zaman tüneli
instagramda aşkla yemek yapan kadın
instagramda canla başla tutkuyla aşkla yemek yapan her gün yeni gelin heyecanıyla tarifler paylaşan bi kadın kitlesi var
sorsan toplumda kadının yeri ile ilgili bi sürü neofeminist zırva anlatırlar
oysa gören gözler için instagram nice ibretler barındırır
sorsan toplumda kadının yeri ile ilgili bi sürü neofeminist zırva anlatırlar
oysa gören gözler için instagram nice ibretler barındırır
devamını gör...
dışına bakanın rüya görmesi
"dışına bakan rüya görür, içine bakan uyanır". carl g. jung adlı bilge psikanalist sözü dür.
devamını gör...
sözlükte ihtiyarların kalması
yeni bir sözlüğe geçmeyi gözümüz kesmiyor, maceraya gerek yok.
devamını gör...
sözlüğü bırakıp geri dönmek bile zevk vermiyor
o zaman
bi de geri dönmemeyi deneyin
kalanlar zrvklensin bari
hele hele zevkleniyy
bi de geri dönmemeyi deneyin
kalanlar zrvklensin bari
hele hele zevkleniyy
devamını gör...
damat dolgusu
öyle bir şey mi varmış ? evladım şeyinize güvenmiyorsanız neden evleniyorsunuz ?
devamını gör...
damat dolgusu
çük botoksu
devamını gör...
filenin sultanları
kimse onlara bodrum'da villa vermez ama göğsümüzü kabartan, bir yerlerde bayrağımızı dalgalandıran, bizi gururlandıran genelde onlar olur.
ortada bir altın jenerasyon varsa bizim sucuklar değil bunlardır.
ortada bir altın jenerasyon varsa bizim sucuklar değil bunlardır.
devamını gör...
colin kazım richards
söyledikleri futbol adına doğru olabilir ama bizim durumumuzda tek sorunun bu olduğunu sanmıyorum.
mesela arda 2 maçta 3 düzine şut attı gördüğü her yerden. kenan sürekli çalım deniyor zaten. bu adamlar özgür değil mi yani sahada. gayette kafalarına göre oynuyorlar. barış hem milli takımda hem galatasaray'da kendi stili ile oynuyor. ona hoca ne derse desin içgüdüsel bildiğini yapar çünkü yapabileceği o kadar. hakan şut atacak da hoca atma mı diyor. apo şut atıyor orta kesiyor, bu hocayla mı alakalı, o anlık pozisyona göre oyuncunun aldığı bir karar. kerem ellerini yana açıp bir o yana bir bu yana koşuyor çünkü bu içgüdüsel kas hafızası. hoca mı diyor mesela koşu stilin bu olsun diye. bunu montella'yı savunmak için söylemiyorum adama hiçbir hissim yok. hocanın oyuna elbet etkisi var futbolda, montella'nın suçları vardır da oyuncular özgür değil fikrine katılmıyorum pek. arda ve kenan'a golden boy falan diyor millet, valla gayet de özgürler. özellikle ufaklık ben oldum modunda. biraz daha özgür bırakırsak ülkeyi üstüne yapıcaz. herifin yeteneği bu kadar, bıraksalar neler yapacaktı da önü kesildi gibi takılmanın anlamı yok. maçları izleyen görüyor.
mesela arda 2 maçta 3 düzine şut attı gördüğü her yerden. kenan sürekli çalım deniyor zaten. bu adamlar özgür değil mi yani sahada. gayette kafalarına göre oynuyorlar. barış hem milli takımda hem galatasaray'da kendi stili ile oynuyor. ona hoca ne derse desin içgüdüsel bildiğini yapar çünkü yapabileceği o kadar. hakan şut atacak da hoca atma mı diyor. apo şut atıyor orta kesiyor, bu hocayla mı alakalı, o anlık pozisyona göre oyuncunun aldığı bir karar. kerem ellerini yana açıp bir o yana bir bu yana koşuyor çünkü bu içgüdüsel kas hafızası. hoca mı diyor mesela koşu stilin bu olsun diye. bunu montella'yı savunmak için söylemiyorum adama hiçbir hissim yok. hocanın oyuna elbet etkisi var futbolda, montella'nın suçları vardır da oyuncular özgür değil fikrine katılmıyorum pek. arda ve kenan'a golden boy falan diyor millet, valla gayet de özgürler. özellikle ufaklık ben oldum modunda. biraz daha özgür bırakırsak ülkeyi üstüne yapıcaz. herifin yeteneği bu kadar, bıraksalar neler yapacaktı da önü kesildi gibi takılmanın anlamı yok. maçları izleyen görüyor.
devamını gör...
