zaman tüneli
geceye bir söz bırak
"bir erkegin erkekliği, annesinin anneliğine bağlıdır .erkek eğer asil bir kadın tarafından büyütülmüşse her kadına asil davranır"
freud..
freud..
devamını gör...
29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi
peşimdeki oğlanı neden olmayacağına ikna edemezsem, üç yıl sonra yaşayacağım ilişki.
devamını gör...
normal sözlük yazarlarının hissettikleri
gerçekten fazlasıyla sıkıldım ve daraldım. yapmam gereken onca şey var ama yapmak istemiyorum çünkü sıkıldım anlatabildim mi?
devamını gör...
akıl okuyabilseniz ne yapardınız sorusu
akıl okuma gücü olan kişilerin aklını okuyup jurnallerdim.
devamını gör...
mafya dizilerinde bitmek bilmeyen türk kahvesi sahneleri
#4008739
hocam, o bahsettiğiniz dizinin tek şansı akp'nin görece liberal dönemine denk gelmesiydi. daha sonra çekilen sezonlarda da ne içki içildi, ne tütün. bolca zikir çekildi, akp propagandası yapıldı ama.
hocam, o bahsettiğiniz dizinin tek şansı akp'nin görece liberal dönemine denk gelmesiydi. daha sonra çekilen sezonlarda da ne içki içildi, ne tütün. bolca zikir çekildi, akp propagandası yapıldı ama.
devamını gör...
normal sözlük
insanlar gerçekten mağdur.
devamını gör...
armysuzy
önceki kadar yakın olamasak da çok tatlı, çok nazik, iyilikle dolu yüreği ve yaptığı her şeyi uzaktan takip ettiğim, uzaktan uzaktan gurur ve mutluluk duyduğum canım arkadaşım. normal sözlüğün de gülü gülü. çok severis.
devamını gör...
arda güler
haaland'ın yanında oynayanları yazmış adam. bunların bazıları yokken de haaland vardı ve yaptıkları ortada. fulham'a verilen adamı city diye yazmış adam daha büyük görünsün diye.
bizim ferdi de orda oynamıyor mu. ınter'le ucl finali oynamış hakan yok mu yanında. martin odegard şampiyon yazmış adam, ee hakan da şampiyon olmadı mı. yazdığın adam palace'ta oynuyor da kenan nerde oynuyor.
geçin sidik yarıştırmayı, sizin balon bı cacık oynayamadı işte. verdi mi bale, haaland katkısı. sorsak messi ya. herkese laf edip bu çocuğa toz konduramayan tapar olabilirsiniz, biz ederiz.
takımın el freni bile bu bebe. topu yavaş oynuyor, ayağında çok tutuyor, adam gecemiyor. rakibi hiç hataya zorlayamıyoruz. bunun yüzünden takım eksik oynuyor. bunun yerine alex'in ters ayağını bile tercih ederdim o noktaya.
bizim ferdi de orda oynamıyor mu. ınter'le ucl finali oynamış hakan yok mu yanında. martin odegard şampiyon yazmış adam, ee hakan da şampiyon olmadı mı. yazdığın adam palace'ta oynuyor da kenan nerde oynuyor.
geçin sidik yarıştırmayı, sizin balon bı cacık oynayamadı işte. verdi mi bale, haaland katkısı. sorsak messi ya. herkese laf edip bu çocuğa toz konduramayan tapar olabilirsiniz, biz ederiz.
takımın el freni bile bu bebe. topu yavaş oynuyor, ayağında çok tutuyor, adam gecemiyor. rakibi hiç hataya zorlayamıyoruz. bunun yüzünden takım eksik oynuyor. bunun yerine alex'in ters ayağını bile tercih ederdim o noktaya.
devamını gör...
29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi
yoga geçmişi var ve
kondisyonu yerindeyse 41 yaş bi şey dwğil
kondisyonu yerindeyse 41 yaş bi şey dwğil
devamını gör...
29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi
tam tersinin olduğu durum berbattır. neden evde kaldığı hemen anlaşılıyor...
devamını gör...
normal sözlük
asıl hesabım olan apollonia'yı sileli hemen hemen 487 gün oldu.
