zaman tüneli
fakirleştik bayağı
t: kişinin maddi durumunun farkına varıp, kabullenip, bunu dile getirebilecek olgunluğa erişme cümlesi.
az önce tek kutu lense 2400tl bayıldığım için bir anda ağzımdan çıkan cümle de diyebiliriz.
youtube.com/shorts/M5aXqwDD...
az önce tek kutu lense 2400tl bayıldığım için bir anda ağzımdan çıkan cümle de diyebiliriz.
youtube.com/shorts/M5aXqwDD...
devamını gör...
kovalamaca sahnesindeki cam taşıyan adamlar
avatar'daki lahanacı gibi versiyonları var.
devamını gör...
saçların çok güzel deyince saçlarıyla oynayan kadın
ahhh ne sevimli kadın...
siz saçlarını sevdikçe muhtemelen saçlarına ilgisi ve sevgisi artacak kadın hazretleridir.
bence sevilenin saçları için ölünebilir. bunda hiçbir mahzur görmemekteyim.
allah çok büyük, büyük olmasaydı saçlar böyle yürekler yakmazdı..
siz saçlarını sevdikçe muhtemelen saçlarına ilgisi ve sevgisi artacak kadın hazretleridir.
bence sevilenin saçları için ölünebilir. bunda hiçbir mahzur görmemekteyim.
allah çok büyük, büyük olmasaydı saçlar böyle yürekler yakmazdı..
devamını gör...
içki içmeyen sevgilisine iç diyorum diye baskı yapan kadın
yaşam tarzına karışma ihtiyacı duymayacağı biriyle sevgili olması gereken kadındır. kişinin ilişkide olduğu insanın tercihlerini değiştirmeye çalışması saygısızlıktır.
devamını gör...
şans vs zeka
john wick filminin mottosu talih cesurdan yanadır şeklinde. cesaret ile zeka arasında negatif korelasyon olduğuna inanıyorum.
latincesinde geçen talih tanrıçası* bazen destek bazen köstek oluyor ve ne yapacağı bilinmiyor ama cesurlara yardım eder deniyor.
bence yaptığımız ve yapmadığımız her şey bizi bilerek veya bilmeyerek o ana getiriyor. şans sandığımız aslında biraz da bizim seçimlerimiz ile şekilleniyor. seçimlerimiz ne kadar bize aittir bu tartışılıyor ama zeki insan daha çok yol görür. yolda yürümek başka elbette.
latincesinde geçen talih tanrıçası* bazen destek bazen köstek oluyor ve ne yapacağı bilinmiyor ama cesurlara yardım eder deniyor.
bence yaptığımız ve yapmadığımız her şey bizi bilerek veya bilmeyerek o ana getiriyor. şans sandığımız aslında biraz da bizim seçimlerimiz ile şekilleniyor. seçimlerimiz ne kadar bize aittir bu tartışılıyor ama zeki insan daha çok yol görür. yolda yürümek başka elbette.
devamını gör...
kurtlar vadisi
ilk sezon yanlış hatırlamıyorsam çarşamba günleri yayınlanıyordu. aga hakikaten show tv'de ana haber bülteni bitince sokakta adam kalmazdı.
bir de ilk sezon bitince her bölümünün cd'si çıkıyordu. her hafta vcd'cilerin önünde kuyruk beklerdik. çoğu zaman da biterdi, bir de kopyalamaya para verir alırdık.
ne günlerdi ya gerçekten.
bir de ilk sezon bitince her bölümünün cd'si çıkıyordu. her hafta vcd'cilerin önünde kuyruk beklerdik. çoğu zaman da biterdi, bir de kopyalamaya para verir alırdık.
ne günlerdi ya gerçekten.
devamını gör...
silvermist (yazar)
ikinci nesil yazar.
iyi sözlükler.
iyi sözlükler.
devamını gör...
boşaltım sistemi
çiş ve bok olarak vücuttan atıklarımızı uzaklaştırdığımız sistemdir.
not: bakın böyle de bilgi tanımı girilebiliyormuş. *
not: bakın böyle de bilgi tanımı girilebiliyormuş. *
devamını gör...
erkeklerin kadında sadece güzelliğe bakması
allah kuluna anlatamadım avuç kokusu diye bir şey var, lan tükürmüşüm parfümüne deodorantına, avuç kokusu işte, herkeste yok. hoffff!
