zaman tüneli
katar milli takımı
adamlar 29 dakika da 2 tane sapladı, en azından futbol adına bildikleri her şeyi ortaya koyuyor, bizimkiler gibi gövde gösterinin gazıyla değil.
millet milli takımına moral ve taktik motivasyonu veriyor bizimkiler maşallah araç konvoyu ve marş havasıyla.
millet milli takımına moral ve taktik motivasyonu veriyor bizimkiler maşallah araç konvoyu ve marş havasıyla.
devamını gör...
evrene bir mesaj bırak
eğer burası sonsuza dek kalabilecekse, ya da en azından insanlar yok olana dek, ne oldu? insanlığın varlığı devam ediyor mu? yaptığım o kadar kötü şey ve beni iğrenç biri kılan şeyler dışında, nötr düşüneceksek... ölümümden sonra ne olduğu keşfedildi mi? geri dönecek miyim? nasıl bir yere gittim ya da gidebildim mi? yoksa sadece geri dönülmez bir şekilde yok mu oldum...?
diğer bilime meraklı insanlar gibi aklımda benzer sorular çalıyor. nasıl bir durumdayız? karadelikler ve karanlık madde nasıl bir hal aldı? kuantum mekaniğine ne kadar hakimiz? ve onun gibi yeni bir fizik keşfettik mi? siz insanlar birbirinize nasıl davranıyorsunuz? hala kör cahil insanlar dünyayı mı yönetiyor? ya da dünyadan fazlasını? genel olarak evrene söyleyeceksem, her şey nasıl ilerliyor, her şey yolunda mı? canımız gerçekten önemsiz miydi?
lütfen... bilgi ve birlikteliğe odaklanmaya devam edin. içinizdeki güç, güç hırsı, geçici ve negatif zevkler için birbirinize kötü davranmayın. bir arkadaşım bunun yüzünden *n**h*r etti. bir şeylerin farkına varın. kendi nefsinize mağlup olmayın. kontrolü kaybetmeyin. her şeyin bir çözümü vardır. neredeyse her şeyin...
olabilecek çok büyük potansiyelim vardı... belki de beni benden iyi tanıyorsunuzdur... umarım. bana zarar vermeyin. buna değmez. lütfen.
| bu mesajı daha sonra düzenleyebilirim. |
diğer bilime meraklı insanlar gibi aklımda benzer sorular çalıyor. nasıl bir durumdayız? karadelikler ve karanlık madde nasıl bir hal aldı? kuantum mekaniğine ne kadar hakimiz? ve onun gibi yeni bir fizik keşfettik mi? siz insanlar birbirinize nasıl davranıyorsunuz? hala kör cahil insanlar dünyayı mı yönetiyor? ya da dünyadan fazlasını? genel olarak evrene söyleyeceksem, her şey nasıl ilerliyor, her şey yolunda mı? canımız gerçekten önemsiz miydi?
lütfen... bilgi ve birlikteliğe odaklanmaya devam edin. içinizdeki güç, güç hırsı, geçici ve negatif zevkler için birbirinize kötü davranmayın. bir arkadaşım bunun yüzünden *n**h*r etti. bir şeylerin farkına varın. kendi nefsinize mağlup olmayın. kontrolü kaybetmeyin. her şeyin bir çözümü vardır. neredeyse her şeyin...
olabilecek çok büyük potansiyelim vardı... belki de beni benden iyi tanıyorsunuzdur... umarım. bana zarar vermeyin. buna değmez. lütfen.
| bu mesajı daha sonra düzenleyebilirim. |
devamını gör...
katar milli takımı
az önce dünya kupası grup eleme maçında kanada karşısında bir frikik kullandılar. kaptanları ali ahmed mi ebu ahmed mi topa vurmadan önce dualar okudu mırıldandı, top kanadalı oyuncuya çarpıp tıngır mıngır kalecinin eline geldi. o kadar hatim indirince kaleciyle beraber topu sokar diye düşünmüştüm. kalecisi hariç tırt bir takım ama bizim kamış ağalarından iyidir.
