zaman tüneli
ofis boşken rahatça yapılacaklar
belki beni yargılayacaksınız ama ben pırt yapıyorum.
içimde tuttuğum bütün o anların acısını çıkarırcasına, ofisin bütün köşelerine kokumu bırakarak geziyorum.
içimde tuttuğum bütün o anların acısını çıkarırcasına, ofisin bütün köşelerine kokumu bırakarak geziyorum.
devamını gör...
italyan mutfağı
makarna
pizza
başka bişeyleri yok gibi.
pizza
başka bişeyleri yok gibi.
devamını gör...
italyan mutfağı
kimse pek bilmese de sakatat da bu mutfağın önemli ayrıntılarındandır.
devamını gör...
vaziyet (yazar)
asdfasdf
ulan yaa
ben şikayet etmedim
ulan yaa
ben şikayet etmedim
devamını gör...
moderasyon tarafından uyarılmak
yoldaş’ın sessiz uyarısı, aslında sözlüğün bir çeşit _kırmızı kart göstermeden sarı kart gösterme _ sistemi.
devamını gör...
süreç takip başlığı
olaydan haberim yoktu ancak yazılanlardan mesele anlaşılıyor.
sıvada düzelir.
sıvada düzelir.
devamını gör...
süreç takip başlığı
tarafsız kalmak bu noktada çok önemli biz yazarlar için. hele ki iş mahkemeye kadar uzayacaksa bırakın sonucu mahkeme versin.
taciz hepimizin karşı olduğu bir durum. ister istemez bu noktada iddia sahibine hak vermek istiyoruz duygusal olarak. ilk verilen tepkilerin asıl çıkış noktası da bundan kaynaklanıyor.
ama hassas konular bunlar. işin tam olarak boyutunu bilmeden ( iki taraf içinde geçerli) haklı, haksız belirlemek yada bir tarafın yanında yer almak doğru gelmiyor bana.
işte tam da bu yüzden ne yoldaşı ne de simurgu haklı bulabiliyorum. özellikle taraflardan biri sözlüğün kurucusu ve en üst yönetici diğeri ise halen hesabını dondurmuş olunca( sebebini bilmeden).
ama aynı eleştirileri yapmanın tam zamanı yoldaş. aylardır kurucusu olduğun sözlüğe uğramıyorsun, direktörün yok, moderatörlerinin kim olduğu bilinmiyor. ne bekliyordun bu sözlükten. birkaç yazar ile birkaç başlık etrafında dönen bir sözlük haline geldi. haklı sebep yada sebepleriniz mutlaka vardır. ama sende bir farkına var artık. sende gör. sözlüğe gelmen için böyle bir olay mı yaşanmalıydı.
son yazdıklarım son yaşananlardan bağımsız.
son yaşananlar için ise başlık güzel. her iki taraftan da açıklama bekliyoruz açıkça.
her yazarın da bu şekilde düşünmesini bekliyorum kendimce. ama yine taraflar olacaktır maalesef.
sevgiler, saygılar.
taciz hepimizin karşı olduğu bir durum. ister istemez bu noktada iddia sahibine hak vermek istiyoruz duygusal olarak. ilk verilen tepkilerin asıl çıkış noktası da bundan kaynaklanıyor.
ama hassas konular bunlar. işin tam olarak boyutunu bilmeden ( iki taraf içinde geçerli) haklı, haksız belirlemek yada bir tarafın yanında yer almak doğru gelmiyor bana.
işte tam da bu yüzden ne yoldaşı ne de simurgu haklı bulabiliyorum. özellikle taraflardan biri sözlüğün kurucusu ve en üst yönetici diğeri ise halen hesabını dondurmuş olunca( sebebini bilmeden).
ama aynı eleştirileri yapmanın tam zamanı yoldaş. aylardır kurucusu olduğun sözlüğe uğramıyorsun, direktörün yok, moderatörlerinin kim olduğu bilinmiyor. ne bekliyordun bu sözlükten. birkaç yazar ile birkaç başlık etrafında dönen bir sözlük haline geldi. haklı sebep yada sebepleriniz mutlaka vardır. ama sende bir farkına var artık. sende gör. sözlüğe gelmen için böyle bir olay mı yaşanmalıydı.
