zaman tüneli
galatasaray ş. liginde üst tura çıktığı için üzülen fenerli
maden suyu ikram edelim, iyi gelir hazımsızlığa.
devamını gör...
diş hekimlerinin dişçi denince kızması
‘denilince’ kızabilir belki.
devamını gör...
diş hekimlerinin dişçi denince kızması
eskişehir'de devrim işçi adında bir diş hekimi vardı, hala orada mı, bilmiyorum. yanlış hatırlamıyorsam, solcu bir adamdı ve kendi kendime şunu düşünmüştüm. adamın adını d. işçi diye kısaltınca dişçi; d harfini politik görüşe göre tekrar uzatınca devrimci işçi oluyor. adam doğuştan dişçi ve solcu.
soğuk espri konusunda hep saygıyla anılmışımdır.
soğuk espri konusunda hep saygıyla anılmışımdır.
devamını gör...
hikayeyi devam ettir
ve beyninin oyuncağı olmuştu. beyni onu bir oyun hamuruna çevirmişti. kulak memesi kıvamında olmayan, akışkan bir hamur. üşüyen bir hamur.
devamını gör...
karısına kahve yapmayan erkek
kusurludur, net.
devamını gör...
yazarların bugünkü mutluluk sebebi
kırıldığım için mesafe koyduğum karşı tarafın "değersizlik psikolojisi" yüzünden kırılmış olmamı sorgulamadan kararıma saygı duyup uzaklaştığı ve dolayısıyla 1 yıl hiç konuşmadığımız uzun bir sürenin ardından dün gönül almak için attığım mesajın buluşup kahve içmeye uzanması. benden mutlusu yoktur sanırım bugün. karşı taraf bunun ne kadar farkında bilmiyorum ama şu fani dünyada birbirimizi gerçekten anlayan nadir insanlardık. ben de ona iyi geleceğimi düşünüyorum, onun varlığının bana geldiği gibi.
devamını gör...
hikayeyi devam ettir
giydiği kıyafetin kolları bağlıydı.ağzında da ağızlık vardı.bulunduğu yer rutubet ve ilaç karışımı kokuyla kaplıydı.hafif üşümüştü.
devamını gör...
gram altın
altın da altcoinler gibi oyuncak oldu. oynaklık yine de belirli düzeyde ama piyasaya güveni de zedeliyor.
devamını gör...
alperen şengün
bu sezon başında ilk 20 maç kd ile birlikte harika işler çıkarmış olan ama son bir buçuk aydır (tanıtım filminden dolayı linç yedikten sonra) hiç iyi maçlar çıkartamayan genç gururumuzdur. umarım en kısa sürede tekrardan toparlar ve yine allstar seçilir.
devamını gör...
sözlük yazarlarının söylemek istedikleri
kim bu mazbut modernler?
devamını gör...
hikayeyi devam ettir
her şey bilinçaltının bir oyunu olmalıydı. tüm bu yaşananlar *başka türlü nasıl açıklanabilirdi. aslında gözlerini açtığı yer mezarı değil bir akıl hastanesiydi.
devamını gör...
galatasaray ş. liginde üst tura çıktığı için üzülen fenerli
klasik fenerli. bir şey beklemeyin bu gibilerden.
devamını gör...
diş hekimlerinin dişçi denince kızması
(bkz: dişçisin sen dişçi kal)
devamını gör...
diş hekimlerinin dişçi denince kızması
bunu doğal karşılıyorum. bir insan bir titr elde etmek için yıllarını verdiyse, o titr küçümsendiğinde alınması çok anlaşılır. çünkü mesele bir kelime değil, o kelimenin altında kalan emek..
