muhafazakar ailenin kızı olmak
hayat boyu korkuyla yaşamaktır.
güzel bir lise kazanmam için beni sürekli yüreklendiren ve o yola kanalize eden ailem, okula başlamadan önce zaten onlar yüzünden insanları tanıma fırsatı bulamamış olan bana öyle şeyler söylediler ki, kendi yaşıtlarımdan korkuyor, onları sürekli arkamdan iş çevirecek yalancı insanlar olarak görüyordum. bu nedenle lisede arkadaşım olamadı, en iyi arkadaşım ise annemin kafa yapısına uymadı. ve annem o arkadaşımı arayıp benimle arkadaşlık etmemesini söyledi! başkaları bin türlü yalvarmak zorunda kalmadan istediği yere gidebildi. bense tek tük bir yere gittiğim zaman eve ya da yurda dönene dek defalarca kez arandım. sürekli sevgilin olmayacak diye tehdit edildiğim için erkeklerle konuşamadım bile. sonuç olarak 23 yaşına geldiğim halde bir ilişkim olmadı. insanları tanımıyorum. nasıl konuşulması gerektiğini bilmiyorum. en karakteristik özelliğim en olmadık zamanlarda yanlış kelimeler kullanmaktır bu yüzden. bunun sonucunda da insanlar benden hoşlanmıyor. bu durumun tek sorumlusu beni insanlardan uzaklaştıran annemdir. o hala doğruyu yaptığını sanarak kendini ikna ediyor ama benim hayatım mahvoldu. bu yaşıma dek istediğim şeyleri yapamadan bomboş yaşadım. bundan sonrası için ne yapabileceğimi ise artık inanın bilmiyorum.
güzel bir lise kazanmam için beni sürekli yüreklendiren ve o yola kanalize eden ailem, okula başlamadan önce zaten onlar yüzünden insanları tanıma fırsatı bulamamış olan bana öyle şeyler söylediler ki, kendi yaşıtlarımdan korkuyor, onları sürekli arkamdan iş çevirecek yalancı insanlar olarak görüyordum. bu nedenle lisede arkadaşım olamadı, en iyi arkadaşım ise annemin kafa yapısına uymadı. ve annem o arkadaşımı arayıp benimle arkadaşlık etmemesini söyledi! başkaları bin türlü yalvarmak zorunda kalmadan istediği yere gidebildi. bense tek tük bir yere gittiğim zaman eve ya da yurda dönene dek defalarca kez arandım. sürekli sevgilin olmayacak diye tehdit edildiğim için erkeklerle konuşamadım bile. sonuç olarak 23 yaşına geldiğim halde bir ilişkim olmadı. insanları tanımıyorum. nasıl konuşulması gerektiğini bilmiyorum. en karakteristik özelliğim en olmadık zamanlarda yanlış kelimeler kullanmaktır bu yüzden. bunun sonucunda da insanlar benden hoşlanmıyor. bu durumun tek sorumlusu beni insanlardan uzaklaştıran annemdir. o hala doğruyu yaptığını sanarak kendini ikna ediyor ama benim hayatım mahvoldu. bu yaşıma dek istediğim şeyleri yapamadan bomboş yaşadım. bundan sonrası için ne yapabileceğimi ise artık inanın bilmiyorum.
devamını gör...
duvara bakarak ölmeyi beklemek
ölmeyi beklemek dostlar. hepimizin yaptığı şey. ancak virüs ile beraber bunu duvara bakarak yapıyoruz. hapishane örneği gibi. hepimiz meçhul bir sebepten dolayı ölüme mahkumuz. ancak kimimiz bunu duvarlar arasında yapıyor kimimiz ülkeler arasında. ancak hepimiz mahkumuz ve hepimiz ölümü bekliyoruz. bu beni delirtecek! sahi ya.. delirmedim mi zaten.
devamını gör...
anıt sayaç
türkiye'de öldürülen kadınları unutmamamız için yapılmış, sayacın her arttığında mahvettiği internet sitesi. "şiddetten ölen kadınlar için dijital anıt." dünyanın başka yerinde böyle bir açıklamalı bir internet sitesi olsa isyanlar çıkar.
