zaman tüneli
marketlerin her kasiyerle samimi ve espri bombası abisi
a101, şok ve bimin kasiyerlerini tanıyorum. bazen indirim ürünleri geldiğinde arayıp haber veriyorlar sağolsunlar. bazen de iş için toplu alışveriş yapmam gerekiyor, onun için stok sorup sipariş girmelerini istiyorum. abi değilim hele hiç espritüel değilim ama samimiyetimiz var.
t: çok yaygın olduğunu düşünmediğim abi çeşiti. genelde üç harfli marketlerin müdavim grubu teyzeleri vardır.
t: çok yaygın olduğunu düşünmediğim abi çeşiti. genelde üç harfli marketlerin müdavim grubu teyzeleri vardır.
devamını gör...
lionel messi
(bkz: ul tramessi)
devamını gör...
ikili oynamak
ben boyle seyler yapmıyorum. oyle bir zekam tabi ki var ama 20 senedir kullanmıyorum. bu bilinçli bir tercih.
icim dısımda. her seyim açık.
icim dısımda. her seyim açık.
devamını gör...
lionel messi
öyle ya da böyle, bugünkü 2.gol avusturya ' ya karşı,top 1. şutta defanstan dönüyo, düzeltip bi daha vuruyo, filan...
kimse atamaz öyle gol !!...yaşını filan geç, adam şuta değil, gole konsantre, topu vurduktan sonra arkasını dönmüyor, topu takip etmeye devam ediyor....
çok büyük futbolcu messi !!
bugün "hat trick" yapmadı. ama yapabilirdi.
maç, büyük bir ziyafetti.
kimse atamaz öyle gol !!...yaşını filan geç, adam şuta değil, gole konsantre, topu vurduktan sonra arkasını dönmüyor, topu takip etmeye devam ediyor....
çok büyük futbolcu messi !!
bugün "hat trick" yapmadı. ama yapabilirdi.
maç, büyük bir ziyafetti.
devamını gör...
paraya ihtiyaç olmayan bir dünya
minimalist çilingir sofrasındakileri öpücükle mi alıyorsunuz?
devamını gör...
mini etek giyen eş
modern olucaz diye karılara yaranacaz diye dümbük olup çıktınız.
devamını gör...
lahmacun vs pizza
%100 lahmacun.
pizza dediğin şey fakir yemeğidir. peynir domates fesleğen. bildiğin fakir yemeği. zaten eskiden fakirler yermiş sadece.
pizza dediğin şey fakir yemeğidir. peynir domates fesleğen. bildiğin fakir yemeği. zaten eskiden fakirler yermiş sadece.
devamını gör...
evdeki gereksiz eşyalar
şuraya kocişkonuzu koyduğunuz gün dürüstlüğünüze inanırım*
devamını gör...
kahve
devamını gör...
kahve
kahve çekirdeğini tchibo'dan alıyorum. her çekirdek aynı lezzeti vermiyor maalesef.
devamını gör...
evdeki gereksiz eşyalar
philips marka kahve makinası su her*kolog olanlardan, öğütücü beş para etmez aldığın kahveyi rezil etme potansiyeli çok yüksek.
devamını gör...
lahmacun vs pizza
ben canan karatay hocam gibi lahmacuncuyum, çocuklar ise pizzacı. tabi kazanan onlar oluyor, biz kimiz ki..!
devamını gör...
sahip olunan ilk forma
oğluşa ilk olarak lisanslı beşiktaş forması almıştık. sonra avrupa liglerine ve meşhur futbolcuların formalarına merak sardı. baktım bu böyle olmayacak, pazar pazarında bir kaç tezgah keşfettim. tüm ünlü takım ve futbolcuların forması vardı. geçen sene tanesi 200 tl idi. her hafta oğluşu pazara götürüp bir tane aldım. ronaldo, messi, arda güler vs. aklınıza gelen her futbolcunun forması vardı. benim oğlanın heves süresi maksimum bir hafta olunca pazar bizim ocağımıza incir ağacı dikmesini engelledi.
devamını gör...
mini etek giyen eş
#4009254
ben hiç izin vermem. nazar değer allah korusun.
ben hiç izin vermem. nazar değer allah korusun.
devamını gör...
tanrının çocuk öldürürken insan seçmesi
filistinli çocuğun israil gibi bir terör devletinin bombalarına maruz kalmasından ötürü olmasın sakın ?
devamını gör...
zeka
iyi de hangi zeka..?
duygusal zeka, sayısal zeka, sözel zeka, görsel zeka, sosyal zeka, bedensel zeka, müziksel zeka.. vs. vs.
birinde dahi olan diğerinde embesil sınıfında olabiliyor.
kızım sayısal kadar sözel zekaya da sahip olsa şimdi sistemi yenmişti belki de. hayalleri için acabası kalmamıştı. şimdi işimiz yoksa sıralamaları bekleyeceğiz. bende de sosyal zeka sıfır sanırım. bu alemi anlayamadım gitti.
