zaman tüneli
ölü sözlük teorisi
sözlük aslında 2021 de öldü
bizler o zamandan kalan başlıkları uplayıp duruyoz.
bizler o zamandan kalan başlıkları uplayıp duruyoz.
devamını gör...
anadolu türklerinin genetik yapısı
türk insanının şuurunu kırmak ve onu kendi kimliğinden utandırmak maksadıyla pek çok yalana alet edilmiş genetik yapımızdır. bugün bütün yalanları ve safsataları yerin dibine sokacağım.
"türkler yunanlarla karıştı" iddiası
türkler hiçbir zaman yunanlarla karışmadı. karışmak şöyle dursun, bir türk ile bir yunan'ın anadolu'da denk gelmesi çok imkansız bir durumdur. niye böyle söylüyorum ? çünkü bizans dönemi anadolu'da yaşayan hristiyan halk yunan değil, rumdu. fark nedir ? yunan, kütüğü mora yarım adasına dayanan yaşayan "grek" kökenli insandır. rum ise, roma imparatorluğu vatandaşıdır ama anadolu kökenlidir. yunanlılar bizans nüfusunun çoğunluğunu oluşturmaz, azınlığını oluşturur ! yunanlar tüccar, aristokrat ve eğitimli insanlardan oluşan ve imparatorluğun yönetici sınıfında ve ruhban sınıfında yer alan dolayısıyla imparatorluğa dini ve milli olarak etkisi olan "elit azınlık" bir gruptur. rumlar yunanca konuşur, yunanların öğrettiği dine inanır, lakin kanlarında bir damla yunan kanı yoktur. onlar hitit, lidya, frig gibi eski medeniyetlerin insanlarıdır. roma imparatorluğu bölgeyi işgal edip bu insanları asimile etmiştir. bu anadolu milletine genel olarak "anadolu yerlisi" ya da "anadolu çiftçisi" denilir. işte türkler tam olarak bu milletle yan yana gelmiş ve bunlarla karışmıştır.
"türkler gerçek türk değil" iddiası
türklerin kanına anadolu çiftçisinin kanının karışması pek çok kişi tarafından bir genetik bozulma olarak yorumlanır. madem bu konuyu masaya yatırdık, adam gibi inceleyeceğiz. şimdi burayı iyi okuyun;
bütün avrupada "anadolu çiftçisi" gen mirasını en az taşıyan millet türklerdir.
yok canım... nasıl oluyor bu ? basbayağı oluyor. misal bir ingiliz'in kanında bir türk'e kıyasla daha fazla anadolu mirası vardır. çünkü anadolu çiftçileri, inanılmaz kalabalık bir popülasyona sahip bir halktır ve bütün avrupaya göçlerle yayılmışlardır. dolayısıyla;
eğer anadolu milletiyle akrabalık bir kusursa, hiçbir avrupalının türkleri kınamaya ve türklerin saf kanlığına dil uzatmaya hakkı yoktur.
başka bir yazımda, türklerin orijinal ataları olan hunlar ve göktürklerle akrabalığını ele alacağım. lakin bugünlük bu kadar yeterli.
vesselam.

görsel: anadolu neolitik çiftçisinin gen mirası dağılımı.
"türkler yunanlarla karıştı" iddiası
türkler hiçbir zaman yunanlarla karışmadı. karışmak şöyle dursun, bir türk ile bir yunan'ın anadolu'da denk gelmesi çok imkansız bir durumdur. niye böyle söylüyorum ? çünkü bizans dönemi anadolu'da yaşayan hristiyan halk yunan değil, rumdu. fark nedir ? yunan, kütüğü mora yarım adasına dayanan yaşayan "grek" kökenli insandır. rum ise, roma imparatorluğu vatandaşıdır ama anadolu kökenlidir. yunanlılar bizans nüfusunun çoğunluğunu oluşturmaz, azınlığını oluşturur ! yunanlar tüccar, aristokrat ve eğitimli insanlardan oluşan ve imparatorluğun yönetici sınıfında ve ruhban sınıfında yer alan dolayısıyla imparatorluğa dini ve milli olarak etkisi olan "elit azınlık" bir gruptur. rumlar yunanca konuşur, yunanların öğrettiği dine inanır, lakin kanlarında bir damla yunan kanı yoktur. onlar hitit, lidya, frig gibi eski medeniyetlerin insanlarıdır. roma imparatorluğu bölgeyi işgal edip bu insanları asimile etmiştir. bu anadolu milletine genel olarak "anadolu yerlisi" ya da "anadolu çiftçisi" denilir. işte türkler tam olarak bu milletle yan yana gelmiş ve bunlarla karışmıştır.