edit: ben bu başlığa tanımı girdiğimde sayaç 327 idi. an itibariyle 335.
edit 2: an itibariyle 353.
edit 3: an itibariyle 382, bugün bir kadını yakarak, diğerini kafasından vurarak öldürdüler.
edit 4: yeni yılda sayaç tekrar başladı, bugün itibariyle 67, geçen gün 92 yaşında bir kadına tecavüz edip boğarak öldürdüler.
edit: ben bu başlığa tanımı girdiğimde sayaç 327 idi. an itibariyle 335.
edit 2: an itibariyle 353.
edit 3: an itibariyle 382, bugün bir kadını yakarak, diğerini kafasından vurarak öldürdüler.
edit 4: yeni yılda sayaç tekrar başladı, bugün itibariyle 67, geçen gün 92 yaşında bir kadına tecavüz edip boğarak öldürdüler.
devamını gör...
reis diye hitap eden sevgili
alfa sevgilidir olum bu. reis diyecek samimiyeti kurduysanız reisi kaçırmayın derim. reis hitabınıza 'başqan' diye karşılık veriyorsa da alın nikahı basın kardolar. daha fazla kekolaşmadan burayı terk edem de bizim reisle iki goygoy çevirem.
devamını gör...
arçelik
unutulmayan sevgililer günü reklamı*
"arçelik demek yenilik demek seninle birlikte bir ömür demek"
"arçelik demek yenilik demek seninle birlikte bir ömür demek"
devamını gör...
sözlük yazarlarının aldığı en güzel hediye
bu sene stajda tanıdığım bi kız - sadece 2 kez sohbet etmiştik - vizelerden sonra ailesinin yanına memleketine gitmiş. tatili bitip erzuruma geleceği zaman otogarda tezgahların birinde beşiktaş (b büyük) kupası görmüş ve almış. stajda bana verirken şunu demişti , birdenbire gözüme ilişti aklıma hemen sen geldin.
şimdiye kadar bi sürü beşiktaş (b büyük)'lı kupa ve çeşitli taraftar ürünleri hediye edildi bana. ama hiçbiri bu kadar anlamlı ve güzel hissettirmemişti. hani plansız , çıkarsız , karşılıksız ve gerçekten samimi olarak hissettiğimiz duygular vardır ya hah o an hissettiğim şey tam olarak bu duyguydu. inanın kızın adını hala bilmiyorum ama bana hissettirdiği o muazzam duyguyu ömrümün sonuna kadar unutmam.
incelikler , insanlar tarafından ansızın hatırlanmak.. iyi ki böyle insanlar var.
şimdiye kadar bi sürü beşiktaş (b büyük)'lı kupa ve çeşitli taraftar ürünleri hediye edildi bana. ama hiçbiri bu kadar anlamlı ve güzel hissettirmemişti. hani plansız , çıkarsız , karşılıksız ve gerçekten samimi olarak hissettiğimiz duygular vardır ya hah o an hissettiğim şey tam olarak bu duyguydu. inanın kızın adını hala bilmiyorum ama bana hissettirdiği o muazzam duyguyu ömrümün sonuna kadar unutmam.
incelikler , insanlar tarafından ansızın hatırlanmak.. iyi ki böyle insanlar var.
devamını gör...
bengaripsengüzeldünyaumutlu ile dünyadan uzak
beşiktaşlı_bektaşi bir gün postnişini kaparsa kapısında kul olacağım, sırf bu ses tonu yüzünden. ahahha
devamını gör...
prusya mavisi
diğer adıyla berlin mavisi.
alman boya imalatçısı johan jacob diesbach yeni bir kırmızı renk bulmak üzere çalıştığı esnada malzemelerde kullandığı kalya taşı hayvan kanına bulaşıyor. sonuç olarak daha kırmızı değil, daha mavi renk ortaya çıktı. siyaha yakın mavi renk diyebiliriz.
alman boya imalatçısı johan jacob diesbach yeni bir kırmızı renk bulmak üzere çalıştığı esnada malzemelerde kullandığı kalya taşı hayvan kanına bulaşıyor. sonuç olarak daha kırmızı değil, daha mavi renk ortaya çıktı. siyaha yakın mavi renk diyebiliriz.
