zaman tüneli
kadınların püf noktaları
tuzak sorular
çocuk beyinli olma
yalan söyleme
trip atma
lan bunlar bende de var.
kadın mıymışım.
lezbiyenim demek ki.
çocuk beyinli olma
yalan söyleme
trip atma
lan bunlar bende de var.
kadın mıymışım.
lezbiyenim demek ki.
devamını gör...
kadınların püf noktaları
kadınlar devamlı tuzak sorusu sorar, sizden emin olmak için. onu gerçekten beğendiğinizi , sevdiğinizi anlamak isterler. onların yanında asla bir kıza bakmayın. onlar görür. hele ay aşkım bu kız ne kadar güzel değil mi gibi tuzak sorulara sakın düşmeyin. senden başkasını gözüm görmüyor gibi laflarla geçiştirin. yoksa trip yersiniz durup dururken.
devamını gör...
casa
casa mordello deyince havalı bir kafe adı oluyor.
casa generale.
bordello.
casa generale.
bordello.
devamını gör...
uzak mesafe ilişkisi
yengeyi/enişteyi o uykusu gelip erken yattığı akşam ısırıyorlar ama yine de siz bilirsiniz tabi*
devamını gör...
en ikizler özelliğin
sözlükteki bütün ikizler şuraya yazsın lütfen.
topluca engelleyelim de psikolojimiz sağlıklı kalsın, çok güzel başlıkmış.
topluca engelleyelim de psikolojimiz sağlıklı kalsın, çok güzel başlıkmış.
devamını gör...
günaydın sözlük
good morning.
another beautiful day to pretend we know what we're doing while making it up as we go.
best of luck to us all
another beautiful day to pretend we know what we're doing while making it up as we go.
best of luck to us all
devamını gör...
portakal aromalı sıcak içecek
kivi varken şuna yüz veren de kendini sorgulasın.
kivi yeşil bir kere.
o kıraathane ortamının rengidir kivi her şeyden önce.
onlarca erkek, solgun renkler, sigara dumanı ve homurdanmaların ortasında açan çiçek gibi yemyeşil durur masada.
maçoyum ama böyle tatlı bir tarafım da var içeceğidir.
canım kivi.
not: kakao ve muz çok sonradan piyasaya düştüğü için onları saymıyorum.
yoksa kakao da candır.
oh, olsa da sağlıksız sağlıksız içsek ya
kivi yeşil bir kere.
o kıraathane ortamının rengidir kivi her şeyden önce.
onlarca erkek, solgun renkler, sigara dumanı ve homurdanmaların ortasında açan çiçek gibi yemyeşil durur masada.
maçoyum ama böyle tatlı bir tarafım da var içeceğidir.
canım kivi.
not: kakao ve muz çok sonradan piyasaya düştüğü için onları saymıyorum.
yoksa kakao da candır.
oh, olsa da sağlıksız sağlıksız içsek ya
devamını gör...
bir barda beş bira vs beş barda birer bira
bir barda iki bira, diğer barda bir bira, sahilde bir bira, evde de bira
devamını gör...
günaydın sözlük
günaydın canım sözlük
sabahın bu noktasında çok keyfim yerinde ya.
uzun uzun anlatamam size şimdi ama kuş ve su sesinin birbirine karıştığı bir ortam işte.
yanında kahve.
daha ne olsun?*
sabahın bu noktasında çok keyfim yerinde ya.
uzun uzun anlatamam size şimdi ama kuş ve su sesinin birbirine karıştığı bir ortam işte.
yanında kahve.
daha ne olsun?*
devamını gör...
kadınların püf noktaları
#4010123 burayı linçlerler*
-
bence (bkz: kadınların üf noktaları) daha güzel.
çünkü "üffff o neymiş beee" dediğimiz şeylere sahipler.
hepsi değil.
bazıları...
ah o bağzıları*
-
bence (bkz: kadınların üf noktaları) daha güzel.
çünkü "üffff o neymiş beee" dediğimiz şeylere sahipler.
hepsi değil.
bazıları...
ah o bağzıları*
devamını gör...
kadınların püf noktaları
dünyadaki her feminen kadının püf noktaları aynı. bunları uygularsanız asla kavga etmezsiniz. ben üniversite dönemimde 10’dan fazla kızla birlikte oldum, bir tanesine deli gibi aşıktım o kadar çok seviyordum ki bekareti gitmesin diye seks bile yapmadım.
1-) kadınları anlamak için kuran ve hadis okumanız lazım. kadınların 3 lafından biri yalandır. mahkemedeki şahitliğinin erkeğe eşit olmamasının sebebi budur. eğer durup dururken “bugün sevişmeyelim” diyorsa sevişmek istiyordur. zaten tecrübe kazandıkça bu pembe yalanları anlamaya başlayacaksınız ve doğru adımları atacaksınız. kadınlar tripsel varlıklardır, bipolara erkeklerden daha yatkınlardır. hayatları boyunca triplerde yaşarlar ve kafalarında kurarlar. kafalarında kurdukları için bolca yalan söyleyip sizi yanlış yola yönlendirmeye çalışırlar.
