zaman tüneli
öğretmenlerin eylemine polis müdahalesi
eğitim emekçilerinin, hakları için ankara'da başlattığı açlık grevi direnişi devam ediyor
günlerdir ankara'da bir muhatap bulma umuduyla eylem yapan öğretmenlerin eylemine polis müdahale etti.
x.com/halktvcomtr/status/20...
x.com/GazetePatika/status/2...
günlerdir ankara'da bir muhatap bulma umuduyla eylem yapan öğretmenlerin eylemine polis müdahale etti.
x.com/halktvcomtr/status/20...
x.com/GazetePatika/status/2...
devamını gör...
kim olduğumuzu ne belirler sorunsalı
çevremde arkadaşım, akrabam diye tuttuğun, fikrine önem verdiğin insanlar.
devamını gör...
blok3
eskiden ülkemiz ünlülerinde yalandan da olsa bi mütevazilik bi kendini bilme vardı.
bu tür z kuşağı sanatçıları ise açık açık evet şöyle koyduk böyle zenginim falan diye takılıyor. hiç gizli saklıları yok yani. lüks yaşantılarını herkesin bilmelerini istiyorlar. bu da kısa zamanda toplumun ne kadar dejenere olduğunu gösteriyor, sanatçı toplumun aynasıdır sonuçta.
bu tür z kuşağı sanatçıları ise açık açık evet şöyle koyduk böyle zenginim falan diye takılıyor. hiç gizli saklıları yok yani. lüks yaşantılarını herkesin bilmelerini istiyorlar. bu da kısa zamanda toplumun ne kadar dejenere olduğunu gösteriyor, sanatçı toplumun aynasıdır sonuçta.
devamını gör...
normal sözlük
sözlükteki malum olaydan sonra etkileşim baya düşmüş. sözlük kadınları terk edince ortam iyice 48. mekanize piyade alayına döndü. en son en etkileşimli başlık penis büyütme ile alakaliydi ve onda da 15 entry falan vardı. sabahın köründe açılan başlık akşam hala ilk sayfada duruyor.
tepkiler azalır ortam eski haline döner diye düşünüyordum ama muhabbetim olan sevdiğim çoğu yazar ya gitmiş ya kafa iznine çıkmış.
sözlüğün bu hali beni üzdü valla ne yalan söyleyeyim.
siyasi entrylerimi sileceğim bir süre de buralarda olmayacağım. 2. bir cb hakaret davası ile uğraşmak istemiyorum. hesabı kapatmam ama şu haliyle baya sıkıcı oldu. sanırım elimi attığım her şeyi kuruttugum gibi yoklugumda ortam normale dönecektir diye umut ediyorum.
hırtolar dışında hepinizi seviyorum gençler.
esen kalın <333
dipce: yine arada üç beş entry sallarım.
tepkiler azalır ortam eski haline döner diye düşünüyordum ama muhabbetim olan sevdiğim çoğu yazar ya gitmiş ya kafa iznine çıkmış.
sözlüğün bu hali beni üzdü valla ne yalan söyleyeyim.
siyasi entrylerimi sileceğim bir süre de buralarda olmayacağım. 2. bir cb hakaret davası ile uğraşmak istemiyorum. hesabı kapatmam ama şu haliyle baya sıkıcı oldu. sanırım elimi attığım her şeyi kuruttugum gibi yoklugumda ortam normale dönecektir diye umut ediyorum.
hırtolar dışında hepinizi seviyorum gençler.
esen kalın <333
dipce: yine arada üç beş entry sallarım.
devamını gör...
kim olduğumuzu ne belirler sorunsalı
kim olduğunu yaşadıkların belirler. ne yaşıyorsan, ne ile mücadele ediyorsan, neye katlanabiliyorsan, ne zaman gücün tükeniyorsa, ne zaman yitiyorsun... bunlar belirler kim olduğunu.
devamını gör...
kemal sunal filmlerinde ağlamak
dramatik ögeler içeriyorsa ağlamak kaçınılmazdır.
kendi adıma örnek vermem gerekirse, garip filminde kızı fatoş'u denize atıyorlar ve hasta oluyor, ilaç almak için saatini satmak zorunda kalıyor ve daha sonra arkadaşları gizlice saati geri alıyor, ona geri veriyorlar.
nasıl etkilenmezsin ki?
