zaman tüneli
normal sözlük'ün kemik yazarları
cidden kemik olabilirler. hatta fosil bile olabilirler.
devamını gör...
bahçeli'nin apo aşkı
''satılık ev hem de bahçeli'' ilanı verilesi bir beyan.
devamını gör...
sözlükte yaşlılara saygının kalmamış olması
beni sözlük'ten uçurmaya kalkıyorlar bir de. utanmaz reziller.
devamını gör...
sözlükte yaşlılara saygının kalmamış olması
yuoo ben her sözlüğe girdiğimde 78 yaş üstü yazarların elini öpüyorum. onların başlıklarına yazarken apayrı bir ihtimam gösteriyorum.
devamını gör...
normal sözlük'ün kemik yazarları
ben olsa olsa kemikçik olurum.
üzengi, örs, çekiç.
üzengi, örs, çekiç.
devamını gör...
rap
rap>pop artı rock. aşk şarkılarından bıkmadınız mı? hayatı öğrenin biraz. "rap hızlı değil, yavaş anlayan sizlersiniz"
devamını gör...
sözlük yazarlarının söylemek istedikleri
yine ve yine söylemek istediğim çok şey var..
her şeyden önce kedileşmek istiyorum, hayat pahalılığını önemsemeden sadece miyavlayarak yaşamak istiyorum.
istiyorum ki milkşeyh gibi biri gelip beni sevsin, bana mamalar versin, başımı okşasın falan.
benim fotoğraflarımı bu platformda paylaşsın, instagram hesabı sadece benim fotolarımla dolu olsun, birlikte anathema dinleyerek hayata küselim, sonra beni biraz daha sevsin...
çok mu şey istiyorum lan ben?
istiyorum ki konuşmak zorunda kalmayayım insanlarla, sadece miyavlayayım ve sevileyim.
ikinci olarak tanrıya küçük bir serzenişte bulunmak istiyorum.
beni neden kedi olarak yaratmadın ki mesela..
çok da güzel kedi olurdum bence.
smokin, sakin, terbiyeli, uslu..
hiç değilse insanlara tekme tokat daldığımda vermek zorunda olduğum bir hesabım olmazdı belki.
üçüncü olarak insanlardan nefret etmiyorum aslında, sadece aitlik hissetmiyorum.
en az herkes kadar.
bunu da çok farklıyım abi kafasıyla söylemiyorum.
ne bileyim, farklı dünyanın insanlarıyız. ben sizi üzerim falan işte.
tam anlatamadım ama her neyse.
işte bak kedi olduğumda anlaşılma kaygısını bu kadar yaşamayacaktım belki de.
miyav lan miyav deyince kapatırdı konu.
her şeyden önce kedileşmek istiyorum, hayat pahalılığını önemsemeden sadece miyavlayarak yaşamak istiyorum.
istiyorum ki milkşeyh gibi biri gelip beni sevsin, bana mamalar versin, başımı okşasın falan.
benim fotoğraflarımı bu platformda paylaşsın, instagram hesabı sadece benim fotolarımla dolu olsun, birlikte anathema dinleyerek hayata küselim, sonra beni biraz daha sevsin...
çok mu şey istiyorum lan ben?
istiyorum ki konuşmak zorunda kalmayayım insanlarla, sadece miyavlayayım ve sevileyim.
ikinci olarak tanrıya küçük bir serzenişte bulunmak istiyorum.
beni neden kedi olarak yaratmadın ki mesela..
çok da güzel kedi olurdum bence.
smokin, sakin, terbiyeli, uslu..
hiç değilse insanlara tekme tokat daldığımda vermek zorunda olduğum bir hesabım olmazdı belki.
üçüncü olarak insanlardan nefret etmiyorum aslında, sadece aitlik hissetmiyorum.
en az herkes kadar.
bunu da çok farklıyım abi kafasıyla söylemiyorum.
ne bileyim, farklı dünyanın insanlarıyız. ben sizi üzerim falan işte.
tam anlatamadım ama her neyse.
işte bak kedi olduğumda anlaşılma kaygısını bu kadar yaşamayacaktım belki de.
miyav lan miyav deyince kapatırdı konu.
devamını gör...
sözlükte yaşlılara saygının kalmamış olması
bundan sonra ben tanım girdiğimde oo buyur emine teyze çok yoruldun şu köşeye otur da bir soluklan demeyecekseniz bayramda kimseye harçlık vermiyorum. bunlar dolmuşta bana yer de vermiyor. rezillik. gençlik bitmiş.
devamını gör...
köpek balığı anneliği
gerçekten saf saf "bir hayvanın biyolojik annesi olduğunuzu zannettiğinizi" zannedenleri havuza itip, çaktırmadan "ısır oğlum" demektir.
devamını gör...