2-) kadınlar çocuk beyinlidir. bir çocuğa nasıl davranıyorsanız manitanıza da öyle davranmanız lazım. size bazı shit-test ler yapacaklar. kadınları asla ciddiye almayın çünkü fikirleri ve idealleri her zaman değiştirilebilir. bir kadın her zaman sizi kavgaya çekecek şeyler yapacaktır, bunları önden görüp ona çocuk muamelesi yaparsanız testi geçersiniz ve size aşık olur. çünkü kadınlar ciddiye alınmak istemiyor.
1-) kadınları anlamak için kuran ve hadis okumanız lazım. kadınların 3 lafından biri yalandır. mahkemedeki şahitliğinin erkeğe eşit olmamasının sebebi budur. eğer durup dururken “bugün sevişmeyelim” diyorsa sevişmek istiyordur. zaten tecrübe kazandıkça bu pembe yalanları anlamaya başlayacaksınız ve doğru adımları atacaksınız. kadınlar tripsel varlıklardır, bipolara erkeklerden daha yatkınlardır. hayatları boyunca triplerde yaşarlar ve kafalarında kurarlar. kafalarında kurdukları için bolca yalan söyleyip sizi yanlış yola yönlendirmeye çalışırlar.
2-) kadınlar çocuk beyinlidir. bir çocuğa nasıl davranıyorsanız manitanıza da öyle davranmanız lazım. size bazı shit-test ler yapacaklar. kadınları asla ciddiye almayın çünkü fikirleri ve idealleri her zaman değiştirilebilir. bir kadın her zaman sizi kavgaya çekecek şeyler yapacaktır, bunları önden görüp ona çocuk muamelesi yaparsanız testi geçersiniz ve size aşık olur. çünkü kadınlar ciddiye alınmak istemiyor.
devamını gör...
bildiğin gibi değil
bir film, bir hayat, bir hikaye…
kim bilir kimin hikayesi bir yerlerde yaşanan, gözümüze sokulmadıkça belki de asla tahmin edemeyeceğimiz o acı.. o öfke.. o sebep..
sinemada izleseydim daha da yoğun hissedeceğime inandığım o son.. ve asla tahmin edemediğim o son..
insanları tanıdıkça empatiden artık kafayı yeme noktasına geldiğimin farkındayım acaba neler yaşadı diyor insan bazen çünkü, ben diyorum en azından…
geçmiş zor, çocukluk daha zor..
canım sıkılıyor.
kim bilir kimin hikayesi bir yerlerde yaşanan, gözümüze sokulmadıkça belki de asla tahmin edemeyeceğimiz o acı.. o öfke.. o sebep..
sinemada izleseydim daha da yoğun hissedeceğime inandığım o son.. ve asla tahmin edemediğim o son..
insanları tanıdıkça empatiden artık kafayı yeme noktasına geldiğimin farkındayım acaba neler yaşadı diyor insan bazen çünkü, ben diyorum en azından…
geçmiş zor, çocukluk daha zor..
canım sıkılıyor.
devamını gör...
günaydın sözlük
bizi mutlu eden sürprizlere uyandığımız bir gün olsun dileklerimizle, günaydın herkese.
devamını gör...
günaydın sözlük
günaydın sözlük. dün buraya yazdığım sınavdan geçtiğimi öğrendim. allah nasip etti. herkese güzel bir gün dilerim
devamını gör...
portakal aromalı sıcak içecek
1980'li yıllarda, yani özal türkiyesi'nde, ekonomik kastlara göre belli gıda lüksleri türedi..
zengin pijleri için:
- yılbaşında karpuz, kiraz gibi (afrika'dan ithal edilmiş) yaz meyveleri yemek.. adapazarı'nda o zamanlar manav saadettin amca vardı, o böyle cins cins şeyler getirirdi, öldüyse allah rahmet eylesin.
- la vache qui rit (lavaşgeri, lavaş geri, besleyici lezzetli, mö mö mö mö, yumuşacık kaymak gibi lavaş geri, lavaş geri.. peynir oluyor kendileri, inekli peynir olarak bilinirdi),
- kakaolu süt, ki 1990'ı gördüğümüz anda kendileri nesquik'e evrildi.
- çikolata çeşmesinden akan çikolata almak..
- nestle damak çikolata..
orta sınıf:
- oralet,
- calcium sandoz.. kendisi aslında c vitamini oluyordu ama suya attığında tısssssssss diye bir ses çıkararak erir ve hafif şekerli, sarımtrak ve çocuklara "en azından zararlı olmayan" bir vitamin içeceği sunardı.
- daha öncesinde de olan ama yaygınlaşmaya başlayan cici bebe bisküvileri..
