zaman tüneli
tanrının çocuk öldürürken insan seçmesi
tanrı çocuk öldürmez. sizin vücudunuzda her gün milyonlarca hücre ölüyor ama siz onları öldürmüyorsunuz.
devamını gör...
geceye arapça bir şarkı bırak
devamını gör...
tanrının çocuk öldürürken insan seçmesi
konu kendi günahlarını örtmek ve başka şeylere bok atmak olunca insanoğlu gerçekten şuursuz oluyor tanrıyı bile tanımıyor
devamını gör...
geceye arapça bir şarkı bırak
bırakamam sevmiyorum çünkü
devamını gör...
geceye arapça bir şarkı bırak
elissa - aayshalak
tatlı bir melankoli yaşatan şarkı.
tatlı bir melankoli yaşatan şarkı.
devamını gör...
olacakları kabullenmek
olacakları oluncaya kadar kabullenmem çok zor hatta imkansız olduktan sonra mecbur kalıp kabul ediyorum ne yapalım başka çaremiz mi var olmuş oluyor
şöyle bir durum var olacaklar benim lehime ve güzelse ihtimalini olması yönünde arttırır ve olmasını beklemeden kucağımı acar kabul ederim böylede güzel insanım yaaa offf
şöyle bir durum var olacaklar benim lehime ve güzelse ihtimalini olması yönünde arttırır ve olmasını beklemeden kucağımı acar kabul ederim böylede güzel insanım yaaa offf
devamını gör...
motosiklet sürmeye yeni başlayanlara tavsiyeler
avel avel kullanmayın.
altınızda bulunan aracın trafikteki diğer araçlae gibi bir taşıt olduğunu unutmayın ve size özel bir kural olmadığı gerçeğini kabullenin.
şeridin ortasından, akan trafiğin genel dinamiklerine uygun gidin.
50lik bisikletle* 100 aracın %90'ının 80le gittiği yolda orta şeritte 50yle giderseniz sıkıştırırlar, e kusura bakmayın da akan trafikten yavaş gidecekseniz sağ şeridi kullanın.
he sağ şeridi kullanırken, en sağdan (belki arızası, belki bir derdi var) ve sizden yavaş giden arabanın sağından geçmeyin artık, ben geri zekalıyım diye bağırsanız daha iyi.
he bir de kask, reflektörlü kıyafetler, eldiven vs her şeyiniz tam olsun. sonra millete laf edin.
sen kendi canını düşünmüyorsan benden seni insan yerine koymamı da beklemeyeceksin.
gelelim tüm ekipmanları tam ve kurallara uyanlara...
sizler canımsınız.
hepinize yaptığım gibi (genelde bu arkadaşlar 600lük ve üzeri motorlar kullanıyorlar zaten) size de denk geldiğimde yol vermek olsun vs her türlü güzelliği yaparım.
önce kendine, sonra salak salak işler yapmayıp düzgün giderek saygı gösterene ben daha fazla saygı gösteririm.
siz buyurun, geçin ve rahat rahat ulaşın.
rüzgarlı günlerde beni siper edin mesela.
yağmurlu günlerde 3-5 dakika geç gideyim ama en sağ şeritte arkanızda güvenli bir mesafeden sizi mal gibi araç kullananlardan koruyarak gideyim vs.
sizin yeriniz ayrı.
altınızda bulunan aracın trafikteki diğer araçlae gibi bir taşıt olduğunu unutmayın ve size özel bir kural olmadığı gerçeğini kabullenin.
şeridin ortasından, akan trafiğin genel dinamiklerine uygun gidin.
50lik bisikletle* 100 aracın %90'ının 80le gittiği yolda orta şeritte 50yle giderseniz sıkıştırırlar, e kusura bakmayın da akan trafikten yavaş gidecekseniz sağ şeridi kullanın.
he sağ şeridi kullanırken, en sağdan (belki arızası, belki bir derdi var) ve sizden yavaş giden arabanın sağından geçmeyin artık, ben geri zekalıyım diye bağırsanız daha iyi.
he bir de kask, reflektörlü kıyafetler, eldiven vs her şeyiniz tam olsun. sonra millete laf edin.
sen kendi canını düşünmüyorsan benden seni insan yerine koymamı da beklemeyeceksin.
gelelim tüm ekipmanları tam ve kurallara uyanlara...
sizler canımsınız.
hepinize yaptığım gibi (genelde bu arkadaşlar 600lük ve üzeri motorlar kullanıyorlar zaten) size de denk geldiğimde yol vermek olsun vs her türlü güzelliği yaparım.
