buyurun benim demek istediğim başlıktır.
devamını gör...

arkadaşlar ben troll müyüm normal mi? biri cevap verebilir mi acaba?
devamını gör...

bir devrin, çağın veya zamanın his ve fikir şekli.
tarihî bir olay irdelenirken o çağın değerleri, normları, hissiyat ve fikir sistematiği dikkate alınmalıdır. aksi takdirde hatalı çıkarımlar sebebiyle yanlış kanılar hakikat bellenir ve fikrî zehirleme yapar.

kavramın orijini veya çıkış yeri almanca (bkz: zeitgeist) olup diğer dillerde de benzer biçimlerde kullanılmıştır.
devamını gör...

marksizm'in kuramsal açıdan eleştiricisidir.kuram'ların sadece yanlış olabileceğinin ıspatlanabileceğini savunur. objektif bilimin üstünlüğünü ve deneme yanılma gibi yollarla fikirlerin test edilmesi gerektiğini, bunun dışında bir durumun ise reddedilmesi gerektiğini öne sürmektedir.
devamını gör...

filistin benim meselem. doğu türkistan benim meselem. arakan benim meselem. dünyanın neresinde bir zulüm oluyorsa, dünyanın neresinde güçlü güçsüzü eziyorsa benim meselem. amerika'daki adaletsizlik de benim meselem türkiye'deki gelir dağılımı uçurumu da benim meselem. küresel ısınma yüzünden yok olmakta olan türler de benim meselem, eziyet gören tüm mahlukat benim meselem.

burada problem şu: bir dünya insanı olarak dünyadaki tüm adaletsizlikler tüm dünya insanlarının meselesi. en az benim kadar ingiltere'deki vatandaşın da meselesi, amerika'dakinin de japonya'dakinin de. benim bir türk olarak filistin'e üzülmemem merhametsizliktir. kalkıp oraya asker göndermeyi filan konuşmak ise çok da makul olmayacak bir hareket. ya hepimiz kuşanalım askeri kıyafetleri alalım tüfekleri bütün dünyaya dağılalım ya da sadece filistin'e sinirlenip dünyanın dört bir yanında olan adaletsizlikleri görmezden gelmekten vazgeçelim.
devamını gör...

kendine iyi bakmayıp erken yaşta aramızdan ayrılmasıdır.
devamını gör...

iyi biri olduğumu söyleyemem , kırılganımdır , zihnimde oluşturduğum mezarda kefensiz yatan ; bazen yeryüzüne çıkan bir ölüyüm.
devamını gör...

pentagram
devamını gör...

burası bir aile sözlüğü, üstelik bu sözlükte yalnız değilsin, öyle ağzına her geleni sallayacak kadar. arkadaşlarınla boş karı kız muhabbeti de yapmıyorsun.

ayrıca sözlükteki hanım arkadaşlarımızı da göz önüne bulundurarak kendine çeki düzen verebilirsin. kimse senin boş ve gereksiz muhabbetini görmek zorunda değil.
devamını gör...

bizde "söz namustur" derler reis, bilmem mesaj yerine ulaştı mı? *

tanım editi: sohbet etmeyi bilen, seven, çokça alçakkalpli* bir yazar. eğlenceli.
devamını gör...

nickine gurban, sana hayran.
devamını gör...

saldıray abileri nickaltına çekmeyi başardığına göre başarılı bir fake olduğu kesin olan yazar.
devamını gör...

gerçekten böyle mi düşünüyorsun?
devamını gör...

1 temmuz 2004 karnımın acıkması tanımı kadar ilginç bir tanımdır.
afiyet olsun.
devamını gör...

(bkz: adnan kahveci)
devamını gör...

zamanın akışı. varmış gibi geliyor ama zaman akmaz. zaman durgundur her an sürekli vardır. sizin 5 dk önceki haliniz yok olmadı hala var ve sürekli yaşanıyor ama başka bir zaman diliminde.sürekli derken tekrar etme durumundan bahsetmiyor, devamlılıktan bahsediyorum. yani zaman akmıyor. siz anlar içinde yer değiştiriyorsunuz.
devamını gör...

cinsiyetçilik kokan başlıkların tamamı.
devamını gör...

bu da geri zekalılıkta kaçıncı level artık bilmiyorum ama, içinde hdp'nin h'si geçmeyen başlıkla ilgili bir entry yazdığınızda eleştirinizin dikkate alınması için teröre lanet etmek ön koşulu var herhalde! geri zekalısınız anlıyorum ama aşağıdaki paragrafta bir davranışın yanlışlığıyla ilgili yazılan entryden nasıl hdpli kadın olduğu için savunduğum kanısına vardınız! ya siz komple şaka mısınız? yahu bu sözlük okuma yazma bilmeyen insanları yazar mı yapıyor!?

hakikaten geri zekalı mısınız? yanlış bir sözün, tavrın, yaklaşımın kime yöneldiğiyle ne ilgisi var! yanlış, yanlıştır arkadaş ya, sana da yapılsa yanlış ona da.
zaten bu yüzden sıra sana geldiğinde senin için de itiraz edecek kimse kalmayacak!
devamını gör...

kullanıcı tarafından yüklenmiş görsel
devamını gör...

kendimi kraliçe gibi hissettiğim için görüp geçireceğim yaş diye tahmin ediyorum.
renkli tayyör ile araç kullanırım, muhtemelen.
başımda cici bir eşarp ,elimde renkli eldivenim olur.
olur olur, neden olmasın.
devamını gör...

normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
zaman tüneli köftehor rehberi portakal normal radyo kütüphane kulüpler renk modu online yazarlar puan tablosu yönetim kadrosu istatistikler iletişim