zaman tüneli
çekiliş kazanan yazarlar veri tabanı
sayısal loto 5 bildim. şu anki çılgın sayısal loto değil ama o zamanlar 5 bilen şu ankine göre az alıyordu. ama iyi denebilecek bir meblağ almıştım.
ondan sonra hiçbir zaman 3'den yukarı tutturamadım.
ondan sonra hiçbir zaman 3'den yukarı tutturamadım.
devamını gör...
ah be yavrum (yazar)
daha çok yazıcam
çok seveceksin
çok seveceksin
devamını gör...
normal sözlük yazarlarının meslekleri
devamını gör...
diyelim ki o bunu okuyor
sen itsin oğlum adam değilsin.*
devamını gör...
diyelim ki o bunu okuyor
o diye biri hiç yoktu
olsun istediğim çok oldu
ama o hiç o olmadı
bir gün o diye biri olduğu vakit
okusun diye
hiç bir yerde okumadığı
okuyamayacağı
duymadığı
duyamayacağı
sevgi cümleleri depoladım not derferime
olsun istediğim çok oldu
ama o hiç o olmadı
bir gün o diye biri olduğu vakit
okusun diye
hiç bir yerde okumadığı
okuyamayacağı
duymadığı
duyamayacağı
sevgi cümleleri depoladım not derferime
devamını gör...
normal sözlük
beni bir gün uçuracaklar
yazarak sözlüğü bırakmak nasip olmayacak
ziyanı yok
varsın uçursunlar
bir armo gider
bin armo yetişir.
yazarak sözlüğü bırakmak nasip olmayacak
ziyanı yok
varsın uçursunlar
bir armo gider
bin armo yetişir.
devamını gör...
billurizm
kuyruk yağında taş kızar yiyem
devamını gör...
zelig (yazar)
kelenderis'e kelenderis demem
kelenderis kelenderis olmazsa
kelenderis kelenderis olmazsa
devamını gör...
milli takımın abd'de protesto edilmesi
"adam mısın buraaakk" diye bir protesto lazım bunlara.
devamını gör...
milli takımın abd'de protesto edilmesi
takımı niye protesto ediyolarki?
erdoğanı ve fenerbahçeyi protesto etseler daha mantıklı olurdu.
zaten milli takımda oynatacak türk futbolcu olmadığı için avrupanın dandik takımlarından türk pasaportu sahibi herkesi milli takıma topluyoz...
ligde de top falan oynanmıyor. fb ikinci olsun diye erman toroğlu ve mhknın saçma sapan kurallar icat ettiği bile vaki.
şike yapan takımların bile ceza almadığı bir ligdeyiz.
milli takımda ancak bu kadar olur bu şartlarda.
erdoğanı ve fenerbahçeyi protesto etseler daha mantıklı olurdu.
zaten milli takımda oynatacak türk futbolcu olmadığı için avrupanın dandik takımlarından türk pasaportu sahibi herkesi milli takıma topluyoz...
ligde de top falan oynanmıyor. fb ikinci olsun diye erman toroğlu ve mhknın saçma sapan kurallar icat ettiği bile vaki.
şike yapan takımların bile ceza almadığı bir ligdeyiz.
milli takımda ancak bu kadar olur bu şartlarda.
devamını gör...
omnes vulnerant ultima necat
çünkü; bilmezlikten gelememeye başladığında büyümüş hissedersin.
"hepsi yaralar; sonuncusu öldürür" demek olan bu söz derindir, çok derin.#1711259 hele saatlerin üstünde görürsen...
