zaman tüneli
tantrum (yazar)
#4001282
hadi boş yapma da ara.
hadi boş yapma da ara.
devamını gör...
sözlüğün ederi ne
kaçmak veya gitmek hiçbir zaman tercihim olmadı. bu ortamın bozulması taraftarı değilim. o yüzden benjamin ile iletişim kurmaktan korkmayan biri çıkarsa bedelini aramızda para toplayıp alalım. hem kendi işimizin patronu oluruz.
devamını gör...
seshayvani (yazar)
devamını gör...
tantrum (yazar)
sen birak simdi onlari güzelim, telefonunu bekliyorum. köye gel de azicik köylü öldür
devamını gör...
tantrum (yazar)
ahahah badem bıyıklı meriçle ayıcık da beğenmeden duramamış. hani ana avrat karıştırmamışdıkdık konuya siz bayağı babet köpeğiymişsiniz.
devamını gör...
toshiro (yazar)
#4001253 kastettiğim şey şu eğer sizi başkası korkuttuysa (dayak rahatsız ederek tacizle) ona terapist bişe yapamaz kendin kendini savuncan üstüne gidicen ama durduk yere korkuyorsun ortada bişe yok o zaman tabi gidersin yoksa terapiste gidip beni savun mu diyicen ahahahhaahabah
devamını gör...
iyi geceler sözlük
istersen artık birbirimize iyi geceler, yedi cüceler diyelim ve uyuyalım. ne dersin?
(bkz: bir genç kızın gizli defteri)
t: bir dilek.
devamını gör...
tantrum (yazar)
#4001268
0539 255 30 61
cok oldurmek istersen bi telefon uzagindayim balım. yalniz sadece ruhsatlı silahlar ha.
0539 255 30 61
cok oldurmek istersen bi telefon uzagindayim balım. yalniz sadece ruhsatlı silahlar ha.
devamını gör...
seshayvani (yazar)
devamını gör...
9 haziran 2026 kuzey irlanda olayları
afrika kökenli bir göçmenin belfast bölgesinde sivil bir vatandaşa bıçaklı saldırıda bulunduğu söyleniyor. bizim kayseri olaylarına benziyor biraz. göçmenlerin iş yerlerine saldırılar varmış.
saldırgan, bıçakla sivil bir vatandaşın kafasını kesmeye çalışırken çevredeki vatandaşların müdahalesi ile engellenmiş. sivil vatandaş ağır yaralı olarak kurtarılmış.
saldırgan, bıçakla sivil bir vatandaşın kafasını kesmeye çalışırken çevredeki vatandaşların müdahalesi ile engellenmiş. sivil vatandaş ağır yaralı olarak kurtarılmış.
devamını gör...
seshayvani (yazar)
devamını gör...
oral-b
oğlum sizi allah sayıyla mı gönderiyor lan?
devamını gör...
psikoloğa gitmek
abi gidin, kesinlikle gidin. 2-3 senedir gidiyorum ben bi terapiste. böyle bir şey yaşamadım. tabi gideceğiniz psikolog ya da terapistle o etkileşiminizin tutması çok önemli bir detay ama tutturabilirseniz bırakmayın.
neden gidin? bunun cevabını burada yazılan "neden gidilmemesi gerektiği" tezlerine naçizane yanıtlar vererek açıklayayım :
"bi arkadaşınızla için, gitmeye gerek yok" öncelikle o içtiğin arkadaşın sana nesnel bir yaklaşım sunmayacak. seni az çok ya seviyordur ya da nebleyim eskiden yaptığın bi davranışından dolayı öfkelidir, sana karşlı hırslıdır. yaptığı yorumlara bunlar etki edecektir. hadi diyelim ki nesnel bir yaklaşım sunuyor. arkadaşın psikolojiye ne kadar hakim? tecrübesi nedir? çok tecrübeli dahi olsa sana vereceği tavsiyeler nesnel olmaz.
"ya ben evi baştan aşağı bir temizliyorum, terapiden daha iyi valla billa" bunu ben de zaman zaman diyorum bazı eylemlerim sonucunda ancak bu terapi falan değil tabi ki, sadece anlık ya da günlük bir rahatlama.
