zaman tüneli
doruk madencilik işçilerinin açlık grevinin sürmesi
maden işçileri haklarını alabilmek için 11 gün boyunca yaklaşık 200 km yürüdüler..
kurtuluş parkı'nda açlık grevindeler şimdi.
seslerini duyurabilmek için her yolu deniyorlar.
hükümet de duyurmamaları için...
24 nisan'da sabah saatlerinde biber gazı ile müdahale edildi direnişçilere.
üçü hastanede şu anda..
8 yaşındaki efe’nin babası da bu madencilerden biri..
babası aylardır maaş alamayan, tazminatları ödenmeyen, ücretsiz izinlere çıkarılan doruk madencilik işçisi babaların çaresizliğine çare olmaya gelen direniş çocuklarından sadece biri.
okuldaki 23 nisan gösterisini bırakıp geliyor efe, o gün doğan kız kardeşine hediye alamamış babasının yanında.
isa, 9 yaşında ve annesi hasta.
akif'in 4 kardeşi daha var. babası 14 senelik tazminatını ve 4 aylık ücretini alamamış..
çağ atlayan türkiye’de, çocuklarını aç yaşadıkları bir hayattan çıkabilmek için yürüyen madenciler bunlar.20 bin lira emekli maaşıyla geçinemeyip madende çalışmak zorunda kalanlar var aralarında..
açlık grevlerinin beşinci günü bugün.
enerji ve tabii kaynaklar bakanlığı’na yürümek istiyorlar sadece.
polis izin vermediği gibi, gaz atıyor birde..
yerin metrelerce altında emek veren madencilerimiz alın terinin karşılığını istiyor sadece..
çok mu istedikleri?
kurtuluş parkı'nda açlık grevindeler şimdi.
seslerini duyurabilmek için her yolu deniyorlar.
hükümet de duyurmamaları için...
24 nisan'da sabah saatlerinde biber gazı ile müdahale edildi direnişçilere.
üçü hastanede şu anda..
8 yaşındaki efe’nin babası da bu madencilerden biri..
babası aylardır maaş alamayan, tazminatları ödenmeyen, ücretsiz izinlere çıkarılan doruk madencilik işçisi babaların çaresizliğine çare olmaya gelen direniş çocuklarından sadece biri.
okuldaki 23 nisan gösterisini bırakıp geliyor efe, o gün doğan kız kardeşine hediye alamamış babasının yanında.
isa, 9 yaşında ve annesi hasta.
akif'in 4 kardeşi daha var. babası 14 senelik tazminatını ve 4 aylık ücretini alamamış..
çağ atlayan türkiye’de, çocuklarını aç yaşadıkları bir hayattan çıkabilmek için yürüyen madenciler bunlar.20 bin lira emekli maaşıyla geçinemeyip madende çalışmak zorunda kalanlar var aralarında..
açlık grevlerinin beşinci günü bugün.
enerji ve tabii kaynaklar bakanlığı’na yürümek istiyorlar sadece.
polis izin vermediği gibi, gaz atıyor birde..
yerin metrelerce altında emek veren madencilerimiz alın terinin karşılığını istiyor sadece..
çok mu istedikleri?
devamını gör...
bütün yahudileri siyonist ve soykırımcı zannetmek
böyle saftirik ve gerçeklikten kopuk bir praxis yapınca acayip bir zihin jimnastiği yaparak ufkumuzu açmış olmuyorsun kamil abi. korkunç bir sığlaşma içindesin sen . mossad ajanı falansan bilmem ama özünde akıl ve ahlak kalmamış bir öznesin sen .
