zaman tüneli

evladım bana uçan tekme atamaz, aklından bile geçiremez. niye? daha ayağı yerden kesilmeden oklavayla havada karşılar, hamur gibi yassılaştırırım. uçan tekme zor iş. ama el ense olur, kafa göz dalma olur… terbiye paketine dahil. yıllardır yoğuruyorum zaten, çocuk dediğin biraz oyun hamuru gibidir.
devamını gör...

jay jay okocha. iyiymiş fiyatı, peki bu kaça.
devamını gör...

yüzümü yıkamak
devamını gör...

birdenbire yere yığıldı. öldüğünü düşünenler tabuta koyup hızlıca defin işlemine geçtiler. oysaki bilmiyorlardı onun ölümsüz olduğunu...
devamını gör...

sebebi anne babanın acemiliklerini ilk evlatla atmalarıdır. ikincide daha tecrübeli olmalarıdır.
devamını gör...

yaşar duran abdulkerim durmaz.
devamını gör...

hoş gelmiş yeni yazar arkadaş.
devamını gör...

sonny
fredo
michael

uymadı..
devamını gör...

carpe diem degil de carpe mi diem dese yerine göre ben gülerim. mahmutlar da vardır
devamını gör...

onu yapmam herhalde, nenemin hac parasına çökebilirim ama.
devamını gör...

keşke doğmadan önce annesine yüzen tekme atamasaydı denilen kişinin, hayata dair ibretlik kabulüdür.
devamını gör...

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

şakalara gülmenin konjonktürel olmasıdır.
devamını gör...

alman yazar goethe yazmış yazacak kağıt bulamamış esprisi yapmasından yine iyidir.
devamını gör...

vazgeçmek birden bire, her şeyden vazgeçmek

bulutsuzluk özlemi - tepedeki çimenlik
devamını gör...

bi 250 gramlık carpe diem uğruna katlanılmak zorunda kalınanlardandır.
devamını gör...

#3860105
şurada bahsettiğim iş görüşmesi harika geçmişti. nihai görüşme için çarşamba günü tekrar ofise gitmiştim. bana iş için yapılan başvurulardan son 4 adayın kaldığını, benim de o 4 kişiden biri olduğum söylendi. ancak bu 4 aday içinde en yüksek maaş talebinin bana ait olduğu, biraz düzeltme yapıp yapamayacağım soruldu. bir miktar aşağı indim ve eve geldim.

dün öğlen saatlerinde ise aynı iş yerinden arandım ve aday sayısının 2'ye indirildiği, benim de o 2 adaydan biri olduğum ancak maaş talebimin yüksekliği nedeniyle diğer adayla devam edileceği tarafıma tebliğ edildi. bi çıtır moral bozukluğum oluşsa da, hayırlısı buymuş dedim. biraz kafa dinler yeniden iş aramaya başlarım diyordum ki az önce telefonum çaldı.

görüşmeye gittiğim kurumun yetkilisi; belisarius, fransa ofisi ile de görüştüm, diğer adaya olumlu dönmeden önce seninle son bi görüşmek istedim gel şu maaş işini x bin tl yap beraber çalışalım, ben seninle çalışmak istiyorum dendi. dedim ki ben zaten eski iş yerimde sizin önerdiğiniz maaşın 3-4 bin tl azına çalışıyordum, gelin şunu xxbin tl yapalım dedim. adam; belisarius bey ben sizinle çalışmayı çok istiyorum tamam o ücret olsun dedi ve 4 şubat'ta işbaşı yapıyorum.

bi hayırlı olsununuzu alırım. önce reddedilmeme rağmen; istenmek çok hoşuma gitti. özgüven tavan şu an. bu özgüvenle turump itinin bile karşısına dikilebilirim şu an dndkdk
devamını gör...

aslında gayet minnoş regülatif bir işle ilgileniyorum..

ama ikinci bir iş çıktı.. bir analiz için laboratuvar araştırıyorum ve bence attığım maili okumuyorlar, ne araştırdığımı ve nasıl bir yerin raporlandırıdığını da bilmiyorum.. bu iş daha önemli ama ben diğer işten devam ediyorum.. aklım önemlisinde...

peeaaah... neyse gün sonuna kadar halletmiş olurum umarım..
devamını gör...

vezin ve kafiye,söze, harfe bile sığmayan anlamı kayıt altına almaktır demiş.
devamını gör...

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...
daha fazla yükle

normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
zaman tüneli köftehor rehberi portakal normal radyo kütüphane kulüpler renk modu online yazarlar puan tablosu yönetim kadrosu istatistikler iletişim