devamını gör...
aile tarafından üzülmek
onlarda üzdüğüne göre herkes her şeyi yapabilir diyorsun , ve herkesten her şeyi bekliyorsun.
devamını gör...
iki satırda derdini anlat
iki satıra sığsaydı zaten dertli olmazdım.
devamını gör...
beyaz tenli kızıl saçlı yeşil gözlü minyon kadın
talep eden kişiye "sipariş almıyoruz" yahut "soğan da olsun mu?" denilesi insan tipi.
devamını gör...
kadın yazarlara nickaltı giren tipler
böyle vıcık vıcık, sünepe, yolda görsen selam vermeyeceğin tabir-i de caizdir yavşak tipler mi yoksa yazılan tanımlar üzerinden yazara hak ettiği değeri veren tipler mi?
hangisi?
evet ilkinin adı bahsettiğimiz üzere yavşak oluyor. başlığın kastettiği de kuvvetle muhtemel bu yavşaklardır.
hangisi?
evet ilkinin adı bahsettiğimiz üzere yavşak oluyor. başlığın kastettiği de kuvvetle muhtemel bu yavşaklardır.
devamını gör...
duyulduğunda koşarak kaçılması gereken cümleler
dış güçler, fetö, büyük oyun.
devamını gör...
herkesin sözlüğü kendinin sanması
sinir bozucudur.
2 gün önce gelip 10 aylık kişilerin başlığını beğenmeyip onları kovmaya çalışması gibi.
alışın artık
bu sözlükte her tür insan var.
terör sevicimiz var
şeriyat isteyenimiz var
eşcinselimiz var
ateistimiz var
var oğlu var.
aynı küçük bir ülke gibiyiz.
yani ya kabul et yada yapçak bir şey yok.
2 gün önce gelip 10 aylık kişilerin başlığını beğenmeyip onları kovmaya çalışması gibi.
alışın artık
bu sözlükte her tür insan var.
terör sevicimiz var
şeriyat isteyenimiz var
eşcinselimiz var
ateistimiz var
var oğlu var.
aynı küçük bir ülke gibiyiz.
yani ya kabul et yada yapçak bir şey yok.
devamını gör...
güldaniyem
"sen beni sevmiş olsan bırakıp gider miydin?" diyen soruyu barındıran türkü.
cevabını bilip de söylemeyen tez yana!
cevabını bilip de söylemeyen tez yana!
devamını gör...
döneminin lise akımları
mezuniyet gününde herkesin kendi okul gömleğini hatıra defteri olarak kullanması.
her sene sonu mezun olan sınıflar mutlaka yapardı bunu. sınıftaki herkesin hatta hocaların dahi gömleklere pilot kalem ya da tahta kalemiyle naçizane bir şeyler yazması sonucu herkes şampiyon bir takımın muzaffer futbolcusu gibi bir formaya sahip olurdu. hey gidi... *
her sene sonu mezun olan sınıflar mutlaka yapardı bunu. sınıftaki herkesin hatta hocaların dahi gömleklere pilot kalem ya da tahta kalemiyle naçizane bir şeyler yazması sonucu herkes şampiyon bir takımın muzaffer futbolcusu gibi bir formaya sahip olurdu. hey gidi... *
devamını gör...
kendine bir not bırak
istiyorum ki bana gelen kimse mutsuz dönmesin. yüreğime giren umutsuz kalmasın. karanlığımı gören ışık yok diye yoldan dönmesin. acımı bilen beni ordan vurmasın. samimiyetimi gören değerli olduğunu anlasın. sessizliğimi zayıflık sanmasın. zaten bir kere sırtımı dönersem gitmişimdir.
devamını gör...
tıkla
artı oy vermeyen yazarlara öğretilmesi gereken eylemdir. tıklayın lan hayalet herifler.
devamını gör...
psg (yazar)
tasi toprağı samana atıyorum ve uzak diyarlara gidiyorum.
devamını gör...
bengaripsengüzeldünyaumutlu ile dünyadan uzak
ne güzel parça seçmiş yüzlerde tebessüm oluşmasın mı ? iyi yayınlar..
devamını gör...