şu anda dahi bütün arapların ölmesi gerektiğine ya da goyim olup köle olarak hayatlarına devam etmesine inanan yahudilerin oranı yüzde 99,9. siyonisti, ortodoks yahudisi, haredi yahudusi , aşkenaz yahudisi, mizrahi yahudisi de dahil olmak üzere hepsi seçilmiş ırk olduğuna ve tanrı'nın kendilerine ilahi bir maddeden ruh üflediğine inanan , diğerlerinin de sıradan insan olduğuna inanan tipler.
yani bunu insan hayvan ayırımı gibi düşün. onlar insan diğerleri hayvan. eti, sütü, kanı her şeyleri helal kendilerine. bu yüzden fare sürüsü öldürür gibi insan öldürmekte bir sakınca görmüyor hiçbiri. bunlara göre soykırım da, mallarını gasp etmek de, kadınlarına çocuklarına tecavüz etmek de , kanlarını içmek de helal. bu inanç ve düşünceye sahip kişilerin bir kısmını masum zannetmek aşırı saflık ya da goyim olmayı kabul etmekten başka bir şey değildir.
şu anda dahi bütün arapların ölmesi gerektiğine ya da goyim olup köle olarak hayatlarına devam etmesine inanan yahudilerin oranı yüzde 99,9. siyonisti, ortodoks yahudisi, haredi yahudusi , aşkenaz yahudisi, mizrahi yahudisi de dahil olmak üzere hepsi seçilmiş ırk olduğuna ve tanrı'nın kendilerine ilahi bir maddeden ruh üflediğine inanan , diğerlerinin de sıradan insan olduğuna inanan tipler.
yani bunu insan hayvan ayırımı gibi düşün. onlar insan diğerleri hayvan. eti, sütü, kanı her şeyleri helal kendilerine. bu yüzden fare sürüsü öldürür gibi insan öldürmekte bir sakınca görmüyor hiçbiri. bunlara göre soykırım da, mallarını gasp etmek de, kadınlarına çocuklarına tecavüz etmek de , kanlarını içmek de helal. bu inanç ve düşünceye sahip kişilerin bir kısmını masum zannetmek aşırı saflık ya da goyim olmayı kabul etmekten başka bir şey değildir.
devamını gör...
bütün yahudileri siyonist ve soykırımcı zannetmek
bütün müslümanlar içerisinde fanatik oranı %1 bile değildir, bize edilmeyen laf kalmıyor.
yahudiler’in %20’si siyonist değil diye onlara haksızlık yapılıp, özür dilenmesi gerektiğini düşünmüyorum.
durduk yere çocuk öldürülmesin diyen yahudiler’e, düzgün insanlar oldukları için saygı ve sevgi beslerim ama bunda da dinin bir önemi yoktur. ateist ya da ateşperestler dahil, herkes için bu geçerli olur.
yahudiler’in %20’si siyonist değil diye onlara haksızlık yapılıp, özür dilenmesi gerektiğini düşünmüyorum.
durduk yere çocuk öldürülmesin diyen yahudiler’e, düzgün insanlar oldukları için saygı ve sevgi beslerim ama bunda da dinin bir önemi yoktur. ateist ya da ateşperestler dahil, herkes için bu geçerli olur.
devamını gör...
an itibarıyla yazarların nerede olup ne yaptığı sorusu
geziyorum hava iyi gibi.
devamını gör...
evli olan kuzenine aşık olan insan
bir tane daha kuzen ve aşk kelimelerini yan yana görürsem birilerinin üstüne kusucam artık vallahi yetti.
hangi sapık şizofrenin aklına geliyor bunlar siz kafayı mı yediniz, napıyorsunuz?
hangi sapık şizofrenin aklına geliyor bunlar siz kafayı mı yediniz, napıyorsunuz?
devamını gör...
evli olan kuzenine aşık olan insan
hemcinsi mi değil mi bir de ona bakılır.
devamını gör...
bir kadına yazılmış en güzel şarkı
atın beni denizlere yalan dünya size kalsın diyen şarkıdır.
devamını gör...
bir kadına yazılmış en güzel şarkı
te quiero
şilili şair pablo neruda'nın eşsiz şiirine dayanan ve aşkın en saf halini ifade eden bir şarkıdır efem..
neruda'nın "yirmi aşk şiiri ve bir çaresizlik şarkısı (bkz: veinte poemas de amor y una canción de desesperación) adlı eserinden ilham alınmıştır.
basit ama derinden duygulu olan te quiero (bkz: seni seviyorum) , sözel olarak karmaşık değil, ancak anlamı sonsuzdur bana göre . şairin romantizmi ve dış doğanın güzelliğiyle harmanlanan bu eser, pek çok müzisyen tarafından da ayrıca yorumlanmıştır.
