zaman tüneli
moderasyon tarafından uyarılmak
yoldaş’ın sessiz uyarısı, aslında sözlüğün bir çeşit _kırmızı kart göstermeden sarı kart gösterme _ sistemi.
devamını gör...
süreç takip başlığı
olaydan haberim yoktu ancak yazılanlardan mesele anlaşılıyor.
sıvada düzelir.
sıvada düzelir.
devamını gör...
süreç takip başlığı
tarafsız kalmak bu noktada çok önemli biz yazarlar için. hele ki iş mahkemeye kadar uzayacaksa bırakın sonucu mahkeme versin.
taciz hepimizin karşı olduğu bir durum. ister istemez bu noktada iddia sahibine hak vermek istiyoruz duygusal olarak. ilk verilen tepkilerin asıl çıkış noktası da bundan kaynaklanıyor.
ama hassas konular bunlar. işin tam olarak boyutunu bilmeden ( iki taraf içinde geçerli) haklı, haksız belirlemek yada bir tarafın yanında yer almak doğru gelmiyor bana.
işte tam da bu yüzden ne yoldaşı ne de simurgu haklı bulabiliyorum. özellikle taraflardan biri sözlüğün kurucusu ve en üst yönetici diğeri ise halen hesabını dondurmuş olunca( sebebini bilmeden).
ama aynı eleştirileri yapmanın tam zamanı yoldaş. aylardır kurucusu olduğun sözlüğe uğramıyorsun, direktörün yok, moderatörlerinin kim olduğu bilinmiyor. ne bekliyordun bu sözlükten. birkaç yazar ile birkaç başlık etrafında dönen bir sözlük haline geldi. haklı sebep yada sebepleriniz mutlaka vardır. ama sende bir farkına var artık. sende gör. sözlüğe gelmen için böyle bir olay mı yaşanmalıydı.
son yazdıklarım son yaşananlardan bağımsız.
son yaşananlar için ise başlık güzel. her iki taraftan da açıklama bekliyoruz açıkça.
her yazarın da bu şekilde düşünmesini bekliyorum kendimce. ama yine taraflar olacaktır maalesef.
sevgiler, saygılar.
taciz hepimizin karşı olduğu bir durum. ister istemez bu noktada iddia sahibine hak vermek istiyoruz duygusal olarak. ilk verilen tepkilerin asıl çıkış noktası da bundan kaynaklanıyor.
ama hassas konular bunlar. işin tam olarak boyutunu bilmeden ( iki taraf içinde geçerli) haklı, haksız belirlemek yada bir tarafın yanında yer almak doğru gelmiyor bana.
işte tam da bu yüzden ne yoldaşı ne de simurgu haklı bulabiliyorum. özellikle taraflardan biri sözlüğün kurucusu ve en üst yönetici diğeri ise halen hesabını dondurmuş olunca( sebebini bilmeden).
ama aynı eleştirileri yapmanın tam zamanı yoldaş. aylardır kurucusu olduğun sözlüğe uğramıyorsun, direktörün yok, moderatörlerinin kim olduğu bilinmiyor. ne bekliyordun bu sözlükten. birkaç yazar ile birkaç başlık etrafında dönen bir sözlük haline geldi. haklı sebep yada sebepleriniz mutlaka vardır. ama sende bir farkına var artık. sende gör. sözlüğe gelmen için böyle bir olay mı yaşanmalıydı.
son yazdıklarım son yaşananlardan bağımsız.
son yaşananlar için ise başlık güzel. her iki taraftan da açıklama bekliyoruz açıkça.
her yazarın da bu şekilde düşünmesini bekliyorum kendimce. ama yine taraflar olacaktır maalesef.
sevgiler, saygılar.
devamını gör...
gramer
dil önce konuşur, gramer sonra gelir;
yani gramer, dilin arkadan gelen küçük kardeşi.
yani gramer, dilin arkadan gelen küçük kardeşi.
devamını gör...
gramer
süreç içinde önce dil kafasına göre konuşuyor, konuşuyor habire konuşuyor. sonradan biri çıkıyor o konuşulanlara göre gramerini yazıyor. halbukim mandık olarak önce gramerin yazılması lazım ve sonra dilin konuşuluyor olması lazım .ve konuşulan dil gramer yazılmadan önce de o gramere göre konuşuyor.
soru şu; nasıl oluyor birine vahiy mi geliyor da daha gramer kuralları bile yazılmadan o dili gramerine göre konuşuyor? ya da hangi hamido bu dilin bu gramere göre konuşulması lazım lan deyip konuşmaya başlamış?
soru şu; nasıl oluyor birine vahiy mi geliyor da daha gramer kuralları bile yazılmadan o dili gramerine göre konuşuyor? ya da hangi hamido bu dilin bu gramere göre konuşulması lazım lan deyip konuşmaya başlamış?
devamını gör...
süreç takip başlığı
hayırlısı.
devamını gör...