çok koklamayın mal eder. hımpfs hımpfssss.
çok koklamayın mal eder. hımpfs hımpfssss.
devamını gör...
sözlük yazarlarının söylemek istedikleri
hep mi insanın korktuğu başına gelir. çekinirken nasıl kendime çektim anlamıyorum. her şeyi konuşarak duygularımızı paylaşarak halledebilir miyiz acaba. bir olayın travmatik sonuçları olup olmayacağını ve güvenin tekrar inşa edilip edilemiyeceğini birazdan göreceğim. güvendiğim tek şey sevgim ve iyi niyetim. stresten elim ayağım titriyor ve ağlayasım geliyor. zor, çok zor ama elimden geleni yapıp en iyi sonucu umacağım.
devamını gör...
ümmetin yeni lideri pedro sanchez
her şeyi abartmak kanımızda var:
www.instagram.com/reel/DVgn...
www.instagram.com/reel/DVgn...
devamını gör...
israil
dünya üzerinde deli dana gibi her yere savaş açıp bomba yağdırabileceğini sanan, ne hikmetse sürekli mağdur olan "insanların" yaşayabildiği birkaç ülkeden biri. yarın bir gün bunlar ortadoğuda bir yere nükleer bomba atıp sivil katliamı yapsalar yine kendilerini bir şekilde mağdur gösterirler, o derece bir durum.
devamını gör...
içki içmeyen sevgilisine iç diyorum diye baskı yapan kadın
sevgilisini kötü alışkanlığa zorlayan, sevgilisi istemediği halde sevgilisine ısrar eden kötü kadındır.
allah göstermesin... sen sigara, alkol kullanıyor olabilirsin ama hayatındaki insana niye baskı yapıyorsun? bu normal değil bence.
ben olsam uyarırdım. tercihlerime saygı duymuyorsa da ayrılırdım.
allah göstermesin... sen sigara, alkol kullanıyor olabilirsin ama hayatındaki insana niye baskı yapıyorsun? bu normal değil bence.
ben olsam uyarırdım. tercihlerime saygı duymuyorsa da ayrılırdım.
devamını gör...
kurtlar vadisi
laz ziya gibi müthiş bir karakteri bizlere kazandırmış*, bana göre en iyi yerli yapım dizidir...
testere necmi'ye kurtlar konseyi'nde yaptığı şu çıkış hafızalarımıza çivi yazısı gibi kazınmıştır:
''ulaaaaan!
ben senin anan mıyım?
üstündeki adam mıyım ki; gözümün içine bakarak beni tehdit edeceksin?
bi'deeeee! utanmadan özür bekleyeceksin!...''
testere necmi'ye kurtlar konseyi'nde yaptığı şu çıkış hafızalarımıza çivi yazısı gibi kazınmıştır:
''ulaaaaan!
ben senin anan mıyım?
üstündeki adam mıyım ki; gözümün içine bakarak beni tehdit edeceksin?
bi'deeeee! utanmadan özür bekleyeceksin!...''
devamını gör...
mafya sözlük olsa alınabilecek nick
hepinize muhalifim ulan! *
devamını gör...
kovalamaca sahnesindeki cam taşıyan adamlar
camdan başka bir de seyyar manav peydah olur, portakallar, elmalar bayır aşağı yuvarlanır.
devamını gör...
yazarların hayattaki şansı
çöle düşsem ütü, voltranı oluştursam g*tü olurum zannımca.
devamını gör...
seni onaracağım diyen erkek
evet, bunu söyleyebilecek bir erkeğe: "bir ihtimal olabilir." gözüyle bakabilen hanımda, mutlaka ciddi arızalar vardır.
devamını gör...
sözlük yazarlarının söylemek istedikleri
yine tek başıma bir yere geçtim, biramı söyledim ve ders çalışıyormuş gibi yaparak gizli gizli sözlükte takılmaya başladım.
bu sefer yan masadaki muhabbet de çok ilgi çekici olduğu için ve bu muhabbetti anlatabileceğim kimsem olmadığı için size yazayım dedim.
lütfen yargılamayınız, yandaki masadaki çiftseniz de lütfen dövmeye gelmeyiniz.
teşekkürler şimdiden.