- ülker napoliten çikolata.
entr'yi görünce belki birileri de benim kadar keyif alır diye yazmak istedim.
zengin pijleri için:
- yılbaşında karpuz, kiraz gibi (afrika'dan ithal edilmiş) yaz meyveleri yemek.. adapazarı'nda o zamanlar manav saadettin amca vardı, o böyle cins cins şeyler getirirdi, öldüyse allah rahmet eylesin.
- la vache qui rit (lavaşgeri, lavaş geri, besleyici lezzetli, mö mö mö mö, yumuşacık kaymak gibi lavaş geri, lavaş geri.. peynir oluyor kendileri, inekli peynir olarak bilinirdi),
- kakaolu süt, ki 1990'ı gördüğümüz anda kendileri nesquik'e evrildi.
- çikolata çeşmesinden akan çikolata almak..
- nestle damak çikolata..
orta sınıf:
- oralet,
- calcium sandoz.. kendisi aslında c vitamini oluyordu ama suya attığında tısssssssss diye bir ses çıkararak erir ve hafif şekerli, sarımtrak ve çocuklara "en azından zararlı olmayan" bir vitamin içeceği sunardı.
- daha öncesinde de olan ama yaygınlaşmaya başlayan cici bebe bisküvileri..
- ülker napoliten çikolata.
entr'yi görünce belki birileri de benim kadar keyif alır diye yazmak istedim.
devamını gör...
yürüyecek kadın bulmakta güçlük çekmek
vallahi billahi ya
10 kişi kaldı şurda yqzık 6 tanesi 30 üstü zaten
kalan 2sinin kadın olup olmadığjnı kestiremşyorum
kalan 2sine daha çnce yürümüşüm
tekrar yürüdüm hiç yürümemiş gibi
ne kadardır burdasın falan diyprum
kafayı yedik
10 kişi kaldı şurda yqzık 6 tanesi 30 üstü zaten
kalan 2sinin kadın olup olmadığjnı kestiremşyorum
kalan 2sine daha çnce yürümüşüm
tekrar yürüdüm hiç yürümemiş gibi
ne kadardır burdasın falan diyprum
kafayı yedik
devamını gör...
almanya'da demiryolu kaosu
dün gece yaşanmış, sebebi hala bilinmeyen trenler, makaslar kaosu !! yük yolcu bütün trenler, en azından almanya' nın kuzeyindeki 6 eyalette, en yakın tren garı ya da da istasyonuna çekilmiş, içlerindeki yolcularla birlikte...
sebep bilinmiyor !!.. rus hacker' ların virüs saldırısı diyenler bile var. alman tarihinde 2.dünya savaşı' ndan beri böyle bir rezalet yaşanmamış. binlerce yolcu da tren garlarında mahsur kalmış.
avrupa ' nın en önemli doğu- batı akslarından karlsruhe- stuttgart- münchen- salzburg hattı bozulmamış. böylece fransa- g.almanya- avusturya hattı, dumura uğramamış.
şu anda demiryolu trafiği normale giriyormuş.
e tabii bütün gece ekspresleri büyük rötarlar yapmışlar.
sebep bilinmiyor !!.. rus hacker' ların virüs saldırısı diyenler bile var. alman tarihinde 2.dünya savaşı' ndan beri böyle bir rezalet yaşanmamış. binlerce yolcu da tren garlarında mahsur kalmış.
avrupa ' nın en önemli doğu- batı akslarından karlsruhe- stuttgart- münchen- salzburg hattı bozulmamış. böylece fransa- g.almanya- avusturya hattı, dumura uğramamış.
şu anda demiryolu trafiği normale giriyormuş.
e tabii bütün gece ekspresleri büyük rötarlar yapmışlar.
devamını gör...
en ikizler özelliğin
ikiz arkadaşlarım var. *
şaka bir yana, kararsızlığım olabilir. bir de ikizler'den sonraki burç olan yengeç olmam.
şaka bir yana, kararsızlığım olabilir. bir de ikizler'den sonraki burç olan yengeç olmam.
devamını gör...
boşanmak
avukat arayıp boşandığımı söylediğinde ilk ne yapacağımı bilemedim.. bir taraftan da ağlayacak gibi oldum..
bu müjdeyi en yakın arkadaşıma mı, yoksa anneme mi vermeliydim; bunu düşünüyordum..
iyi okullara gidebilirsin, para kazanabilirsin, iyi bir işin olabilir.. bunlar normaldir.
ama boşanmak bence bu hayatta yaptığım, tartışmasız en iyi şeydi.
bu müjdeyi en yakın arkadaşıma mı, yoksa anneme mi vermeliydim; bunu düşünüyordum..
iyi okullara gidebilirsin, para kazanabilirsin, iyi bir işin olabilir.. bunlar normaldir.
ama boşanmak bence bu hayatta yaptığım, tartışmasız en iyi şeydi.
devamını gör...
