zaman tüneli

şu menemeni rahat bırakın,atmayın içine sucuk ve kaşar. bunlar girince tadı değişiyor. tost mu yiyorsun mübarek.
devamını gör...

nargile kafeye gitmek.
devamını gör...

her şeyden önce insanları doğdukları yıllara göre kategorize edip aşağılayan, nefret dili içeren bir ifade bu. öncelikle buna katılmıyorum ve doğru bulmuyorum.
bir z kuşağı çocuğu annesi olarak da ayrıca itiraz ediyorum. çünkü tanıdığım en muhteşem insanlardan biri kendi evladım. elbette bu annelik duygusunun getirdiği bir önyargı olarak görülebilir ama aynı zamanda her gün gözlemlediğim bir gerçek. merak eden, sorgulayan, adalet duygusu güçlü, empati kurabilen bir insan. onun annesi olduğum için kendimi şanslı addediyorum.
ayrıca bir kuşağı topyekün yüceltmek de, şeytanlaştırmak da kolaycılık. her neslin içinde iyi insanlar, kötü insanlar, çalışkanlar, tembeller, düşünceliler ve düşüncesizler var.
devamını gör...

1 aydır almak için dua ettiğim arabayı almamak için dua ediyorum.
devamını gör...

ben hasta bir adamım… kötü bir adamım. suratsız bir adamım ben. galiba karaciğerimden zorum var. doğrusu hastalığımın ne olduğunun da farkında değilim ya, hatta neremin ağrıdığını bile iyice bilemiyorum. tıbba ve doktorlara saygım olduğu halde tedavi olmuyorum ve asla olmayacağım. bir yandan da aşırı ölçüde, mesela tıbba saygı besleyecek kadar boş inançlara bağlıyım. (boş inançlara kapılmayacak kadar tahsil gördüm, ama inanıyorum işte.) yok efendim, sadece inadımdan tedavi olmak istemiyorum.

yeraltından notlar
devamını gör...

öyle sanıldığı gibi değil
inluencerlardan gaza gelip ağar toğar köye yerkeşmeye kalkmayın

köylülerle muhatao olacaksınız lan bş kere
mantak mısınız
devamını gör...

uyanmak için kenya,

uykum kaçmasın,hafif olsun istiyorsam da kolombiya tercihimdir.
devamını gör...

olsun güzl kızlar da var
bot mot yürürm ben buna
devamını gör...

egzoz başırtmak şart
bol bol bağırttırın
devamını gör...

yanlıştır. sadece çoğunluğu mal.
devamını gör...

iyi huylu mu kötü huylu mu?
devamını gör...

çünkü herk3s bilirkişi
herk3s cem yılmaz mkdmn yerinde
devamını gör...

psikolojik olarak retrofokus idealizasyon şeklinde açıklanır. geçmişi daha mükemmel şekilde idealize etmekten kaynaklıdır.
odağı tamamen geçmişe vermek şimdiki tatminlerden uzaklaşmasına ve tat alamamasına sebep olabilir.
yani aşırı 90 lar aşkınız varsa ve şu an hayatınız ot gibi geliyorsa bir uzmanla bu konuyu konuşabilirsiniz. aşırısı iyi değil.
yoksa biz de açıyoruz 90 lar pop radyo dinliyoruz.
b.k gibi şarkılar da var söyletmeyin şimdi.
devamını gör...

işkembe-i kübradan sallamayı bırakmak..
sen ne yaptın, nasıl bir başarı gösterdin diye sorsan apışıp kalır ama akıl vermeden geri durmaz.
kendini bilmek deyimi bu topraklarda sadece yunus'un veya antik filozofların sözlerinde kalmış gibi..
devamını gör...

daha çok yazın gelen,kışın gisen istektir.

hadi çocuk çocuğu ikna ettin diyelim sabit gelirin olmadıktan sonra yemişim köyünü. olacak ayda en az 2.000 dolar veya euro gelirin o zaman köy yaşanır hale gelir. yoksa çamuruyla,tezek kokusuyla,kışıyla,soğuğuyla,sobasıyla uğraşılmaz.
devamını gör...

iki kız arkadaş var : canlı kalmak, yaşadıklarını anlamak, heyecan yaratmak, hayata kafa tutmak, korkularını yenmek, acılarını dindirmek istiyorlarmış.. çıkmışlar amerika'nın en uzun olduğu düşünülen direğine.. tabii böyle bir başlangıç ile 'aklınız hiç yok mu sizin kızım' diye diye izliyorsun. bile bile lades...

gerilimini çok beğendim. diken üzerinde izledim; bir an dikkatin dağılmıyor, seyirciyi koparmıyor.
böyle maceraperest insanların var olduğunu düşünmekteyim. ya canlı kalacağım ya öleceğim kafası yaşayanlar.... film tabii ki daha absürt bir kafada. 'ölmek için daha başka ne yapabiliriz' sorusunu soruyor.
'öleceksek hayata kafa tutarak öleceğiz' sloganıyla karşımızda..

yani illaha başrolün hayatta kalmasına da gerek yoktu. anladık korkularını yendi de ne yani orası bile geçmedi bana..

yükseklik korkunuz varsa film tam anlamıyla ayrı bir ızdırap olabilir.
gerilimi benim içimi gıdıkladı, hafif tedirginlik duygusu yarattı ve hoşuma gitti..
bir de ne diyorduk; film bu yahu olacak böyle abuk, sabuk şeyler.. normalde yaşadığımız hayatı çekmeyecekler ya.. sıkıcı, normal insanları mı anlatacaklar. böyle manyak hikayeler paylaşacaklar, biz de izleyeceğiz. yani beni o direğe çıkarsalardı böyle bir hikaye mi çıkacaktı. akbabayı gördüğüm yerde eve ağlayarak geri dönecektim... canlı da değiliz, kanlı da değiliz biz.. kızların derdi de buydu; canlı, kanlı olmak.. *
annem biz zaten ölmüşüz..
devamını gör...

dişi müdür.
devamını gör...

üstelik bu bot sadece sabah saatlerinde görünüp günaydın mesajından başka bir katkı sağlamıyor sözlüğe.
devamını gör...

bu sene nasip olursa deneyeceğim.
devamını gör...

hep var. özellikle yaz ayları daha başka bir vurur. o eski 90 yaz gün ve geceleri... bir başkaydı be. her şeyi geçtim hava bile farklıydı...
devamını gör...
daha fazla yükle

normal sözlük'ü kullanarak 3. parti dahil tarayıcı çerezlerinin kullanımına izin vermektesiniz. Daha detaylı bilgi için çerez ve gizlilik politikamıza bakabilirsiniz.

online yazar listesini görmek için lütfen giriş yapın.
zaman tüneli köftehor rehberi portakal normal radyo kütüphane kulüpler renk modu online yazarlar puan tablosu yönetim kadrosu istatistikler iletişim