"hepsi yaralar; sonuncusu öldürür" demek olan bu söz derindir, çok derin.#1711259 hele saatlerin üstünde görürsen...
devamını gör...
takdir belgesine bisiklet verilen dönem
tüm yazı bisikletin üzerinde geçirmek ve dönem başında yara bere içindeki bacaklarla okula başlamak..
teşekkürler 90 lar...
teşekkürler 2000 lerin başı..
bu başlık tasasız günlerimizi hatırlattı.. o yaralar kaç kere kabuk bağladı ama içimizi sızlatmadı.*
teşekkürler 90 lar...
teşekkürler 2000 lerin başı..
bu başlık tasasız günlerimizi hatırlattı.. o yaralar kaç kere kabuk bağladı ama içimizi sızlatmadı.*
devamını gör...
bir üstteki yazar hakkında düşünülenler
yazmadıklarıyla, görmedikleriyle ve de konuşmadıklarıyla bildiğim karga yazar.*
tanrı bu kargayı iletişime tepki olarak yaratmıș.
neyse ben gideyim duman yapmaya devam edeyim.*
tanrı bu kargayı iletişime tepki olarak yaratmıș.
neyse ben gideyim duman yapmaya devam edeyim.*
devamını gör...
milli takımın abd'de protesto edilmesi
çok medeni ya...
bunlar medeniyetsiz şekilde protesto edilmeyi hak ediyorlar.
böyle ağız dolusu küfürlü, sokup çıkartmalı.
bunlar medeniyetsiz şekilde protesto edilmeyi hak ediyorlar.
böyle ağız dolusu küfürlü, sokup çıkartmalı.
devamını gör...
ideal devlet yönetim sistemi
hak edene hak etiğinin verildiği bir sistem.
romantizme gerek yok.
romantizme gerek yok.
devamını gör...
ideal devlet yönetim sistemi
benim hayalime gore kucuk devletcikler kucuk federe devletcikler mahalle kendi basina bir devlet olmali sonra bunlar ilceyi secmeli ilce ili secmeli il baskani secmeli herkes degistirebildigi kadar mudahale edebilmeli anuyunn mu dayim benim monopollere oligopollere militaristlere fasistlere gecit vermeyelim be baskan saygilarimi sunarim
devamını gör...
baba
babayım.
yukardaki yazara sabır babasına da şifa dilerim.
dilerim allahtan ben çocuklarıma bunu yaşatmadan ölürüm.
yukardaki yazara sabır babasına da şifa dilerim.
dilerim allahtan ben çocuklarıma bunu yaşatmadan ölürüm.
devamını gör...
bumerang
bazı insanlar böyle..
atıyorsun atıyorsun geri geliyor, kurtulamıyorsun.. *
atıyorsun atıyorsun geri geliyor, kurtulamıyorsun.. *
devamını gör...
baba
kanser olduğunu öğrendikten sonra bizim için zorlu bir süreç başladı, hastanelerde tahliller, mr, temografi, pet çekimleri derken babamın durumu kısa sürede kötüleşti, tümörün türünün öğrenilmesi ve tedavisine başlanabilmesi için biyopsi alınması gerektiğinden kolonoskopi işlemlerini hızlıca yaptırmamız gerekti, hastaneye yatış yapıldı. her şey yoluna girecek diye umarken araya bayram girdi, doktorlar tatile çıktı, endoskopi bölümü kapalı dediler, bayram tatilinin bitmesini beklerken serviste hastamızın durumu ağırlaştı, zatürre oldu, babamız avuçlarımızdan kayıyordu ve elimizden hiçbir şey gelmiyordu, derken bayram tatili bitti, doktorlar da bu sefer hastanın durumu kolonoskopi için uygun değil, bağışıklılığını toparlamamız lazım... dediler, fakat nafile,
babam artık bitap düşmüştü, beklemekle ve yapılan tedavilerle hiçbir şey değişmiyordu, midesi kanayıp tansiyonu 8/3 olduktan ve şuurunu kaybettikten sonra hastamızın yoğun bakıma kaldırılması gerektiğine karar verildi,
üniversite hastanesinin yoğun bakımında yer olmasına rağmen fırıldaklar döndürüldü, biz zar zor araya adam koyarak hastamızı yoğun bakıma aldırabildik.
vicdan diye bir şeyin yalan olduğunu o gün çok iyi anladım... acil müdahaleye rağmen rahat ve gevşek davranabilmek bazıları için çok olağan bir şeymiş, o hastanın ailesi için arz ettiği önem kimin umurunda???
