zaman tüneli
varolmadığım durumda varolanları nasıl anlarım sorusu
(bkz: schrödinger'in kedisi)
devamını gör...
nick vermeden bir yazara seslen
ayol bitmedi sizin de bu gizli utangaç flörtleriniz.
devamını gör...
öğrenci evi
öf, kokusu buraya kadar geldi.
bak bir bu, bir de ailesiyle yaşayan +30 erkek kokusu...
dünyada halkapınar'dan daha kötü kokan iki şey ya*
bak bir bu, bir de ailesiyle yaşayan +30 erkek kokusu...
dünyada halkapınar'dan daha kötü kokan iki şey ya*
devamını gör...
rezillik
kendinden habersiz olmak.
inanılmaz bir rezillik.
rezil bir farkındalıksızlık.
inanılmaz bir rezillik.
rezil bir farkındalıksızlık.
devamını gör...
insan ruhuna en iyi gelen şey
maddi manevî bir yerlere geldikten kendine yetebildikten sonra başkalarına yardım etmek. insan krallar gibi yaşasa da çevresi mutsuz olunca huzuru bulamıyor çünkü, en azından ben öyleyim başkalarını bilemem.
devamını gör...
hem suçlu hem güçlü
tamam tamam, bir daha tek kolumla kimseyi tutup kaldırmayacağım tamam be öf.
devamını gör...
rezillik
hazır kurban bayramıyken bir anımı paylaşmak isterim.
bu whatsapptan video atma falan başlamış. kurbanları genelde babam keser. ben de çocukluktan babamın "bak bu bağırsak" diye anatomik olarak görsel tanıtımlarına her türlü maruz kalmış bir insanım. organlar normal yani.
bir flörtüm vardı üniversitedeyken. bir şeylerden konuşurken nefes almak falan. tam da bayram zamanı. "nasıl oluyor" dedi. ben de ciğeri üflediğim bir video attım. "bak beyle" diye.
bir daha konuşmadı.
o zamandan beri ciğer üflemiyorum diyormuşum.*
herkesi kendi aile yapıma göre görmemeyi öğrendim sanırım ama aynı düzlük. ne önemi var? ama biraz utanmıştım ya. kim lan bu bizi anlık düşünceyle kabul edecek insan?
bu whatsapptan video atma falan başlamış. kurbanları genelde babam keser. ben de çocukluktan babamın "bak bu bağırsak" diye anatomik olarak görsel tanıtımlarına her türlü maruz kalmış bir insanım. organlar normal yani.
bir flörtüm vardı üniversitedeyken. bir şeylerden konuşurken nefes almak falan. tam da bayram zamanı. "nasıl oluyor" dedi. ben de ciğeri üflediğim bir video attım. "bak beyle" diye.
bir daha konuşmadı.
o zamandan beri ciğer üflemiyorum diyormuşum.*
herkesi kendi aile yapıma göre görmemeyi öğrendim sanırım ama aynı düzlük. ne önemi var? ama biraz utanmıştım ya. kim lan bu bizi anlık düşünceyle kabul edecek insan?
devamını gör...
nick vermeden bir yazara seslen
takvimlerimizi haziran ayına ayarlayalım, dürümcü finalli organizasyonum geldi.
devamını gör...
üslup
kendimle gurur duyuyorum. bakmayın burada küfürvari şeyler yazdığıma. ben kimseye hakaret bile edemem konuşurken. hele küfür hiç edemem. arkasından ederim ama, o konuda kendimi tutacak değilim. öyle bir durumda zaten dünyanın en kötü insanı falan olması lazım. sevdiğim bir insana ise hiçbir şey diyemem. keşke desem tabii. ama mesela sonradan da düşünüyorum o an ne diyebilirdim diye, yine de aklıma bir şey gelmiyor. aklıma tek gelen şey ağlama isteği.
neyse efendim. buradan da katlanmak zorunda olduğum baş şefersize şunları demek isterim: senin ben ******* *******. nefes almanı sağlayan akciğerine giden kalın damarı *******. oh be.
neyse efendim. buradan da katlanmak zorunda olduğum baş şefersize şunları demek isterim: senin ben ******* *******. nefes almanı sağlayan akciğerine giden kalın damarı *******. oh be.
devamını gör...
teemmül
sezgilerden hareketle girişilmiş akıl yürütme.
devamını gör...
insan ruhuna en iyi gelen şey
kendinden bile haberi olmayan insanlardan arınmak.
devamını gör...
önce klasik gitarla başla sonra elektroya geçersin
"millet aç aç" ahahahahaa
devamını gör...
varolmadığım durumda varolanları nasıl anlarım sorusu
devamını gör...
hem suçlu hem güçlü
bir süre ifadesizce baktıktan sonra allah sana akıl fikir versin denilen değişik insan.
devamını gör...
varolmadığım durumda varolanları nasıl anlarım sorusu
kant bu soruyu "öncelikle varlık'ın varlığına inanmak lazım" diye cevaplar.
ba'deyn ; ben olsam da olmasam da ilkece asla varolmadıklarını iddia edemem. onu algılamayasam da varmışcasına kabul etmek zorundayım. algıladığım varolanlar ben var olsam da olmasam da vardır. kant amcanın aritoteles dedemizden devralıp geliştirdiği mimari sistemden esintiler izlediniz.
ba'deyn ; ben olsam da olmasam da ilkece asla varolmadıklarını iddia edemem. onu algılamayasam da varmışcasına kabul etmek zorundayım. algıladığım varolanlar ben var olsam da olmasam da vardır. kant amcanın aritoteles dedemizden devralıp geliştirdiği mimari sistemden esintiler izlediniz.
devamını gör...
ölüm gibi bir şey olup ölünmeyen durumlar
kuyrukta 50 kişi varken
kart limiti uyarısı almak
kart limiti uyarısı almak
devamını gör...
joakim mæhle
paderborn ile oynana play out maçında 14 dakikada çift sarı görerek 12,5 milyon euro'ya geldiği wolfsburg'un katili olan oyuncu. dünya hudutları içinde bütün volkswagen servislerinin bu adamı boykot etmesi lazım. hiçbir yerde arabası tamiri bırak, lastiğine hava bile basılmaması lazım. o değil benim kupon da gitti. yatacak yerin yok. tarkan viking kanında keşke seni ahtapota atsalardı.
devamını gör...
ölüm gibi bir şey olup ölünmeyen durumlar
sevdiğin birini kaybettiğin zaman. mecazi ya da gerçek. kaybın yıkımı ölümden beter olabiliyor.
devamını gör...

