zaman tüneli
asla anneme uçan tekme atmayacağım gerçeği
evladım bana uçan tekme atamaz, aklından bile geçiremez. niye? daha ayağı yerden kesilmeden oklavayla havada karşılar, hamur gibi yassılaştırırım. uçan tekme zor iş. ama el ense olur, kafa göz dalma olur… terbiye paketine dahil. yıllardır yoğuruyorum zaten, çocuk dediğin biraz oyun hamuru gibidir.
devamını gör...
futbolcu isimlerini devam ettir
jay jay okocha. iyiymiş fiyatı, peki bu kaça.
devamını gör...
yazarların sabah rutini
yüzümü yıkamak
devamını gör...
hikayeyi devam ettir
birdenbire yere yığıldı. öldüğünü düşünenler tabuta koyup hızlıca defin işlemine geçtiler. oysaki bilmiyorlardı onun ölümsüz olduğunu...
devamını gör...
ikinci çocukların ailenin en zeki insanları olması
sebebi anne babanın acemiliklerini ilk evlatla atmalarıdır. ikincide daha tecrübeli olmalarıdır.
devamını gör...
futbolcu isimlerini devam ettir
devamını gör...
frein (yazar)
hoş gelmiş yeni yazar arkadaş.
devamını gör...
ikinci çocukların ailenin en zeki insanları olması
sonny
fredo
michael
uymadı..
fredo
michael
uymadı..
devamını gör...
ne diyem carpe diem esprisi yapan kıza gülmek
carpe diem degil de carpe mi diem dese yerine göre ben gülerim. mahmutlar da vardır
devamını gör...
asla anneme uçan tekme atmayacağım gerçeği
onu yapmam herhalde, nenemin hac parasına çökebilirim ama.
devamını gör...
asla anneme uçan tekme atmayacağım gerçeği
keşke doğmadan önce annesine yüzen tekme atamasaydı denilen kişinin, hayata dair ibretlik kabulüdür.
devamını gör...
ne diyem carpe diem esprisi yapan kıza gülmek
şakalara gülmenin konjonktürel olmasıdır.
devamını gör...
ne diyem carpe diem esprisi yapan kıza gülmek
alman yazar goethe yazmış yazacak kağıt bulamamış esprisi yapmasından yine iyidir.
devamını gör...
tepedeki çimenlik
devamını gör...
ne diyem carpe diem esprisi yapan kıza gülmek
bi 250 gramlık carpe diem uğruna katlanılmak zorunda kalınanlardandır.
devamını gör...
sözlük yazarlarının söylemek istedikleri
#3860105
şurada bahsettiğim iş görüşmesi harika geçmişti. nihai görüşme için çarşamba günü tekrar ofise gitmiştim. bana iş için yapılan başvurulardan son 4 adayın kaldığını, benim de o 4 kişiden biri olduğum söylendi. ancak bu 4 aday içinde en yüksek maaş talebinin bana ait olduğu, biraz düzeltme yapıp yapamayacağım soruldu. bir miktar aşağı indim ve eve geldim.
dün öğlen saatlerinde ise aynı iş yerinden arandım ve aday sayısının 2'ye indirildiği, benim de o 2 adaydan biri olduğum ancak maaş talebimin yüksekliği nedeniyle diğer adayla devam edileceği tarafıma tebliğ edildi. bi çıtır moral bozukluğum oluşsa da, hayırlısı buymuş dedim. biraz kafa dinler yeniden iş aramaya başlarım diyordum ki az önce telefonum çaldı.
görüşmeye gittiğim kurumun yetkilisi; belisarius, fransa ofisi ile de görüştüm, diğer adaya olumlu dönmeden önce seninle son bi görüşmek istedim gel şu maaş işini x bin tl yap beraber çalışalım, ben seninle çalışmak istiyorum dendi. dedim ki ben zaten eski iş yerimde sizin önerdiğiniz maaşın 3-4 bin tl azına çalışıyordum, gelin şunu xxbin tl yapalım dedim. adam; belisarius bey ben sizinle çalışmayı çok istiyorum tamam o ücret olsun dedi ve 4 şubat'ta işbaşı yapıyorum.
bi hayırlı olsununuzu alırım. önce reddedilmeme rağmen; istenmek çok hoşuma gitti. özgüven tavan şu an. bu özgüvenle turump itinin bile karşısına dikilebilirim şu an dndkdk
şurada bahsettiğim iş görüşmesi harika geçmişti. nihai görüşme için çarşamba günü tekrar ofise gitmiştim. bana iş için yapılan başvurulardan son 4 adayın kaldığını, benim de o 4 kişiden biri olduğum söylendi. ancak bu 4 aday içinde en yüksek maaş talebinin bana ait olduğu, biraz düzeltme yapıp yapamayacağım soruldu. bir miktar aşağı indim ve eve geldim.
dün öğlen saatlerinde ise aynı iş yerinden arandım ve aday sayısının 2'ye indirildiği, benim de o 2 adaydan biri olduğum ancak maaş talebimin yüksekliği nedeniyle diğer adayla devam edileceği tarafıma tebliğ edildi. bi çıtır moral bozukluğum oluşsa da, hayırlısı buymuş dedim. biraz kafa dinler yeniden iş aramaya başlarım diyordum ki az önce telefonum çaldı.
görüşmeye gittiğim kurumun yetkilisi; belisarius, fransa ofisi ile de görüştüm, diğer adaya olumlu dönmeden önce seninle son bi görüşmek istedim gel şu maaş işini x bin tl yap beraber çalışalım, ben seninle çalışmak istiyorum dendi. dedim ki ben zaten eski iş yerimde sizin önerdiğiniz maaşın 3-4 bin tl azına çalışıyordum, gelin şunu xxbin tl yapalım dedim. adam; belisarius bey ben sizinle çalışmayı çok istiyorum tamam o ücret olsun dedi ve 4 şubat'ta işbaşı yapıyorum.
bi hayırlı olsununuzu alırım. önce reddedilmeme rağmen; istenmek çok hoşuma gitti. özgüven tavan şu an. bu özgüvenle turump itinin bile karşısına dikilebilirim şu an dndkdk
devamını gör...
yazarların bugünkü sıkılma nedeni
aslında gayet minnoş regülatif bir işle ilgileniyorum..
ama ikinci bir iş çıktı.. bir analiz için laboratuvar araştırıyorum ve bence attığım maili okumuyorlar, ne araştırdığımı ve nasıl bir yerin raporlandırıdığını da bilmiyorum.. bu iş daha önemli ama ben diğer işten devam ediyorum.. aklım önemlisinde...
peeaaah... neyse gün sonuna kadar halletmiş olurum umarım..
ama ikinci bir iş çıktı.. bir analiz için laboratuvar araştırıyorum ve bence attığım maili okumuyorlar, ne araştırdığımı ve nasıl bir yerin raporlandırıdığını da bilmiyorum.. bu iş daha önemli ama ben diğer işten devam ediyorum.. aklım önemlisinde...
peeaaah... neyse gün sonuna kadar halletmiş olurum umarım..
devamını gör...
mevlana celaleddin-i rumi
vezin ve kafiye,söze, harfe bile sığmayan anlamı kayıt altına almaktır demiş.
devamını gör...