veterinerlerin "baytar" denmesine alınması gibi mesela. hayvan sağlığı için yıllarca okumuş, nöbet tutmuş, sorumluluk almış bir mesleğin "hayvan bakıcısı" seviyesine indirgenmesi hissi. makina mühendislerinin "tamirci" gibi görülmesi de öyle, tasarım, hesap, analiz, risk… hepsi tek bir tornavidaya sıkıştırılıyor. elektrik mühendislerinin "elektrikçi" denmesi de aynı yerden can yakıyor, sistem kuranla priz takanı aynı kefeye koymak gibi.
kimse üstünlük peşinde değil aslında. insan sadece şunu söylüyor;
bu noktaya gelmek için verdiğim emek, kullandığın kelimeden daha büyük.
veterinerlerin "baytar" denmesine alınması gibi mesela. hayvan sağlığı için yıllarca okumuş, nöbet tutmuş, sorumluluk almış bir mesleğin "hayvan bakıcısı" seviyesine indirgenmesi hissi. makina mühendislerinin "tamirci" gibi görülmesi de öyle, tasarım, hesap, analiz, risk… hepsi tek bir tornavidaya sıkıştırılıyor. elektrik mühendislerinin "elektrikçi" denmesi de aynı yerden can yakıyor, sistem kuranla priz takanı aynı kefeye koymak gibi.
kimse üstünlük peşinde değil aslında. insan sadece şunu söylüyor;
bu noktaya gelmek için verdiğim emek, kullandığın kelimeden daha büyük.
devamını gör...
gram altın
#3866762
1 ay gider demiştim ama anlaşılan arkada "trump ve zengin kankalarını" unutmuşum.
zira altın ile böyle oynanıyorsa, her şey ile oynanır bayanlar ve beyler. 24 saat içerisinde gram altın tam 900 lira, gram gümüş ise tam 30 lira dayak yedi.
ya devletler altın stoğunu durdurdu ve arz/talep döngüsü yine şaştı. ya da arkada "wall street" muazaam bir gol attı herkese. fed'in fazi politikası kararı ise ons altın segmentinde resmen istenen fırsatı verdi. trump ve fed başkanı powell sağlam didişiyorlar lakin bu konuda arkada anlaşılmış dahil olabilir.
siyasette 24 saat çok uzun bir süredir zira. bilmeyenler için fed, özel kuruluştur ama amerikan merkez bankasıdır.
girmenin risk olduğunu söylemiştim. elbet bu balon patlayacaktı ama bu kadar keskin ve 1-2 günde patlamayı ben de beklemiyordum.
ayrıca mevduat ve devlet tahvilleri haricinde asla garanti ve hemen kazanamazsınız. hoş onlarda bile 3 ay, 6 ay bekliyorsun sadece kazanç garanti ve risk yok.
"birileri 8 binden alacak ki 5 binden alanlar kar etsin.
sen 8 binden aldıysan 10 binden alandan kar edeceksin.
siz istiyorsunuz ki hemen alalım kar edelim yok öyle kardeş."
şu durum gösteriyor ki, altın yine altındır. lakin altın ile böyle oynanıyorsa bitcoin ve türevlerinde isterse multiple rape yapabilecekleri buradan da belli.
o yüzden riskli işlere girerken değil 3 defa, 3 trilyon defa düşünmeniz ve mutlaka çeşitli uzman, portföy yöneticilerini uzun uzun dinlemeniz gerekir. bence mevduat candır, gerisi heyecandır. sizleri bilemem.
not ; yatırım tavsiyesi değildir.