devamını gör...
nick vermeden bir yazara seslen
itin yoldaşı it olur.*
devamını gör...
nick vermeden bir yazara seslen
devamını gör...
evrene bir mesaj bırak
"lütfen her şey yoluna girsin, işlerimi kolaylaştırın.
ve ayrıca, geçen sene dilediğim şey gerçekleşti. minnettarım size."
böyle derdim herhalde.
ve ayrıca, geçen sene dilediğim şey gerçekleşti. minnettarım size."
böyle derdim herhalde.
devamını gör...
sözlükteki erkek düşmanlığı
#4005797 şu entryde bahsettiğim sugar mommysinin parasını yiyen oğlan az önce şöyle bir paylaşım yapmış*;

bu nefret boşuna mı sandınız.

bu nefret boşuna mı sandınız.
devamını gör...
aile ile aynı evde yaşamak
tarif edilen durumu okudum: zannederim sözlükte her tespite saldıracak bir şey bulan ya da konu hakkında b.k gibi şakalar yapmaya çalışan tiplerle aynı ortamı paylaşmak gibi eziyetli bir durum.
devamını gör...
barı açıyorum
bunu deyip parayı göstermesine rağmen karısını mutlu etmeyi başaramamıştır.. sahte para değil ama haram paraydı işte..
ama yine de her şey çok güzel olacaktır..
-hani bar açacaktık?
-onu da açarız bunu da açarız..
modern times filminin sonu gibi yürürler ağaçlı istiklal'de...
ama yine de her şey çok güzel olacaktır..
-hani bar açacaktık?
-onu da açarız bunu da açarız..
modern times filminin sonu gibi yürürler ağaçlı istiklal'de...
devamını gör...
lor peyniri vs ezine peyniri
lor bile ezine’yi görse “ben peynir değilim” der.
lor peyniri şu ile yarar:
1. vücudun kalsiyum eksikliğini gidermede oldukça başarılı olduğu için doktorlarca tavsiye edilir,
2. üçüncü sınıf fırınların “peynirli poğaça” adı altında satmaya çalıştıkları besinin birim maliyetini düşürür.
lor peyniri şu ile yarar:
1. vücudun kalsiyum eksikliğini gidermede oldukça başarılı olduğu için doktorlarca tavsiye edilir,
2. üçüncü sınıf fırınların “peynirli poğaça” adı altında satmaya çalıştıkları besinin birim maliyetini düşürür.
devamını gör...
yazarların kendilerine tahammül etme süreleri
20 saniye maksimum
devamını gör...
bir daha dünyaya gelirse yazarların yaşamak istediği ülkeler
finlandiya / norveç / kanada . yalnız, saçma insan az, sakin, soğuk. refah seviyesi fena sayılmaz. insanlar tolere edilebilir sanırım. o pofuduk karlı finlandiya sokaklarında kaybolmak isterdim. ya da kanada/norveç'te ufak bir arkadaş grubum olabilirdi. anlatacak çok şey var....
devamını gör...
barı açıyorum
her şey çok güzel olacak filminden, feci halde hayata benzeyen bir replik
1- barı açıyorum(açamadı)
2- ayla'yla aramı düzeltiyorum(aldatıldı)
3- babamı da yanıma alıyorum.(babasını kaybetti) olay bitmiştir!"