"türkler gerçek türk değil" iddiası
türklerin kanına anadolu çiftçisinin kanının karışması pek çok kişi tarafından bir genetik bozulma olarak yorumlanır. madem bu konuyu masaya yatırdık, adam gibi inceleyeceğiz. şimdi burayı iyi okuyun;
bütün avrupada "anadolu çiftçisi" gen mirasını en az taşıyan millet türklerdir.
yok canım... nasıl oluyor bu ? basbayağı oluyor. misal bir ingiliz'in kanında bir türk'e kıyasla daha fazla anadolu mirası vardır. çünkü anadolu çiftçileri, inanılmaz kalabalık bir popülasyona sahip bir halktır ve bütün avrupaya göçlerle yayılmışlardır. dolayısıyla;
eğer anadolu milletiyle akrabalık bir kusursa, hiçbir avrupalının türkleri kınamaya ve türklerin saf kanlığına dil uzatmaya hakkı yoktur.
başka bir yazımda, türklerin orijinal ataları olan hunlar ve göktürklerle akrabalığını ele alacağım. lakin bugünlük bu kadar yeterli.
vesselam.

görsel: anadolu neolitik çiftçisinin gen mirası dağılımı.
devamını gör...
insanı bir anda mutlu eden şeyler
az önce sahilde berduş berduş eve dönmeye çalışırken futbol oynayan 8-10 yaşlarında bir çocuk iki elini havaya kaldırıp çak yaptı. elleri çarptık. kaleciydi.
devamını gör...
güzel ayaklı kızların çiğnediği üzümün şarabını içmek
ayak fetişistleri için güzel bir eylemdir. lakin ben bunu yapamam. çünkü şarap bana tokanıyor. böyle de bahtsızım. güzel kızların çalkaladığı ayranı içerim bak ama. o başka.
devamını gör...
geceye bir şarkı bırak
gülşen dinlediğim için ondan bir tane bırakalım buraya.
open.spotify.com/track/6icY...
open.spotify.com/track/6icY...
devamını gör...
sütlü tatlı vs şerbetli tatlı
sütlaç,güllaç,muhallebi ile yarışacak tatlılar yoktur bence. yoğun kardiyo günleri kesin 1 sütlaç atarım. mehmetçikler de güzel yapıyor sağ olsunlar. subay gazionsu da olunca 35 liraya dünyanın en güzel tatlısını yemiş oluyorum.
devamını gör...
yazarların şu an duymak istediği söz
su:
-u are safe with me and ı love u.
-benle güvendesin ve seni seviyorum-
geri kalan hicbir dunya meselesiyle ilgilenmiyorum.
-u are safe with me and ı love u.
-benle güvendesin ve seni seviyorum-
geri kalan hicbir dunya meselesiyle ilgilenmiyorum.
devamını gör...
nick vermeden bir yazara seslen
geldim. arayayım mı.
devamını gör...
türkiye a milli futbol takımı
akp siyasetinin ve cukkacı menajerlerin oyuncağı olan takım. düzlüğe zar zor çıkar.
devamını gör...
muğla'da 2 kişiyi öldüren osman
kapı gıcırtısı ses yapmış osman uyarmış uyarmış ve osman da adam ile kadını vurmuş ellam. kapıya bir de zil takmışlar daha çok ses çıksın diye vurulan kişiler. osman hapise girmeli ve bir daha çıkmamalı dışarıya. şaka şaka. adamı delirtmişler vurmuş sonunda. kadını vurmasaydı iyiydi aslında. yukarıdaki komşum gecenin 2'sinde müzik açıyor. çekip vursam bilinçsiz toplum tarafından eleştiriye maruz kalırım mesela. belki sokakta falan belasını bulurlar elimi kana bulamadan kurtulurum diye umuyorum şimdilik. hadi hayırlısı bakalım.
edit: silahım yok.
edit: silahım yok.
devamını gör...
ilhan mansız
ülkedeki liyakat eksikliğinin fotoğrafıdır ilhan.
yıllardır ligde oynuyordu ve büyük takıma transfer yaptığında 26 yaşındaydı.
o zamana kadar dayısı amcası olmadığı için o yetenekle samsun falan takıldı.
sonra beşiktaş'a geldi zaten gol kralı oldu.
güçlü-teknik-son vuruşları iyi-kafa golleri de olan tam bir modern santrafordur ilhan.
ama bilin bakalım milli takımda ne yaptı?yeteneksiz bir teröristin yedeği olarak kaldı.
her sene hakem desteğiyle 7-8 penaltı golü olan o uzun boylu teröristi bize yıllarca "iyi forvet" diye kakaladılar.
