zaman tüneli
içmedeyiz normal sözlük
içmek güzelleştirir ancak suratını gösteremeyip sözlüğe düşman olanların veya ana avrat küfür edip atılmışların görselleri paylaşılmamalı.
devamını gör...
yapay zeka müziği
sabah sabah önerdiğin için teşekkürler youtube.
devamını gör...
ölüler dirilerden çalacak
her sabah en az 3 defa dinleyip sınıf kini ile dolmadan güne başlayamadığım şarkı. şarkının en vurucu ve güzel kısmı "evcil kaplanlarınızı bir gece sokak köpekleri parçalar" cümlesi
devamını gör...
her şeyi bırakıp peşaver'e yerleşmek
bodruma falsn herles yerlwşir
delşkanlı adam peşavere gider
bwkle beni peşaver
delşkanlı adam peşavere gider
bwkle beni peşaver
devamını gör...
burak dalgın
türkiye'yi dünyanın taşrasına hapsetmek isteyen 1970 model marksistlerin karşısında duran, merkez sağ kökenli çok değerli ve entelektüel bir isim.
devamını gör...
havadan sudan konuşurken sudan bahsetmemek
beni örseleyen bi durum bu
havadan sudan muhabeçrt ederken sudan hiç konuşulmuyo
havalar da soğudu diypruz ama sular da çok kriçeli bu ara ya demşyoruz hiç
su gibi son dercece kritik ve kısıtlı bi kaynağa verilen değer bu olmamalı
havadan sudan muhabeçrt ederken sudan hiç konuşulmuyo
havalar da soğudu diypruz ama sular da çok kriçeli bu ara ya demşyoruz hiç
su gibi son dercece kritik ve kısıtlı bi kaynağa verilen değer bu olmamalı
devamını gör...
aşırı alkol aldıktan sonra hiç bir şeyin değişmemesi
alkol kullanmayıp içenlere sanki haramiler miş gibi bakıp ibret alan tepeyi terk etmeyen okçu arkadaşlar.
sizleri de aynı özge ulusoy'un göbeğine benzetiyorum.
var ama yok gibi yani var ama olması gerektiği yerde değil/siniz.
(bkz: özge ulusoy göbek deliği)
sizleri de aynı özge ulusoy'un göbeğine benzetiyorum.
var ama yok gibi yani var ama olması gerektiği yerde değil/siniz.
(bkz: özge ulusoy göbek deliği)
devamını gör...
better call saul
sinematografi başta olmak üzere her anlamda breaking bad'den daha iyi olan dizi.
devamını gör...
uykuda diş sıkmak
yurtta kaldığım dönemde oda arkadaşlarımın isyan çıkarmasına ve yurt müdürüyle konuşarak odadan gönderilmemi istemelerine sebep olmuştu.
diş hekimim kalıcı çözümün plak, botoks vs olmadığını söylemişti. kaygı ve stres seviyen azalmadığı sürece tekrarlıyor.
diş hekimim kalıcı çözümün plak, botoks vs olmadığını söylemişti. kaygı ve stres seviyen azalmadığı sürece tekrarlıyor.
devamını gör...
genç cıvıl cıvıl bir sevgili mi olgun ne istediğini bilen mi
benim kafsm gürültü kaldormaz bu saatten sonra
milf diyorum ben
milf diyorum ben
devamını gör...
genç cıvıl cıvıl bir sevgili mi olgun ne istediğini bilen mi
iki kadın arasında kalmak değil bu; iki ihtiyacınız arasında kalmak. ikisini de oldukları insan olarak değil, size nasıl hissettirdikleri üzerinden değerlendiriyorsunuz.
belki de önce kendinize şu soruyu sormalısınız: hayatımda şu an neye ihtiyacım var? ilişkiden ne bekliyorum? net olun.! çünkü cıvıl cıvıl olmak yaş meselesi olmadığı gibi, yorgun görünmek de olgunluğun kaderi değil.
sonuçta mesele genç ya da olgun biriyle birlikte olmak değil; yanında kendiniz olabildiğiniz, nefes alabildiğiniz ve birbirinizin ihtiyaçlarına saygı duyabildiğiniz insanla yol yürüyebilmektir.
kolay gelsin.
belki de önce kendinize şu soruyu sormalısınız: hayatımda şu an neye ihtiyacım var? ilişkiden ne bekliyorum? net olun.! çünkü cıvıl cıvıl olmak yaş meselesi olmadığı gibi, yorgun görünmek de olgunluğun kaderi değil.
sonuçta mesele genç ya da olgun biriyle birlikte olmak değil; yanında kendiniz olabildiğiniz, nefes alabildiğiniz ve birbirinizin ihtiyaçlarına saygı duyabildiğiniz insanla yol yürüyebilmektir.
kolay gelsin.
devamını gör...
her durumda pişman olacağız
yaptıklarımızdan ya da yapmadıklarımızdan.
