zaman tüneli
oğlunun adını oral koymak
doğmadan bir evlat nasıl bir kötülük yapar ki adını oral koyasın.
devamını gör...
sözlüğün ederi ne
kaç para bu beygir bea… beygir çok para da, sözlüğün ederi yok.
devamını gör...
sözlüğün ederi ne
etkileşim az olsada tozlu kütüphane gibi.
devamını gör...
normal sözlük
başlarda beğen ki teşvik et yapardık .
devamını gör...
israil’i protesto etmek için kola döküp f-16’ya binen tip
orduda çok vardı bu tiplerden
devamını gör...
dışı seni içi beni yakar
velhasıl bir yanma durumu vardır.
devamını gör...
kemal kılıçdaroğlu'nun benim koltuk derdim yok açıklaması
bu ülkede koltuk derdi olan mı varmış ki. hepsi kendini ülkesine adamış memleket sevdalısı! o yüzden 30 senedir koltuklarda aynı adamlar var. normalde emekli olup sakin huzurlu bir hayat istiyorlar da, vatan sevdası kendi refahlarının önüne geçiyor, kendilerini feda ediyorlar. yoksa hepsi elli kere emekliliğini verdi de, kabul edilmedi, bırakmıyorlar.
günde 4 saat uyku,
reisin sağ kolu diye bir beste yapsınlar dedeme.
günde 4 saat uyku,
reisin sağ kolu diye bir beste yapsınlar dedeme.
devamını gör...
9 haziran 2026 kuzey irlanda olayları
çok iyi olmuş...
ben gitsem desem ki. kardeş, türkiye'den geldim, bizde ki yaşam biçiminden, adalet sisteminden, siyasetinden dininden insanından itinden kedisinden kuşundan havsından suyundan bıktım da geldim.
niceliğim olacak ama niteliğim çok, aradığım tek şey huzur, desem. ha s*ktir diyip kapıdan çevirirler.
o yüzden çok iyi olmuş.
ben gitsem desem ki. kardeş, türkiye'den geldim, bizde ki yaşam biçiminden, adalet sisteminden, siyasetinden dininden insanından itinden kedisinden kuşundan havsından suyundan bıktım da geldim.
niceliğim olacak ama niteliğim çok, aradığım tek şey huzur, desem. ha s*ktir diyip kapıdan çevirirler.
o yüzden çok iyi olmuş.
devamını gör...
malatya’da dövülen bal porsuğu
yumruklanan bal porsuğu olsa gerek
devamını gör...
malatya’da dövülen bal porsuğu
hayvan oralarda kendi halinde takılıyor, herife hiçbir tehdit oluşturduğu yok. hayvanın ağzının içine kadar girip dakikalarca ne çekiyorsun birader nuri bilge ceylan mısın sen. sen nasıl ki dibine kadar hayvan gelince tedirgin hissediyorsan, o hayvan da aynı korkuları yaşıyor. bunu görünce saldırmış.
köpektaparlar gibi daima hayvanın safında olanlardan değilim. tabi ki korkup kendini savunur insan. ama burda herif hayvanın üstüne gidip kaşınmış, yolda yürürken gelip kendisine köpek saldıranlar gibi bir durum değil.
yazık olmuş hayvana.
köpektaparlar gibi daima hayvanın safında olanlardan değilim. tabi ki korkup kendini savunur insan. ama burda herif hayvanın üstüne gidip kaşınmış, yolda yürürken gelip kendisine köpek saldıranlar gibi bir durum değil.
yazık olmuş hayvana.
devamını gör...
inanmak istemek
ben yoldaşa inanmak istiyorum
çünkü kendisi insanlarla samimiyet kurmaya çalışan biri
yani cidden espiri manasında söylemiş olabilir.
çünkü kendisi insanlarla samimiyet kurmaya çalışan biri
yani cidden espiri manasında söylemiş olabilir.
devamını gör...
abd borsasın da ilk defa kâra geçmem
ciddiyet ve bilimsel veri açısından 2. entryi daha bir anlamlı bulduğum başlık
devamını gör...
manifest
şarkıları 1 saat önce suno'ya yazdırılmış gibi. içlerinde farkedilir bir güzel de yok.
tam bir ponpon kız etkisi vakası.
tam bir ponpon kız etkisi vakası.
devamını gör...
manifest
ben şans eseri bir reaction videosu ile ilk kez 2026 mayısta dinledim manifesti ve çok beğendim.
o şarkı ( snap)dan sonra gidip bütün şarkılarını dinledim ve kızları çok beğendim. baştan sona çok iyi planlanmış bir projenin başarısı bu kız müzik grubu . üstelik kendilerini çok geliştirmişler 1 yıl içerisinde hem ses olarak hem dans olarak , çok takdir ettim.