“hesabımı sil” butonuna tıkladıktan itibaren 180 gün içerisinde hesabınız tamamen silinicektir ibaresini tekrar tekrar sorup teyitleşmeme rağmen hesabım hâlâ silinmedi.
bu özellik eylül'e kadar düzeltilecekmiş. * *
herhangi bir yazımı, kitap yorumumu, film yorumumu başka bir mecrada paylaşmak istiyorum fakat bir kişi bile aratsa, sözlük hesabım bulunacağı için yazamıyorum hiçbir şeyimi! kendi yazılarımı kullanamaz oldum. burada da kalmasını istemediğim birçok şey var. *
defaatle mailler, mesajlar atmama, editörler aracılığı ile yönetime haber yollamama rağmen ısrarla hesap silinmemesinin sebebi nedir?
ben artık yazılarımı başka yerlerde paylaşabilmek istiyorum. daha kaç defa hesabımızın silinmesini isteyeceğiz?
istemiyoruz işte burada kalmayı. düzgünce gitmemize bile izin vermiyorsunuz.
binlerce tanımım var tek tek de sildirmiyorsunuz. onları silmeye kalksam aylarca daha burada durmam gerekirdi.
ne biçim bir yönetim ki bana ait yazıların, hesabın 180 gün içerisinde tamamen silineceğini teyit etmesine rağmen 500. günde bana hâlâ aynı konuyu konuşturuyor, asla cevap da yazmıyor.
insanız, yazdıklarımızı yok etmek isteyebiliriz. burada izim kalsın istemiyorum. kaydolurken istediğimde silinebilecek bir hesap olduğu teyidi verilmişken bunu yapmamaları çok kötü.
maille iletişim kurulamıyor, hesabın yoksa sözlük içinden mesaj atamıyorsun, duvara konuşsak daha iyi.
olay artık iletişim meselesine döndü, entryleri boşver dedim, en azından cevap versinler dedim. iletişim konusunda sıfırsınız. size anca kaos çıkarıp mı ulaşabiliyoruz? nasıl ilerlemeli olay? kavga, iftira, kaos çıkmadıkça dikkate almıyorsunuz hiçbir şeyi sanırım? ben buradayken de böyleydi, bıktırdınız, baktık 1.5 senedir yoktuk, değişen bir şey yok.
eğer yapmayacaksanız “hesabı sil” butonunuz neden mevcut?
düzgün çalıştırmayacaksanız düzgün çalıştırana kadar butonu kaldırın da insanları beş yüz koca gün bekletmeyin.
yapamıyorsanız yazılım konusunda en azından butonu kaldırmak konusunda yardım edebilirim. *
saldırgan olmak istemiyorum ama zorda bırakıyorsunuz insanları.
maile baktığınız yok, buradan ulaşabildiğimiz yok. discord kullanmıyorum, kullanmak zorunda mıyım sadece discord veriyor yoldaş.
sonra neden in cin top oynuyor...
“hesabımı sil” butonuna tıkladıktan itibaren 180 gün içerisinde hesabınız tamamen silinicektir ibaresini tekrar tekrar sorup teyitleşmeme rağmen hesabım hâlâ silinmedi.
bu özellik eylül'e kadar düzeltilecekmiş. * *
herhangi bir yazımı, kitap yorumumu, film yorumumu başka bir mecrada paylaşmak istiyorum fakat bir kişi bile aratsa, sözlük hesabım bulunacağı için yazamıyorum hiçbir şeyimi! kendi yazılarımı kullanamaz oldum. burada da kalmasını istemediğim birçok şey var. *
defaatle mailler, mesajlar atmama, editörler aracılığı ile yönetime haber yollamama rağmen ısrarla hesap silinmemesinin sebebi nedir?
ben artık yazılarımı başka yerlerde paylaşabilmek istiyorum. daha kaç defa hesabımızın silinmesini isteyeceğiz?
istemiyoruz işte burada kalmayı. düzgünce gitmemize bile izin vermiyorsunuz.
binlerce tanımım var tek tek de sildirmiyorsunuz. onları silmeye kalksam aylarca daha burada durmam gerekirdi.
ne biçim bir yönetim ki bana ait yazıların, hesabın 180 gün içerisinde tamamen silineceğini teyit etmesine rağmen 500. günde bana hâlâ aynı konuyu konuşturuyor, asla cevap da yazmıyor.
insanız, yazdıklarımızı yok etmek isteyebiliriz. burada izim kalsın istemiyorum. kaydolurken istediğimde silinebilecek bir hesap olduğu teyidi verilmişken bunu yapmamaları çok kötü.
