adayları kabul ettirilmiş türk milleti için bir nefes olabilir.
kendisinin yine de dikkatli davranacağını umuyor ve öyle yapacağını da düşünüyorum acele etmeyecek ancak tepkisini gösterecektir ki gece saatlerinde yaptığı chp genel merkezi ziyareti karakterli bir hamleydi. ümit özdağ ve partisi, sol görünümlü pkk yardakçıları ve siyasal islam arasında sıkışıp kalmış, "gitsinler de sonrasına bakarız" mecburiyetinde tükenip bitmiş, sürekli "birlik olalım" denilerek kendisine yıllarca vicdana, akla sığmayan cumhurbaşkanı adayları kabul ettirilmiş türk milleti için bir nefes olabilir.
devamını gör...
590.
geçen cumhurbaşkanlığı seçiminde kemal kılıçdaroğlu seçilirse iç savaş çıkar demişti sonra gidip millet ittifakına destek vermişti. komedi.
devamını gör...
591.
bir tek sen kaldın geride be hocam. son kale
devamını gör...
592.
yüzüklerin efendisi filmindeki faramirle birlikte en çok hakkı yenen kişi.
yine soğan diyeceklere bilale anlatır gibi anlatalım.
zp 2023 seçiminde %2 soğan ise %5 civarı oy aldı.
aradaki %3'lük kesim akp ve mhp den çekilen oylardı. ikinci turda dersimli kk %2 oy arttırırken rte 2 civarı oy arttırdı. yani soğan taraf değiştirse de değiştirmese de zp ye oy veren kesim tarafını korudu ve seçim ilk turda bitmek yerine ikinci turda bitti. keza pironuz ilk turda patates olacaktı.
adamın en azından siyasette yaptığı en büyük hizmet kürt oyları kritik yalanını bitirip türk milliyetçiliğini görünür kılması oldu.
yine soğan diyeceklere bilale anlatır gibi anlatalım.
zp 2023 seçiminde %2 soğan ise %5 civarı oy aldı.
aradaki %3'lük kesim akp ve mhp den çekilen oylardı. ikinci turda dersimli kk %2 oy arttırırken rte 2 civarı oy arttırdı. yani soğan taraf değiştirse de değiştirmese de zp ye oy veren kesim tarafını korudu ve seçim ilk turda bitmek yerine ikinci turda bitti. keza pironuz ilk turda patates olacaktı.
adamın en azından siyasette yaptığı en büyük hizmet kürt oyları kritik yalanını bitirip türk milliyetçiliğini görünür kılması oldu.
devamını gör...
593.
şu an kilitlenen türk siyasetinde denklemi çözebilecek tek adam.
akp’li olmayan muhafazakarlar, çözüm sürecinden bıkmış milliyetçiler ve hatta yolsuzluklardan tiksinen ulusalcılar için tek alternatif olabilirdi.
akp’li olmayan muhafazakarlar, çözüm sürecinden bıkmış milliyetçiler ve hatta yolsuzluklardan tiksinen ulusalcılar için tek alternatif olabilirdi.
devamını gör...
594.
malum öfkeli güruha vasilik etme bağlamında işini iyi yaptığını düşündüğüm birisi. devletimiz, ideolojik temayülü fark etmeksizin kendisine sıkıntı çıkarma ihtimali olan öfkeli marjinal toplulukların başına bir vasi koymayı, vesayetin yetersiz geldiği noktada ise ilgili cemaatin tepesine çökmeyi her zaman iyi bilmiştir.
devamını gör...
595.
kendine türk milliyetçileri diyenleri evde tuttuğu için desteklediğim siyasi.
ak diyeceğinize bok diyonuz olum bir çuval incir berbat oluyor. siz oturun evde, sizlik bişey yok.
zamanında bahçeli yapardı bu işi, ama mhpde türk milliyetçisi kalmadı. olsun şimdi o da demlileri evde tutuyor, sağolsun.
ak diyeceğinize bok diyonuz olum bir çuval incir berbat oluyor. siz oturun evde, sizlik bişey yok.
zamanında bahçeli yapardı bu işi, ama mhpde türk milliyetçisi kalmadı. olsun şimdi o da demlileri evde tutuyor, sağolsun.
devamını gör...