şarkılar alt yapı açısından da hatasız , deephouse , dance/pop ritmleri , hip-hop hatta r&b tarzı beatler , bu beatlerle ızların vokallerinin uyumu , pre-choruslar da müziğin yavaşlaması ve ya durması, şarkı aralarında ya da sonunda dance break ya da rap serpiştirmeleri vs . herşey çok ince düşünülmüş . şarkıların videoları ayrı bir şey . her biri sanki bir sinema prodüksiyonu gibi en ince detayına kadar inanılmaz emek verilmiş. ben bi tane sıkıcı şarkıları olduğunu düşünmüyorum , sonunda istedikleri olmalı ve dünyaca tanınan bir grup olmalılar çünkü hak ediyorlar.
şiiiitt çürük dişli ergen ! sana diyorum , sen sözlükte böyle köşeden "imi minifistin şirkiliri çik kiti , hiç sisliridi yik" diye homurdanırken , ülke değil sadece artık başka ülkelerdeki vokal koçları ve müzisyenler manifestten bahsediyor .
bi de manifest "biz metalikanın tahtına oturucaz" ya da " pink floydu jethrotull 'u unutturucaz " ya da "thelonious monk'ta kimmiş bundan sonra jaz müzik bizden sorulur "diye ortaya çıkmamış zaten , biz dans edicez şarkı söylüycez demişler . sana ne oluyor anlamadım?
o şarkı ( snap)dan sonra gidip bütün şarkılarını dinledim ve kızları çok beğendim. baştan sona çok iyi planlanmış bir projenin başarısı bu kız müzik grubu . üstelik kendilerini çok geliştirmişler 1 yıl içerisinde hem ses olarak hem dans olarak , çok takdir ettim.
şarkılar alt yapı açısından da hatasız , deephouse , dance/pop ritmleri , hip-hop hatta r&b tarzı beatler , bu beatlerle ızların vokallerinin uyumu , pre-choruslar da müziğin yavaşlaması ve ya durması, şarkı aralarında ya da sonunda dance break ya da rap serpiştirmeleri vs . herşey çok ince düşünülmüş . şarkıların videoları ayrı bir şey . her biri sanki bir sinema prodüksiyonu gibi en ince detayına kadar inanılmaz emek verilmiş. ben bi tane sıkıcı şarkıları olduğunu düşünmüyorum , sonunda istedikleri olmalı ve dünyaca tanınan bir grup olmalılar çünkü hak ediyorlar.
şiiiitt çürük dişli ergen ! sana diyorum , sen sözlükte böyle köşeden "imi minifistin şirkiliri çik kiti , hiç sisliridi yik" diye homurdanırken , ülke değil sadece artık başka ülkelerdeki vokal koçları ve müzisyenler manifestten bahsediyor .
bi de manifest "biz metalikanın tahtına oturucaz" ya da " pink floydu jethrotull 'u unutturucaz " ya da "thelonious monk'ta kimmiş bundan sonra jaz müzik bizden sorulur "diye ortaya çıkmamış zaten , biz dans edicez şarkı söylüycez demişler . sana ne oluyor anlamadım?
devamını gör...
normal sözlük
devamını gör...
2026 yazı
geçirdiğimiz her yaz , en soğuk yaz oluyor. yıllar geçtikçe dünyayı cehenneme çeviriyoruz.
artık güneşe kimyasal silahmı fırlatıyoz yoksa bill gates bulutlara bişeylermi sıkcak ne yapcak... ne yapıyosak yapalım şu berbat mevsimden kurtulalım.
artık güneşe kimyasal silahmı fırlatıyoz yoksa bill gates bulutlara bişeylermi sıkcak ne yapcak... ne yapıyosak yapalım şu berbat mevsimden kurtulalım.
devamını gör...
hayatının hangi dönemindesin sorusu
çokta ipimde dönemindeyim.
devamını gör...
the boys
5. sezonu yeni izleme fırsatı buldum. ''ya allah sizin belanızı versin ya, ne kadar vasat finaller, ne kadar vasat fikirler üretiyorsunuz. niye homelander bir anda trump parodisi oldu niye bu kadar ucuza kaçtınız lan, yayınladığınız postlarda hayvan gibi pr yapıyordunuz 10'da 1'ini verememişsiniz'' demek istedim.
devamını gör...
başkaldırı
direnmektir.
devamını gör...
teslimiyet
su an yaradan isterse beni delirtebilir.
isterse beni en agır fiziksel acılarla hastanelerde surundurebilir.
isterse aclıkla sınayabilir.
isterse arkadasızlıkla, isterse ailesizlikle, isterse sevgilisizlikle sınayabilir .
taciz tecavuz olayları yasatabilir.
sevdiklerimin vefatını yasatabilir.
ciddi soyluyorum:-ben kimim ki?
teslim olmayıp napıcan yaratanın merhametine.
isterse beni en agır fiziksel acılarla hastanelerde surundurebilir.
isterse aclıkla sınayabilir.
isterse arkadasızlıkla, isterse ailesizlikle, isterse sevgilisizlikle sınayabilir .
taciz tecavuz olayları yasatabilir.
sevdiklerimin vefatını yasatabilir.
ciddi soyluyorum:-ben kimim ki?
teslim olmayıp napıcan yaratanın merhametine.
devamını gör...