1 ay gider demiştim ama anlaşılan arkada "trump ve zengin kankalarını" unutmuşum.
zira altın ile böyle oynanıyorsa, her şey ile oynanır bayanlar ve beyler. 24 saat içerisinde gram altın tam 900 lira, gram gümüş ise tam 30 lira dayak yedi.
ya devletler altın stoğunu durdurdu ve arz/talep döngüsü yine şaştı. ya da arkada "wall street" muazaam bir gol attı herkese. fed'in fazi politikası kararı ise ons altın segmentinde resmen istenen fırsatı verdi. trump ve fed başkanı powell sağlam didişiyorlar lakin bu konuda arkada anlaşılmış dahil olabilir.
siyasette 24 saat çok uzun bir süredir zira. bilmeyenler için fed, özel kuruluştur ama amerikan merkez bankasıdır.
girmenin risk olduğunu söylemiştim. elbet bu balon patlayacaktı ama bu kadar keskin ve 1-2 günde patlamayı ben de beklemiyordum.
ayrıca mevduat ve devlet tahvilleri haricinde asla garanti ve hemen kazanamazsınız. hoş onlarda bile 3 ay, 6 ay bekliyorsun sadece kazanç garanti ve risk yok.
"birileri 8 binden alacak ki 5 binden alanlar kar etsin.
sen 8 binden aldıysan 10 binden alandan kar edeceksin.
siz istiyorsunuz ki hemen alalım kar edelim yok öyle kardeş."
şu durum gösteriyor ki, altın yine altındır. lakin altın ile böyle oynanıyorsa bitcoin ve türevlerinde isterse multiple rape yapabilecekleri buradan da belli.
o yüzden riskli işlere girerken değil 3 defa, 3 trilyon defa düşünmeniz ve mutlaka çeşitli uzman, portföy yöneticilerini uzun uzun dinlemeniz gerekir. bence mevduat candır, gerisi heyecandır. sizleri bilemem.
not ; yatırım tavsiyesi değildir.
devamını gör...
futbolcu isimlerini devam ettir
klozetin kenarlarına sidiki cherif mi damlattı yine?..
devamını gör...
hikayeyi devam ettir
defnettikten sonra gece yarısına yakın gözlerini araladı. bir şey görmedi karanlıkta. hiç de ses yoktu.nefes bile alamıyordu yattığı yerde.
devamını gör...
diş hekimlerinin dişçi denince kızması
ürologlara da "çişçi" diyelim o zaman, haklı adamlar.
doktor olabilecek vasıflara sahip olamadıkları için özgüvenleri zedelenmiş belli ki, bu tarz ezik çocukların çok üzerine gitmemek gerekir. ayrıca insanların sonradan uydurduğu sanal sıfatlarla birlikte ismi anılınca, kendini bir şey zanneden nanelerden bi cacık olmaz zaten.
hacettepe'deki koca koca profesör hocalar, kapılarındaki isimliklerde yer alması gereken "prof., doç., yrd. doç., " vb sıfatları yazma gereği bile duymazken ve böyle bir adet geliştirmişken, bunların yaptığı eziklikten başka bir şey olamaz.
doktor olabilecek vasıflara sahip olamadıkları için özgüvenleri zedelenmiş belli ki, bu tarz ezik çocukların çok üzerine gitmemek gerekir. ayrıca insanların sonradan uydurduğu sanal sıfatlarla birlikte ismi anılınca, kendini bir şey zanneden nanelerden bi cacık olmaz zaten.
hacettepe'deki koca koca profesör hocalar, kapılarındaki isimliklerde yer alması gereken "prof., doç., yrd. doç., " vb sıfatları yazma gereği bile duymazken ve böyle bir adet geliştirmişken, bunların yaptığı eziklikten başka bir şey olamaz.
devamını gör...
yazarların bugünkü mutluluk sebebi
yemekten sonra tatlı niyetine yaptığım telefon konuşması :)
devamını gör...
30 ocak 2026 djokovic sinner maçı
l. musetti ile oynanan çeyrek final maçında neredeyse djokovic bavullarını toplayıp eve gidiyordu. wimbledon'da aynısı sinner'a olmuştu. djokovic'in bu maçta işi zor ama tenisi bırakmadan bir grand slam kazanmasını istiyorum. 38 yaşında ve son 5 grand slam'de 5 yarı final yaptı. nadal, federer ve djokovic çok ayrı seviyede tenis oynadılar.
devamını gör...