1- barı açıyorum(açamadı)
2- ayla'yla aramı düzeltiyorum(aldatıldı)
3- babamı da yanıma alıyorum.(babasını kaybetti) olay bitmiştir!"
devamını gör...
yazarların kendilerine tahammül etme süreleri
10dk ile açılışı yapıyorum var mı artıran?
devamını gör...
alt alta tanım giren sözlük kezbanı
bu ara burada bir moda çıktı:
1. gayet spesifik bir konularda, “acaba yazdıklarım kimsenin bir yerinde oluyor mu, yoksa allah’ın yaz sıcağında insanların gözünde manyak imajı çiziyor muyum” diye düşünmeden seri başlık açıp beddua almak,
2. olasılığı sıfırdan bile düşük olan ve bu yönüyle matematik bilimini yalancı çıkartmaya kararlı gibi görünen konularda aptal aptal başlık ve ilk entry’ler üretip okuyucuların, başlık sahibinin ana babasının çektiği çileye üzülmesini sağlamak.
kardeşim, işiniz mi yok.. gidin maç falan izleyin.
1. gayet spesifik bir konularda, “acaba yazdıklarım kimsenin bir yerinde oluyor mu, yoksa allah’ın yaz sıcağında insanların gözünde manyak imajı çiziyor muyum” diye düşünmeden seri başlık açıp beddua almak,
2. olasılığı sıfırdan bile düşük olan ve bu yönüyle matematik bilimini yalancı çıkartmaya kararlı gibi görünen konularda aptal aptal başlık ve ilk entry’ler üretip okuyucuların, başlık sahibinin ana babasının çektiği çileye üzülmesini sağlamak.
kardeşim, işiniz mi yok.. gidin maç falan izleyin.
devamını gör...
hakkında kötü konuşmak
zamanında bir damla sevgi beslemiş hiç kimse hakkında kötü düşünülmemli, konuşulmamalı ve konuşturulmamalı.
yaşanan zamana, güzel anlara saygı duymak gerek.
en önemlisi kendine ve kişiye saygı esastır, asalet ve karakter bunu gerektirir.
saygı esastır.
yaşanan zamana, güzel anlara saygı duymak gerek.
en önemlisi kendine ve kişiye saygı esastır, asalet ve karakter bunu gerektirir.
saygı esastır.
devamını gör...
endonezyalı öğrencilerin protestosu
endonezyalılar çok enteresan insanlar. garip bir direniş kültürleri var. yaptıkları protestolar o kadar büyük kitlelerin katılımıyla oluyor ki çoğu zaman hükümet geri adım atmak zorunda kalıyor. bu sefer şiddet seviyesi oldukça yüksek. umarım istediklerini alırlar.
devamını gör...
bir daha dünyaya gelirse yazarların yaşamak istediği ülkeler
kesinlikle ispanya. ruhu var, tarihi var, insanı sıcak.
devamını gör...
akşam sefası
♪ deadflowers - moonflowers
i have written these flowers for you
they are fragile, yet so beautiful to look at.
their sound is playing at the same time
they have a thin voice
the sun sets, their sound increases
meanwhile, there is the moon rise.
but flowers seem to look better.
moisture under the soil still.
the sound of wind echoes back
as if it is our voice together
an voice empty inside, another one is corrupted inside
when the earth and the moon collapses, they are form the perfection.
but who knows, maybe you are also my voice.
come, lets rest here together.
i dont want to make my flower to fade.
the words coming out trying their best for good.
meanwhile, the negativity shines bright from the moon
would you get exhausted if you see my true swings of mood?
but no, i wouldnt get exhausted from you. i'd get exhausted from the moonshine.
its looking straight to me, waiting for my death.

i have written these flowers for you
they are fragile, yet so beautiful to look at.
their sound is playing at the same time
they have a thin voice
the sun sets, their sound increases
meanwhile, there is the moon rise.
but flowers seem to look better.
moisture under the soil still.
the sound of wind echoes back
as if it is our voice together
an voice empty inside, another one is corrupted inside
when the earth and the moon collapses, they are form the perfection.
but who knows, maybe you are also my voice.
come, lets rest here together.
i dont want to make my flower to fade.
the words coming out trying their best for good.
meanwhile, the negativity shines bright from the moon
would you get exhausted if you see my true swings of mood?
but no, i wouldnt get exhausted from you. i'd get exhausted from the moonshine.
its looking straight to me, waiting for my death.

devamını gör...