kıvırcık saçlı bacım, öncelikle fıstığın bile lafını yapan bu şahısla olan beraberliğin pek sağlıklı değil gibi gözüküyor ama sen bilin yani.
benimkisi sadece ön yargı.
adam fıstığı evde yerdik dedi.
yer fıstığını.
ucuz publarda alınan bir kase en ucuzluk yer fıstığına dedi.
neyse efenim, bu başka konu.
asıl konu kadının giydiği şey yüzünden kadına iki saat trip atıp surat asması ve kadının giydiği şeyde hiçbir problem olmaması.
dümdüz jean ve beyaz crop lan sadece, wtf?
kadın bir şey anlatıyor, adam sinirli bakışlar atıyor, başka yere bakıyor.
kadın anlatıyor, bu sefer hoplayıp puflamaya başlıyor.
kadın anlatmaya devam ediyor, bu sefer telefonla uğraşıyor..
yaaa bi si.. neyse ben dellendim adama oturduğum yerden.
bir de kadınla kıyafet üzerine konuştukları zamanki muhabbete değinmiyorum bile.
duyabilsem değinirdim ama onları kısık sesle konuştular ne yazık ki.
bir de diğer çaprazdaki masada da aslında sınıf arkadaşlarım olan fakat varlığımdan haberleri olmayan muhteşem beşli arkadaş grubu mevcut.
oradan da anlatabileceğim bir şeyler çıkabilirdi fakat yan masama odaklanmaktan oraya odaklanamıyorum.
neyse, ben en kısık ekran parlaklığında pc'de ders çalışıyormuş gibi yapmaya devam edeyim.
yan masa şu anlık suskunluktalar.
adam hâlâ trip peşinde, kadın fıstık kemiriyor.
ben de bunları size anlatıyorum işte.
yalnızlık zor iş falan derdim de yan masayı gördükten sonra diyemiyorum.
allah kolaylık versin bacım şimdiden.
ben sana 250 gramlık yer fıstığı alırım, merak etme sen.
bu sefer yan masadaki muhabbet de çok ilgi çekici olduğu için ve bu muhabbetti anlatabileceğim kimsem olmadığı için size yazayım dedim.
lütfen yargılamayınız, yandaki masadaki çiftseniz de lütfen dövmeye gelmeyiniz.
teşekkürler şimdiden.
kıvırcık saçlı bacım, öncelikle fıstığın bile lafını yapan bu şahısla olan beraberliğin pek sağlıklı değil gibi gözüküyor ama sen bilin yani.
benimkisi sadece ön yargı.
adam fıstığı evde yerdik dedi.
yer fıstığını.
ucuz publarda alınan bir kase en ucuzluk yer fıstığına dedi.
neyse efenim, bu başka konu.
asıl konu kadının giydiği şey yüzünden kadına iki saat trip atıp surat asması ve kadının giydiği şeyde hiçbir problem olmaması.
dümdüz jean ve beyaz crop lan sadece, wtf?
kadın bir şey anlatıyor, adam sinirli bakışlar atıyor, başka yere bakıyor.
kadın anlatıyor, bu sefer hoplayıp puflamaya başlıyor.
kadın anlatmaya devam ediyor, bu sefer telefonla uğraşıyor..
yaaa bi si.. neyse ben dellendim adama oturduğum yerden.
bir de kadınla kıyafet üzerine konuştukları zamanki muhabbete değinmiyorum bile.
duyabilsem değinirdim ama onları kısık sesle konuştular ne yazık ki.
bir de diğer çaprazdaki masada da aslında sınıf arkadaşlarım olan fakat varlığımdan haberleri olmayan muhteşem beşli arkadaş grubu mevcut.
oradan da anlatabileceğim bir şeyler çıkabilirdi fakat yan masama odaklanmaktan oraya odaklanamıyorum.
neyse, ben en kısık ekran parlaklığında pc'de ders çalışıyormuş gibi yapmaya devam edeyim.
yan masa şu anlık suskunluktalar.
adam hâlâ trip peşinde, kadın fıstık kemiriyor.
ben de bunları size anlatıyorum işte.
yalnızlık zor iş falan derdim de yan masayı gördükten sonra diyemiyorum.
allah kolaylık versin bacım şimdiden.
ben sana 250 gramlık yer fıstığı alırım, merak etme sen.
devamını gör...
