zaman tüneli
çydd'nin kılıçdaroğlu'nun bağışını reddetmesi
bu derneğin bir şubesindeki insanlara, eğitim desteği görmesi gereken bir kız için gittim ve midemi bulandırdılar. birkaç şubesini aradım. aynı burnu büyüklük. belki 9 sene olmuştur. sevmiyorum. günahımı da vermem.
e: yani düz dediği terstir bence. düz dediği düzse de vardır bir çıkarları. ay o profiller. tüyler tiken tiken.
e: yani düz dediği terstir bence. düz dediği düzse de vardır bir çıkarları. ay o profiller. tüyler tiken tiken.
devamını gör...
evliliğin erkekleri biraz yumuşattığı iddiası
evlilik erkeklerin yapısını değiştirmez. odun yine odun, altın yine altındır evlilikle. evlendikten sonra olgunlaşma yaşla beraber devam edecektir elbette. ancak çok devrimsel bir değişim beklenmemeli. o nedenle evlilik öncesi gözlem çok önemli.
devamını gör...
önce klasik gitarla başla sonra elektroya geçersin
bu söylem nerden kulağa geliyorsa geliyor bi şekilde. muhtemelen nasıl olsa bi hevestir diye düşünülerek uygun fiyatlı klasik gitar bulunup, heves alınıp, gitar yeni heveslisine uğurlanır diye bakılıyor. ya da bu elektronun sesi çok olur, komşular rahatsız olur diye bakılıyor. hem ekonomik kaygı hem de çevresel kaygı açısından pek de yanlış değil.
yine de öyle bir sıralama olduğunu düşünmüyorum. öyle bir sıralama yok gibi keskin bir cümle kurmama sebebim bu işin masterı olmamam-yani aslında böyle bir şey yok.
eğer ilgileniyorsanız bu sıralamaya bakmayın, elektro sesi duymak istiyorsanız elektro gitar bakın.
yine de öyle bir sıralama olduğunu düşünmüyorum. öyle bir sıralama yok gibi keskin bir cümle kurmama sebebim bu işin masterı olmamam-yani aslında böyle bir şey yok.
eğer ilgileniyorsanız bu sıralamaya bakmayın, elektro sesi duymak istiyorsanız elektro gitar bakın.
devamını gör...
tek dişiyle kıl koparan ağdacı
ağ da atarız, olta da maksat derya kuzusu gelsin...
devamını gör...
müslüman uyuma
youtube'da her denk geldiğimde çayı ağzımdan püskürttüğüm olayın sloganı.
müslüman kardeşimiz konuşma sırasında heyecanla slogana başlar ama tek haneli ıq'su devamına izin vermez. konuşan kişi de hiçbir şey olmamış gibi devam eder.
muazzam ya.
müslüman kardeşimiz konuşma sırasında heyecanla slogana başlar ama tek haneli ıq'su devamına izin vermez. konuşan kişi de hiçbir şey olmamış gibi devam eder.
muazzam ya.
devamını gör...
insan ruhuna en iyi gelen şey
elektirikli arabamla şehre gidip geldikten sonra maliyet hesaplamak.
devamını gör...
tek dişiyle kıl koparan ağdacı
emekliye ayrılması gereken teknoloji karşıtı ağdacıdır.
bir nick önerisidir ayrıca.
bir nick önerisidir ayrıca.
devamını gör...
wg
almanca wohngemeinschaft, genellikle birkaç kişinin aynı evi veya daireyi paylaşmasıdır. özellikle öğrenciler, genç çalışanlar ve büyük şehirlerde yaşayanlar arasında yaygındır.
devamını gör...
tam mutlu olacakken akla kemal kılıçdaroğlu'nun gelmesi
(bkz: unutma unutturma)
devamını gör...
insan ruhuna en iyi gelen şey
yüksek hızlı internet
devamını gör...
an itibarıyla yazarların nerede olup ne yaptığı sorusu
evde, limonata izliyorum. 155 milyon kere izlemişimdir ama asla kendimi alıkoyamıyorum.
sabahın 6'sında arazi için söz verdim kendime. bi sağı solu kurcalayacağım hazır istanbul boşken.
sabahın 6'sında arazi için söz verdim kendime. bi sağı solu kurcalayacağım hazır istanbul boşken.
devamını gör...
insan ruhuna en iyi gelen şey
valla bilemiyorum.
tutarlı olmayan bir kavramın üzerine konuşmayı şu an reddediyorum çünkü sonuca bağlanmaz. ne demek sen felsefe sevmiyor musun? valla seviyorum da ama öyle bir dönemimde değilim biliyor musunuz?
hani biriciktik? kar taneleri, parmak izleri falan.
lise dönemime dönüp sorgulamalara mı gireyim bir yandan? bak bunlar da kibirli bir yerden geliyor ama ben genel konuşmayı da sevmem zaten. çünkü sen kimsin?
tutarlı olmayan bir kavramın üzerine konuşmayı şu an reddediyorum çünkü sonuca bağlanmaz. ne demek sen felsefe sevmiyor musun? valla seviyorum da ama öyle bir dönemimde değilim biliyor musunuz?
hani biriciktik? kar taneleri, parmak izleri falan.