kendi adıma örnek vermem gerekirse, garip filminde kızı fatoş'u denize atıyorlar ve hasta oluyor, ilaç almak için saatini satmak zorunda kalıyor ve daha sonra arkadaşları gizlice saati geri alıyor, ona geri veriyorlar.
nasıl etkilenmezsin ki?
devamını gör...
kim olduğumuzu ne belirler sorunsalı
doğduğun yer
doyduğun yer
ailen akrabaların genlerin
milletin coğrafyan
arkadaşların dostların sevgililerin
okulun öğretmenlerin
iktidar partisi
abd başkanı
dünyayı yöneten 5 aile
ekşisözlük
instagram
okudukların dinlediklerin
yediğin içtiğin
bence kim olduğumuzla ilgili en ufak bi etkimiz yok ama
başkasının gözünde kim olduğunu yaptıkların belirler
doyduğun yer
ailen akrabaların genlerin
milletin coğrafyan
arkadaşların dostların sevgililerin
okulun öğretmenlerin
iktidar partisi
abd başkanı
dünyayı yöneten 5 aile
ekşisözlük
okudukların dinlediklerin
yediğin içtiğin
bence kim olduğumuzla ilgili en ufak bi etkimiz yok ama
başkasının gözünde kim olduğunu yaptıkların belirler
devamını gör...
kim olduğumuzu ne belirler sorunsalı
kendimizi kim olarak görüp nasıl hareket ettiğimiz. bir sürü siz var. herkesin kafasında başka birisiniz. bu yüzden önemli olan şey kendiniz için ne olduğunuz.
devamını gör...
hırt
argo bir söylem… ahmak, sersem ve budala veya kaba saba, görgüsüz ve incelikten anlamayan kişi anlamında kullanıyormuş.
devamını gör...
yazarların kendilerine söylemek istedikleri
sükût altındır, unutma…
devamını gör...
giden sevgilinin ardından gidip onu geçmek
burun farkıyla olabilir. *
devamını gör...
hırt
hırt dwyince ğzerine alınan işinde gücünde delikanlı kğrtler lazlar şunlar bunlar alınmasın
zaten abdestinden şüphen yoksa neden alınasın ki???
bu hırt denen cins bildiğin sokak serserisi demektir
içinde adanalı dızo da vardır
düşğk zekalı boş özgğvenli trabzonlu da vardır
şırnsklı eşeksever de vardır
kastedilen kesim belli yani
ha yine ben mağduriyet mastürbasyınu yapcam solcu woke kızlardan oy alcam derseniz
ona lafımız yok
zaten abdestinden şüphen yoksa neden alınasın ki???
bu hırt denen cins bildiğin sokak serserisi demektir
içinde adanalı dızo da vardır
düşğk zekalı boş özgğvenli trabzonlu da vardır
şırnsklı eşeksever de vardır
kastedilen kesim belli yani
ha yine ben mağduriyet mastürbasyınu yapcam solcu woke kızlardan oy alcam derseniz
ona lafımız yok
devamını gör...
uçmağ ile dünya arasındaki fark
uçmağdaki sosyal hayatta en belirgin hissedeceğiniz fark şu olur;
"birine iyi davranırsam o da bana iyi davranır"
matematiği orada gerçektir. bu dünyada bizi kolay av haline getiren bu motto, orada şaşmaz.
"birine iyi davranırsam o da bana iyi davranır"
matematiği orada gerçektir. bu dünyada bizi kolay av haline getiren bu motto, orada şaşmaz.
devamını gör...
giden sevgilinin ardından gidip onu geçmek
denenir.
devamını gör...
kim olduğumuzu ne belirler sorunsalı
artık cevabını bildiğim bir sorunsal.
klas görünmek için pahalı takım elbiseler alabilirim, havalı görünmek için bir araba alabilirim, elit görünmek için en pahalı parfümü sıkabilirim, zevk sahibi durmak için lüks saatler alıp takabilirim. tarafım belli olsun diye sevdiğim takımın formasını giyerim, sert adam olmak için özlü sözler yazan tişört takarım. cool biriyim çünkü güneş gözlüğümü eksik etmem.
ve iyi oku burayı. bunların hiçbiri bir boka yaramaz. benim kim olduğumu belirleyen, "ne tükettiğim" değilmiş meğerse. bu, bana ürün değil "duygu" satan şirketlerin pazarlama stratejisiymiş.