"genetik bir hastalığınız yoksa..." travmaların da nesilden nesile aktarıldığı bilimsel olarak kanıtlanmış bir şey.
"çok pahalı..." evet bazı özel klinikler, terapistlerin uçuk ücretleri olabiliyor ancak 4-5 psikologun birleşerek kurduğu yine özel psikolojik kliniklerde ya da vakıf hastanelerinde ücret daha uygun oluyor. devlet hastanesine bu anlamda hiç gitmedim ama pek öneremiyorum. emin olun ki bu iş, üzerinize aldığınız alacağınız kıyafetlerden, atıştırmalıklardan vb. harcamalarınızdan çok daha elzem.
başlıktaki bütün yazılanları okumadım tabi ki ancak diğer anti-tez üretenlerin de benzer yaklaşımlar sunduğunu düşünüyorum.
velhasılı kelam, gidin.
neden gidin? bunun cevabını burada yazılan "neden gidilmemesi gerektiği" tezlerine naçizane yanıtlar vererek açıklayayım :
"bi arkadaşınızla için, gitmeye gerek yok" öncelikle o içtiğin arkadaşın sana nesnel bir yaklaşım sunmayacak. seni az çok ya seviyordur ya da nebleyim eskiden yaptığın bi davranışından dolayı öfkelidir, sana karşlı hırslıdır. yaptığı yorumlara bunlar etki edecektir. hadi diyelim ki nesnel bir yaklaşım sunuyor. arkadaşın psikolojiye ne kadar hakim? tecrübesi nedir? çok tecrübeli dahi olsa sana vereceği tavsiyeler nesnel olmaz.
"ya ben evi baştan aşağı bir temizliyorum, terapiden daha iyi valla billa" bunu ben de zaman zaman diyorum bazı eylemlerim sonucunda ancak bu terapi falan değil tabi ki, sadece anlık ya da günlük bir rahatlama.
"genetik bir hastalığınız yoksa..." travmaların da nesilden nesile aktarıldığı bilimsel olarak kanıtlanmış bir şey.
"çok pahalı..." evet bazı özel klinikler, terapistlerin uçuk ücretleri olabiliyor ancak 4-5 psikologun birleşerek kurduğu yine özel psikolojik kliniklerde ya da vakıf hastanelerinde ücret daha uygun oluyor. devlet hastanesine bu anlamda hiç gitmedim ama pek öneremiyorum. emin olun ki bu iş, üzerinize aldığınız alacağınız kıyafetlerden, atıştırmalıklardan vb. harcamalarınızdan çok daha elzem.
başlıktaki bütün yazılanları okumadım tabi ki ancak diğer anti-tez üretenlerin de benzer yaklaşımlar sunduğunu düşünüyorum.
velhasılı kelam, gidin.
devamını gör...
normal sözlük yazarlarının karalama defteri
cok sevdigim 2 arkadasim evlenme haberi verdiler bi aksam icerken. cok sevindim. evliligin cok guzel yanlari var dedim bi hevesle sonra bi sessizlik oldu aklima bi sey gelmedi ama diycem bi sey yani arkasi bos kalmayacak. dedim ki birinizden biri cok icerse arabayi diger kullaniyo. aq aqaq amk .s.s
devamını gör...
hayatının hangi dönemindesin sorusu
evlenip emekliye ayrılmak istedigm donemindeyim.
devamını gör...
koca bulmak
#4001224
p≈1−e−0.01≈0.00995 oluyormuş valla chat gpt'ye yaptırdım uğraşamazdım. yani %1 falan şans var aslında
p≈1−e−0.01≈0.00995 oluyormuş valla chat gpt'ye yaptırdım uğraşamazdım. yani %1 falan şans var aslında
devamını gör...
koca bulmak
biri bu ablayla evlensin.
devamını gör...
abd borsasın da ilk defa kâra geçmem

an itibarıyla abd poip yip spek hisselerinden nasdaq ,nyse , yani aman desem sanki kaç kişi anlayacak otc penny tiplerden falan kara geçmem efendim 2 dolar.
abd borsasını soyup soğana çevirecem. bekle beni trump. daha bir haftada bu kadar oluyorsa ooo .
he ytd diyorum bu yüzden sildim hisseleri falan.
devamını gör...