kadının bayanı esastır
kadının bayanı esastır,
ama kadının bayı da esastır;
yoksa evde çöpü kim çıkaracak?
ama kadının bayı da esastır;
yoksa evde çöpü kim çıkaracak?
devamını gör...
arguz (yazar)
#4003480
kıymetli fikirlerin için çok teşekkür ederim :d.
benim kendimle alakalı fikirlerim aklıselim makul bir insan olduğum yönünde.
yine de elbette böyle düşünce paylaşımlarına açığım.
kıymetli fikirlerin için çok teşekkür ederim :d.
benim kendimle alakalı fikirlerim aklıselim makul bir insan olduğum yönünde.
yine de elbette böyle düşünce paylaşımlarına açığım.
devamını gör...
bugün güzel
oguzhan koc ve ayca aysin turanın basrolunu paylastıgı tatlı film.
hüzünlü ama garip bir mutlulugu var.
bugün güzel.
hep umudunu kaybetmemeye. en zor gunde bile. cunku her an hayat size dönebilir;)
-ayça: iyi ki dogdun!
-oguzhan: sen de iyi ki dogdun!
hüzünlü ama garip bir mutlulugu var.
bugün güzel.
hep umudunu kaybetmemeye. en zor gunde bile. cunku her an hayat size dönebilir;)
-ayça: iyi ki dogdun!
-oguzhan: sen de iyi ki dogdun!
devamını gör...
9 haziran sonrası sözlüğü terk edenlerin akıbeti
gidenler aslında hiç gitmiyor, sadece ‘okuma moduna’ geçiyorlar.
devamını gör...
9 haziran sonrası sözlüğü terk edenlerin akıbeti
aslında tam yeni sözlük kurulup eski yazarları o sözlüğe toplama işi yapılabilir durumu var ama
kim uğraşacak.
kim uğraşacak.
devamını gör...
9 haziran sonrası sözlüğü terk edenlerin akıbeti
ben akıbetlerini öğreneceğimizi çünkü geri döneceklerini düşünüyorum. bir kısmının yeni hesapla da değil kendi bildiğimiz hesapları ile döneceklerini düşünüyorum.
devamını gör...
m2 yenikapı-hacıosman hattı
sarı kırmızılı hattır
devamını gör...
süreç takip başlığı
her şeye çok gülüyorum. en çok arşi'ye gülüyorum. bu çirkin lafları bana ediyorsa ben de bu adamı dava edeceğim :d. seni de dava edeceğim yoldaş, anca kendine müslümansın *.
neyse... beyan etmek isterim ki her ihtimale karşı, yoldaşla iletişime geçip de hıncını alamadığı için yaptı diyen ben değilim.
bu olay inanılmaz tadımı kaçırdı. normal koşullarda kaos severim. kadın beyanı esastır ilkesini savunurum. ben taciz edildim diyen birine hayır edilmedin diyebilecek bir zihne sahip birisi değilim.
ama olaylar büyüdükçe tadım kaçtı. insanların bu kadar fıttıracağını asla düşünmezdim. bir insan evladı da "bacım engelle geç" diyemedi çok enteresan bir şekilde. düşünüp düşünüp gülüyorum. muhtemelen bu olaya hınçla yaklaşmamamı yadırgayan kimseler olacaktır.
bu ikili arasındaki yaşanan tüm muhabbetleri bilmediğim için bu olay özelinde değil genel olarak fikrimi beyan etmek istiyorum, internette her 9 incelden 10'u çok daha terbiyesiz söylemlerle yaklaşabiliyor kadınlara. normalize etmeye çalışmıyorum ama ben bir engel tuşu ile çözülebilecek durumların genel olarak sosyal medyada infial yaratmasından çok sıkıldım ve çok çok rahatsızım. bunun feminizme zarar verdiğini ve gerçekte ciddi bir taciz & tehdit & şantaj gibi durumlarla karşılaşan ve sesini duyurmaya çalışan insanların da ciddiye alınmamasına neden olduğunu düşünüyorum. bu kakafoni arasında mağdurlar eriyor gidiyor diye düşünüyorum.
yine de bunu yaşadım bunu yapacağım diyen herhangi birisinin deneyimini sorgulamayı veya eylemini yönlendirmeyi doğru bulmuyorum. ama insanların bu kadar deli olması gerçekten inanılmaz enteresan geldi bana.
neyse... beyan etmek isterim ki her ihtimale karşı, yoldaşla iletişime geçip de hıncını alamadığı için yaptı diyen ben değilim.
bu olay inanılmaz tadımı kaçırdı. normal koşullarda kaos severim. kadın beyanı esastır ilkesini savunurum. ben taciz edildim diyen birine hayır edilmedin diyebilecek bir zihne sahip birisi değilim.
ama olaylar büyüdükçe tadım kaçtı. insanların bu kadar fıttıracağını asla düşünmezdim. bir insan evladı da "bacım engelle geç" diyemedi çok enteresan bir şekilde. düşünüp düşünüp gülüyorum. muhtemelen bu olaya hınçla yaklaşmamamı yadırgayan kimseler olacaktır.
