zaman tüneli
carlsberg
#3261387
carlsberg'le ilgili tüm düzgün ürünleri toplamaya başladım. bir köşe yapacağım. madem içiyoruz seve seve. dünyanın en güzel birası, sarhoş olarak içiyoruz efendim anadın mı?
carlsberg'le ilgili tüm düzgün ürünleri toplamaya başladım. bir köşe yapacağım. madem içiyoruz seve seve. dünyanın en güzel birası, sarhoş olarak içiyoruz efendim anadın mı?
devamını gör...
scary movie 6
amerika woke kültürüne o kadar teslim olmuş ki her şeyle çok düşük dozda dalga geçmişler. ya woke kültüründen önceki mizah dozunu hatırlamıyorlar ve ne kaybettiklerinin farkında değiller o yüzden, ya da linçten korktular ve dozu düşük tuttular diye düşünüyorum.
eski serilerin tadını vermedi. ben beğenemedim.
eski serilerin tadını vermedi. ben beğenemedim.
devamını gör...
borderline kişilik bozukluğu
uzak durmanız gereken insanların muzdarip olduğu hastalık. bunlar sizin de dengenizi bozarlar.
devamını gör...
3 e dönemi
türkiye cumhuriyetinin bir dönemi.
enkaz esrar ensar dönemi.
enkaz esrar ensar dönemi.
devamını gör...
uyursan ölürsün
sanmıyorum hafif camı açarsam serin serin uyurum bence ..
devamını gör...
kızların sürekli el fotoğrafı paylaşması
el elden üstündür
devamını gör...
kızların sürekli el fotoğrafı paylaşması
bir çeşit kandırmacadır. kızlar erkek eli sever. elin oğlu el paylaşsın diye bi çeşit teşvik aslında. acık elinizi taşın altına koyun kelime şakalı tanımı giriyorum..
devamını gör...
scary movie 6
her an dolu dolu geçti. o kadar fazla gönderme vardı ki hikayeden neredeyse kopacaktık.
ana temasını çoğunlukla son durak serisinin son filmini seçmişler. ne ara bunu yaptılar anlamadım ama baya kaliteliydi. daha geçen sene çıkmış filmin parodisini en güzel şekilde izledik.
beklentim baya düşüktü gitmeden önce. gerek yokmuş buna aslında. önceki seriler gibi daha tek düze film yerine tüm ekipleri ve ironileri pat pat vuralım demişler. böyle oluncada serinin son filmi gibi durmuş. umarım seriyi bitirmezler. en azından 2 film daha çekebilirler.
ana temasını çoğunlukla son durak serisinin son filmini seçmişler. ne ara bunu yaptılar anlamadım ama baya kaliteliydi. daha geçen sene çıkmış filmin parodisini en güzel şekilde izledik.
beklentim baya düşüktü gitmeden önce. gerek yokmuş buna aslında. önceki seriler gibi daha tek düze film yerine tüm ekipleri ve ironileri pat pat vuralım demişler. böyle oluncada serinin son filmi gibi durmuş. umarım seriyi bitirmezler. en azından 2 film daha çekebilirler.
devamını gör...
uyursan ölürsün
askerde meşhurdur bu söz.
siyaseteki iyi ve kötü örneği; işte o yüzden reis.
(link: www.instagram.com/reel/DZw9...)
siyaseteki iyi ve kötü örneği; işte o yüzden reis.
(link: www.instagram.com/reel/DZw9...)
devamını gör...
kızların sürekli el fotoğrafı paylaşması
elin kızı ne paylaşcak başka?
devamını gör...
kızların sürekli el fotoğrafı paylaşması
bardak tutarkenki pozlarla izleyixiye aktarıpmak istenen ne acaba
yeni gelin değiliz
biz de biliyoeuz bi şeyler demek mi istemekteler
yeni gelin değiliz
biz de biliyoeuz bi şeyler demek mi istemekteler
devamını gör...
babalar günü
babam, babalar günün kutlu olsun.
devamını gör...
iktidarsızlığın çaresi
kılıçtaroğlu
devamını gör...
babalar günü
kutlu olsun.
devamını gör...
iktidarsızlığın çaresi
muhalefetin başa geçmesi.
devamını gör...
geceye bir sezen aksu şarkısı bırak
bu
yetmez ama evetöiyi dinleyen var mı ya
yetmez ama evetöiyi dinleyen var mı ya
devamını gör...
kendi yalanına inanma sanatı
chp. (since 1923)
devamını gör...
babaların aldığı dandik yiyecek ve içeceklere aşırı güveni
bimden başka yere gitmeyen babalardır genelde.. ıce tea dememe rağmen inatla gidip kutusu gayet kötü olan hiç cezbedici olmayan yani nesteayi almış babamı hatırlattırdı.. bunun gibi sarımsaklı mayonez almışlığı vardır hani yüzlerce mayonez arasında onu nasıl seçebilmiştir hiç anlamamışımdır bir kere marketten bisküvi alıyordum yabancı marka alacaktım o kadar pahalı şeyler alma deyip de kötü unlu ülker bisküvilerine yönelmişti tamam eskiden kaliteliydi belki onlar ama şimdi kalitesizlikten kıvranan bisküvilerdir. bunun gibi de hiç adını bile duymadım kolaları gazozları almışlığı vardır hani ben de şaşırırım nereden buluyorsun bunları diye. . bir sefer de pişmiş işkembe diye tutturmuştu onunla çorba yapmayı denesene diye aldı yaptık tabii bozulmasın diye bunun içine koruyucu koymuşlar doğru düzgün içememiştik bile o koruyucunun tadını bozmasından.. hani hiç cezbetmeyen şeyleri nasıl böyle seçip bulabilir gerçekten babalar ben de anlamam indir de beğenmezler başta ucuza aldım diye böbürlenerek anlatıp.
o değil de on numara başlık olmuş keşke bunu da stand up'ında anlatsaydın yani ibretlik tespit..
o değil de on numara başlık olmuş keşke bunu da stand up'ında anlatsaydın yani ibretlik tespit..
devamını gör...
türkiye a milli futbol takımı
topla oynama yüzdesi; %70'in altına düşmeyen takım olmasına ne demeli?
devamını gör...