lise dönemime dönüp sorgulamalara mı gireyim bir yandan? bak bunlar da kibirli bir yerden geliyor ama ben genel konuşmayı da sevmem zaten. çünkü sen kimsin?
devamını gör...
vfl wolfsburg
2008-2009 bundesliga şampiyonu. önümüzdeki sezon bundeliga 2 de mücadele edecekler.
devamını gör...
insan ruhuna en iyi gelen şey
müzik, kahve ve kitap..
devamını gör...
an itibarıyla yazarların nerede olup ne yaptığı sorusu
evde, yine meskun mahaldeyim. az önce aile bayramlaşma töreninden geldim. hava güzel, insanlar neşeli, trafik olağandı.
sanırım bir yıllık dedikodu stoğu yaptım. benim detoks işi de bugün ara rejime girdi. taze gelin döktürmüş, dayanamadım. şimdi yine dik otur diye çemkirmeyin zira midem dolu koltuğa kaykıldım. bir gün olsun yeter bence bayramlar, yarın detoksa ve rejime devam..
sanırım bir yıllık dedikodu stoğu yaptım. benim detoks işi de bugün ara rejime girdi. taze gelin döktürmüş, dayanamadım. şimdi yine dik otur diye çemkirmeyin zira midem dolu koltuğa kaykıldım. bir gün olsun yeter bence bayramlar, yarın detoksa ve rejime devam..
devamını gör...
bir kediye söylenebilecek en güzel şey
yeni temizlenen mis gibi olmuş kum kabınıza teşrif etmek ister misiniz? tabii önce şu yaş mamayı da istediğiniz kadar tüketmek şartı ile…
devamını gör...
mor gabriel manastırı
halen aktif olan en eski süryani ortodoks manastırlarından biri. 1600 yıldır ibadete devam ediliyor.
huzurlu, sessiz ve dokusuyla muhteşem bir yer. mardin gezisinde atmosferi ile beni en çok etkileyen yer burası oldu..


ön bahçesi
gittiğinizde manastırın bir bölümünü gezebiliyorsunuz, diğer kısımları yaşam alanı olduğu için ziyarete kapalı. gezi boyunca rehber sürekli uyarılarda da bulunuyor, bu konuda çok hassaslar. bir an bir rahiple karşılaşırsam ne yaparım diye düşünürken elim ayağıma dolaşmadı değil. rehberin alacağı olsun, rehber değil din adamıydı sanki. neyse ki kimseyle karşılaşmadık.
sabahın erken saati gittiğimiz için çok kalabalıkta yoktu. efendice şalımı da bağladım belime, çıkışta katlayıp teslim ettim.. şaka maka, bu düzen ve tertip hoşuma gitti.. kutsal kabul ettikleri alanları koruma biçimleri çok başarılı.
fotoğraf için sıraya girenlere -biraz atmosferi yaşayın kardeşim bu ne dedikten 2 dk sonra fotoğraf çekmeye başladık...
inançlardan bağımsız olarak gerçekten inzivaya çekilmelik bir yer. atmosferi bambaşka bir ruh haline sokuyor derken flaş patlıyor .. bizim dünya bu işte...
huzurlu, sessiz ve dokusuyla muhteşem bir yer. mardin gezisinde atmosferi ile beni en çok etkileyen yer burası oldu..


ön bahçesi
gittiğinizde manastırın bir bölümünü gezebiliyorsunuz, diğer kısımları yaşam alanı olduğu için ziyarete kapalı. gezi boyunca rehber sürekli uyarılarda da bulunuyor, bu konuda çok hassaslar. bir an bir rahiple karşılaşırsam ne yaparım diye düşünürken elim ayağıma dolaşmadı değil. rehberin alacağı olsun, rehber değil din adamıydı sanki. neyse ki kimseyle karşılaşmadık.
sabahın erken saati gittiğimiz için çok kalabalıkta yoktu. efendice şalımı da bağladım belime, çıkışta katlayıp teslim ettim.. şaka maka, bu düzen ve tertip hoşuma gitti.. kutsal kabul ettikleri alanları koruma biçimleri çok başarılı.
fotoğraf için sıraya girenlere -biraz atmosferi yaşayın kardeşim bu ne dedikten 2 dk sonra fotoğraf çekmeye başladık...
inançlardan bağımsız olarak gerçekten inzivaya çekilmelik bir yer. atmosferi bambaşka bir ruh haline sokuyor derken flaş patlıyor .. bizim dünya bu işte...
devamını gör...
şiki şiki baba
gece gece akla gelince yatma zamanının geldiğine işaret eden, bir durmuş çiğdem şarkısı.
devamını gör...
sevimsiz karga
#3987575
şu ekipte yer alan onca kişi birleşip danaya girmek yerine koç kesiyorsak, püüüü bize djdjdk dana alacak parayı alkole gömdük kesin fjfkf milkin kedisi nihali ordan uzak tutalım, bize yiyecek et kalmaz. selam ve dua ile..
şu ekipte yer alan onca kişi birleşip danaya girmek yerine koç kesiyorsak, püüüü bize djdjdk dana alacak parayı alkole gömdük kesin fjfkf milkin kedisi nihali ordan uzak tutalım, bize yiyecek et kalmaz. selam ve dua ile..
devamını gör...