son yazdıklarım son yaşananlardan bağımsız.
son yaşananlar için ise başlık güzel. her iki taraftan da açıklama bekliyoruz açıkça.
her yazarın da bu şekilde düşünmesini bekliyorum kendimce. ama yine taraflar olacaktır maalesef.
sevgiler, saygılar.
devamını gör...
gramer
dil önce konuşur, gramer sonra gelir;
yani gramer, dilin arkadan gelen küçük kardeşi.
yani gramer, dilin arkadan gelen küçük kardeşi.
devamını gör...
gramer
süreç içinde önce dil kafasına göre konuşuyor, konuşuyor habire konuşuyor. sonradan biri çıkıyor o konuşulanlara göre gramerini yazıyor. halbukim mandık olarak önce gramerin yazılması lazım ve sonra dilin konuşuluyor olması lazım .ve konuşulan dil gramer yazılmadan önce de o gramere göre konuşuyor.
soru şu; nasıl oluyor birine vahiy mi geliyor da daha gramer kuralları bile yazılmadan o dili gramerine göre konuşuyor? ya da hangi hamido bu dilin bu gramere göre konuşulması lazım lan deyip konuşmaya başlamış?
soru şu; nasıl oluyor birine vahiy mi geliyor da daha gramer kuralları bile yazılmadan o dili gramerine göre konuşuyor? ya da hangi hamido bu dilin bu gramere göre konuşulması lazım lan deyip konuşmaya başlamış?
devamını gör...
süreç takip başlığı
hayırlısı.
devamını gör...
kadının bayanı esastır
kadının bayanı esastır,
ama kadının bayı da esastır;
yoksa evde çöpü kim çıkaracak?
ama kadının bayı da esastır;
yoksa evde çöpü kim çıkaracak?
devamını gör...
arguz (yazar)
#4003480
kıymetli fikirlerin için çok teşekkür ederim :d.
benim kendimle alakalı fikirlerim aklıselim makul bir insan olduğum yönünde.
yine de elbette böyle düşünce paylaşımlarına açığım.
kıymetli fikirlerin için çok teşekkür ederim :d.
benim kendimle alakalı fikirlerim aklıselim makul bir insan olduğum yönünde.
yine de elbette böyle düşünce paylaşımlarına açığım.
devamını gör...
bugün güzel
oguzhan koc ve ayca aysin turanın basrolunu paylastıgı tatlı film.
hüzünlü ama garip bir mutlulugu var.
bugün güzel.
hep umudunu kaybetmemeye. en zor gunde bile. cunku her an hayat size dönebilir;)
-ayça: iyi ki dogdun!
-oguzhan: sen de iyi ki dogdun!
hüzünlü ama garip bir mutlulugu var.
bugün güzel.
hep umudunu kaybetmemeye. en zor gunde bile. cunku her an hayat size dönebilir;)
-ayça: iyi ki dogdun!
-oguzhan: sen de iyi ki dogdun!
devamını gör...
9 haziran sonrası sözlüğü terk edenlerin akıbeti
gidenler aslında hiç gitmiyor, sadece ‘okuma moduna’ geçiyorlar.
devamını gör...
9 haziran sonrası sözlüğü terk edenlerin akıbeti
aslında tam yeni sözlük kurulup eski yazarları o sözlüğe toplama işi yapılabilir durumu var ama
kim uğraşacak.
kim uğraşacak.
devamını gör...
9 haziran sonrası sözlüğü terk edenlerin akıbeti
ben akıbetlerini öğreneceğimizi çünkü geri döneceklerini düşünüyorum. bir kısmının yeni hesapla da değil kendi bildiğimiz hesapları ile döneceklerini düşünüyorum.
devamını gör...
m2 yenikapı-hacıosman hattı
sarı kırmızılı hattır
devamını gör...


