zaman tüneli
yazarların kendilerine söylemek istedikleri
hep yürüyorsun ama hiç adım atmıyorsun.
ataydın iyiyidi.
ataydın iyiyidi.
devamını gör...
yol yok
sarkopenya…
devamını gör...
yaşamın parçalandığı zamanlar
yaptığın hatadan geri dönüş olmadığını fark ettiğin an.
devamını gör...
lüks arabaya ulaşmanın artık lüks olmaması
+ neyin var ?
- bentleyim var abime maseratim var
+ baska yok mu
- soyle soylum abime aston geldi daha yeni elimde tek rolls royce haftaya gelecek
+ tamam sar bitane
- hangisini abim
+ aston sar
(bkz: aston martin db12 s coupe)
- bentleyim var abime maseratim var
+ baska yok mu
- soyle soylum abime aston geldi daha yeni elimde tek rolls royce haftaya gelecek
+ tamam sar bitane
- hangisini abim
+ aston sar
(bkz: aston martin db12 s coupe)
devamını gör...
yazarların kendilerine söylemek istedikleri
bazen çok mu iyi niyetlisin bilmiyorum. 3 kuruşluk insan 3 kuruşluktur. niye beklentiyi yükseltiyorsun ki? ne işi var senin hayatında böyle tiplerin?*
devamını gör...
yaşamın parçalandığı zamanlar
alıştığın ya da sevdiğin insanların yok oluşunu izlemek.
devamını gör...
yazarların kendilerine söylemek istedikleri
sen niye bu kadar yalnızsın anlamıyorum.
devamını gör...
ebu kaysar
çukur dizisinde aliçonun babasının başdüşmanıdır ve aliçonun ailesini öldürmüştür ekrem ispir tarafından canlandırılmıştır bana öyle geldi ki bu adam çukura musallat olacaktı ama senaryo iptal oldu çünkü hatırladığım kadarıyla celal adlı youtuber vardı dizi setini ziyaret ediyordu bu yüzden şu olması bekleniyor dediğinde gerçekten oluyordu ama ebu kaysar çukura saldıracak dedi böyle senaryo olmadı
devamını gör...
borsa
param aktif şekilde işlesin beklerken değer kazansın diyor ve ölü olarak girdiğiniz bir parayla buna bulaşıyorsanız iyi dinleyin.
1) türkiye'de teknoloji hisselerine girmeyin. abd borsasında giriyorsanız %50 zarar görseniz bile panik satışı yapmayın. hatta imkan varsa ekleme yapın çünkü teknoloji hisseleri sert düzeltmeler yese dahi trendi hep yukarı yönlüdür.
2) satın alacağınız hisseyi yapay zekaya analiz ettirin. büyüme > ciro > büyüyen kârlılık> dolar bazında artış şeklinde.
3) türk borsasında sürekli bir hisse alayım uzun vade kalayım demeyin. bizim ekonomimiz döngüsel olduğu için ciddi para kaybedersiniz.
4) kaldiracli islemlerden uzak durun.
5) tüyo aldım demeyin kendi analizinizi yapın.
6) kısa sürede para kazanmanın tek yolu volatil hisseler almaktır. fakat bunlar çok dalgalandigi için bir gün -30 görüp ertesi gün +20 görürseniz şaşırmayın.
7) şu sıralar bistten uzak durun.
8) paranızın her zaman %30'u nakitte kalsın.
genç yaşta buna girip özellikle abd etf'lerine yatırım yapıp bunu 15 sene sürdürmenizi tavsiye ederim. ki yaşlandığınızda bir bakarsınız her ay iki asgari ücret temettü ödemesi gelir yaşlılığınızı düşünmezsiniz.
1) türkiye'de teknoloji hisselerine girmeyin. abd borsasında giriyorsanız %50 zarar görseniz bile panik satışı yapmayın. hatta imkan varsa ekleme yapın çünkü teknoloji hisseleri sert düzeltmeler yese dahi trendi hep yukarı yönlüdür.
2) satın alacağınız hisseyi yapay zekaya analiz ettirin. büyüme > ciro > büyüyen kârlılık> dolar bazında artış şeklinde.
3) türk borsasında sürekli bir hisse alayım uzun vade kalayım demeyin. bizim ekonomimiz döngüsel olduğu için ciddi para kaybedersiniz.
4) kaldiracli islemlerden uzak durun.
5) tüyo aldım demeyin kendi analizinizi yapın.
6) kısa sürede para kazanmanın tek yolu volatil hisseler almaktır. fakat bunlar çok dalgalandigi için bir gün -30 görüp ertesi gün +20 görürseniz şaşırmayın.
7) şu sıralar bistten uzak durun.
8) paranızın her zaman %30'u nakitte kalsın.
genç yaşta buna girip özellikle abd etf'lerine yatırım yapıp bunu 15 sene sürdürmenizi tavsiye ederim. ki yaşlandığınızda bir bakarsınız her ay iki asgari ücret temettü ödemesi gelir yaşlılığınızı düşünmezsiniz.
devamını gör...
aniden gelen ısırma isteği
tıpta her bokun bi adı var
bunun da vardır mutlaka
bazen dişlerim kaşınıyo
bi şeylet ısırmak şstşyo canım
meme olur jelşbon olur
bunun da vardır mutlaka
bazen dişlerim kaşınıyo
bi şeylet ısırmak şstşyo canım
meme olur jelşbon olur
devamını gör...
normal sözlük yazarlarının hissettikleri
canım yanıyor.
devamını gör...
fatih terim
adam karizmanın dibi. en kral topçuyum, en iyi ben bilirim diyene sırf kültürüyle bile sakso çektirir, bilgisiyle gotune şaplak atar, karizmasıyla sker atar.
devamını gör...
hiçbir şey olamayan insanların icra ettiği meslek
herbokolog olarak hayatlarını idame ettiriyorlar.
devamını gör...
normal sözlük yazarlarının hissettikleri
anlamsız bi memesizlik var üstümde
devamını gör...
normal sözlük yazarlarının hissettikleri
hayali doluyor zihnime.
bal avuçları genzimi yakıyor,
saçları göğsüme kurşun,
vurun beni!
bal avuçları genzimi yakıyor,
saçları göğsüme kurşun,
vurun beni!
devamını gör...
nick vermeden bir yazara seslen
iyi niyetli olduğuna inanmak istiyorum. yani kaç nickaltı girmişim bir tane kötü bir şey yok ama şu ara gerçekten zorluyorum kendimi.
devamını gör...