devamını gör...
genç cıvıl cıvıl bir sevgili mi olgun ne istediğini bilen mi
benim ne istediğimi bilen ayrıca genel olarak cıvıl cıvıl olmasına gerek yok, bana cıvıldasın yeter.
ne istediğini ne istemediğini bilen.
ne istediğini ne istemediğini bilen.
devamını gör...
harçlık alırken aa olur mu öyle şey vermeyin demeyen tip
evet biraz garip bi baslik oldu ama benimdir arkadaslar. bendeniz hayatimda hic para almadim. calismadim, ama az once hayatimda hic gormedigim bi meblag elime gecti, misafir akrabalarim nezdinden. harclik babinda. sagolsunlar. 20 tane doner parasi, 20 gun doner yiyebilicegim bi param var artik. cok mutluyum. artik zenginim. artik sozlugun en fakir elemani degilim. artik ben de paraliyim. elim para gordu.
not: parayi ananeme verdim yani gene 0 var su an elimde. beni bozardi bu para. evet.
not: parayi ananeme verdim yani gene 0 var su an elimde. beni bozardi bu para. evet.
devamını gör...
ankara'ya protokol havalimanı
nato zirvesi kapsamında türkiye’ye gelecek dünya liderlerinin uçakları da bu havalimanına iniş yapacak. nato zirvesi bitince havalimanı bilin kime kalacak?
www.cnnturk.com/video/turki...
www.cnnturk.com/video/turki...
devamını gör...
genç cıvıl cıvıl bir sevgili mi olgun ne istediğini bilen mi
beni taşıyabilen.
devamını gör...
cartier
saatleri kadar gözlükleri de ilgi çekici olan marka.
devamını gör...
günaydın sözlük
günaydın sözlük.
dün çilekli köyüne gittik, hem yemeye hem toplamaya. güneşin altında saatlerce haşlandım resmen sabah evden çıkarken güneş kremimi güneş gözlüğümü hiçbir şeyimi yanıma almamışım uyku sersemliğinden. bunu yazarken de 87 yaşında babaannemin ömrünün yaklaşık 80 yılını bahçede tarlada, güneş kremi ve güneş gözlüğü olmadan geçirdiğini ve buna rağmen hâlâ cildinin mermer gibi pürüzsüz ve bembeyaz olmasını, henüz hiç gözlük kullanmamış olduğunu düşündüm, onlar allah'ın vip kuluyken biz mi böyle çürük çıktık anlamadım.
neyse efenim, benden tarım işçisi olmazmış. birkaç sıra topladıktan sonra bir gece önce yaptığım maniküre bakıp ağlarken (!) vermiştim bu kararı.
öyle yorulmuşum öyle yorulmuşum ki yatağa yattığım gibi kalkmışım, hareketsiz uyumuşum. ne çarşaf çıkmış ne yorgan yere düşmüş ne de yastıklar yerdeydi. şimdi yatağımda uyuma numarası yapıyorum ki kahvaltı işi bana kitlenmesin.
güüüünaydın sözlük.
dün çilekli köyüne gittik, hem yemeye hem toplamaya. güneşin altında saatlerce haşlandım resmen sabah evden çıkarken güneş kremimi güneş gözlüğümü hiçbir şeyimi yanıma almamışım uyku sersemliğinden. bunu yazarken de 87 yaşında babaannemin ömrünün yaklaşık 80 yılını bahçede tarlada, güneş kremi ve güneş gözlüğü olmadan geçirdiğini ve buna rağmen hâlâ cildinin mermer gibi pürüzsüz ve bembeyaz olmasını, henüz hiç gözlük kullanmamış olduğunu düşündüm, onlar allah'ın vip kuluyken biz mi böyle çürük çıktık anlamadım.
neyse efenim, benden tarım işçisi olmazmış. birkaç sıra topladıktan sonra bir gece önce yaptığım maniküre bakıp ağlarken (!) vermiştim bu kararı.
öyle yorulmuşum öyle yorulmuşum ki yatağa yattığım gibi kalkmışım, hareketsiz uyumuşum. ne çarşaf çıkmış ne yorgan yere düşmüş ne de yastıklar yerdeydi. şimdi yatağımda uyuma numarası yapıyorum ki kahvaltı işi bana kitlenmesin.
güüüünaydın sözlük.
devamını gör...
tanrı ile sohbet etmek
ey tanrım!
evreni kapatıp açsak mı? frekans ayarlarım tutmuyor, bluetooth da eşleşmiyor. arafta kaldım bennn… yoksa ruhum uçak modunda mı, bilemedim şimdi.
evreni kapatıp açsak mı? frekans ayarlarım tutmuyor, bluetooth da eşleşmiyor. arafta kaldım bennn… yoksa ruhum uçak modunda mı, bilemedim şimdi.
devamını gör...