günler öncesinde yoğun bakıma kaldırılması gereken hastaya ve bize az acı çektirmediler bu süreçte...
vallahi de allah kimseyi hastanelere düşürmesin...
babamız yoğun bakıma geldikten iki gün sonra da solunumunu yerine getirememeye başladı ve yoğun bakımda entübe edildi. onun bir daha hiç uyanmayacağını düşündüğümüz de oldu, umutsuzluk değil ama endişe ve korku hüküm sürüyordu içimizde...
ciğerimiz öyle böyle yanmadı, ama dualarımızı eksik etmedik... normal servisteki boşvermişliğin ve hastaları gözden çıkarmış tavrın aksine yoğun bakım doktorları ve hemşireleri mükemmel şekilde hastamızla ilgilendiler, önce allah'ın yardımları sonra da onların emekleri sayesinde babamız gözlerini kısa süre önce açtı, tepki vermeye başladı, durumu günden güne umut verici bir şekilde düzeliyor...
tabii hala her şey düzelmiş değil, umudumuz babamızın sağ salim yoğun bakımdan çıkması, solunum desteğinden tamamen ayrılabilmesi ve biyopsi için uygun olması, bize bugünleri gösteren, içimizdeki umudu çoğaltan allah'a şükürler olsun.
allah bütün hastalarımıza şifa, hasta yakınlarının da gönlüne serinlik, ferahlık versin.
edit, sözlükte de dualarını eksik etmeyen tüm dostlarıma minnettarım. allah herkesten razı olsun, gösterdiğiniz yakınlığı, verdiğiniz destekleri asla unutmayacağım..
babam artık bitap düşmüştü, beklemekle ve yapılan tedavilerle hiçbir şey değişmiyordu, midesi kanayıp tansiyonu 8/3 olduktan ve şuurunu kaybettikten sonra hastamızın yoğun bakıma kaldırılması gerektiğine karar verildi,
üniversite hastanesinin yoğun bakımında yer olmasına rağmen fırıldaklar döndürüldü, biz zar zor araya adam koyarak hastamızı yoğun bakıma aldırabildik.
vicdan diye bir şeyin yalan olduğunu o gün çok iyi anladım... acil müdahaleye rağmen rahat ve gevşek davranabilmek bazıları için çok olağan bir şeymiş, o hastanın ailesi için arz ettiği önem kimin umurunda???
günler öncesinde yoğun bakıma kaldırılması gereken hastaya ve bize az acı çektirmediler bu süreçte...
vallahi de allah kimseyi hastanelere düşürmesin...
babamız yoğun bakıma geldikten iki gün sonra da solunumunu yerine getirememeye başladı ve yoğun bakımda entübe edildi. onun bir daha hiç uyanmayacağını düşündüğümüz de oldu, umutsuzluk değil ama endişe ve korku hüküm sürüyordu içimizde...
ciğerimiz öyle böyle yanmadı, ama dualarımızı eksik etmedik... normal servisteki boşvermişliğin ve hastaları gözden çıkarmış tavrın aksine yoğun bakım doktorları ve hemşireleri mükemmel şekilde hastamızla ilgilendiler, önce allah'ın yardımları sonra da onların emekleri sayesinde babamız gözlerini kısa süre önce açtı, tepki vermeye başladı, durumu günden güne umut verici bir şekilde düzeliyor...
tabii hala her şey düzelmiş değil, umudumuz babamızın sağ salim yoğun bakımdan çıkması, solunum desteğinden tamamen ayrılabilmesi ve biyopsi için uygun olması, bize bugünleri gösteren, içimizdeki umudu çoğaltan allah'a şükürler olsun.
allah bütün hastalarımıza şifa, hasta yakınlarının da gönlüne serinlik, ferahlık versin.
edit, sözlükte de dualarını eksik etmeyen tüm dostlarıma minnettarım. allah herkesten razı olsun, gösterdiğiniz yakınlığı, verdiğiniz destekleri asla unutmayacağım..
devamını gör...