596.
ileride türk siyasetinin keskin virajlarında durduğu yerlerle ilgili övgülerle bahsedilecek türk milliyetçisi.
butlan meselesinde chp konusunda doğru yerde durmuştur. çünkü chpnin görevden alınan yönetimi ne kadar içten pazarlıklı ve bütün her şeyi ellerine yüzlerine bulaştıracak kadar salak olsalar bile sıranın diğer partilere geleceğini anlayacak kadar da öngörü sahibidir.
çünkü işin bahanesi mayısta kurultay olur, haziranda bütçe olur, temmuzda belediye yolsuzlukları olur.
olur da olur...
bu arada;
tek nefeste gidersek mhp başkan adaylığı sonrası ilişiği kesildikten sonra açtığı dava, iyip'in içinde olanlar sonrası kazan kaldırması, ysk baskını, zamanının içişleri bakanına meydan okuması, chplilerin olmadığı halde ysk'ya tek başına verdiği baskın, kılıçdarla yaptığı protokol ve o zamanın yönetimini hizaya çekmesi, geçici sığınmacılarla ilgili oluşturduğu büyük farkındalık ve daha neler neler...
senin adayın, senin partinin içinden çıkan ile kafayı çektiği ve sızdığı iddiası ile ortada yokken tek başına seçimin namusunu korumaya çalışıyordu.
nerelerdeydiniz?
işlemediği suçtan içeri atıldı "daha içerde kalması lazım" diye hem hakimcilik hem savcılık oynuyordunuz.
senin adayının önüne koyduğu protokolü senin adayın inkar ettiği için kamuoyuna açıkladı diye sancın var onun da farkındayız. *
bunları yaparken de bölücü eş*xleri, yobazları ve en çok da ılık m*batlı muhalifler ile muhalif görünümlü fett*şları bol bol zıplatmışlığı da vardır.
sırf kendilerine muhalifliği yakıştırmayı becerebildiler diye şartsız şurtsuz herkesin kendini desteklemesi gerektiğini düşünen sözde 100+ iq sahibi dersane artıkları ise daha ilk saatlerde verilen desteğe rağmen rahatsız-mış- gibi yapıyorlar.
gelip büyük büyük konuştuğunu zanneden zerzevatın yazdıklarına bakınca ise kimi eleştirmediğini görüyoruz?
evet bildiniz...
asıl işbirliği içinde olduklarını.
o işbirlikçiler ki dut yemiş bülbül kesildiler, gıklarını çıkaramıyorlar.
o değil de;
yakında chp içinde büyük temizlik başladığında şu sıralar kendi pr'ını yapmakla meşgul olan ali mahir, yağmurda ıslandı diye romantizm kasan özgür, bunların yancısı veli kursun bakalım bir parti de görelim.
öyle ali mahir iddiası değildir dik durmak.
yukarıda yazanları tek tek yapabilmektir dik durmak.
arada birisi yazmış "sizlik bir şey yok" deyu.
ha şunu bileydin topraaam...
bizlik bir şey yok.
çünkü bizi satanı biz bedavaya veririrz.
kaldı ki;
olay son üç yılda chpnin aldığı 6,5 milyar destek, 100 milyar sermayesi olan iş bankası ortaklığı, belediyeler, dönen işler dümenler v.s...
milyarı gözünde canlandıramayanlar için: 1000 tane bir milyon, bir milyar ediyor.
olmayan parayla, gelen ufak tefek bağışla, arabasını satarak iki parti kurabildi.
hadi görelim sizi.
edit:
butlan meselesinde chp konusunda doğru yerde durmuştur. çünkü chpnin görevden alınan yönetimi ne kadar içten pazarlıklı ve bütün her şeyi ellerine yüzlerine bulaştıracak kadar salak olsalar bile sıranın diğer partilere geleceğini anlayacak kadar da öngörü sahibidir.