şarkı, sadece aşkı değil, sevginin yanında gelen acı, özlem ve nostaljiyi de taşır. romantik şiirlerle beraber, bu melodik yorum, ispanyolca edebiyat ve müzik tarihinin en değerli hazinelerinden biridir.
şilili şair pablo neruda'nın eşsiz şiirine dayanan ve aşkın en saf halini ifade eden bir şarkıdır efem..
neruda'nın "yirmi aşk şiiri ve bir çaresizlik şarkısı (bkz: veinte poemas de amor y una canción de desesperación) adlı eserinden ilham alınmıştır.
basit ama derinden duygulu olan te quiero (bkz: seni seviyorum) , sözel olarak karmaşık değil, ancak anlamı sonsuzdur bana göre . şairin romantizmi ve dış doğanın güzelliğiyle harmanlanan bu eser, pek çok müzisyen tarafından da ayrıca yorumlanmıştır.
şarkı, sadece aşkı değil, sevginin yanında gelen acı, özlem ve nostaljiyi de taşır. romantik şiirlerle beraber, bu melodik yorum, ispanyolca edebiyat ve müzik tarihinin en değerli hazinelerinden biridir.
devamını gör...
masalların çocuklara göre olmaması
masallar disney'de bir miktar allanıp pullanıp şirinleştirilmeden önce grimm masalları oldukça karanlık ve korkunçmuş. niye böyleymiş bilmiyorum. sanırım hayat o zamanlar daha acımasız olduğu için çocukları kötülüklere karşı korkutup uyarmak için olabilir.
bkz bazı ünlü grimm masalları
bkz bazı ünlü grimm masalları
devamını gör...
11 eylül 2001
haberlere düştüğü zaman red alert 2 oynuyordum. herhangi bir haber sandığım için umursamadan oynamaya devam ettim. sonra, baktım izlemeye devam ediyor. mevzunun ciddiyetini anlayıp oyundan, tv'ye yönelmiştim. yaşlandık mirim.
devamını gör...
şunu biz yapsak
ağzımıza sıçarlar diye devam eder. taraftarlık, kayırmacılık, kankacılık içerenbir konuşmanın giriş cümlesidir.
devamını gör...
bütün yahudileri siyonist ve soykırımcı zannetmek
tanıdığım iki yahudi var ve bunların bir tanesi akademisyen. her ikisi de netanyahu'dan, israil'in politikalarından, filistinlilere yaptıklarından ölesiye nefret ediyorlar. bu durumda şöyle diyebilir miyim? yahudilerin geneli israil'den nefret ediyor.
devamını gör...
evli olan kuzenine aşık olan insan
kuzen dediğimiz şey yarıdan fazla kardeş, delirdiniz mi?
devamını gör...
evli olan kuzenine aşık olan insan
kuzen kısmını niye geçiyorsun, duble sapık bu, hem kardeş gibi olan kuzenine sulanıyor hem de evli birine sulanıyor. şu ensestleri, pedofilleri, incelleri ve teröristleri sözlükte barındırmayın, modlara sesleniyorum.
devamını gör...
evli olan kuzenine aşık olan insan
kuzen kısmını geçiyorum da evli bir insana böyle duygular beslemek çok kötü bir hareket.
devamını gör...
evli olan kuzenine aşık olan insan
olum siz nasıl bir ruh hastası midesiz iğrenç varlıklarsınız.
devamını gör...