neyse, sonra dünya kupası ve dönemin ücretlerine göre iyi paraya japonya transferi...
bence yanlış planlama.
ilhan o sene her türlü top5 lig yapardı.
sonra da konsantrasyon kaybı, ülkeye dönüş vs oradan survivor bilmem ne...
ama çok severim ilhan'ı.
yeri hep ayrıdır bizde.
yıllardır ligde oynuyordu ve büyük takıma transfer yaptığında 26 yaşındaydı.
o zamana kadar dayısı amcası olmadığı için o yetenekle samsun falan takıldı.
sonra beşiktaş'a geldi zaten gol kralı oldu.
güçlü-teknik-son vuruşları iyi-kafa golleri de olan tam bir modern santrafordur ilhan.
ama bilin bakalım milli takımda ne yaptı?yeteneksiz bir teröristin yedeği olarak kaldı.
her sene hakem desteğiyle 7-8 penaltı golü olan o uzun boylu teröristi bize yıllarca "iyi forvet" diye kakaladılar.
neyse, sonra dünya kupası ve dönemin ücretlerine göre iyi paraya japonya transferi...
bence yanlış planlama.
ilhan o sene her türlü top5 lig yapardı.
sonra da konsantrasyon kaybı, ülkeye dönüş vs oradan survivor bilmem ne...
ama çok severim ilhan'ı.
yeri hep ayrıdır bizde.
devamını gör...
cumartesi gecesini normal sözlükte geçiren ezik
online listesinde 32 ezik saydım, ben ve yoldaş dahil, mod 1 ve 6 hariç.
gün cumartesi evde oturanı ezikleme gecesi
hayırlı olsun kusacak öfkesi olana eğlencesi
biz de sokağa çıkılmaz günler belli dir de ne bilsin varoş bebesi
cumartesi işgören için ayrılmış gazını boşalma tenekesi
uzak olsun bize varoşların hafta sonu eğlencesi
gün cumartesi evde oturanı ezikleme gecesi
hayırlı olsun kusacak öfkesi olana eğlencesi
biz de sokağa çıkılmaz günler belli dir de ne bilsin varoş bebesi
cumartesi işgören için ayrılmış gazını boşalma tenekesi
uzak olsun bize varoşların hafta sonu eğlencesi
devamını gör...
ilhan mansız
türkiye'nin dünya kupasında attığı son golün halen sahibi olan futbolcu.
oldukça da yakışıklı ve sempatik bir abimiz cidden. şimdiki iticilik abidesi futbolcularla kıyas kabul etmez.
futbol sever çocuklar ve gençler için gerçek bir idol. öyle adı lazım değil bazı balonlara benzemez.
oldukça da yakışıklı ve sempatik bir abimiz cidden. şimdiki iticilik abidesi futbolcularla kıyas kabul etmez.
futbol sever çocuklar ve gençler için gerçek bir idol. öyle adı lazım değil bazı balonlara benzemez.
devamını gör...
depresyona girmeye karar vermek
bu depresyon yeni açılmış avm'nin otoparkı gibi. çıkışı bi türlü denk getiremiyorum.
devamını gör...
nick vermeden bir yazara seslen
öyle kendisi dondurmuș falan anlamam ben ihtiyar.
elbet elime düşeceksin. lan yoksa bu, dünya kupasından yolunu mu buldu?
*
elbet elime düşeceksin. lan yoksa bu, dünya kupasından yolunu mu buldu?
*
devamını gör...
yarım ekmek arası en güzel şey
domates biber, hele bi de temmuz sıcağında maç yaptıktan sonraysa tadı bir başka oluyordu.
devamını gör...
20 haziran 2026 hollanda isveç maçı
bu sabahki insanı depresyona sokan türkiye - paraguay maçından sonra, bana ilaç gibi gelen bir futbol karşılaşmasıydı.
hollanda isveç ' ten çok daha üstündü. ıki takımda da ehliyet liyakat geçerliydi.
maçı 5-1 hollanda kazandı. isveç ' in birçok atağını hollanda defansı, çok tehlikeli olamadan, önledi.
bu dünya kupasında şimdiye kadar seyrettiğim en güzel futbol maçıydı.
hollanda isveç ' ten çok daha üstündü. ıki takımda da ehliyet liyakat geçerliydi.
maçı 5-1 hollanda kazandı. isveç ' in birçok atağını hollanda defansı, çok tehlikeli olamadan, önledi.
bu dünya kupasında şimdiye kadar seyrettiğim en güzel futbol maçıydı.
devamını gör...