duygusal zeka, sayısal zeka, sözel zeka, görsel zeka, sosyal zeka, bedensel zeka, müziksel zeka.. vs. vs.
birinde dahi olan diğerinde embesil sınıfında olabiliyor.
kızım sayısal kadar sözel zekaya da sahip olsa şimdi sistemi yenmişti belki de. hayalleri için acabası kalmamıştı. şimdi işimiz yoksa sıralamaları bekleyeceğiz. bende de sosyal zeka sıfır sanırım. bu alemi anlayamadım gitti.
devamını gör...
tanrının çocuk öldürürken insan seçmesi
kafa karıştıran seçim. çocuklar ölmesin tabii ama mesela neden bir ingiliz çocuk güvenle okul servisine binip refah içinde yaşarken bir filistinli çocuk bombadan veya açlıktan sağlıksız hayattan ölüyor. bak sen şu tanrının işine. olmadı bu.
devamını gör...
bu dünyaya çocuk getirilir mi sorusu
şunu tartışmanız bile saçmalık tabi ki getireceksiniz. böyle aşırı duygusal ve pısırıkça düşünürseniz kötüler çoğalır iyiler azalır. ondan sonra da şimdi şikayet ettiğiniz durumun müsebbiplerinden biri olursunuz. gücünüz varsa üreyin kardeşim, çıfıt oyunlarına gelmeyin
devamını gör...
paraya ihtiyaç olmayan bir dünya
lidyalılar öncesi işte. ama o zaman da takas varmış. bence mağara dönemi ideal.*
devamını gör...
süreç takip başlığı
malum gece yazanlar hatırlayacaktır, bir süre önce burada artık yazmayacağımı söyleyerek ayrılmıştım. bunun nedeni, sözlük sahibi ile bir yazar arasında gündeme gelen taciz iddiasıydı. o dönemde, bir okur ve yazar olarak yaşananlardan rahatsızlık duydum ve buna tepki göstermeyi doğru buldum.
aradan geçen süreçte konuyu yargıya taşıyacağını ifade etti sözlük sahibi. bu aşamadan sonra meselenin sağlıklı biçimde değerlendirileceği yerin kamuoyu değil, hukuk olduğunu düşünüyorum. açıkçası bizler de olayın bütününe hakim değiliz. tarafların paylaştıkları sınırlı bilgiler dışında ilişkinin niteliğini, geçmişini ve konuşmaların tamamını bilmiyoruz.
bu yüzden bugün geldiğim noktada kesin hükümler vermekten ziyade yargı sürecinin sonucunu beklemenin daha doğru olduğuna inanıyorum. yaşananlara dair eleştirilerim ve rahatsızlığım tamamen ortadan kalkmış değil ancak eksik bilgiyle hüküm vermenin de sağlıklı olmadığı kanaatindeyim.
ayrıca bilinmesini isterim ki iddia sahibiyle herhangi bir tanışıklığım ya da bağım yoktu. hatta söz konusu yazarın tek bir entrymi oylamışlığı bile bulunmuyor. o dönemki tavrım herhangi bir kişisel yakınlıktan değil, tamamen insani bir hassasiyetten kaynaklanıyordu.
yanisi başlangıçta ayrılma kararımı kendi vicdani değerlendirmemle almıştım. bugün de yine kendi değerlendirmem doğrultusunda geri dönüyor ve yazmaya devam etmek istiyorum. umarım süreç herkes açısından adil ve doğru bir şekilde sonuçlanır.
aradan geçen süreçte konuyu yargıya taşıyacağını ifade etti sözlük sahibi. bu aşamadan sonra meselenin sağlıklı biçimde değerlendirileceği yerin kamuoyu değil, hukuk olduğunu düşünüyorum. açıkçası bizler de olayın bütününe hakim değiliz. tarafların paylaştıkları sınırlı bilgiler dışında ilişkinin niteliğini, geçmişini ve konuşmaların tamamını bilmiyoruz.
bu yüzden bugün geldiğim noktada kesin hükümler vermekten ziyade yargı sürecinin sonucunu beklemenin daha doğru olduğuna inanıyorum. yaşananlara dair eleştirilerim ve rahatsızlığım tamamen ortadan kalkmış değil ancak eksik bilgiyle hüküm vermenin de sağlıklı olmadığı kanaatindeyim.
ayrıca bilinmesini isterim ki iddia sahibiyle herhangi bir tanışıklığım ya da bağım yoktu. hatta söz konusu yazarın tek bir entrymi oylamışlığı bile bulunmuyor. o dönemki tavrım herhangi bir kişisel yakınlıktan değil, tamamen insani bir hassasiyetten kaynaklanıyordu.
yanisi başlangıçta ayrılma kararımı kendi vicdani değerlendirmemle almıştım. bugün de yine kendi değerlendirmem doğrultusunda geri dönüyor ve yazmaya devam etmek istiyorum. umarım süreç herkes açısından adil ve doğru bir şekilde sonuçlanır.
devamını gör...