bu ikili arasındaki yaşanan tüm muhabbetleri bilmediğim için bu olay özelinde değil genel olarak fikrimi beyan etmek istiyorum, internette her 9 incelden 10'u çok daha terbiyesiz söylemlerle yaklaşabiliyor kadınlara. normalize etmeye çalışmıyorum ama ben bir engel tuşu ile çözülebilecek durumların genel olarak sosyal medyada infial yaratmasından çok sıkıldım ve çok çok rahatsızım. bunun feminizme zarar verdiğini ve gerçekte ciddi bir taciz & tehdit & şantaj gibi durumlarla karşılaşan ve sesini duyurmaya çalışan insanların da ciddiye alınmamasına neden olduğunu düşünüyorum. bu kakafoni arasında mağdurlar eriyor gidiyor diye düşünüyorum.
yine de bunu yaşadım bunu yapacağım diyen herhangi birisinin deneyimini sorgulamayı veya eylemini yönlendirmeyi doğru bulmuyorum. ama insanların bu kadar deli olması gerçekten inanılmaz enteresan geldi bana.
devamını gör...
m2 yenikapı-hacıosman hattı
ilkokul arkadaşını görmek için m2 metro hattına binmek, facebook’a girmekten daha garantili.
devamını gör...
the famous grouse
markaya bak keklik ?
neyse eyidir hojdir, yoklukta gideri vardır.
iç piyasada kolay bulunmaz, yaygın değildir,
bulunursa alınır, j walkerden biraz daha ucuz olması
tercih sebebidir, reklam balonu olan j.w. den eksiği yok fazlası vardır.
yalnız keklik sorun....
ne içiyon ?
keklik....
heeee tmaaam o zmaaaan.............
neyse eyidir hojdir, yoklukta gideri vardır.
iç piyasada kolay bulunmaz, yaygın değildir,
bulunursa alınır, j walkerden biraz daha ucuz olması
tercih sebebidir, reklam balonu olan j.w. den eksiği yok fazlası vardır.
yalnız keklik sorun....
ne içiyon ?
keklik....
heeee tmaaam o zmaaaan.............
devamını gör...
insanların birbirlerini incitmeye çalışması
insanlar birbirlerini incitmeye çalışmıyor bence.
insanlar sadece mutsuz.
sosyal medyanın artık herkesin elinde olması etkeniyle insanlar "benim neden bundanım yok" psikolojisine sürükleniyor.
sabah kalkıyor, bakıyor hizmetçi kahvaltıyı hazırlamamış.
şoför yok kapıda.
zaten 3-5 ev değerinde bir araba da söz konusu değil.
tatile gitmiyor, işe gidiyor her sabah.
mutsuzluk akıyor suratından ve küçük şeylerle mutlu olma yüzyılı artık söz konusu bile değil.
bu sefer mutluluğu tamamen saçma, küçük şeylerde arıyor.
ama psikolojisi zaten darmadağın.
kendini bir tık mutlu etmek için başkasını üzmekten korkmayan milyonlarla birlikte yaşıyoruz.
yaya geçidinde yayaya yol vermeyenin kafasındaki tek şey "önce ben geçeyim, ben daha önemliyim" mantığı.
bu süreç buradan dönmez.
mucize falan olsa, ülkenin altından dünya rezervinin milyon katı petrol çıksa komple zenginleşsek bile sürecin dönüşü yok.
o sinsi, o kötü düşünceler zihinleri ele geçirmiş artık.
defin işlerini arayın, o noktadayız.
insanlar sadece mutsuz.
sosyal medyanın artık herkesin elinde olması etkeniyle insanlar "benim neden bundanım yok" psikolojisine sürükleniyor.
sabah kalkıyor, bakıyor hizmetçi kahvaltıyı hazırlamamış.
şoför yok kapıda.
zaten 3-5 ev değerinde bir araba da söz konusu değil.
tatile gitmiyor, işe gidiyor her sabah.
mutsuzluk akıyor suratından ve küçük şeylerle mutlu olma yüzyılı artık söz konusu bile değil.
bu sefer mutluluğu tamamen saçma, küçük şeylerde arıyor.
ama psikolojisi zaten darmadağın.
kendini bir tık mutlu etmek için başkasını üzmekten korkmayan milyonlarla birlikte yaşıyoruz.
yaya geçidinde yayaya yol vermeyenin kafasındaki tek şey "önce ben geçeyim, ben daha önemliyim" mantığı.
bu süreç buradan dönmez.
mucize falan olsa, ülkenin altından dünya rezervinin milyon katı petrol çıksa komple zenginleşsek bile sürecin dönüşü yok.
o sinsi, o kötü düşünceler zihinleri ele geçirmiş artık.
defin işlerini arayın, o noktadayız.
devamını gör...


