zaman tüneli
maada
-den başka veya -den gayrı anlamına gelen kelime.
devamını gör...
huzur
havalar şimdiki gibi belki biraz daha serin. saat 7-8. duvara güneşin son ışınları yansıyor, oda turunculaşmış. perde hafif hafif sallanıyor esintiden.
içinde yarının telaşı yok, dünün keşkesi de. sevdiklerin sağlıklı.
karnın tam acıkmamış ama yine de güzel bir şeftali dilimlemişsin, atmışsın ağzına bir iki dilim.
sevdiğin bir şarkıya denk gelmişsin, çaldığını farketmiyorsun anın tansiyonuna uyumlanmış o da.
yorgunluk yok, miskinlik var. miskin olmamak zorunda değilsin. hiçbir şeyin zorunda değilsin ve buna rağmen için rahat.
sevgilin yolda, geliyor. az önce seni aramış bir şey lazım mı diye, demişsin bilmiyorum ama boşver şimdi gel sen direkt, önemli olsa aklıma gelirdi zaten.
perde hafif hafif sallanıyor esintiden.
içinde yarının telaşı yok, dünün keşkesi de. sevdiklerin sağlıklı.
karnın tam acıkmamış ama yine de güzel bir şeftali dilimlemişsin, atmışsın ağzına bir iki dilim.
sevdiğin bir şarkıya denk gelmişsin, çaldığını farketmiyorsun anın tansiyonuna uyumlanmış o da.
yorgunluk yok, miskinlik var. miskin olmamak zorunda değilsin. hiçbir şeyin zorunda değilsin ve buna rağmen için rahat.
sevgilin yolda, geliyor. az önce seni aramış bir şey lazım mı diye, demişsin bilmiyorum ama boşver şimdi gel sen direkt, önemli olsa aklıma gelirdi zaten.
perde hafif hafif sallanıyor esintiden.
devamını gör...
buse sinem iren
ben kahkaha atmıyorum ama seksi buluyorum.
estetik botox bişiler yaptırmış ama işe yaramış. ben etkilendim hocam.
bi de komik abi. yani bunu komik bulmayan biraz da kadın düşmanıdır ya.
estetik botox bişiler yaptırmış ama işe yaramış. ben etkilendim hocam.
bi de komik abi. yani bunu komik bulmayan biraz da kadın düşmanıdır ya.
devamını gör...
simülasyon evren teorisi
bazen düşünüyorum . sürekli ölüp, dirilip geliyoruz. bazen bir zengin olarak, bazen fakir. bazen engelli olarak.
zalim olarak mazlum olarak. ama hep etrafımızdaki insanlarla yolumuz kesişerek oluyor bu .
imrendiğimiz hayatları yaşıyoruz . yaptığımız kötülüklere maruz kalıyoruz.
keşke dediklerimiz oluyor eğer dediklerimiz oluyor .
hani şanslar veriliyor ve yine aynı şeyleri yapıyoruz.
işçiysek patron oluyoruz, patronumuz işçi oluyor.
bu sefer biz ona iyi ya da kötü davranıyoruz . böyle böyle bir simülasyonda.
ev iş okul aile vs hatta ırklar dinler arası gidip geliyoruz.
zalim olarak mazlum olarak. ama hep etrafımızdaki insanlarla yolumuz kesişerek oluyor bu .
imrendiğimiz hayatları yaşıyoruz . yaptığımız kötülüklere maruz kalıyoruz.
keşke dediklerimiz oluyor eğer dediklerimiz oluyor .
hani şanslar veriliyor ve yine aynı şeyleri yapıyoruz.
işçiysek patron oluyoruz, patronumuz işçi oluyor.
bu sefer biz ona iyi ya da kötü davranıyoruz . böyle böyle bir simülasyonda.
ev iş okul aile vs hatta ırklar dinler arası gidip geliyoruz.
devamını gör...
deli yürek
sanırım bir neslin çocukluğunu geçirdiği dizi. ben de bu kitleye dahil oldum. babam memurdu. doğunun bir vilayetinde bayram vakitleri babam abimle bana takım elbise diktirir, belimizde oyuncak tabancalarla gezerdik çocukken. bu dizinin bana şiddeti özendiren bir tarafı olmasa da adaleti ve aileyi özendiren yanı çok ağır bastı.
devamını gör...
almanya bizimdir diyen kürt
devamını gör...
tüm zamanların en iyi sporcusu
gereksizdir. bu tür bir sporcu olmasa hiçbir şey eksik kalmaz. *
devamını gör...