21 haziran 2026 tunus japonya maçı
desteğimi japonya'dan esirgemeyeceğim maçtır.
devamını gör...
general motors
yeni distribütörlük anlaşması yapmış ve türkiye’ye dönüyormuş.
bazıları 6.2lt-v8 motora sahip olan modeller getiriyormuş.
www.haberturk.com/amerikan-...
acaba türkiye’deki vergilendirme sisteminden haberleri yok mu, diye düşündüm. bence boşu boşuna bir ton masraf yapıyorlar ama hayırlısı..
mesela avrupalı araçlar buna çok güzel uyum sağladılar. mercedes, e serisinin fiyatını normalden bir miktar yükseltti, içine s serisinin konforunu koydu, 1.6 motorla vergiye takılmadı, araba yok satıyor.
bazıları 6.2lt-v8 motora sahip olan modeller getiriyormuş.
www.haberturk.com/amerikan-...
acaba türkiye’deki vergilendirme sisteminden haberleri yok mu, diye düşündüm. bence boşu boşuna bir ton masraf yapıyorlar ama hayırlısı..
mesela avrupalı araçlar buna çok güzel uyum sağladılar. mercedes, e serisinin fiyatını normalden bir miktar yükseltti, içine s serisinin konforunu koydu, 1.6 motorla vergiye takılmadı, araba yok satıyor.
devamını gör...
sözlüğü bırakıp geri dönmek bile zevk vermiyor
eskiden çok zevkli bir eğlencemdi bu. bırakır veda eder 3 gün 5 gün 10 gün sonra dönerdim.
şimdi dönmem diye korkumdan bırakamıyorum. zorla yazıyorum.
oysa şimdi güzel bir veda entry si çekip gitmek vardı.
şimdi dönmem diye korkumdan bırakamıyorum. zorla yazıyorum.
oysa şimdi güzel bir veda entry si çekip gitmek vardı.
devamını gör...
sözlüğü bırakacak olmam
lan oğlum ya sözlüğü bırakın ya da bizim yakamızı bırakın.
devamını gör...
normal sözlük yazarlarının karalama defteri

anlaşılmak için mi anlatıyor insan?
görülmek, onay almak ya da sevilmek için mi?
....
......
her 'ben' deyişin de kaç görülmemiş parçası gizli?
hikâyelerinde hangi beni daha çok seviyor, hangi beni görmezden geliyor?
sahi düşünsene benlerin içinden bir ben seçiyor ve onun üzerine hikayeler görüyor, duyuyor ve anlatıyor...
....
......
kendinden kendine yollar gidiyor, kendinden kendine umutlar biriktiriyor, kendinden kendine hayal kırıklıkları topluyor..
....
.....
kendini anlamak, kendini görmek, kendi onayını almak ve kendini sevebilmek için mi hikayeler yazıyor?
sonra yazdığı hikayeleri oynuyor, oynadığı hikayeyi rolü sanıyor.. aksine bir de kendi yazdığını unutuyor..
...
.....
insan unutuyor..
unuttuğunu hatırlamak için tekrar ve tekrar kendisiyle karşılaşıyor.. kendisiyle savaşıyor.. kendisiyle sevişiyor..
....
......
yaşadığım sanrılı dünyanın hayalini kurmuşluğum var bir yerlerde.. kurmuşluğumu izlemişliğim.. izlemişliğimi unutmuşluğum var.. uyumuşluğum var.. uyuyup uyuyup uyanmışlığım bazen uyanamamışlığım var.. bazen de uyanıp gözlerimi yine de kapamışlığım..
...
.....
hayret nasılda gerçek geliyor alem!
nasılda seni benden ayırıyor zihnim, beni nasılda senle parçalara ayırıyor?
hayret nasılda yanılıyor gözlerim her beni sende seyrediyor, her sana benim dışımda bir kılıf giydiriyor?
hayret nasıl sığıyor şu koca alem içime, içimi içimden çıkarıyor ve orada beni benlerle kırıyor?
....
......
.........
hikayeler dinlemeyi seviyorsun ama an'latanı hiç dinlemiyorsun farkında mısın?
hikayeler yazmayı seviyor ama yazılanla arana mesafe koyuyorsun?
hepsi sensin hiçbiri sen..
....
.....
sevgi ve farkındalıkla..
devamını gör...






