şule gürbüz'ün mitos yayınlarından yayınlanan şiir kitabıdır.

kitap sadece 1000 adet basılmış ve hepsi numaralanmış. şule gürbüz ilk 100 tanesini imzalamış. kitabı uzun zamandır arıyordum ve bulunca hemen okudum. çok sevdim, her satırından, her şiirden keyif aldım. şule gürbüz karamsar ve düşündüren bir kitap yazmış. kitaplarında bir arayış anlatıyor ve bunu çok iyi yapıyor. sürekli bir anlam arayışı, düşünce, gözlemleme anlatısı içinde. şiirleri de tıpkı kitapları gibi. karamsar, düşündüren, acı veren tarzda. hem canımı yaktı hem haz duymamı sağladı. çok keyif aldım.

şule gürbüzü ve üslubunu çok seviyorum. en sevdiğim yazarlardan birisi ve onun şiirlerini okumak garip hissettirdi. hem garip hissettim hem keyif aldım. keşke yeni bir kitap yazsa. neyse var olsun. sağ olsun.


özlenir her anlamın tazeliği
yüreğin billur günlerinde
katıştırmadan kendini sırlara
ve onların sırsız aynalarına
sürükler kendini günler
hep öteden öteye
her deniz anlamını ararken
bulanık nehir gölgelerinin
yaratılış günlerinde -
özlem nasılsa gidip gidip
hep durmaktır kendinde.



kitabın içerisinde bulunan şiirleri aşağıya ekleyeceğim

ağrıyınca kar yağıyor
çalar saat
dinsiz ölü mezarlığı
yaşlı kızı
kapı
yorulur gözlerinden
aklanma
çekişen
deneyen
yenilen
beyaz ilahi
yağmurun gölgesi
günü bitirmek
bir daha ölme
sır
gök birikintileri
karışmadım
uzak gibi
inersem
acı mırıldanır
sular
hatırlar
bıraktı
doldurur ruhları
gizlenirse
alır
bulunur
haberi yok
yeşile
uyutur insan
hatırladıkça
yalnız
mahkum
uzanırsam
kaldırırsan
cama vuran
genç kız
özlemi
geç kalmışım
devamını gör...

her gün 1 saat melankoli.
devamını gör...

her şeyin daha güzel olacağını umuyorum. bana kattığı her şey için teşekkürler sözlük. birilerinin haksızlığına kırılmamak, hakettiğimizi alamamak gibi gereksiz cümleler düsünmeyin sakın. liyakat esas olsun diye sekiyorum aranızdan. sağlıkla kalın.
devamını gör...

at yalanı, seveyim inanı demişler.

reyiz yine güzel sallamış, ak koyunlar yalan duymaya hazır zaten.

devam böyle aynen devam.
devamını gör...

biontech oldum. aşı sonuçta beklediğimiz bir şeydi. hangisini olursanız her hâlükârda katkısı olacaktır diye düşünüyorum.
devamını gör...

her yer orman... üstelik dört mevsim yemyeşil. dağların ve ağaçların görüntüsü şehrimin en sevdiğim yanı. kendimi çok özgür ve rahat hissediyorum. doğası daha başka olan bir yere gittiğimde yada görece daha yoğun bir şehirde bulunduğumda kendimi çok huzursuz ve sıkışmış hissediyorum. ama burada ne olursa olsun biraz yürüyünce kendimi o insansız ve sessiz doğada bulacağımı biliyorum.
devamını gör...

yeni yazar olan biri olarak eskiden nasıldı pek bilgim yok ama şunu söyleyebilirim sanırım. bazı yazarlar emek vererek oldukça bilgi dolu tanımlar yaparken bunların üstünde tepinerek arka plana itilmesine neden olan kadın - erkek başlıkları çok sinir bozucu. yani bir yerde eğleniyoruz ama fazlası cidden sıkıyor. onun haricindeki sorunları diger yazar arkadaşlar biliyorlarsa bahsederler umarım.
devamını gör...

yani garip bir duygu. zaman zaman ne yapıyorum lan ben burada dese de insan. sevmese durur mu?
devamını gör...

geçen bi tanesi çiçek almış ofise geldi inanamadım..
devamını gör...

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
şuan.
devamını gör...

buraya güncel bir haber bir olay vs giriyoruz .giriş yapıldıkdan sonra yenile butonuna basınca en az 30 yeni tanım gelmiş oluyor girilen tanım ne kadar değerli olursa olsun anında yok oluyor ve değersizleşiyor.
devamını gör...

yarayla alay eder yaralanmamış olan
bak nasıl da sararıp soluvermiş tanrıça kederlerden
sen çok daha parlaksın çünkü
sen tüm göklerdeki yıldızların ilki
sen aydınlatırsın geceyi

(bkz: william shakespeare)
devamını gör...

morrigu, keltlerin hayalet tanrıçası.
kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

sözü döndürüp dolaştırıp paraya getiren kişiyle;
arkadaş,
dost,
sevgili,
eş olunmaz.
burada kişinin savurgan veya cimri olması değil anlatmak istediğim.
maddeye değer verenin mânâ ile ilişkisi zayıf olur. önceliği parasal konularda olanın duygu yönü zayıftır.
devamını gör...

yattım. evet totomu devirip yattım bu süre boyunca. arada evin işleriyle uğraştım. çünkü erkekim ben. onu taşı bunu kaldır biraz da kas yaptım. keşke 3 ay kapansak. valla can yaman gibi vicıt yaparım.
devamını gör...

günaydın caağnım sözlük.
bugün yapmam gereken bir sürü iş, gitmem gereken bir sürü yer var. hepinize harika bir gün diliyorum.
gününüz çok güzel geçsin. diyelim kötü mü gidiyor? biri çıksın karşınıza ve o günü güzelleştirsin.*
devamını gör...

her kırtasiyeye girdiğimde oluşan his.ama sonra paramın olmadığı aklıma geliyor ve vazgeçiyorum.
devamını gör...

eğer peygamberimizin resmi olsaydı insanlar bu resmi putlaştırabilir diye resim çizilmesi hoş karşılanmamıştır.

dinimizde puta tapmak yoktur.
başlık açmadan önce araştırsanıza gençler, nedenini öğrensenize.
devamını gör...

kaybolmadan tadının çıkarılması gereken samimiyettir.
malum güzel şeyler fazla uzun süremez.
tabi bu daha güzel şeylerin gelmeyeceği anlamına da gelmez.
devamını gör...

o kadar türk ressam olmasına rağmen bizim bilmememizin ayıp olduğu durum.
devamını gör...

normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
zaman tüneli köftehor rehberi portakal normal radyo kütüphane kulüpler renk modu online yazarlar puan tablosu yönetim kadrosu istatistikler iletişim