önce kendine, sonra salak salak işler yapmayıp düzgün giderek saygı gösterene ben daha fazla saygı gösteririm.
siz buyurun, geçin ve rahat rahat ulaşın.
rüzgarlı günlerde beni siper edin mesela.
yağmurlu günlerde 3-5 dakika geç gideyim ama en sağ şeritte arkanızda güvenli bir mesafeden sizi mal gibi araç kullananlardan koruyarak gideyim vs.
sizin yeriniz ayrı.
devamını gör...
motosiklet sürmeye yeni başlayanlara tavsiyeler
kafanız bozukken ya da sarhoşken binmeyin. mesele hız değil. 20 km hızla benim gibi çeneyi dağıtıp ameliyat olursunuz. rampa bitislerinde araç tutunmaz. ölüm kalım meselesi yoksa niye 80 km'yi geçiyon a.k. aynanı kontrol et. diğer bütün şoförler geri zekalı kötü niyetli oç'muş gibi hareket et.
edit. arkana kız bindirip hava atmaya çalışma s....im belanı.
edit. arkana kız bindirip hava atmaya çalışma s....im belanı.
devamını gör...
evdeki gereksiz eşyalar
koltuğun üzerinde ki yastıklar
devamını gör...
olacakları kabullenmek
insan bazen başına gelecekleri bilir çünkü salak olur bazen hatalar yapar bazen de hata yapmasına gerek kalmaz bir şeyler olur düşünür düşünür içinden çıkamaz sonunda kabullenir olacakları bekler rahatlar hafiften
devamını gör...
evdeki gereksiz eşyalar
gerektiğinde nadirde olsa aranan eşyalardır keşke atmasaydık diyoruz
devamını gör...
iç çamaşırının araya kaçması
şampuandan ..
devamını gör...
motosiklet sürmeye yeni başlayanlara tavsiyeler
şu anda 700 cc lik bir motorum var ama 50 cc ile başladım.
1993'de almıştım ilk motorumu. yavaş yavaş gücü yüksektin. diğer yapılması gerekenler trafik kurallarına uymak..
1993'de almıştım ilk motorumu. yavaş yavaş gücü yüksektin. diğer yapılması gerekenler trafik kurallarına uymak..
devamını gör...
kurucaşile
(bkz: cideliler turizm)
devamını gör...
kurucaşile
şöyle kurucaşile yapımı 11/3.50 mt bı balıkçı teknesi tek kamara ve kule.tekneyi çocukların istediği renkelere boyamışsin.çoluk çocuk aileni almışsın, çekmişsin golgeligi, yakmışsın mangalı karpuz soğuk çantasında buz gibi, çocuklar kolluğu simidi bırakmış teknenin her yerinden yerçekimine meydan okuyarak suya atlıyor. hanımla uzanmışız yakmışız birer sigara bir yandan da kadehler tokusuyor muhabbet havadan sudan dertler karada kalmış. off ulen offff
devamını gör...
tanrının çocuk öldürürken insan seçmesi
adaletin olmadığı yerlerde çocuklar ölür. uzağa bakmaya gerek yok.
devamını gör...
motosiklet sürmeye yeni başlayanlara tavsiyeler
devamını gör...
bakire kızla evlenmeyi savunmak
bu bir zardan cok otesinde bir tartısma.
manevi olarak. ve zihniyet olarak.
manevi olarak. ve zihniyet olarak.
devamını gör...
90'lara özlem
valla benim için özlediğim tek şey, para derdim yoktu babam verirdi istediğim kadar. bir de o 10 yıl boyunca hemen hemen her gün sabahtan akşama kadar dışarlarda gezerdim veya top oynardım işte.
devamını gör...