özgür özel
halkın özgür özeli neden desteklediğini anlaması oldukça uzun sürmüş ayıların tıkalı idrak yollarını gazoz döküp açmıştır.
bir de unutmadan,
'akit türevi gazetelerle aynı şeyleri söylüyor muyum acaba' sorusu değerlidir.
ek: bu akitçi ürkek tayfa da hiç şaşırtmıyorlar be. hep slalom, hep zigzag. gelmiş yine hukuksuz yargıyı savunuyor akit ağzıyla enayi.
ayrıyeten bilen bilir, ben ağzımı bozmam, küfürü çıkarınca geriye bir minik yuvarlak sıfır kalanları doğrularla döverim. gerçi çok üstlerine gitmiyorum artık aktrollerin, sonra ağlayarak hesaplarını kapatıp kaçıyorlar. sözlük aktrolsüz çok sıkıcı.
bir de unutmadan,
'akit türevi gazetelerle aynı şeyleri söylüyor muyum acaba' sorusu değerlidir.
ek: bu akitçi ürkek tayfa da hiç şaşırtmıyorlar be. hep slalom, hep zigzag. gelmiş yine hukuksuz yargıyı savunuyor akit ağzıyla enayi.
ayrıyeten bilen bilir, ben ağzımı bozmam, küfürü çıkarınca geriye bir minik yuvarlak sıfır kalanları doğrularla döverim. gerçi çok üstlerine gitmiyorum artık aktrollerin, sonra ağlayarak hesaplarını kapatıp kaçıyorlar. sözlük aktrolsüz çok sıkıcı.
devamını gör...
düşün ki yoldaş benjamin franklin bunu okuyor
hani mikrofon almiş ve de ilaçlarını içmiştin (mod3'e hitaben de buna hangi noktalama konulacak ben ne bileyim şimdi)
.
.
devamını gör...
özgür özel
omurgalı duracağını bilsem destekleyeceğim ama hiç sanmıyorum. söylediğimde beni aktrol sanıyorlar fakat yine söyleyeceğim. her götleri sıkıştığında atatürk primi kasıyorlar. biz cumhuriyeti kuran partiyiz, bu parti savaş çadırında kuruldu vs. anıtkabir'i de siyasi miting alanına çevirip siyaset üstü bir konuyu siyasi arenaya çevirdiği için kendisini tebrik ediyorum.
merak etmeyin ortalık biraz durulsun, seçime az bir süre kalsın yine kürtlere devlet vaat etmeye devam edecek, azınlık siyasetinin dibini sıyırmaya devam edecek. hem şeyh sa-itçi hem de atatürkçülük oynamaya, dem partiye domalmaya devam edecek.
siz ne sandınız ki ? türklerin hakkını, refahını savunacağını falan mı ? hepsi bir söylemden ibaret. senelerdir sizi meydanlara toplayıp sizden aldığı güçle seloya, kavalaya selam yolluyor işte.
merak etmeyin ortalık biraz durulsun, seçime az bir süre kalsın yine kürtlere devlet vaat etmeye devam edecek, azınlık siyasetinin dibini sıyırmaya devam edecek. hem şeyh sa-itçi hem de atatürkçülük oynamaya, dem partiye domalmaya devam edecek.
siz ne sandınız ki ? türklerin hakkını, refahını savunacağını falan mı ? hepsi bir söylemden ibaret. senelerdir sizi meydanlara toplayıp sizden aldığı güçle seloya, kavalaya selam yolluyor işte.
devamını gör...
özbekistan
sınırları stalin döneminde çizilen bir cumhuriyet.
devamını gör...
lotus bisküvi
tarçınlısı güzel oluyor. özellikle iyi bir seksten sonra orgazm bisküvisi olarak çok hoş birşey oluyor.
devamını gör...
akmescit
(bkz: simferopolis)
devamını gör...
almanya bizimdir diyen kürt
pkk'ya senelerdir destek veren avrupa topraklarında bağımsız bir kürt devleti kürtlerim en doğal hakkıdır.
avrupa bunu seve seve vermezse bazı kürt gruplar dağlık bölgelerde çeteleşip bağımsız avrupa kürt devletini kurmak için otoriteye karşı isyan edip silahlı ayaklanma başlatmalıdırlar.
avrupa bunu seve seve vermezse bazı kürt gruplar dağlık bölgelerde çeteleşip bağımsız avrupa kürt devletini kurmak için otoriteye karşı isyan edip silahlı ayaklanma başlatmalıdırlar.
devamını gör...
erkekler neden sürekli buzdolabını kontrol eder sorusu
karnım gurul gurul açıyorum gece ulan onu yesem uyutmaz bunu yesem g*te göbeğe gider salata yapsam kim uğraşıcak bu saatte diyorum haysiyetimle kapatıyorum abicim.
devamını gör...