50 yaşındaki charlize theron'un 26 yaşında biriyle yatması
daha iyisni yapabilirmiş dediğim haber. bundan bize ne diyenler de biraz ikiyüzlü davranıyor. hepimiz merak ediyorduk ne halt yiyor diye. sadece, özel olarak onu merak etmedik tabi.
kadın ciddi olabilir dalga da geçiyor olabilir. bir gerçek var ki : cevabımızı aldık.
daha iyisini yapabilirdi evet. daha iyisi benimle birlikte olabilirdi dersem çok büyük saçmalamış olurum ama kendisi düşünüp bulabilir: daha iyisini yapmak istesem ne yapabilirim ?
kadın ciddi olabilir dalga da geçiyor olabilir. bir gerçek var ki : cevabımızı aldık.
daha iyisini yapabilirdi evet. daha iyisi benimle birlikte olabilirdi dersem çok büyük saçmalamış olurum ama kendisi düşünüp bulabilir: daha iyisini yapmak istesem ne yapabilirim ?
devamını gör...
gerçek islam
hakikat.
devamını gör...
amed spor
#3969597
100 sene önce sürekli isyan et, devlet gerekeni yapsın devam et sonra ben dilimi konuşamadım.
bu ağlaklıkta bıktırdı artık,
madem öyle 28 milyon nüfuslu bir halkın sadece 4.5 milyonundan oy alıyorsunuz? azınlık olarak çoğunluğa tahakküm etmeye çalışıp buna karşı olana da ırkçı, faşist falan diyorsunuz. ha benim için sorun değil eğer teröristin gebertilmesini ve hakkının olmaması gerektiğini düşünmek ırkçılıksa bayrak sallayanıyım zaten faşizmse anlamını bilmediğiniz kelimeleri kullanmayın komik oluyorsunuz.
teröristin de, terör örgütünün fonladığı kurumların, destekleyenin ya da mazur göstermeye çalışanın yeri sarı torbadır. ne eksik ne fazla.
tarih tekerrürden ibarettir bu yeni sıçılım süreci bitsin gene ite it muamelesi çeker bu devlet.
100 sene önce sürekli isyan et, devlet gerekeni yapsın devam et sonra ben dilimi konuşamadım.
bu ağlaklıkta bıktırdı artık,
madem öyle 28 milyon nüfuslu bir halkın sadece 4.5 milyonundan oy alıyorsunuz? azınlık olarak çoğunluğa tahakküm etmeye çalışıp buna karşı olana da ırkçı, faşist falan diyorsunuz. ha benim için sorun değil eğer teröristin gebertilmesini ve hakkının olmaması gerektiğini düşünmek ırkçılıksa bayrak sallayanıyım zaten faşizmse anlamını bilmediğiniz kelimeleri kullanmayın komik oluyorsunuz.
teröristin de, terör örgütünün fonladığı kurumların, destekleyenin ya da mazur göstermeye çalışanın yeri sarı torbadır. ne eksik ne fazla.
tarih tekerrürden ibarettir bu yeni sıçılım süreci bitsin gene ite it muamelesi çeker bu devlet.
devamını gör...
sivilce
patlatsan dert oluyor, patlatmasan mayın gibi yüzünün ortasında duruyor. ne yapacam anlamadım
devamını gör...
hem aziz yıldırım hem de kemal kılıçdaroğlu'nun geri dönmesi
fenerlilere zarar verecek aziz bile bile geliyor. diğeri zaten yeterince zarar verdi bize
devamını gör...
köpek balığı anneliği
eti lezzetlidir yemiştim,
hayvan babalığı mideme inene kadar. ama düşününce mantıklı besle büyüt kes ye.
hayvan babalığı mideme inene kadar. ama düşününce mantıklı besle büyüt kes ye.
devamını gör...
norm ender
önceden söylediği şarkılarda bir eleştiri vardı ve çok seviyorduk. şuan eleştiriyi geçtim kendisi yok :)
devamını gör...
demet özdemir güzelliği
ben o kadar güzel bulmuyorum
devamını gör...
köpek balığı anneliği
böyle bir şeyi ilk defa duydum kedi köpek anladım da köpek balığı nedir
devamını gör...
en son alınan hakaret
sözlüğe fotimi attim kaldirdilar ayip yani
devamını gör...