benim gerçek kimliğimi belirleyen şey neymiş peki ?
ne ürettiğimmiş.
klas görünmek için pahalı takım elbiseler alabilirim, havalı görünmek için bir araba alabilirim, elit görünmek için en pahalı parfümü sıkabilirim, zevk sahibi durmak için lüks saatler alıp takabilirim. tarafım belli olsun diye sevdiğim takımın formasını giyerim, sert adam olmak için özlü sözler yazan tişört takarım. cool biriyim çünkü güneş gözlüğümü eksik etmem.
ve iyi oku burayı. bunların hiçbiri bir boka yaramaz. benim kim olduğumu belirleyen, "ne tükettiğim" değilmiş meğerse. bu, bana ürün değil "duygu" satan şirketlerin pazarlama stratejisiymiş.
benim gerçek kimliğimi belirleyen şey neymiş peki ?
ne ürettiğimmiş.
devamını gör...
türk turizminin hırtların elinde olması
son 25 yılda birkaç tane (hepsi aynı coğrafi bölgeden) müteahhite verilen ihalelerin toplam bedeli 1 trilyon doların üzerinde. bakın milyon değil, milyar değil, trilyon dolar. bu parayla 10.000 tane fabrika kurulabilir; milyonlarca insana iş imkanı sağlanabilirdi. yine aynı dönemde türkiye'yi yöneten adam, türkiye'nin en ünlü tarikat başı, en ünlü mafya babası hep aynı coğrafi bölgeden. türk turizminde ne olacağıba ne biteceğine, kimin para kazanıp kimin ruhsatlı veya kaçak iş yapacağına karar verenler yine o coğrafi bölgeden.
biraz geriye gidersek; türkiye'nin yaşadığı ihtilallerin ve devamında gelen insan kıyımlarının hiçbiri, "hırt" kelimesiyle türkleri kastetmediğinizi sanıyorum, türkler dışındaki bir millet tarafından gerçekleştirilmedi. cumhuriyet kurulduğundan beri (sanırım bir tanesi hariç) tüm başbakanlar, cumhurbaşkanları, milli eğitim bakanları, içişleri bakanları, adalet bakanları, genel kurmay başkanları, kuvvet komutanları, emniyet genel müdürleri, istihbarat teşkilatının başkanları hep türk'tü.
bugün boşluğa düşüp iş bulamıyor, karşı cinsle bir yerde oturup bir kahve içecek para bulamıyor, ailenizin evindeki odanızda boşluğa düşüp böyle saçma ve ırkçı başlıklar açıyorsanız bunun nedeni kürtler ya da japonlar değil, sizin ve eneveynlerinizin seçimleri olan ve neredeyse tamamı türklerden oluşan siyasetçilerdir.
biraz geriye gidersek; türkiye'nin yaşadığı ihtilallerin ve devamında gelen insan kıyımlarının hiçbiri, "hırt" kelimesiyle türkleri kastetmediğinizi sanıyorum, türkler dışındaki bir millet tarafından gerçekleştirilmedi. cumhuriyet kurulduğundan beri (sanırım bir tanesi hariç) tüm başbakanlar, cumhurbaşkanları, milli eğitim bakanları, içişleri bakanları, adalet bakanları, genel kurmay başkanları, kuvvet komutanları, emniyet genel müdürleri, istihbarat teşkilatının başkanları hep türk'tü.
bugün boşluğa düşüp iş bulamıyor, karşı cinsle bir yerde oturup bir kahve içecek para bulamıyor, ailenizin evindeki odanızda boşluğa düşüp böyle saçma ve ırkçı başlıklar açıyorsanız bunun nedeni kürtler ya da japonlar değil, sizin ve eneveynlerinizin seçimleri olan ve neredeyse tamamı türklerden oluşan siyasetçilerdir.
devamını gör...
behzat ç. dizisindeki harun karakteri
eda için ingilizce öğrenmeyi göze almıştır.
eda görüyor olsa da kördü aslında.
eda görüyor olsa da kördü aslında.
devamını gör...
kalp kırıcı sözler
"sen bu kadar mıydın ?"
ömrümde duyup duyabileceğim en ağır laf.
ömrümde duyup duyabileceğim en ağır laf.
devamını gör...
kalp kırıcı sözler
hiçbir sözün suskunluk kadar kırıcı olmadığını anlamalıyız.
devamını gör...