çünkü işin bahanesi mayısta kurultay olur, haziranda bütçe olur, temmuzda belediye yolsuzlukları olur.
olur da olur...
bu arada;
tek nefeste gidersek mhp başkan adaylığı sonrası ilişiği kesildikten sonra açtığı dava, iyip'in içinde olanlar sonrası kazan kaldırması, ysk baskını, zamanının içişleri bakanına meydan okuması, chplilerin olmadığı halde ysk'ya tek başına verdiği baskın, kılıçdarla yaptığı protokol ve o zamanın yönetimini hizaya çekmesi, geçici sığınmacılarla ilgili oluşturduğu büyük farkındalık ve daha neler neler...
senin adayın, senin partinin içinden çıkan ile kafayı çektiği ve sızdığı iddiası ile ortada yokken tek başına seçimin namusunu korumaya çalışıyordu.
nerelerdeydiniz?
işlemediği suçtan içeri atıldı "daha içerde kalması lazım" diye hem hakimcilik hem savcılık oynuyordunuz.
senin adayının önüne koyduğu protokolü senin adayın inkar ettiği için kamuoyuna açıkladı diye sancın var onun da farkındayız. *
bunları yaparken de bölücü eş*xleri, yobazları ve en çok da ılık m*batlı muhalifler ile muhalif görünümlü fett*şları bol bol zıplatmışlığı da vardır.
sırf kendilerine muhalifliği yakıştırmayı becerebildiler diye şartsız şurtsuz herkesin kendini desteklemesi gerektiğini düşünen sözde 100+ iq sahibi dersane artıkları ise daha ilk saatlerde verilen desteğe rağmen rahatsız-mış- gibi yapıyorlar.
gelip büyük büyük konuştuğunu zanneden zerzevatın yazdıklarına bakınca ise kimi eleştirmediğini görüyoruz?
evet bildiniz...
asıl işbirliği içinde olduklarını.
o işbirlikçiler ki dut yemiş bülbül kesildiler, gıklarını çıkaramıyorlar.
o değil de;
yakında chp içinde büyük temizlik başladığında şu sıralar kendi pr'ını yapmakla meşgul olan ali mahir, yağmurda ıslandı diye romantizm kasan özgür, bunların yancısı veli kursun bakalım bir parti de görelim.
öyle ali mahir iddiası değildir dik durmak.
yukarıda yazanları tek tek yapabilmektir dik durmak.
arada birisi yazmış "sizlik bir şey yok" deyu.
ha şunu bileydin topraaam...
bizlik bir şey yok.
çünkü bizi satanı biz bedavaya veririrz.
kaldı ki;
olay son üç yılda chpnin aldığı 6,5 milyar destek, 100 milyar sermayesi olan iş bankası ortaklığı, belediyeler, dönen işler dümenler v.s...
milyarı gözünde canlandıramayanlar için: 1000 tane bir milyon, bir milyar ediyor.
olmayan parayla, gelen ufak tefek bağışla, arabasını satarak iki parti kurabildi.
hadi görelim sizi.
edit:
devamını gör...
597.
bugün başlığı açan için;
ya inanarak yaz, ya da yazdığına inan. ikisi de olmuyorsa, yazma zahmetine girme. yalnız değilim galiba diye yazmışsın ama yalnızsın. ümit özdağ kim? güdük partinin güdük lideri.
ya inanarak yaz, ya da yazdığına inan. ikisi de olmuyorsa, yazma zahmetine girme. yalnız değilim galiba diye yazmışsın ama yalnızsın. ümit özdağ kim? güdük partinin güdük lideri.
devamını gör...
598.
benim de ümüt diye bir arkadaşım var ıdı...
facede o mu ekledi; gerçekten hatırlamıyorum...
ama şunu gözlemledim:
ben face e girer girmez herkes beni beklemişçesine ekledi....
benim eklediklerim ise uzun süreli olamadı...
ümit hep vardı...
facede o mu ekledi; gerçekten hatırlamıyorum...
ama şunu gözlemledim:
ben face e girer girmez herkes beni beklemişçesine ekledi....
benim eklediklerim ise uzun süreli olamadı...
ümit hep vardı...
devamını gör...
599.
suriyeli sorunu azalınca adamın hükmü kalmadı.
devamını gör...
600.
bu adamı bunca zaman temiz biri olarak bildim fakat mağrur olma ey tonyukuk, sen de herkes gibi yanılıyorsun.
özdağ'ın fetullah gülen hakkında "sayın" ifadesini kullanması çok dikkatimi çekti. eğer kendisi davasında samimiyse buna bir açıklık getirmesi gerekir.
x.com/SiyasetCafe_com/statu...
özdağ'ın fetullah gülen hakkında "sayın" ifadesini kullanması çok dikkatimi çekti. eğer kendisi davasında samimiyse buna bir açıklık getirmesi gerekir.
x.com/SiyasetCafe_com/statu...
devamını gör...