maille iletişim kurulamıyor, hesabın yoksa sözlük içinden mesaj atamıyorsun, duvara konuşsak daha iyi.
olay artık iletişim meselesine döndü, entryleri boşver dedim, en azından cevap versinler dedim. iletişim konusunda sıfırsınız. size anca kaos çıkarıp mı ulaşabiliyoruz? nasıl ilerlemeli olay? kavga, iftira, kaos çıkmadıkça dikkate almıyorsunuz hiçbir şeyi sanırım? ben buradayken de böyleydi, bıktırdınız, baktık 1.5 senedir yoktuk, değişen bir şey yok.
eğer yapmayacaksanız “hesabı sil” butonunuz neden mevcut?
düzgün çalıştırmayacaksanız düzgün çalıştırana kadar butonu kaldırın da insanları beş yüz koca gün bekletmeyin.
yapamıyorsanız yazılım konusunda en azından butonu kaldırmak konusunda yardım edebilirim. *
saldırgan olmak istemiyorum ama zorda bırakıyorsunuz insanları.
maile baktığınız yok, buradan ulaşabildiğimiz yok. discord kullanmıyorum, kullanmak zorunda mıyım sadece discord veriyor yoldaş.
sonra neden in cin top oynuyor...
devamını gör...
mafya dizilerinde bitmek bilmeyen türk kahvesi sahneleri
onlarda fal kapatıyorlarsa demek ki...
devamını gör...
hiçbir şey olamayan insanların icra ettiği meslek
hicbir sey olamayan adam dolandirici olur. bilemedin emlakci olur.
soforluk kolay meslek degil hele turkiyede
soforluk kolay meslek degil hele turkiyede
devamını gör...
fenerbahçe
başkanı galatasaray futbol takımı teknik direktörüne denktir
devamını gör...
21 haziran 2026 belçika iran maçı
iran kalecisine helal olsun. müthiş bir performans sergiledi.
devamını gör...
arama kurtarma çalışmaları nasıl yapılır sorusu
tahmin edilebileceği üzere tek bir cevabı olmayan soru. öncelikle faaliyeti yapan kişilerin eğitimli olması gerekiyor. yetkisiz, eğitimsiz, kontrolsüz müdahalelerin can yakıcı sonuçları olduğunu gördük, yaşadık. gönüllü katılım demek sadece gönülden koparak destek olmak demek değil. bunun için eğitim almak, antrenman yapmak ve saha tecrübesi kazanmak gerekiyor. eğer bir afette arama kurtarma alanında destek olmak istiyorsanız önerim kendinizi yakın hissettiğiniz bir arama kurtarma kuruluşunda gönüllülük faaliyetinize başlamanız olur.
devamını gör...
21 haziran 2026 belçika iran maçı
0-0 . ıran 1 puanı kaptı. forveti çok beceriksiz olmasa iki tane de gol pozisyonuna girdi. gol de atabilirdi.
ıran kalecisi transfer scoutlarının radarına girmiştir. çok iyi oynadı.
ıran kalecisi transfer scoutlarının radarına girmiştir. çok iyi oynadı.
devamını gör...
21 haziran 2026 belçika iran maçı
ben hayatımda bu belçika milli takımı kadar boş bir takım görmedim. her turnuvanın gizli favorisi ama o kadar gizli ki kendileri de farkında değil sanırım. ayrıca iran milli takımını da mücadelelerinden dolayı tebrik ederim. özellikle kalecileri harikalar yarattı.
devamını gör...
barış alper yılmaz
kendisinden beklentinin altında bir dünya kupası geçirdi. zaten hangi oyuncu bekleneni verdi ki.
yine de her iki maçta da birer yarı anca oynamasına rağmen 90 dakika sahada kalan zargana balonumuzdan daha fazla tehlikeli pozisyon yarattı. muhtemelen daha fazla da çalım atıp adam eksiltmiştir.
dağlara taşlara 3 düzine şut atıp millete el kol yapmadı en azından.
yine de her iki maçta da birer yarı anca oynamasına rağmen 90 dakika sahada kalan zargana balonumuzdan daha fazla tehlikeli pozisyon yarattı. muhtemelen daha fazla da çalım atıp adam eksiltmiştir.
dağlara taşlara 3 düzine şut atıp millete el kol yapmadı en azından.
devamını gör...
geceye bir söz bırak
"yaprak rüzgarla, insan sabırla sınanır."
devamını gör...