zaman tüneli
normal sözlük
jet ali'nin bile küfrettiği sözlüktür biz gazeteciymişiz olm dsfgfdgfd
www.youtube.com/live/0m0kOA...
www.youtube.com/live/0m0kOA...
devamını gör...
aç kurt arslana saldırır
ölmüş eşek kurttan korkmaz varken ne gerek var bunlara.
devamını gör...
işi düşünce aramak
var böyle arkadaşlarım, yapabileceğim bir şey ise sıkıntı etmem. çünkü ben de aynı şekilde davranabiliyorum.
devamını gör...
yazarların bugünkü mutsuzluk sebebi
10 gun filan oldu. sevgilim beni hic aramadı.
beni terk etmiş olabilir mi arkadaslar? ühü.
beni terk etmiş olabilir mi arkadaslar? ühü.
devamını gör...
knowledge is power
" bilgi, güçtür" anlamına gelen bir bacon sözü.
bacon'un bu sözündeki özne; bilgi midir yoksa güç müdür? baya tartışılmıştır bu konu. lakin genel ve benim de katıldığım kanı "güç; bilgidir" olanı. bilgiyi doğrulayan, gücü elinde bulundurandır.
bacon'un bu sözündeki özne; bilgi midir yoksa güç müdür? baya tartışılmıştır bu konu. lakin genel ve benim de katıldığım kanı "güç; bilgidir" olanı. bilgiyi doğrulayan, gücü elinde bulundurandır.
devamını gör...
daraldık genişlet ey tanrım
genişlememiz lazım ama bize önce bir deli dahi lazım.
devamını gör...
yakınlık duymak
ben biraz cins bir insanım.
kolay kolay yakınlık duymam.
ama bazen bi şeyler oluyor. oluyor.
ne artistlik yapma ihtiyacı hissediyorsun.
ne bi seyleri saklama.
ne eksiklerinden utanma.
tam bir yakınlık hali.
evine gelmiş gibi;)
kolay kolay yakınlık duymam.
ama bazen bi şeyler oluyor. oluyor.
ne artistlik yapma ihtiyacı hissediyorsun.
ne bi seyleri saklama.
ne eksiklerinden utanma.
tam bir yakınlık hali.
evine gelmiş gibi;)
devamını gör...
yabancılarla girilen komik diyaloglar
şehirlerarası uzun bir yolculukta kimlik kontrolü yapıldı.
astsubay çavuş: yolculuk nereye?
ben: otobüsün gittiği yere
astsubay: otobüs nereye gidiyor?
ben: mümkünse gitmek istediğim yere!
astsubay: uzun uzun bakıp elindeki kimliğimi öbür eline vurarak; sen, benimle dalga mı geçiyorsun sana soru soruyorum doğru cevap ver, dedi.
ben: özür dilerim komutanım, belki otobüs 100m sonra şarampole yuvarlanacak, şimdi size yolculuk cehennemin dibine desem daha kaba olmaz mı? çünkü şoför çok dengesiz sürüyor dedim.
astsubay: tövbe tövbeeee al kardeş kimliğini hayırlı yolculuklar.
astsubay çavuş: yolculuk nereye?
ben: otobüsün gittiği yere
astsubay: otobüs nereye gidiyor?
ben: mümkünse gitmek istediğim yere!
astsubay: uzun uzun bakıp elindeki kimliğimi öbür eline vurarak; sen, benimle dalga mı geçiyorsun sana soru soruyorum doğru cevap ver, dedi.
ben: özür dilerim komutanım, belki otobüs 100m sonra şarampole yuvarlanacak, şimdi size yolculuk cehennemin dibine desem daha kaba olmaz mı? çünkü şoför çok dengesiz sürüyor dedim.
astsubay: tövbe tövbeeee al kardeş kimliğini hayırlı yolculuklar.
devamını gör...
istanbul'un en sevilen ilçesi
(bkz: kadıköy) tabii ki de. biri de çıkıp dememiş kuzguncuk ne zaman ilçe oldu diye.*
devamını gör...
mesafe vs yakınlık
cok zor konular.
.
biz mesela eski eşimle mesafeliydik. onun maasını bilmezdim. bi şey istemeye cekinirdim, isteyemez, her işimi kendim cozerdim.
batıdan aldıgımız bireysellikten hep bunlar.
ama bazı ilişkilerde dogudaki yakınlık oluyor. oyle rahatsın.
dusunucek olursan ben hep aynı benim.
ama bazı insanlarla oyle, bazı insanlarla boyle oluyorum.
karsındaki adamın tarzıyla alakalı sanırım.
.
biz mesela eski eşimle mesafeliydik. onun maasını bilmezdim. bi şey istemeye cekinirdim, isteyemez, her işimi kendim cozerdim.
batıdan aldıgımız bireysellikten hep bunlar.
ama bazı ilişkilerde dogudaki yakınlık oluyor. oyle rahatsın.
dusunucek olursan ben hep aynı benim.
ama bazı insanlarla oyle, bazı insanlarla boyle oluyorum.
karsındaki adamın tarzıyla alakalı sanırım.
devamını gör...
güne bir türkü bırak
devamını gör...
işi düşünce aramak
tam da olması gereken. misssss.
devamını gör...
güne bir türkü bırak
devamını gör...
işi düşünce aramak
doğru olandır. bir çok insanın muhabbeti sarmıyor beraber yapacağımız bir şey var ise beni her zaman arayabilirler ama muhabbet için sıkıyor biraz.
devamını gör...
güne bir türkü bırak
devamını gör...
sanal gerçeğin gerçek gerçekten daha gerçek olması
sana gerçek. bize gayet sanal.
devamını gör...
sanal gerçeğin gerçek gerçekten daha gerçek olması
"gerçeklik sizin olsun bize hakikat yeter" diyenler gibi, bir "hakikat" ve "gerçeklik" ayrımına gitmeden her ikisini de gerçeklik olarak kabul ederek derim ki ; gerçeğin en gerçeği gerçek budur reis.
bütün gerçeklik ayırımları sıfırlanmış zaten, tek gerçek var o da rasyonel aklın ulaştığı gerçeklik bunun dışındaki her şey bilimsel değil denilerek direkt çöpe atılmış. insan aklederek kendini öldürmüş , aklını sınırlandırmış herkesi tek tip düşünmeye mecbur bırakan bir akıl yürütme taktiğiyle tüm dünya aynılaşmış.
konar göçer bir mala dönmüş insanoğlu. sanalın dünyasına mahkum olmuş, hiç kimse hiçbir yerde falan yaşamıyor herkes sanalda yaşıyor ve bu sanal gerçek gerçetken daha gerçek.
bütün gerçeklik ayırımları sıfırlanmış zaten, tek gerçek var o da rasyonel aklın ulaştığı gerçeklik bunun dışındaki her şey bilimsel değil denilerek direkt çöpe atılmış. insan aklederek kendini öldürmüş , aklını sınırlandırmış herkesi tek tip düşünmeye mecbur bırakan bir akıl yürütme taktiğiyle tüm dünya aynılaşmış.
konar göçer bir mala dönmüş insanoğlu. sanalın dünyasına mahkum olmuş, hiç kimse hiçbir yerde falan yaşamıyor herkes sanalda yaşıyor ve bu sanal gerçek gerçetken daha gerçek.
devamını gör...
işi düşünce aramak
bi erkek kankam. cok uzun yıllardır en vefalı arkadaslarımdan biri. cocugu sadece işim dusunce arıyorum. boyle de bi insan hic degilimdir aslında. gercekten;) sanırım yeryuzunde o samimiyeti gordugum tek insan. galp.
devamını gör...

